سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا

سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان)

پست گیمفا
۱۴:۱۲ ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا

بعضی از گردشگران، بیابان گردی را به دلیل آب‌ وهوایش، پوشش گیاهی خاصش و ناهمواری های چشم نوازش به دیگر جاذبه های گردشگری ترجیح می دهند و این مکان ها به مقصد اصلی آنها تبدیل شده است. طبیعتا بیابان‌ ها و صحراها قسمت پهناوری از کره‌ زمین را به خود اختصاص داده ‌اند که در اینجا مطلب ما قصد داریم سفری به صحراهای بی کران دبی و عمان داشته باشیم. در ادامه شاید هم شما از آن دسته از افراد باشید که فقط مناطق سرسبز و خوش آب و هوا را برای گشت و گذار مناسب می ‌دانند؛ اما باید این را بدانید که برخی از صحراهای جهان دارای زیباترین و جذاب‌ ترین مناظر هستند. وجود تپه ‌های کوچک و بزرگ از جنس شن ‌زارها، صخره‌ های نمکی و گرانیتی که بعضی از آنها به شکل عجیب و غریبی درآمده ‌اند را باید از شگفتی بیابان های جهان دانست. اگر علاقه مند هستید تجربه در دل کویر و صحرا را داشته باشید ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

هیجان انگیزترین تجربه در سافاری دبی

اگر می خواهید زندگی دبی و امارات متحده عربی قبل از آن که به شهری که امروزه هست را تجربه کنید، سافاری دبی را باید در برنامه سفر خود قرار دهید. سفر به دل بیابان ها و صحراهای دبی آن هم با خودروهای سافاری باعث شده تا امروزه سافاری دبی (Dubai safari) به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تفریحات هیجان انگیز در دبی تبدیل شود. گردشگران و توریست های علاقه مند به این شهر زیبا خاورمیانه می توانند علاوه بر مشاهده جاذبه های گردشگری متنوعی همچون برج خلیفه، برج العرب، تفرجگاه ساحلی دبی مارینا و هزاران هزار جاذبه دیگر از تجربه یک ماشین ‌سواری پر شور و هیجان نیز نهایت لذت را ببرند و روز خود را بر روی تپه های شنی و با مشاهده غروب خیره کننده خورشید در صحرا به پایان برسانند و تجربیات جدیدی را کسب کنند.

 البته بد نیست بدانید که با انتخاب سافاری دبی برای تفریح و سرگرمی می توانید در کمپ های اختصاصی این منطقه کمی استراحت کنید و در سالن های غذاخوری غذاهای معروف عربی را نوش جان کنید و بعد از تجربه سافاری از انجام تفریحات دیگری چون شتر سواری، موتور سواری در پیست های شنی، اسکی روی شن، تقاشی بر روی بدن با حنا و خیلی از موارد دیگر نیز کلی هیجانات جالب را تجربه کنید و یک روز خوب را به پایان برسانید. سافاری دبی بدون هیچ اغراقی یکی از منحصر به فردترین تجربه های هیجان انگیز و فراموش نشدنی شما در سفر به دبی خواهد بود.

سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا

در ادامه آژانس مسافرتی نامی گشت پیشنهاد می کند برای تجربه سافاری در صحراهای حیرت آور دبی را جزو برنامه های خود قرار دهید. چرا که این صحراها جایی است که از هیجان انگیزترین و جذاب ترین تفریحات دبی را تجربه میکنید و مهمتر اینکه سافاری صحرا دبی یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری دبی شناخته می شود که شما براحتی می توانید با فرهنگ و آداب و رسوم باستانی این سرزمین از نزدیک آشنا شوید. در آخر برای رزرو تورهای دبی نامی گشت شما با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید بلیط و هتل مورد نظرتان را تهیه نمایید. مجموعه نامی گشت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و همچنین واچر دبی می باشد. در این سایت، انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس است و راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا

