EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا
EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا
EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا
EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا

EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد

امیررضا محمدخواه
۱۰:۲۳ ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا

گزیده ای از مصاحبه ی سایت IGN با آقای Frank Gibeau ، رئیس شرکت EA را برای شما آماده کرده ایم که می توانید آن را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید.

بر طبق گفته های آقای Frank Gibeau هیچ بازی شوتری در بازار قادر نخواهد بود کارهایی را که Battlefield انجام داده است را انجام دهد. طی مصاحبه ای که IGN با آقای Gibeau انجام داده است ، توضیح داد که چرا Battlefield درون لیگی است که خود را به دور از ژانر FPS متداول قرار می دهد و چگونه این عمل برای این سری بازی مفید می باشد.

آقای Frank Gibeau در این باره می گوید:

هیچ بازی شوتر دیگری در بازار قادر نخواهد بود کارهایی را که Battlefield انجام داده است را انجام دهد.ترکیب وسایل نقلیه و مبارزات پیاده نظامی همراه با محیط های تخریب پذیر در سطحی وسیع ؛ هیچ کس نمی تواند همه ی این ها را باهم تطبیق دهد. ما جایگاه منحصر به فردی داریم و به نظر من جایگاه بسیار بزرگی هم می باشد.

او همچنین توضیح داد که فرنچایز Battlefield تا چه حد رشد داشته است.

از Bad Company تا Bad Company 2 تا Battlefield 3 ما از فروش ۳ میلیون نسخه به ۱۸ میلیون نسخه از  بازی رشد کرده ایم. کیفیت ها بهتر شده اند. تکنولوژی ها بهتر شده اند. ما کار های جدیدی را بر حسب تجربه انجام دادیم. ما احساسی مانند رسیدن به یک مانع را نداریم که در آن شرایط بگوییم:” اوه ، ما هیچ ایده ای برای نوآوری نداریم.” به نظر من ایده ای که در زمان حال وجود دارد می تواند بر زمین کوبیدن یک آسمان خراش باشد. این کار به طور کامل جریان کل بازی را تغییر می دهد. شما می توانید آن را تصور کنید. و بیشتر مطمئن می شوید که ما ایده های سطح بالاتری را مانند آن در ذهن داریم.

آقای Gibeau همچنین اظهار کرد که اگر چه بازی های شوتر زیادی در بازار وجود دارد ولی تا زمانی که سازدندگان نوآوری داشته باشند ، هنوز جایی برای رشد و گسترش این ژانر وجود خواهد داشت.

ما بسیار احساس اعتماد به نفس می کنیم که خواهیم توانست Battlefield هایی بهتر و بهتر را بسازیم.

او در ادامه توضیح داد که چگونه نسل بعد با ارائه ی آزادی عمل بیشتر ، EA را به عنوان یک کمپانی اثبات خواهد کرد.

ایده ی ما این است که با استفاده از موتور قدرتمند Frostbite 3 ، جهشی رو جلو داشته باشیم تا مقوله ی بازی های شوتر را به حرکت درآوریم و همچنین Battlefield به رشدی برسد و به طرفداران خود دقیقا آنچه را که از ما می خواهند را تحویل دهیم.ما بسیار احساس اعتماد به نفس می کنیم که خواهیم توانست Battlefield هایی بهتر و بهتر را بسازیم. در همان زمان ما یک چرخش بزرگ را داشتیم. ما Battlefield را در اختیار داریم. ما Battlefront را در اختیار داریم. ما Titanfall را در اختیار داریم. ما احساس بسیار خوبی را نسبت به این عناوین داریم. همه ی آن ها می توانند کارهایی متفاوت انجام دهند. این ها به نوعی فوت و فن ما به حساب می آیند. ما به کار خود ادامه خواهیم داد تا برای طرفداران شوتر و خریداران فرنچایز های بزرگ تجربه ای بزرگ و بزرگتر را رقم بزنیم.

بازی battlefield 4 در تاریخ ۲۹ اکتبر در آمریکای شمالی و در تاریخ ۳۱ اکتبر در استرالیا و در تاریخ ۱ نوامبر در اروپا برای PC , Xbox , PS3 عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا
EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا
EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا
EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا
EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا
EA: هیچ بازی شوتری نمی تواند کارهایی که Battlefield انجام داده است را انجام دهد - گیمفا