پنج درجۀ سختی God of War Ragnarok مشخص شدند
استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) در جریان یک پرسش و پاسخ در دیسکورد، جزئیاتی از حالتهای سختی God of War Ragnarok منتشر کرد.
برخلاف God of War 2018، نسخۀ Ragnarok شامل پنج درجۀ سختی خواهد بود و حالت جدید اضافه شده از نظر سختی بین حالتهای بالانس و داستانی قرار میگیرد. اگر به خاطر داشته باشید، نسخۀ قبلی بازی شامل درجههای سختی Give Me a Story ،Give Me a Balanced Experience ،Give Me a Challenge و Give Me God of War میشد.
درجههای سختی بازی God of War Ragnarok بدین شرح است:
- Give Me a Story
- Give Me Grace
- Give Me Balance
- Give Me No Mercy
- Give Me God of War
در حالی که Give Me No Mercy به حالت سختی Give Me a Challenge در God of War 2018 شباهت خواهد داشت، حالت Give Me Grace، درجۀ سختی جدید بازی، نسبت به Balance Mode بیخطرتر خواهد بود و دشمنان بهدفعات کمتر به بازیکن حمله خواهند کرد. سازندگان تغییراتی روی این حالت انجام دادهاند که به بازیکنان در مدیریت زاویۀ دوربین یاری میرساند و دیگر نیازی نیست نگران حملۀ دشمنان از جهات مختلف باشند.
به صورت کلی، درجههای سختی بالاتر دچار تغییراتی جزئی شدند تا دشمنان را باهوشتر و «سختگیرتر» کنند. این بار بازیکنان اگر با پیشروی در حالت Give Me God of War با مشکل مواجه شوند، میتوانند آن را به حالتی آسانتر تغییر دهند؛ هرچند، اگر نظرشان عوض شود، دیگر نمیتوانند در میانۀ بازی به این درجۀ سختی برگردند.
نظر شما دربارۀ تغییرات حالتهای سختی بازی چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
🔥🔥🔥 Give Me Balance Please 🔥🔥🔥
کلا تو همه ویدیو گیما درجه سختی نرمال رو ترجیح میدم… دلم میخواد برای GOW Ragnarok هم این موضوع رو رعایت کنم. درجه سختی های بالاتر برام لذت بخش نیست
تاحالا هیچ گیمی و جز رزیدنت اویل هفت نرمال نرفتم😂
چالشی که سطح اخر سختی میده یه چیز دیگس وباعث میشه از تموم پتانسیلی که سازنده واست در نظر داشته استفاده شه و بیشتر به عمق مبارزات پی ببری
باعث میشه از تموم سلاحها استفاده کنی و با فکر بازی کنی
من دقیقا برعکس تو!
هرچی بازی تا الان تموم کردم رو نرمال بوده!
و اتفاقا رو همون درجه سختی هم از تمام پتانسیل موجود در بازی با هر ژانر و مبارزه و سلاحی که داشته باشه نهایت استفاده رو میکنم…
نمیدونم ps2 داشتی یا نه ولی اگ داری بازی god hand روی اخرین سختی بازی کن..
خب انگار این مشکل بزرگ و غیر قابل قبول گاد ۲۰۱۸ هم حل شد و الان دیگه فقط می مونه ۳ دقیقه کات سین اول بازی گاد ۲۰۱۸ که اونم خیلی بد بود اونم باید سریع حذف بشه (اشاره به نظرات کسی ندارم کلی گفتم)
درجه سختی اخر وقتی انتخاب میشه بازی تبدیل میشه به الدن رنگ .
یادمه وقتی پلی دادم بازی قبلیشون رو از چیزهایی که فکر میکردم بدرد کسی نمیخوره هم استفاده میکردم .
یادمه یه جادو بود زمانو کند میکرد وقتی جاخالی میدادی. برا یه نفر که حرفه ای هستش زیادی قویه
باید درجات سختی بالاتر بزارن
گاد ۲۰۱۸ رو سطح سختی اخر چالشش بر خلاف گادای یونان واقعا کمتر بود به غیر از سیگرون یا همون ملکه والکریا
و واقعا درجات سختی گادای یونان خیلی جذاب تر و سختتر بودن،
واقعا از هر نظر نگاه کنید گادای کلاسیک خیلی خیلی از زمان خودشون جلوتر بودن
رگناروک سعی کرده طرفدارای نسخه های یونان و بیشتر به خودش جذب کنه طبق گفته ی خودشون و این خیلی خوبه که ترکیبی از گادای قدیمی تر و گاد ۲۰۱۸ باشیم
وای گفتی سیگرون… سر این ۸ ساعت بکوب فشار خوردم… ولی در آخر دسته سونی و سونیم و خودم بلخره جون سالم بدر بردیم
امیدوارم درجه سختی بالاتر، رو هوش مصنوعی دشمنا تاثیر داشته باشه نه فقط نوار سلامتیشون!
نسخه ۲۰۱۸ رو درجه سختی بالا ی جورایی بیمعنی و به صورت مضحکی سخت و غیرمنطقی میشد بازیش
یه نکته کلیدی برای کسانی که می گن بازی ۲۰۱۸ حدودا ۲۵ ساعت بود: از مادر زاییده نشده کسی روو حالت گیو می چلنج یا گیو می گاد، تونسته باشه بازی رو با احتساب موسپلهایم و نیفلهایم،زیر ۵۰ ساعت تموم کرده باشه. همچنین از همین تریبون اعلام می کنم پلات کردن گاد ۲۰۱۸ قطعا حدود ۱۰۰ ساعت به بالا نیاز داره و از هر ۱۰۰ تا پلیر فقط ۴ نفر تونستن بگیرنش. تضمین می کنم برای رگناروک هم اگر بخوای رو گیو می نو مرسی به بالا بازی کنید، حداقل ۷۰ ساعت طول می کشه بازی. پلات کردنش ۱۲۰ ساعت به بالا.
و در آخر یه توصیه از یه گیمر ۳۳ ساله: مطلقاً با درجه سختی آسون و متوسط، این بازی رو حروم نکنید
بنده کلا گاد ۲۰۱۸ رو ۲۶ بار تموم کردم که حداقل ۲۰ بارش سطح اخر سختی بوده با احتساب نیو گیم پلاس حتی بدون ارتقا با لول یک هم رفتمش رو سطح اخر
داستانیش رو درجه سختی اخر چیزی حدود ۱۵ تا ۱۶ ساعت طول میکشه که بستگی داره چجوری بری ،من الان ۱۴ یا ۱۵ ساعت طول میکشه
مراحل موسلهایم کلا ۴ ساعت طول میکشه برام
پلات کردنم باز بستگی داره اون پیدا کردن گنجا و کلاغا و یه سری نقشه ها طول میکشن که حدود ۵۰ ساعت زمان نیازه
سلام
۱۰۰ ساعت زمان برای پلات؟
تجربهی شخصی خودم، روی درجه سختی Give me a challenge سی و نه ساعت بود
مگه داری اسکایریم بازی میکنی ۱۰۰ ساعت؟ بازی کلا شیش تا Favor داشت. مراحل رندوم هم نداشت، صد ساعت توی بازی چکار میکردی برادر؟
از عضله های کریتوس استفاده میکرده:)
ول گردی.
یک گیمر ۳۳ ساله میدونه که هرکسی رو درجه سختی مورد علاقش باید بازی کنه تا لذت ببره
تجربه من روی Give Me God of War حدود ۱۳ ساعت بوده فقط
البته بستگی به بازی خودت داره که چقدر توش حرفه ای باشی
گیو می گاد اف وار
فقط خدا کنه درجه سختی این نسخه اون فاجعه
۲۰۱۸ نباشه 👍👍
از نظر تو فاجعه است لطفا نظرت رو به دیگران تحمیل نکن.
هست بله هست وقتی که با بالا بردن درجه سختی تنها نوار جون انمی ها بیشتر میشه و هیچ تاثیری تو هوش مصنوعی نداره عملا یک فاجعه هست:)
هوش مصنوعی دشمن ها خیلی تغییر نمیکرد و بیشتر نوار سلامتیشون دیرتر خالی میشد
Give me no mercy😱😱😱😱😍😍😍😍😍😍😍😭😢😤😤🤯🤯🤯
بار اول احتمالا no mercy رو میرم بار دوم قطعا give me god of war
جالبه به جا پر کردن خلا دو درجه سختی اخر gow 2018 یکی به درجات پایین اضاف کردن
Gow 2018 درجه سختی اخر غیر قابل تحمل بود ولی یکی مونده به اخری از وسطای بازی تقریبا دشمنا نمیتونستن حتی یه بار بکشنت.
من روی درجه سختی آخرش انتخاب میکنم
اینجوری بازی واقعا لذتش بالاتر میره و حس میکنی اون انمی یا مینی باس یا باس فایت واقعا یه حریف واقعیه
و واقعا حس خوبی داره چون هم بازیو طول میکشه تموم کنی و این حس نداری که چقدر راحت بود یا چقدر بازی زود تموم شد 😂
کلا درجه سختی آخر از نظر من لذت واقعی میده به پلیر… ولی شایدم یکی نتونه و فقط روی همون نرمال بازی کنه
Give Me No Mercy
(: just Give me the game
از این همه نوتیف اسپویل خسته شدم🚶🏻♂️
هرچیم بلاک ریپورت میکنم آخه تموم نمیشه که😬
حقیقت اینه که هرکس باید روی درجه سختی مورد علاقش بازی کنه تا بتونه بیشترین لذت رو از بازی ببره ولی پیشنهاد من شروع بازی روی give me no mercy و با نیو گیم پلاس give me gow اما بازم خودتون باید تصمیم بگیرین
نرمال استارت میزنم، امیدوارم تروفی Give Me God Of War نداشته باشه😄
آدم بهتره برای اولین بار سطح متوسط رو تجربه کنه که اِنمی هارو بشناسه و مهارت یاد بگیره تا بازی دستش بیاد چون بار اول اگه زیاد سخت بشه آدم از بازی زده میشه
بعدش بره سراغ درجه های سخت تر تا نهایت لذت رو ببره مخصوصا برای بازی هایی مثل گاد آف وار
کسی ک گاد ۱۸ بازی کرده تا حدودی اشناه هست
اما کسی ک بازی نکرده روی همون نرمال هم اذیت میشه
بچه های دو ساله اما شن برای مرد کچل. تبر دار ریشو مفز فندقی
من خودم give me no merC شروع میکنم جون آنمی ها بیشتر باشه کلی پزیشن پیاده میکنی تو فایت
متاسفانه نسخه قبلی طراحی پویایی برای درجه های سختی مختلف نداشت، و درجه استاندارد یا ساده تر خیلی بهتر از درجه های سختی بالاتر بود، از این لحاظ سانتا مونیکا از نظر من ضعیف عمل کرده بود، خودم شخصا ترجیح می دم که، به جای ۵ تا دو یا سه درجه سختی بیشتر نذارن و در عوض طراحی خلاقانه تری برای این مد های مختلف داشته باشند.
تقریباً بیشتر نظرات خوندم
و دارم از دیدگاه خودم حرف میزنم
گاد۱۸.واقعا درجه سختی بالای نداشت فقط باعث میشد انمی ها نوار سلامتی بیشتری داشته باشن یا سخت تر نوار سلامتیشون تموم بشه
چ مینی باس چ باس فایت هم همینجوری بود یعنی پتانسیل مبارزه تغییری نمیکرد.اما ب هرحال گاد ۱۸ پادشاه بازی های ۲۰۱۸ بود
امسال هم همینه بی شک