میخواهیم یک لارا کرافت واقعی را خلق کنیم!
مدیر هنری استودیوی Crystal Dynamics آقای نوح هیوز در گفتگویی با وبسایت اینترنتی Spong گفت که برای تیم طراحی بازی Tomb Raider بسیار اهمیت دارد که در عین حال که تغییراتی را در چهره، شخصیت و حرکات لارا کرافت انجام میدهد، یک لارا کرافت “واقعی” را خلق کند.
او می گوید:
ما احساس کردیم که او باید بسیار به شکل واقعی خود نزدیک باشد و زنی باشد که به قهرمان اصلی بازی Tomb Raider تبدیل میشود.
شما میتوانید متن کامل این مصاحبه را از این لینک بخوانید!
بازی Tomb Raider جدید در سال ۲۰۱۲ میلادی بر روی سه پلتفرم PC, X360 و PS3 منتشر میشود.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات