God of War Ragnarok در مورد اصلاح و بهبود مکانیکهای God of War 2018 است
کارگردان بازی God of War Ragnarok در مصاحبهای توضیح داد که ادامهها همیشه یک قدم بزرگ نیستند، بلکه نقش بهبود، اصلاح و نقش پیشبرد داستان را دارند.
مطمئناً عنوان God of War 2018 تحولی اساسی و رادیکال در این فرنچایز محسوب میشود؛ کمتر استودیویی وجود دارد که توانایی انجام چنین ریسکی را حول فرنچایز مشهور خود داشته باشد. مشخصاً، God of War Ragnarok ادامهای مستقیم بر عنوان ۲۰۱۸ است که تمرکز کمتری روی تحول مکانیکها و ارائۀ رویکرد جدید دارد. آقای اریک ویلیامز (Eric Williams)، کارگردان Ragnarok، در مصاحبهای با گیمزرادار (GamesRadar) گفت:
ادامهها همیشه یک قدم بزرگ و اساسی محسوب نمیشود. آنها یک ادامه برای روایت هستند و به نوعی نقش اصلاح و بهبود را برعهده میگیرند. اگر میخواستیم ساختار بازی را باری دیگر از نو طراحی کنیم و سپس به داستان به این گستردگی نیز بپردازیم، پروسهای بسیار طولانی پدید میآمد. اگر شما ریبوت را دوست داشتید، ما دوباره آن را به شما میدهیم به علاوۀ بهبودهای اساسی.
ویلیامز در ادامه توضیح داد که چگونه Ragnarok مکانیکهای جذاب نسخۀ قبلی را نه تنها احیا میکند، بلکه آنها را بهبود میبخشد. کلاغهای اودین و صندوقهای Nornir تغییر کرده و اصلاح شدهاند، همچنین سیستم مبارزه نیز بهبودهای متنوعی به خود دیده و حالا شاهد یک تجربۀ عمیقتر هستیم. وی در این باره چنین توضیح داد:
به عنوان مثال، در مورد کلاغها باید بگویم که شما در انتهای بازی غافلگیر خواهید شد، چرا که آنها داستان خودشان را دارند و در پایان، این قصه برای شما آشکار میشود. حتی به شکلی متفاوت پیرامون صندوقهای Nornir و نحوۀ پراکندگی آنها در نقشه فکر کردهایم. ما به گونهای آنها را طراحی کردهایم که در قالب بازی منطقی باشند. از سوی دیگر، مواردی کاملاً جدید نیز به بازی اضافه شدهاند.
God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) سال جاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ عرضه خواهد شد. برای مطالعۀ خلاصهای از برخی پیشنمایشها و مشاهدۀ تصاویر جدید روی این نشانی کلیک کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
پس درمورد تبدیل یک شاهکار به فراشاهکاره 👏🏻👏🏻
دیشب رو سیستم داشتم ۲۰۱۸ رو دوباره بازی میکردم ، ح ه و س کردم دوباره یه ps5 بگیرم روش اکانت هکی بزنم هم TLOU 1 REMAKE هم GOW ragnarök و دو سه تا بازی ناب محمدی بریزم و بشینم پای گیم مث قدیما ، درسته ps5 رو به قیمت Dodge Challenger میخریم ! ولی خدارو شکر که امنیت داریم !!!!!🤨
شما بورو بهشت اونجا همه چیز هست ، دیگه حسرت نمیخوری جیگر …. از اون ور کلی خبر درز کرده ، 🙂
سلام آقای کریمی
از صبح وقتی سایت رو باز میکنی پیغام سرتیفیکیت نامعتبر میده لطفاً رسیدگی کنید
اره خیلی تو مخ هستش
سلام، به بخش فنی اطلاع دادیم، دارن روی این مشکل کار میکنن.
گویا علاوه بر بهبود مشخصه که به خیلی از مکانیک ها قراره پیشرفت هم اضافه بشه ، از مکانیک های جدید هم که تو تریلر چندتایی نمایش داده شد
ی دنباله تمامن تکمیلی🔥
فک کنم این خبر خیلی به دل آقای کریمی نشست کنه🤝🏻💙
شما خیلی نسبت به روند گیم پلی بازی شاکی بودین
نسخه قبلی واقعا عالی بود هرچند گیمپلی راه رفتنش بخاطر نبود مکانیزم پرش خیلی ساده انگاری شده بود ، ولی هرچی فکر میکنم مشکل بزرگ ترش بیش از حد خطی بودنش بود ، حالا شنیدم خط داستانی بازی mw2 رو از حالت خطی به نیمِ خطی درآوردن و واقعا خبر خوبیه ، tlou 2 هم دمش گرم چون واقعا الماس بود و تو زمینه گیمپلی واقعا خط قرمزش خطی بودن بود !
گیم پلی گاد ۲۰۱۸ قطعا یک سری مشکلات داشت
ولی کسل کننده و خواب اور ؟؟؟
قطعا خیر
تبر کریتوس یکی از خلاقانه ترین سلاح هایی بود که دیده بودم
امید وارم باز هم یک سلاح خلاقانه ببینیم
مشکلات گاد ۲۰۱۸ گرچه برای من فاقد اهمیت بودن ولی همگی قابل حل شدن هستن
حتی داخل تریلر ها هم این موضوع تا حدودی مشخصه
حاجی تو گیم دیگه ای جز گاد نزدی به تبر کریتوس میگی خلاقانه ترین ؟ بله خلاقانه و هیجانانگیز بود اما سلاح های خیلی خیلی خلاقانه تری من دیدم تو این چندین سال گیم زدنم
جانان بیا ببینم چخبرع
به به
دقیقا هم همینطور باید باشه
تموم ۶ گاد یونان هم همیشه پیشرفت بوده تو همه ی ضمینه ها،ن اینکه بخان ریبوت کنن
گاد رگناروکم دقیقا از همین قانون پیروی کرده
همیشه همین بوده فوربیدن وستم همین قانون بود
گرن توریسمو هم همین قانون بوده اصن هرگیمی برا سونیه شاهکار مرگ بر فاکروسافت دو تریلیونی که کالافو ازم گرفت
حرف زدن بلد نیستی , حرف نزدنم بلد نیستی ؟
یادمه نسخه ی اول رو پیش خرید کرده بودم و دانلود کرده بودم ساعت های هفت و هشت صبح باز میشد از ساعت شیش صبح بازی رو ران کرده بودم منتظر بودم تایمر به صفر برسه و بازی رو شروع کنم و وقتی رفتم تو بازی دیگه نتونستم ازش بیام بیرون تا شب یک کله درو کردم
حیف امسال سری ایکس خریدم و این لعنتی انحصاری پی اس هستش و باید صبر کنیم عزیزان گیمسنتر دار بازی رو بیارن تا دستگاه کرایه کنم ،،
نسخه ی قبلی فوق العاده بود ولی یک حسی بهم میگه بخاطر شباهت گیم پلی با نسخه قبلی ،منتقدین امتیاز بالاتری نسبت به نسخه ی اول ،به رگناروگ نمیدن ولی بازم متای بالای نود در انتظارشه
انجام همچین مصاحبه ای واقعا لازم بود.درود بر ویلیامز کبیر….تو چندتا از نقدهای اولیه گفتع شده بود ک تغییرات بنیادی و تحولی نبوده ….. خب واقعا هم طبیعیه…گاد ۱۸ خیلیییی تغییر کرد نسبت ب قبلیا.و رگناروک دیگ چرا باید تغییر کلی کنه،معقول نیست اصلا،بلکه اصل موضوع رفع ایرادات و پیشرفت گیم هست از هر لحاظ ک خداروشکر ویلیامز به شدت به این موضوع واقفه.
دوستان بازی رو روی کدوم پلتفرم تجربه میکنند؟؟
PlayStation 4 لایک 🔵
PlayStation 5 دیسلایک ⚪️
هیچکودم 🙃
برای PC گزینه بزار
اریک جون شکست نفسی میفرمایید
اون گیم پلی از سلاح ها و ***** و نبرد تور جدید که لو رفته رو دیدیم😉
این خط اینم نشون راگناروک شاهکار میشه
احتمالا سونی بعد عرضه رگناروک نسخه قبلی رو با ستینگ رگناروک ریمیک میکنه مثل کاری که با لست و هورایزن انجام داد
نماد صنعت گیم ….
کار دنباله هم همینه