آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا
آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا
آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا
آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا

آموزش ساخت شماره گوگل ویس

پست گیمفا
۱۰:۵۲ ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا

آموزش ساخت شماره گوگل ویس

پیشرفت‎های غرب در دهه‌های اخیر باعث شده تا شهروندان این کشورها از امکانات ارتباطی بی‎شماری بهره‎مند شوند. برای مثال مردم کشور آمریکا می‎توانند بدون پرداخت هزینه با عزیزان خود تماس بگیرند و ارتباطی امن و رایگان را تجربه کنند. امروزه اکثر شهروندان آمریکایی و کانادایی برای ارتباط با دیگران از سرویس گوگل ویس استفاده می‎کنند. گوگل این سرویس اینترنتی را در سال ۲۰۰۹ ارائه داد و با استفاده از آن هزینه‎های ارتباطی در آمریکا و کانادا کاهش چشم‏گیری پیدا کرد.

در حال حاضر شهروندان ایرانی نیز می‎توانند از شماره مجازی گوگل ویس استفاده کنند. اما برای استفاده از این شماره باید مراحلی را پشت سر گذاشت.

شماره گوگل ویس چه کاربردی دارد؟

پیش از توضیح در رابطه با نحوه ساخت شماره گوگل ویس بهتر است بررسی کنیم که این شماره چه کاربردی دارد و مناسب چه کسانی است.

کاهش هزینه‎های ارتباطی با آمریکا و کانادا

اگر دائماً با دو کشور آمریکا یا کانادا در تماس هستید مطمئناً هزینه‌های سنگین ارتباط با خارج از کشور به یکی از مهم‎ترین نگرانی‌هایتان تبدیل شده. خوشبختانه برای کاهش این هزینه‎ها راهکار بسیار ساده‏ای وجود دارد و با تهیه شماره مجازی آمریکا می‎توان ارتباطی رایگان را تجربه کرد.

رفع تحریم‎های مجازی

چندماهی از وضع تحریم‌های جدید علیه ایران می‎گذرد که متاسفانه این تحریم‎ها فضای مجازی را نیز شامل می‎شوند. در این مدت محدودیت‎ها و تحریم‎ها باعث شده تا کاربران ایرانی نتوانند به‌راحتی از اینترنت بین‎الملل استفاده کنند و به بسیاری از سرویس‎های خارجی دسترسی داشته باشند. این مسئله باعث نگرانی‎های بسیاری برای کاربران ایرانی شده اما با استفاده از شماره مجازی آمریکا می‎توان بسیاری از این محدودیت‎ها را برطرف کرده و در اکثر سرویس‎های خارجی از جمله: بایننس، تلگرام، توئیتر، سیگنال و… وریفای کرد.

مدیریت آسان تماس‎ها

شماره گوگل ویس دارای ورودی نامحدود پیام و تماس است و با استفاده از آن می‎توان در تمامی سرویس‎ها تماس و پیام دریافت کرد. همچنین این سرویس دارای سه نسخه اندروید، ios و تحت وب می‎باشد که باعث شده تا امکان مدیریت تماس‌ها در دستگاه‌های گوناگون به راحتی فراهم شود.

تفاوت شماره گوگل ویس با شماره‌های واقعی

آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا

شماره گوگل ویس با شماره‎های واقعی تفاوت‎های عمده‎ای دارد چراکه این شماره جزء شماره‎های مجازی به حساب می‎آید. بنابراین برای استفاده از شماره گوگل ویس نیازی به تهیه سیم‎کارت فیزیکی نخواهید داشت. به این ترتیب می‎توانید هر تعداد از شماره مجازی آمریکا را تهیه کرده و از امکانات بی‎شمار آن‎ها بهره‎مند شوید. همچنین این شماره‌ها توسط اپراتورهای ایرانی کنترل نمی‏شوند و محدودیت‎های مکانی را کاهش می‌دهند. همانطورکه می‎دانید برای استفاده از شماره‎های واقعی در خارج از کشور، محدودیت‎های بسیاری برای کاربران وجود دارد و به این‎صورت هزینه‌های ارتباطی به شدت افزایش پیدا می‎کند. اما عدم محدودیت شماره مجازی آمریکا به مکان مشخص باعث ‏شده تا بتوانید در هر نقطه از جهان تماس ارزان‏قیمتی را تجربه کنید.

همچنین برای تهیه شماره مجازی آمریکا نیازی به احراز هویت و افشای اطلاعات هویتی‌تان وجود ندارد. به عبارت دیگر این شماره‎ها به نام شما ثبت نخواهند شد و اگر از آن‌ها برای وریفای در سرویس‎های مختلف استفاده کنید هکر‎ها نمی‎توانند از طریق شماره‌ ثبت شده به اطلاعات هویتی شما دسترسی پیدا کنند.

نحوه ساخت شماره گوگل ویس

مراحل ساخت شماره گوگل ویس بسیار ساده است اما برای اینکار نیاز به یک تغییردهنده Ip قوی خواهید داشت.

  • ابتدا IP خود را به کشور آمریکا تغییر دهید و پس از آن وارد آدرس اینترنتی voice.google.com شوید.
  • در این وب‎سایت دو گزینه For personal use و For business قابل مشاهده خواهند بود که شما می‎توانید با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن‎ها را انتخاب کنید.

گزینه For personal use: برای استفاده‌های شخصی

گزینه For business: برای استفاده کاری

  • همان‎طورکه گفته شد شماره مجازی آمریکا برای سه سیستم‎عامل مختلف اندروید، IOS و وب ارائه می‏شود که در این قسمت باید با توجه به نوع دستگاهتان روی یکی از گزینه‌های موجود کلیک کنید.
  • حال یکی از ایالت‎های آمریکا را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله یک شماره را به دلخواه خود انتخاب کنید.
  • در مرحله آخر باید یک شماره واقعی کشور آمریکا را وارد کنید که وجود چنین مرحله‌ای باعث می‏شود تا زحمات شما بی‎نتیجه جلوه کند! اما چاره چیست؟

تهیه شماره گوگل ویس در چند ثانیه!

متاسفانه بدون دسترسی به یک شماره واقعی آمریکایی امکان وریفای در گوگل ویس و تهیه شماره مجازی وجود ندارد اما جایی برای نگرانی نیست چراکه شما می‎توانید با ورود به پنل نامبرلند، در کم‎تر از چند دقیقه هر تعداد شماره مجازی آمریکا را تهیه کرده و از آن‎ها برای مصارف مختلف استفاده کنید.

شما می‌توانید شماره گوگل ویس را با قیمت مناسب از نامبرلند تهیه کنید.

در پنل نامبرلند شماره مجازی آمریکا با عنوان «شماره دائمی» قابل تهیه است که در ادامه در رابطه با امکانات آن اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار می‎دهیم.

معرفی شماره دائمی نامبرلند

شماره دائمی نامبرلند همان شماره مجازی آمریکا است که امکان تماس و پیام رایگان با این کشور را فراهم می‎کند. این شماره با یک‎بار هزینه فعال می‏شود تا همیشه قابل استفاده خواهد بود. از مهم‎ترین امکانات شماره دائمی نامبرلند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک‌بار هزینه برای همیشه
  • ورودی نامحدود پیام و تماس
  • تماس رایگان با آمریکا و کانادا
  • وریفای اغلب سرویس‌ها
  • دریافت آنی پیامک و تماس
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا
  • عدم مسدودی شماره
  • اپلیکیشن موبایل و نسخه تحت وب

شما می‎توانید با خرید شماره دائمی نامبرلند در اکثر سرویس‌های خارجی وریفای کرده و به این‏صورت تحریم‎ها و محدودیت‎ها را از بین ببرید.

آیا نامبرلند قابل اعتماد است؟

آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا

متاسفانه ناآگاهی بسیاری از کاربران در حوزه شماره‎های مجازی باعث شده تا میزان کلاهبرداری در این حوزه افزایش پیدا کند. در این شرایط جلب اعتماد مشتریان گرامی یکی از مهم‎ترین مسئولیت‎های تیم نامبرلند است و نامبرلند برای جلب اعتماد شما عزیزان تمامی مراحل قانونی فروش شماره مجازی را طی کرده که باعث شده تا هرگونه تخلف به‌راحتی قابل پیگیری باشد. در واقع نامبرلند دارای نماد اعتماد الکترونیک، نشان ملی ثبت و گواهی پرداخت آنلاین است و در طی چندین سال فعالیت کاری رضایت مشتریان را به‎عنوان مهم‌ترین هدف خود در نظر گرفته است. بنابراین هرمشکلی در استفاده از شماره‎های مجازی خریداری شده ایجاد شود می‎توانید بلافاصله از پشتیبانی آنلاین نامبرلند کمک گرفته و در کوتاه‎ترین زمان مشکل را رفع نمایید.

برای کسب اطلاعات کامل‎تر در رابطه با امکانات شگفت‎انگیزی که نامبرلند برای مشتریان گرانقدر خود در نظر گرفته وارد سرزمین شماره مجازی نامبرلند شوید و در صورت نیاز از همکاران ما کمک بگیرید.

هادی صفائیAlone In Darknessعلی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا
آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا
آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا
آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا
آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آموزش ساخت شماره گوگل ویس - گیمفا