اسکین‌های پوگبا و نیمار برای Modern Warfare 2 در اینترنت دیده شد

امیرحسین رنجبر
۲۰:۰۳ ۱۴۰۱/۰۸/۰۶

اسکین‌‌های دو عدد از بازیکنان مطرح فوتبال برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در اینترنت دیده شد و ظاهرا تا انتشارشان فاصله زیادی نداریم.

به‌نظر می‌رسد اسکرین‌شات‌هایی که در سراسر توییتر دست به دست می‌شوند، اسکین‌هایی را نشان می‌دهند که بازیکنان فوتبال را در لباس‌های نظامی به تصویر کشیده است. مدت‌هاست که شایعات اضافه شدن اپراتورهای فوتبالی به Call of Duty Modern Warfare 2 شنیده می‌شود و به‌نظر می‌رسد تنها چند قدم تا واقعیت فاصله دارد.

نیمار، ستاره برزیلی که در حال خاصر برای باشگاه برای پاریس سن ژرمن بازی میکند، یک گیمر دو آتیشه است و مرتبا بازی‌های شوتر اول شخص را استریم می‌کند. بخش چند نفره Modern Warfare 2 امروز به طور رسمی منتشر شد. البته این بخش هنوز در تمام نقاط جهان در دسترس قرار نگرفته است.

مهم‌تر از همه، استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به افرادی که برای دسترسی زودهنگام تلاش می‌کنند، هشدار داده است. به گفته سازنده، اگر این کار را انجام دهید، تا زمان انتشار جهانی بازی به کل از تجربه این عنوان منع خواهید شد.

BN the gamerمتینvahid gamerbad flashSpider-ManDARKSIRENKratosAllliEzio Auditore da FirenzeMenherakun0Parhammohammadsh3785گیمر غمگینPorfosorF@€kGGVisible 6-tigh manCharlie ChaplinMajima????more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید