قابلیتهای دسترسی God of War Ragnarok از استودیوی ناتی داگ الگوبرداری شده است
زمان زیادی تا انتشار بازی God of War Ragnarok باقی نمانده و کمپین تبلیغاتی سونی رسما آغاز شده است. در آخرین خبر، سازندگان از سطح دسترسی بالای بازی خود میگویند.
کارگردان بازی God of War Ragnarok، اریک ویلیامز (Eric Williams)، توضیح داده است که سطح دسترسی بالای God of War Ragnarok به اصرار ناتی داگ به وجود آمده است. میلا پاولین (Mila Pavlin)، طراح ارشد UX، در ماه سپتامبر اذعان کرد که God of War Ragnarok بیش از ۶۰ گزینه برای تغییر سطح دسترسی دارد، از جمله نشانههای صوتی، سرعت خودکار، نشانگرهای حرکتی و حالت کنتراست بالا. ویلیامز در مصاحبهای توضیح میدهد که استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) تا چه اندازه از ناتی داگ و The Last of Us در ارائه سطوح دسترسی متنوع الگو گرفته است:
هرگز در انجام اینکار ناامید نشدیم. نه، ما میخواستیم با آنها همکاری کرده و به هدف خود برسیم. ما بخشی از سیستم بزرگتر (سونی) هستیم و باید با هم همکاری کنیم. [ناتی داگ] اولین پرچم را بیرون آورد و ما باید درست پشت سر آنها حرکت میکردیم.
یک منبع الهام دیگری هم در انجام اینکار وجود داشت. یکی از طرفداران ریبوت God of War اخیرا نامهای به سانتا مونیکا نوشته بود و از علاقه خود به این سری گفت. این فرد به دلیل مشکل شنوایی خود، به مدت چهار ساعت در یکی از پازلهای بازی گیر کرده بود. همین اتفاق موجب شد که سازندگان بازی اقداماتی را برای نسخه جدید انجام دهند.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- رسمی: بستههای الحاقی، ریمیکها و ریمسترها میتوانند کاندید بازی سال در The Game Awards شوند
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
استودیوی پیشرو سونی ناتی داگ🔥🔥🔥
« [ناتی داگ] اولین پرچم را بیرون آورد و ما باید درست پشت سر آنها حرکت میکردیم »
گیمای سونی دیگه باید گزینه دیگه برای accessibility داشته باشن
یک دکمه رو فشار بدی بشینی بازی خودش انجام بشه بشینی فقط نگاه کنی برای کسایی که دست ندارن
همین حالا هم فرقی با فیلم سینمایی ندارن کلا دو تا دکمه میزنی ولی این اضافه بشه دیگه کامل میشن
مثل حالت فیلم سینمایی the quarry
کلا دوتا دکمه میزنی؟
نکنه بازهای دیگه از طریق force اجرا میشه یا با قابلیت کنترل ذهن؟ یک زمان کلمه خوبی به بچه هایی که بالا بودن میگفتن الان باید برای تو بگمش.
تعاملی بودن چیز خوبیه ولی سینمایی بودن هم چندان بد نیست بازی های بزرگی مثل متال گیر سالید و جی تی ای و ردد و لست اف اس صحنه های سینمایی زیاد و بزرگی دارن و چندان ضعفی براشون به حساب نمیاد ولی کاش شعور داشتی و تیتر رو میخوندی تا بفهمی منظور از این مطلب بررسی میزان دسترسی گیمرهای محترم دارای محدودیت جسمانی به بازی هست و که هیچ ربطی به تعاملی و سینمایی بودن نداره
چقدر باحاله که پلیاستیشن استدیوز با همدیگه تعامل دارن
اونم دو استدیویی که هر چقدر گوریلیاگیمز اینسومنیاک ساکرپانچ بلوپوینت و… خوب باشنو پیشرفت کنن بازم برای اکثر پلیاستیشن فنا سانتامونیکا و ناتیداگ نمیشن
بچهها اگه یه انتخاب بین ناتی و سانتا داشتین ، کدومو انتخاب میکردین؟؟
چرا؟؟
بازم هردو🗿👍
صد درصد سانتامونیکا مخصوصا برای من چون گاد های ۱ و ۲ خیلی برام خاطره انگیزن و بازی گاد بسیار ای پی بزرگتر و باکیفیتی هست.
ناتی داگ ، دلیلشم خلق کرکتر اِلی …
.
آخر همین پست گفته که یک فرد ناشنوا بهشون نامه داده که ۴ ساعت طول کشیده یه پازلو حل کنه و این به سانتا انگیزه داده برای سطح دسترسی گسترده ، خدایی انسانیت اینا رو آدم میبینه هم کیف میکنه هم به حال روز خودش افسوس میخوره
پس نتیجه میگیریم الی بیشتر از جوئل و نیتن و کریتوس دوست داری
سطح😹😹😹😹
چه حالی میده بعد این همه وقت بازم تو فشاری 😂
این الی فن سطح گرای همسطح گرا رو😹😹
فشار کجا بود دارم میخندم
آره جون خودت تو که راست میگی :)) تو هر وقت اسم ناتی داگ و الی میاد از شدت فشار سریع خودتو لو میدی 😁 فک کن فقط به خاطر ناتی داگ ۱۰۰ تا اکانت ساختی و هر بار اسم عوض میکنی آره باو تو اصلا نمیدونی فشار چیه 😂 فقط بلدی صبح تا شب با اکانتای مختلف و اسم های مختلف چرت و پرت بگی تو سایت خیلی وقته کارت اینه، خدا کنه کسی به درد تو گرفتار نشه آخرِ فلاکته
خدا بهت عقل بده
چرا به استودیویی که برای سونی هست باید اهمیت بدم؟
من فقط وظیفه دارم به کامنت هایی که میدی ریپلای بزنم بنویسم سطح
تازه فقط با نصف اکانت ها و هویت هام این کارو دارم میکنم
اره واقعا هم جنبه انسانی داشت هم تلاش برای بهتر شدن و پیشرفت تنظیمات بازی
واقعا بخش تنظیمات لست مثل بازیای راکستار ازادی عمل داره
میشه سایز دلی و دشمنا همچنین کل محیط رو کوچک بزرگ و دور و نزدیک کرد
میشه با توجه ب استایل بازیت درجه سختی و هوش داشمنارو گرندد بگزاری اما دقت تیراندازی دشمنارو کم کنی تا هم سخت باشه هم مجبور نباشی حتما مخفی کاری بری
قطعا ناتی چون ای پی های بیشتری نسبت به سانتا داره و خودشو تو زمینه بازی های داستانی ثابت کرده
خیلی جالبه که بچهها تقریبا برابر این دو تا الماسو دوست دارن
ایول
سانتا مونیکا بخاطر خلق شاهکار گاد آف وار و کریتوس کبیر. البته ناتی هم با دراکمن عشقن
هردو
ولی سانتامونیکا بیشتر
دلیلش خلق کرکتری مثل کریتوس که یکی از محبوب ترین و نمادین ترین شخصیت دنیای گمینگ هست و سری GOW یکی از خاطره انگیز ترین سری ها برای من هست 💙
با این حال هردو عالی هستن
به سختی ناتی داگ چون از ps1 خاطر ساخته برام(کرش) تا الان که محبوب ترین کارکتر زندگیم(جول) رو هم خلق کرده.
بین سانتا و ناتی قطعا بلوپوینت ( استاد خیابانی ) 😂😂
خودم سانتا 👌
سانتا یعنی دنیام😍😊
دنیام یعنی ناتی😅😊
سانتامونیکا
چون عشقم میکشه😁❄💙
ناتی داگ کارش درسته شکی درش نیست
ولی من عشقم به سانتامونیکا میکشه❄💙
ناتی داگ خدای منه (:
تنها بازی که میتونه منو بیشتر از رگنوراک حتی هایپ بکنه بازی بعدی ناتی داگ هستش و این مشارکت های استودیوهای سونی همیشه بوده چه زمانی که ناتی داگ با ساکر پانچ و گوریلا همکاری میکرد چه الان که ناتی داگ و سانتامونیکا با هم سر دسترسی پذیری با هم همکاری کردن و چقدر خوب که سانتا مونیکا به فکر گیمر های کم توان هم هست.
پ.ن: تو لست ۲ تک تک صحنه ها دوبله شده بود که حتی افراد نابینا(روشن دل)هم بتونن از این شاهکار لذت ببرن و قطعا داخل رگنوراک هم این گزینه برای این افراد هست.
کلا این بخش رو در بازیا اولین بار ناتی داگ با لست ۲ سر زبونا انداخت و الان بقیه استودیو ها بخصوص استودیو های خود سونی از این قابلیتا برای بازیاشون میذارن جالبیش اینجاست بدونید برای این بخش که accessibility features نام داره از سال ۲۰۲۰ توی گیم اواردز یه شاخه جایزه جدید به این نام اضافه شده که اون سال لست ۲ این جایزه رو برد حدسم اینه امسالم قطعا یا ریمیک لست یا گاد رگناروک جایزه این بخشو میگیرن و اینکه استودیو های سونی بهم کمک میکنن خیلی خوب و موثره💙🤝
همون بخشی که سال پیش فورتزا هورایزن ۵ داخلش برنده شد؟
Game Of The Year
(این فرد به دلیل مشکل شنوایی خود، به مدت چهار ساعت در یکی از پازلهای بازی گیر کرده بود. همین اتفاق موجب شد که سازندگان بازی اقداماتی را برای نسخه جدید انجام دهند.)
انصافا دمشون گرم
چه قدر لذت بخش بود وقتی اینو خوندم
چهار ساعت !!خوب یکیو صدا میزدی برات بگن چه خبره (: اما جدای از شوخی بنظرم همه حق دارن بازی مورد علاقه اشون رو رو برابر پلی بدن
قشنگی ی پازل به اینهکه با ذهن خودت حلش کنی نه بغل دستیت
من هم افتخار میکنم
که طرفدار چنین شرکتی هستم(سونی)
ناتی داگ
سانتا مونیکا
هر دو بهترین شرکت بازیسازی دنیا هستند
همینطور عالی ادامه بدید
منتظر شماره جدید اخرین ما هستم
دلم برای الی تنگ شده
❤️❤️❤️
فقط استارفیلد
خواهشا این تیترها رو درست بزنید – شرکت چیه باو استودیو عه
به نظر شما چه استودیو هایی سونی رو سونی کردند(رونق و فروش بسیار برای برند )
من خودم سانتا مونیکا و ناتی داگ خیلی موثر بودن و پرچمو بردن بالا
البته سانتا مونیکا در تموم عجیبی یک ای پی داره😐 که اونم جزو محبوب ترین بازی ها هست و هر نسل میلیون ها نفر برای فقط اون تجربه پلی استیشن میگیرن حتی با قیمتی نجومی 🙂😐
تا نسل ۷ این دوتا برترین بودن اما الان ساکر پانچ و گوریلا و به ویژه اینسامنیک ( ناشر مخفی سونی) در کنار ناتی داگ و سانتامونیکا سیستم سلر هستن.
مدیا مولکول هم که یک تنه بار خلاقیت کل سونی رو یدک میکشه مخصوصاً با دریمز که کولاک کردن و house mark و blou point هم که تازه پیوستن فقط این وسط بند استودیو باید یکم بهتر کار کنه وگرنه بقیه رو ریل هستن.
*blue
من منظورم الان اعتبار سونی هست که اون دوتا بدست آوردن
“به نظر شما چه استودیو هایی سونی رو سونی کردند”
اشتباهه این حرفتون چرا که سونی به کمک لوازم خانگی و خط تولیدی خودش و سرمایه گذاری و فعالیت در عرصه هالیوود و انیمیشن سازی به عنوان سونی شناخته میشه
بهتره برای استودیو های بازی سازی بگین که چه استودیو هایی پلیستیشن رو واقعا پلیستیشن کردن
۵۰ ثانیه از نبرد ثور و کریتوس لیک شده واقعا برگ ریزونه
همین ۵۰ ثانیه انقدر برگ ریزون بود واقعا
فکر کن نبرد کامل چقدر برگ ریزون تر باشه 🍃