سفر به دل کویر با تور عمان

عمان با طبیعت بکر و متنوع، غذاهای لذیذ، تجربه‌ های هیجان انگیز و سرگرمی ‌های جالب و البته تاریخ و تمدن اصیل و کهن خود، یکی از مقاصد جذاب سفر برای ایرانی ‌ها در تعطیلات نوروزی سا تابستانی است. اما جاذبه‌ ها و زیبایی ‌های عمان به همین ‌جا ختم نمی شود؛ اگر برای سفر به عمان به ‌دنبال دلایل بیشتری هستید، این مطلب را از دست ندهید. در کشور عمان دیدنی های متنوعی مانند کوهستان‌ های بلند، سواحل طلایی، دره‌های سبز و غارهای تاریخی وجود دارد که بازدید از آن‌ ها در سفر به عمان خاطرات لذت بخشی را برایتان رقم می زند. یکی از زیباترین مناطقی که نزدیک به پایتخت عمان یعنی شهر مسقط، می‌ توان از آن بازدید کرد، سفر به دل کویر و صحراهای این سرزمین که مهمترین آن ” کویر وحیبا ” است. این منطقه برای مسافرانی که عاشق کویر و فضای آرام آن هستند و به رنگ‌ های گرم آن عشق می ‌ورزند و علاقه دارند میان شن و ماسه و ریگ ‌ها قدم بزنند، جای بسیار جدید و جذابی است تا از سفر خود با تور عمان لذت ببرند.

سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا

بهترین زمان سفر به عمان برای تجربه کویر گردی در دل صحراهای بی کران این سرزمین اواسط پاییز تا اواخر زمستان است و به دلیل خنکی هوای عمان بهترین زمان سفر به مسقط از نظر آب و هوا خواهد بود. اگر قصد خرید تور عمان در بازه این بازه زمانی را دارید، بهتر است یک بارانی خنک نیز با خود همراه داشته باشید. اما به طور کلی بهترین زمان برای سفر به عمان ماه‌های آذر و دی خواهند بود. در آخر شما مسافران عزیز برای رزرو تور عمان مسقط و صلاصه بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، می توانید وارد سایت نامی گشت شوید و تور مورد نظرتان را رزرو کنید. شما می توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین آژانس نامی گشت با انتخاب رزرو هتل، شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداخت نمایید.

سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا

محمدرضا نوروزیvahid gamer‌Spider-ManCharlie ChaplinKurosBoogimanAXEL STONE

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ما تو ایران بیابون نداریم .ک به خاطرش بریم دبی و همان.. بعد پول همونو برای کشتن شیعه ها خرج می کنن.( ریشه سه تا دین ابراهیمی هم کلا رو هواس از لحاظ تاریخ.. ولی با درنظر نگرفتن این می گم)

    Spider-ManAXEL STONEO2همسایه ( فن بوی = پنچری )
  • Spider-Man گفت:

    هنوز آینده کشور مشخص نیست بعد شما میاید درمورد سفر به دبی حرف می‌زنیم مثل اینکه از وضع کشور خبر ندارید طرف پول نداره خرج زن و بچه اش رو بده بعد بره دوبی دیگه سفر به دبی و خارج از کشور برا ما مثل یه خواب میمونه

    AXEL STONE
  • O2 گفت:

    با عرض پوزش، دشت کویر و لوت ایران جزو زیباترین بیابان ها و صحرا های دنیاست، مخصوصا صحرای گندم بریان که بسیار بسیار زیباست، به نظر من اگر کسی گردشگری رو دوست داره باید اول همه جای کشور خودش رو بگرده و بشناسه و ببینه.

    scorpionesSpider-ManAXEL STONEهمسایه ( فن بوی = پنچری )
  • عالیه واقعا… شرایطش فراهم بشه حتما میرم.. اصلا بیابونای عربستان خیلی جذاب و مرموزه..احساس میکنی یه شهر گمشده زیر این شنا مدفون شده..صحرای رب الخالی تو آنجارتد ۳ رو یادتونه… مثل تو بازی بریم اونجا سراب ببینیم d

    میدونستین این بیابون یه زمانی جنگل سرسبز بوده!

    Spider-ManscorpionesO2
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا
سفر به صحراهای بی کران (دبی، عمان) - گیمفا