بازی Silent Hill: Townfall با Unreal Engine 5 ساخته شده است
استودیوی No Code، توسعهدهندهی بازی جدید Silent Hill: Townfall، پیش از این از موتور Unity برای توسعهی بازیهای خود استفاده کرده است. با این حال Silent Hill: Townfall حرکت این استودیو به Unreal Engine 5 را رقم خواهد زد.
در حالی که بازسازی Silent Hill 2 و نسخهی اصلی بعدی این فرنچایز یعنی Silent Hill f اکثر تیترها را به خود اختصاص دادهاند، بازیهای کوچکتری هم از سری Silent Hill در دست توسعه هستند. Silent Hill: Townfall یکی از این عناوین است که توانسته کنجکاوی بازیکنان زیادی را جلب کند. استودیوی No Code سازنده و Annapurna Interactive و Konami ناشر آن هستند. اطلاعات چندانی در مورد این بازی در دسترس نیست، اما میدانیم که Townfall قرار است برداشت جدیدی از سری Silent Hill باشد.
با این حال به نظر میرسد که Silent Hill: Townfall همانند Silent Hill 2 Remake قرار است با Unreal Engine 5 ساخته شود. استودیوی No Code به تازگی موقعیتهای شغلی جدید زیادی را در دسترس قرار داده که در این میان نام موقعیتهایی مثل برنامهنویس ارشد موتور، انیماتور سینماتیک و انیماتور گیمپلی به چشم میخورند. نکتهی جالب این است که آشنایی با Unreal Engine 5 جزو نیازمندیهای تمام این موقعیتها است.
استودیوی No Code برای توسعهی بازیهای قبلی خود، Stories Untold و Observation، از موتور Unity استفاده کرده بود. طبق گزارشات اخیر، بازی Silent Hill: Townfall قرار است بخش اول یک سری آنتالوژی باشد. ظاهرا استودیوهای مستقل زیادی در سرتاسر جهان مشغول کار کردن بر روی عناوین برای این سری آنتالوژی هستند.
در حال حاضر مشخص نیست که بازی Silent Hill: Townfall برای چه پلتفرمهایی در دست توسعه است. با این حال نام پلتفرم PC و کنسولهای نسل کنونی در فهرست نیازمندیهای No Code به چشم میخورد. این در حالی است که Silent Hill 2 Remake قرار است به هنگام عرضه یک انحصاری کنسولی پلی استیشن ۵ باشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
پرچم بازی های ترسناک داستانی همیشه بالا بوده و هست 🎉🎈
مثل سری رزیدنت ایول
به شخصه با اینکه همه میگن اویل ۶ نسخه ضعیفی بود من که ازش لذت بردم و خیلی خیلی خفن بود
و امید وارم سایلنت هیل هم موفق بشه 💛
به نظر میاد انجین ۵ بازارهای جهان رو برای ۵ یا ۶ سال آینده رزرو کرده
آنریل انجین ۵ بهترین انجین حال حاضره
سیستم مورد نیاز rtx9070
ببینید دوستان خیلیا فکر می کنن که چون فلان بازی با این انجین ساخته شده خیلی خوبه اصلا بالاش نیستو از این حرفا اما استفاده درست و بهینه از خوده انجینم مهم تره الان مثلا مقایسه Unreal5 با Re کپکام از نظر ویژگی قدرت وضوح بهینه سازی unreal5قوی تره ولی مثلا یه بازی مثل اویل۴ریمیک که با re کپکام ساخته شده حداقل۱۰۵۰می خواد اما یه بازی مثله سایلنت هیل۲ریمیک که با unreal5 ساخته شده حداقل یه ۱۰۸۰ می خواد!!! از نظر بهینه سازی unreal5 تقریبا چند برابر از موتور کپکام قوی تره نتایج به ما اینو ثابت می کنه که استفاده درست از پتانسیل انجین اون پرفورمنس فوقالعاده رو تحویل میده نه صرفا خوده انجین