سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -

سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند

امیرحسین رنجبر
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -

در یک ویدیوی مصاحبه‌ای و پشت صحنه جدید، بلوبرتیم (Bloober Team) دیدگاه خود را برای توسعه نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 و همکاری خود با ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito) و آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) بیان کرده است.

در این ویدیو، شرکت سازنده ایده‌های تیم برای حفظ اتمسفر بی‌نظیر Silent Hill 2 و در عین حال مدرن‌سازی بسیاری از ویژگی‌های بازی را مورد بحث قرار داد. یکی از این تغییرات و مدرن‌سازی‌های اعمال شده روی گیم‌پلی، مربوط به تغییر زاویه دوربین به روی شانه شخصیت اصلی است. متئوس لنارت (Mateusz Lenart)، مدیر خلاقیت و طراح اصلی نسخه بازسازی شده Silent Hill 2، می‌گوید:

ما می‌خواهیم بازسازی Silent Hill 2 همان تاثیری را روی صنعت گیم بگذارد که ۲۱ سال پیش گذاشته بود. با اینکه می‌خواهیم به نتیجه نهایی یکسانی برسیم، انتظارات بازیکنان در طول زمان تغییر می‌کند و برخی چیزها باید مدرن شوند. به عنوان مثال، به همین دلیل است که زاویه دوربین را روی شانه قرار دادیم تا بازیکنان تا حد امکان در دنیای بازی غرق شوند.

علاوه بر آن، پیوتر بابینو ( Piotr Babieno)، مدیر عامل بلوبرتیم، بیان می‌کند که هدف اصلی این تیم، بازسازی تمام صحنه‌ها و ویژگی‌های کلاسیک نسخه اصلی به بهترین شکل ممکن است. او گفت:

به بیان ساده، هدف ما این است که همه چیز بازی اصلی که آن را به یک عنوان کلاسیک جاودانه تبدیل کرده است، بازسازی کنیم؛ اما شکل جدیدی به آن بدهیم و بازیکنان را حتی عمیق‌تر از گذشته به خیابان‌های مه آلود Silent Hill بکشانیم.

آیا فکر می‌کنید که بلوبرتیم می‌تواند با بازسازی خود، عدالت را برای این عنوان پرطرفدار ادا کند؟ در قسمت نظرات، ما را از دیدگاه خود آگاه کنید. بازی Silent Hill 2 به عنوان یک انحصاری زمانی برای پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود. نسخه PC یک سال پس از عرضه نسخه کنسولی منتشر خواهد شد.

Moein MM2Amir RingoDARKSIRENDanialRanjbarzadehvahid gamerکوروشگیمری عادی𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁Ķįņosąمحمد سپ77🤘Mohsenj74ArashKratosMasuod Enayatiainzگیمر غمگینLonesome guy the Mad Oneعلیbanmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Kuros گفت:

    بسیار عالییی … در واقع میخوان اصالت رو نگه دارن …

    Moein MM2Amir Ringovahid gamerگیمری عادیMDگیمر غمگینXgamer 2323محمد سپ77Spider-Manmore
  • Tyr گفت:

    گرافیکش فوق العاده به نظر میاد و اتمسفر بازی رو هم خیلی خوب ساختن. اما سابقه قبلی بلوبر تیم باعث میشه در نتیجه نهایی بازی تردید قابل توجهی باشه مخصوصا در حیطه طراحی مراحل و عملکرد فنی بازی.
    سایلنت هیل ۲ یکی از بهترین آثار سبک وحشت و بهترین نسخه در کل سری ( بر اساس متاکریتیک ) هست، پس مسئولیت زیادی بر گردن بلوبر تیم هست و یا با این بازی میتونن خودشونو به رستگاری برسونن و توجهات رو به خودشون جلب کنن یا اعتماد مخاطبین رو به کلی از دست بدن. همچنین بسیار خوشاینده که یامائوکا و ماساهیرو ایتو هم در پروژه حضور و همکاری دارن.
    ای کاش حالا که کونامی مایله آیپی رو در اختیار استودیوهای مختلف قرار بده، سونی ازش لایسنس بازی رو بگیره و بده به کوجیما تا سایلنت هیلز رو احیا کنه ( هرچند فکر میکنم همین الانشم این کار رو کرده باشه و اون بازی Abandoned همون سایلنت هیلز باشه که داره توسط کوجیما ساخته میشه ). سایلنت هیلز با همون دموی پی تی یه سرمشق بزرگ شد برای خیلی از عناوین سبک وحشتی که بعد از اون ساخته شدن، دیگه تصور کنین اگه بازی کامل ساخته و منتشر میشد چه تاثیری توی این ژانر میذاشت. هرچند کاش اگه واقعا پروسه ساختش داره طی میشه کوجیما دست از این کارهای همیشگیش برداره و درست و حسابی بازی رو معرفی کنه.
    یه نکته رو هم اضافه کنم: از نظرم سایلنت هیل بسیار ترسناک تر از رزیدنت ایول هست. دیگه احتمالا خیلیها میدونن ترسی که در سری سایلنت هیل هست از نوع روانشناختیه. در واقع در رزیدنت ایول مخاطب میدونه دشمنانش زامبی ها یا دیگر موجوداتی که به ویروس های معروف سری آلوده شدن هستن، ولی در سایلنت هیل نمیدونیم دقیقا با چه چیزی طرفیم. همون ترس لاوکرفتی از ناشناخته ها. علاوه بر این دنیای سایلنت هیل بسیار مرموز و وهم آلوده و باورپذیری جهانش کمتره از رزیدنت ایول. در این سری ما فقط با جامپ اسکر و ترس های حاصل از مدیریت منابع و امثال اینها رو به رو نیستیم، بلکه بازی با انواع مختلفی از المان های ترسناک چه موسیقی های ترسناک باشه، چه اتمسفر سنگین و مرموز، چه مخلوقات ناشناخته و چه حتی نحوه ارائه داستان و غیره شما رو هدف قرار میده و روح و روانتون رو به بازی میگیره.
    در نهایت از اونجایی که تایید کردن بازی در مراحل پایانی ساخت قرار داره و سیستم موردنیازش رو هم معرفی کردن، بعید نیست نهایتا تا آپریل ۲۰۲۳ منتشر بشه.

    Moein MM2Amir Ringoگیمری عادیگیمر غمگینمحمد سپbanکیومرث
  • Kuros گفت:

    فک کنم این بازی هم برای سیب زمینی نمیاد نه ؟ یا میاد و با تاخیر میاد ؟! یا اصلا اشتباه میکنم برای همه منتشر میشه ؟!

    Amir RingohalkerDARKSIRENAbolfazlهمسایه ( فن بوی = پنچری )Masuod Enayatiabyss8walkerWoundsTeam SilentĶįņosąmore
  • Ashen one گفت:

    با اینکه Bloober تجربه ساخت این ژانر رو نداره اما
    قطعاً konami بعد از یک دهه سکوت می دونه کارو دست کی می سپره؛
    بی صبرانه منتظر مرور خاطرات روزایی هستم که مثل برق و باد گذشت.

    Moein MM2گیمری عادیهمسایه ( فن بوی = پنچری )banBrainiac( خداحافظ )
  • MD گفت:

    پیتر بابینو تهیه کننده و دستیار کارگردان بازی resident evil 7 بود از تیم resident evil کپکام جدا شد اومد بلوبرتیم و حالا داره ریمیک سایلنت هیل میسازه
    طرفدارن بازم باید ممنون کپکام باشن

    Moein MM2گیمری عادیMD
  • نمی دونم ولی فک کنم اینطور نباشه که نوشتید درواقع نسخه ps5 و pc همزمان میاد و بعد از یکسال برای بقیه هم میتونن بدن

    Moein MM2
  • با این تصمیمشون که کاملا موافقم و اگه غیر از این بود عجیب‌ بود چون اون زمان بخاطر محدودیت‌ها مجبور به نماهای ثابت بود و الان با پیشرفت تکنولوژی هیچ محدودیتی وجود نداره
    بیشتر نگرانی من و طرفدارای این عنوان بزرگ در مورد بلوبرتیم هستش…درسته که ژانر تخصصیشون ژانر وحشت هستش ولی به هیچ عنوان جزو تاپ‌های این ژانر نیستن
    البته اینم متذکر بشم که همه‌ی استدیوها بزرگ از اول گاد نبودن و به مرور و تلاش به این مرتبه رسیدن
    قطعا سایلنت‌هیل‌ ۲ بخاطر انحصاری بودن و تماما نسل نهمی بودنش کمک ویژه‌ای به بلوبر بکنن اما این همه چیز نیست و تیم باید با دقت به شدت زیاد روی ریمیک پادشاه ژانر وحشت روانشناختی کار کنن

    Moein MM2گیمری عادیĶįņosąگیمر غمگینban
  • به به اگر رو شانه دوربین قرار بگیره مثل ریمیک ۲ معرکه میتونه باشه👌🏻

    Moein MM2گیمری عادی
  • اینکه خود سازنده ها خواسته ی پلیر های امروزی و میدونن،و ابنکه میدونن دست رو اثر بشدت بزرگی گذاشتن این خودش نوید یه اینده ی روشن نه تنها برای این ریمیک بلکه برای ساخت نسخه های جدید میده،دستخوش

    Moein MM2
سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند -