رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا

رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew

مبین نعمت اللهی
۱۶:۲۰ ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا

همانند سال های گذشته،کمپانی نامدار فرانسوی Ubisoft با دست و بالی پر به استقبال مراسم E3 2013 رفت که اکثر بازیکنندگان و منتقدین دنیای بازی های ویدئویی،مشتاقانه منتظر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی این شرکت بزرگ بازی سازی بوده اند و سرانجام با آغاز رسمی این کنفرانس،همه به وجد می آیند.در طول نمایش عناوین متعدد،تماشاگران بر این باورند که بازهم نمایش های تکراری از عناوین متعددی که در گذشته بارها و بارها تصاویر و یا تریلرهای گوناگون از آنان منتشر شده نمیتواند آن ها را راضی و سرگرم نگه دارد تا آنکه سرانجام،از IP جدید استودیو تازه تاسیس شده ی Ivory Tower تحت عنوان The Crew با طعم و بوی یک عنوان رانندگی و مسابقه ای و با ارائه ی یک دنیای وسیع رونمایی می شود.

نام : The Crew

نام ناشر : Ubisoft

نام سازنده : Ivory Tower

سبک : Racing _ Open World

پلتفرم ها : PC,PlayStation 4,Xbox One

تاریخ انتشار جهانی : سال ۲۰۱۴ میلادی

378235 the crew

 

بزن،بریم

اگر به یادتان بیاورید،عنوان Test Drive Unlimited همواره یک محیطی باز و فضایی بیش از یک عنوان مختص سبک رانندگی برای گیمرها به منظور سرگرمی های بیشتر فراهم آورد و تیم توسعه دهنده در آن عنوان،با خلق ایده های بسیار جالب و پسندیده در یک محیط بسیار عظیم و گسترده توانست مخاطبین زیادی را به سمت و سوی خودش فرا بخواند.اما حال پس از سپری شدن ۲ سال از عرضه ی ناموفق نسخه ی دوم این سری،به طور عمده اعضای تشکیل دهنده ی تیم ساخت عنوان TDU تصمیم بر راه اندازی یک استودیوی مجزای دیگر با نام Ivory Tower کرده اند و این استودیو تازه تاسیس شده،با برعهده گرفتن کار دشوار ساخت عنوان The Crew که اولین عنوان ساخته شده ی این استودیو به زودی لقب خواهد گرفت بسیاری را بر این باور داشته که،IP جدید این استودیو تقریبا همان ویژگی های دو نسخه ی سری بازی های TDU البته در سطوح ارتقاء یافته و در حد کنسول های نسل بعد را ارائه خواهد داد که در واقع به نظر می رسد اعضای تشکیل دهنده ی این استودیو،با وفادار بودن به سری بازی های ساخته شده ی گذشته ی خودشان میخواهند یک عنوان مختص کنسول های نسل بعد در همین سبک با بهره گیری از یک گرافیک واقع گرایانه تر و گیم پلی مهیج خلق نموده و ساخت و توسعه ی  یک عنوان Open_World رانندگی را در کارنامه ی خود به اثبات برسانند;اما در ابتدا هرچند که این کارها (بهره گیری از اکثر نکات پیاده سازی شده در سری بازی های TDU) با انتقاد و سرزنش های تند منتقدین مواجه و همین امر نیز باعث شد تا تیم توسعه دهنده بنا بر درخواست های مکرر هواداران،ویژگی های وسیع تری از قبیل سفارش سازی اتومبیل ها،افزودن نیترو به مکانیک گیم پلی،تعقیب و گریز با پلیس و… را در اختیار بازیکنندگان قرار دهد اما همچنان نیز این اقدامات با پشوانه ی رئیس شرکت Ubisoft یعنی آقای Yves Guillemot همراه بوده است و از عقیده ی ایشان اعضای تیم توسعه دهنده،در حال حاضر بزرگترین عنوان رانندگی در سبک “جهان باز” را در دست ساخت دارند و آنان گامی بلند پروازانه در ارائه ی یک عنوان رانندگی و مسابقه ای برای جلوه دادن پویاتر نمایش های بصری و برخوردهای طبیعی تر اتومبیل ها با یکدیگر،برداشته اند.

دیوانگی در عین رانندگی

ممکن است همیشه اولین نکته ای که در خصوص عناوین رانندگی به ذهن گیمرها خطور پیدا کند،عدم داشتن داستانی متناسب با طول روند سری بازی های موجود در این سبک می باشد که در اکثر مواقع عناوین ساخته و عرضه شده در این سبک از داستان های بی محتوا بهره برده اند،اما در ساخت عنوان The Crew یکی از مهم ترین اهدافی که تیم توسعه دهنده آن را به شکل بسیار مهم و جدی دنبال نموده،ایجاد یک داستان متناسب و جذاب است که روایت داستان در این عنوان از جایی آغاز می شود که عده ای از جنایتکاران سعی بر آن داشته اند تا نظم و هماهنگی موجود در شهرهای متعدد ایالات متحده ی آمریکا را برهم زده و بر زندگی عادی مردم خلل وارد کنند که در این بین نیروهای پلیس با تعقیب و گریز هر یک از آنان سعی داشته که آن جنایتکاران حرفه ای را که در کنترل و هدایت اتومبیل ها از مهارت خاص و بالایی برخوردارند دستگیر کرده و هریک از آنان را به جزای اعمالشان برسانند.از آنجا که کنترل اشخاص اختشاش گر در طول گیم پلی بازی بر عهده ی بازیکنندگان خواهد بود،تیم توسعه دهنده یک سیستم بسیار عظیم و گسترده از دسترسی به بخش های متعدد یک اتومبیل را بر عهده ی بازیکنندگان قرار داده است و آنان نیز قادر به تنظیم بخش های مختلف در موتور خودرو،معاوضه و خرید  قطعات خودرو،پیاده سازی نیترو و افزودن سیستم فنربندی و تعلیق در اتومبیل خود می باشند تا سرانجام بتوانند اندکی از مشکلات پیش رو بکاهند.به جرات میتوان گفت عنوان در حال توسعه ی The Crew یک پروژه ی بسیار عظیم و بلند پروازانه است که بازیکنندگان در طول روند بازی قادر به جست و جو و کاوش در محیط های گوناگون و متعددی می باشند و همانطور که تیم توسعه دهنده وعده ی یک دنیای بسیار بزرگ را داده،شبیه سازی از اکثر شهرهای آمریکا یکی از کارهای اساسی این تیم به حساب می آید و مطمئنا بازیکنندگان در این عنوان با یک محیط بسیار وسیع که مقیاس آن همانند یک دنیای واقعی و خارج از دنیای بازی های رایانه ایست مواجه خواهند شد و این همان “آزادی” است که گیمرها خواستار آنند.همچنین،لازم به ذکر است که در طول بازی این امکان برای بازیکنندگان فراهم آمده تا از طریق روستا،جنگل و بیابان به ادامه رقابت خود بپردازند که حتی در این بین،کنترل اتومبیل ها بر روی مواضعی از جمله شن،برف و گرد خاک یک نکته عطف و ستودنی در بازی محسوب می شود.

ماشین بازی

تیم توسعه دهنده ی عنوان مورد انتظار The Crew پس از رونمایی رسمی از عنوان در حال توسعه ی خود،به مرور زمان اطلاعاتی در خصوص مراحل پیش روی گیمرها در گیم پلی بازی منتشر می کند که هر یک از اطلاعات منتشر شده،حاکی از خبرهای خوش برای مخاطبین به منظور برقرار کردن ارتباط بیشتر با بازی است.خوشبختانه یکی از مهم ترین ویژگی های پیاده سازی شده در عنوان مذکور برخلاف سری بازی های فراموش شده و ناموفق Test Drive Unlimited،آن است که برای تعویض اتومبیل هیچ الزامی از بازگشت به مقر خود حکم فرمانی نمی کند و شما در هر لحظه مجاز به عوض کردن اتومبیل زیر پای خود هستید و همچنین،از دیگر سیستم سرگرم کننده ای که در طول بازی وجود دارد میتوان به پیدا کردن ۱۰۰۰ “یک هزار نقشه” از اماکن معروف در بازی اشاره داشت که پیدا کردن این تعدا نقشه،میتواند در گردشگری از مکان های مختلف و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند پشت سر گذاشتن مراحل بازی،کمک حال باشد.در ابتدا ماجراجویی اختشاش گران از محلی با نام “دیترویت” واقع در یکی از شهر های آمریکا آغاز می شود که بازیکنندگان در این منطقه با صرف سه ساعت قادر به پشت سر گذاشتن مراحل مسابقه ای این منطقه خواهند بود و کاملا بدیهی است آزادی عمل فراوانی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و در مراحل ابتدایی بازی،مسابقات کمتری در ابتدا بر روی نقشه به منظور ارتباط بیشتر با بازی وجود دارد که سرانجام رفته رفته با کسب مهارت و تجریبات کثیرتر نسبت به گذشته،مسابقات متعددی برای شما ظهور پیدا خواهد کرد و در این بین،تعقیب و گریز با پلیس اعم از “نیروهای زمینی و هوایی ” بر طب و تاب بازی خواهد افزود.در طول گیم پلی عنوان The Crew به ظاهرا ۵ منطقه که در هریک از آنان می بایست مسابقات متعددی را انجام داد،وجود دارد که در این مناطق گیمرهایی که به جمع آوری تمام نقشه ها و سایر نکات پرداخته اند،میتوانند به Level 50 در بازی رسیده و از سایر مزایای در نظر گرفته شده،بهره مند شوند و همانطور که در بالا ذکر شد،تیم توسعه دهنده رابط های بسیار جالبی برای علاقه ی بیشتر کاربر فراهم آورده و در واقع با انجام کارهایی از قبیل “آسان تر کردن راه جست و جوی دوستان،بررسی مشخصات دوستان خود و دعوت آن ها به انجام کارهای گروهی و چند نفره،مشاهده ی آنلاین فعالیت های دوستان و آشنایان خود در بازی و استفاده از قابلیت D_Pad در کنترلر و هدایت اتومبیل ها” توانسته یک پل از ارتباط با دنیایی آسان تر ساخته و بسیاری را مجذوب خودشان کنند.

گرافیک:آشغال،بد،خوب،عالی

پس از نمایش عنوان The Crew در اواسط کنفرانس مطبوعاتی Ubisoft و اعلام رسمی خبر عرضه ی این عنوان تنها بر روی رایانه ها و سیستم های نسل بعد،بسیاری از علاقه مندان و تحلیل گران بازی های رایانه ای را بر این موضوع وا داشت که این عنوان با آن نمایشی که از گیم پلی خود در کنفرانس کمپانی فرانسوی یوبی سافت در مراسم E3 2013 ارائه داد،قادر به پیاده سازی یک گرافیک مدرن و خیره کننده در کنسول های نسل بعد نخواهد بود و در واقع با اتمام نمایش این عنوان،این موضوع صراحتا تایید شد.آنچه که از عنوان The Crew و قدرت تیم توسعه دهنده در مراسم E3 2013 دیده ایم نمایش یک گرافیک چشم گیر نبوده و در عین ناباوری گرافیک بازی در اولین گام خود توانست خود را در حد و اندازه های عناوین عرضه شده بر روی کنسول های نسل هفتم معرفی کند،اما در کل گرافیک این عنوان که در برگیرنده ی بخش های عظیمی از محیط و وسعت بازی است به نوبه ی خود توانست،خوب “نه بهتر و نه بدتر” ظاهر شود که تا به این لحظه بدون هیچ شک و تردیدی این بخش از بازی نتوانسته لیاقتش را در کنسول های نسل هشتم دو شرکت سونی و مایکروسافت (PlayStation 4 و Xbox One) نمایان کند و این نکته میتواند یک نقطه ی ضعف برای تیم توسعه دهنده ی یعنی Ivory Tower از همان ابتدای نمایش عنوان خدمه محسوب شود.در محیط بازی،جنگل ها و درختان و دره هایی که در صحراهای وسیع  و پهناور همانند عنوان Motorstrom یافت می شوند توانستد در حد و اندازه های گرافیکی مورد انتظار ظاهر شوند و در واقع یکی از ویژگی هایی که توانست از مشکلات پیش روی بخش گرافیک عنوان The Crew بکاهد و منجی این بخش از بازی لقب بگیرد،وسعت درون گیم پلی بازی است که جنگل های وسیع،درختان خزان،پرواز پرندگان در ثریا،حرکت هواپیما بر آسمان و اتفاقات پیش رو در حومه ی شهر از جمله عواملی است که علاوه بر در اختیار گذاشتن یک دنیای وسیع برای بازیکنندگان،از گرافیک و انیمیشن های بسیار خوب و بالایی برخوردار بوده اند.نورپردازی در بازی نیز به بهترین نحو ممکن صورت گرفته،به طوری که در طول گیم پلی بازی بازیکنندگان شاهد تضاد رنگ های تیره و روشن در مکان های آفتابی از جمله کنار سواحل می باشند و رعایت نکات نورپردازی و تضاد رنگ ها یک چرخه ی واقعی در یک بازی ویدئویی در دنیای بازی های رایانه ای را خلق کرده است و با وجود آنکه  کار ساحت عنوان The Crew در مراحل مبتدی سپری می شود اما همچنان انتظار می رود که اثرات گرافیکی با پیشرفت قابل توجهی مواجه و قدرت خود را به رخ سایر عناوین این سبک کشانده و موفقیت های زیادی را برای سازندگانش به همراه داشته باشد.

به یک دنیا سلام بگو !

با ذکر برخی ویژگی های مرتبط و پیاده سازی شده در عنوان The Crew،میخواهیم اطلاعات بیشتری را در خصوص نکات بازی در اختیار شما بگذاریم و در ادامه میتوانید از این موارد ذیل در خصوص این عنوان آکاه شوید:

  • اتومبیل های موجود در عنوان The Crew بلامنازع،تمامی آن ها از سیستم به جوش آمدن موتور خودرو بهره می برند به طور مثال;زمانی که بازیکنندگان با یک اتومبیل به مسابقه و یا گشت و گذار در بازی می پردازند نحوه ی رانندگی آنان در به جوش آمدن سیستم خودرو بسیار موثر است و تصادف کردن با هریک از خودروهای دیگر میتواند به ماشین شما خسارت های بسیار سنگینی را متحمل کند که شما برای رفع اختلالی که در سیستم خودرویتان پیش آمده،می بایست به تعمیرگاه مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ای قابل توجه دوباره به یک اتومبیل نو دست یابید که همچنین،اگر در بعضی مواقع اتومبیل شما دچار مشکلاتی از قبیل “از بین رفتن بدنه،کاسته شدن قدرت لنت ترمز،پنچر شدن لاستیک ها” شود،تنها با یک تماس کوتاه با تلفن قادر به فراخوانی یک نیروی کمکی برای انجام این کارها در اتومبیل می باشید.
  • یکی از مهم ترین نکات قوت عنوان The Crew بخش “چند نفره ی” آن است که به نظر می رسد بخش مولتی پلیر این عنوان شباهت خاصی به نسخه ی دوم سری بازی های TDU خواهد داشت.در بخش چند نفره ۸ بازیکن به طور همزمان  قادر به رقابت بایکدیگر خواهند بود و آن افراد در واقع میتوانند علاوه بر دوستان خود با سایر افرادی که به صورت آنلاین در عنوان The Crew حاضر می شوند ارتباط برقرار کرده و به مسابقه بپردازند که هر یک از بازیکنندگان به دو گروه چهار نفر و به دو دسته ی پلیس و اختشاش گران تقسیم می شوند،اما در لیستی که جلوی شما قرار خواهد گرفت اولویت های اول در آنلاین بازی کردن این عنوان تحت انحصار افرادی است که شما با آنان دوست خواهید بود و در غیر این صورت،با مشکلاتی مواجه خواهید شد.
  • در گیم پلی بازی،ماموریت ها و یا نشانه های اضافیی که در هر لحظه برای شما ارسال می شود در نقشه ی موجود در هدایت بازیکنندگان قرار نخواهد گرفت بلکه هریک از آن آیکون ها،توسط یک پیغام جداگانه از طریق گوشی هوشمند به همراه داشته و یا با مراجعه به منوی بازی،قابل رویت خواهد بود.
  •  مهاجرت به هر منطقه،شما را با یک سیستم آب و هوایی و گونه های متعدد جانوری و گیاهی همراه می سازد برای مثال;هنگامی که از مناطق بیابانی عبور خواهید کرد،کرکس ها با صراحت مشاهده می شوند و یا در بعضی از شهرها از جمله میامی،فلامینگوها به وفور قابل دیدن خواهند بود.
  • لاس وگاس،لس آنجلس،میامی،سان فرانسیسکو،نیواورلئان،شیکاگو،نیویورک،سالت لیک،دیترویت و در نهایت پایتخت آمریکا واشنگتن دی سی از جمله شهرهایی هستند که در طول گیم پلی بازی،بازیکنندگان قادر به گشت و گذار و یا مسابقه با سایر حریفان خود در آن مناطق می باشند که صدها روستا و شهرستان نیز،شامل این مناطق می شود.

یکی از اعضای تیم استودیو Ivory Tower در طی یک مصاحبه ای که در خصوص ویژگی های عنوان The Crew داشته اظهارات خودش و البته صدها نفر دیگر را این چنین توصیف کرده است و تنها چیزی که از هواداران درخواست کرده،صبر است !

ما در عنوان جدید خود سعی داشته ایم تا بهترین ویژگی ها و امکانات را برای هواداران و البته بازیکنندگان پیاده سازی کنیم که به جرات میتوانیم بگوییم شما تمامی این نکات را به زودی در بازی مشاهده خواهید کرد و رعایت تمامی عواملی که بر جذابیت بازی تاثیر می گذارد،یکی از پروژه های سخت اعضای تیم،برای پایه ریزی یک عنوان منحصر به فرد در سبک ریسینگ Open_World بوده است.عنوان در حال توسعه ی ما،این امکان را به ارمغان می آورد تا پتانسیل یک دنیای واقعی را به صنعت بازی های ویدئویی تزریق کنیم که در این بین تیم توسعه دهنده یعنی استودیوی تازه تاسیس شده ی Ivory Tower نقش موثری از خود ایفا خواهد کرد و همچنین ما از هوادارانمان خواستاریم تا ما را در کسب موفقیت های بی شمار یاری و از ما به منظور خلق عناوین جدید مختص کنسول ها و سیستم عامل های نسل بعد،حمایت همه جانبه بفرمایند.

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد،عنوان The Crew یک پروژه ی بسیار سنگین بوده است که با برعهده گرفتن کار ساخت این عنوان توسط استودیو Ivory Tower بسیاری از نگرانی های موجود در ارائه ی یک عنوان بیهوده کاملا از بین رفته زیرا;اعضای این استودیو را افرادی خبره که در ساخت عناوین ریسینگ کارنامه ی خوبی از خود در صنعت گیم به اثبات رسانده،تشکیل داده است.در عنوان نسل بعدی The Crew تجربه ی یک دنیای بسیار گسترده از شهرها و عوامل بسیار پیچیده رضایت بازیکنندگان را با اطلاع یافتن از ویژگی های این عنوان به همراه داشته که یقینا این عنوان بزرگ،در سال ۲۰۱۴ میلادی،دربی از سیر عناوین خیره کننده در سبک Racing را بر روی کنسول ها و سیستم عامل های نسل بعد می گشاید و در هر صورت از آن میتوان به عنوان یک بازی تمام عیار نام برد که اینبار برای تجربه ی این عنوان برخلاف سایر عناوین،می بایست به فکر خرید کنسول های نسل بعد و مهیا ساختن کنترلر های آنان بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا
رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew - گیمفا