نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا
نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا
نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا
نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت

آرمان زرمهر
۱۹:۳۰ ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

امروز قصد داریم به بررسی بازی مورد انتظار Mario + Rabbids: Sparks of Hope بپردازیم. با گیمفا و نقد این عنوان همراه باشید.

زمانی که برای اولین بار بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle توسط یوبی‌سافت معرفی شد، بسیاری از طرفداران این لوله‌کش محبوب شوکه شدند؛ چرا که هیچ‌کس انتظار نداشت روزی شاهد کراس اوور دنیای او با خرگوش‌های بازی‌گوش یوبی‌سافت باشیم اما در آخر، آن اثر ثابت کرد که این دو دنیا به خوبی بر یک دیگر منطبق می‌شوند و تجربه‌ای بسیار جذاب را پدید می‌آورند.

معرفی Mario + Rabbids: Sparks of Hope و بازگشت نینتندو و یوبی‌سافت به این آی‌پی بسیار شگفت زده‌ام کرد؛ چرا که اصلا انتظار نداشتم دوباره شاهد یک نسخه‌ی دیگر از آن باشم. شخصا در ابتدا با خود می‌گفتم که نسخه‌ی ابتدایی یک اثر بسیار نوآورانه و جذاب بود، اما یوبی‌سافت چطور می‌تواند آن را در این نسخه بهبود ببخشد که احساس تازگی را به پلیر القا کند؟ حال پس از تجربه‌ی نسخۀ جدید باید بگویم که Mario + Rabbids: Sparks of Hope نه تنها از هر نظر یک دنباله‌ی بهبود یافته است، بلکه تجربه‌ای بسیار جذاب‌تر، بزرگ‌تر و عمیق‌تر از نسخه‌ی پیشین ارائه می‌دهد.

کهکشان بر لبه‌ی تباهی

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

ماریو و دوستانش به همراه خرگوش‌ها در حال گذراندن روزگارشان در Mushroom Kingdom هستند اما طولی نمی‌کشد که این آرامش بر اثر ظهور یک تهدید بزرگ نه تنها برای Mushroom Kingdom، بلکه برای کل کهکشان بر هم می‌خورد. موجودی به نام Cursa با استفاده از قدرت شیطانی Darkmess، سیارات مختلف و اکوسیستم آن‌ها را مسموم می‌کند و با جذب کردن انرژی تمامی Sparkها، قصد دارد کهکشان را به سوی نابودی بکشاند. حال ماریو و دوستانش باید با سفر کردن به سیارات مختلف، تاثیرات نیروی اهریمنی Cursa را خنثی کرده و دنیا را از شر این تهدید بزرگ نجات دهند.

روایت کلی این اثر نسبت به نسخه‌ی پیشین خود با بهبودهای برجسته‌ای همراه بوده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها وجود کات‌سین‌های سینماتیک است که بسیار به روند بازی و وجود تنوع در آن کمک می‌کنند. یکی دیگر از بهبودهای برجسته‌ی این اثر که تا حد زیادی از دیدن آن خوشحال شدم، وجود صداگذاری برای کاراکترهای بازی است!

کاراکترهایی همچون Beep-O که در نسخه‌ی پیشین Mario + Rabbids نیز یکی از همراهان اصلی شما در طول بازی بود، در این نسخه دارای صداگذاری کامل است. در کنار Beep-O، ما شاهد معرفی کاراکتری جدید به نام Jeanie هستیم که او نیز از صداگذاری کامل در طول بازی بهره می‌برد.

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

همچنین خرگوش‌ها نیز حالا دارای برخی دیالوگ‌های کوتاه هستند که در طول مبارزات نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند و باعث می‌شود از جذابیت بیشتری نسبت به نسخه‌ی پیشین برخوردار باشند. هر کدام از خرگوش‌ها صداگذاری و نحوه‌ی صحبت خاص خودشان را دارند که کاملا با ظاهر آن‌‌ها در تطابق است و این موضوع باعث می‌شود پلیر بیشتر بتواند با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و همچون شخصیت‌های دوست‌داشتنی نینتندو، از تجربه‌ی بازی با آن‌ها نیز لذت ببرد.

با وجود آن که ارائه‌ی کلی بازی در نسخه‌ی پیشین بسیار جذاب بود اما در این نسخه با استفاده از بهبودهای مختلف، با تجربه‌ای حتی سرگرم‌کننده‌تر مواجه هستیم و همچنین الگوبرداری‌هایی از Super Mario Galaxy نیز در بازی دیده می‌شود. ارتباطات بین کاراکترها، صداگذاری مناسب و مخصوصا اعمال مضحک خرگوش‌ها، همگی باعث می‌شوند که در طول بازی دائما لبخند بر لب داشته باشید و از تجربه‌ی آن خسته نشوید. هنگام بازی کردن Mario + Rabbids: Sparks of Hope، به خوبی احساس می‌کنید که در حال تجربه‌ی یک اثر نینتندویی هستید و یوبیسافت نیز بسیار خوب از پس پیاده‌سازی یک روند سرگرم‌کننده بر آمده است.

گیم‌پلی و سیستم مبارزات گسترده؛ عمیق و سرگرم‌کننده

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

بهبودهای چشمگیر عنوان Mario + Rabbids: Sparks of Hope در بخش گیم‌پلی به خوبی جلوه می‌کند. همانطور که گفتم، نسخه‌ی ابتدایی خود یک پکیج بسیار عالی بود که در بسیاری از بخش‌ها عملکرد مطلوبی داشت اما یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آن در بخش گیم‌پلی، آزادی عمل محدود و بی‌ثمر بودن گشت و گذار در محیط بود. یکی از بزرگ‌ترین خواسته‌های من از این دنباله، ایجاد آزادی عمل بیشتر در راستای گشت و گذار در دنیای بازی بود و بسیار خوشحالم که یوبی‌‌سافت بهبودهای زیادی در این بخش ایجاد کرده و حتی برخی موارد کاملا تازه نیز به آن افزوده است!

شما در طول بازی به پنج سیاره‌ی مختلف سفر می‌کنید که هر کدام طراحی، طبیعت و ساختار خاص خود را دارند. هر یک از آن‌ها یک محیط گسترده را در اختیار پلیر قرار خواهند داد که توانایی گشت و گذار در هر گوشه‌ی آن را دارا است. تعداد دیوارهای نامرئی به شدت کاهش یافته‌اند و پلیر نیز دیگر محدود به یک خط راست برای حرکت نیست بلکه حالا امکان کنترل کامل گروه خود را در اختیار دارد؛ این موضوع، تاثیر فوق‌العاده گسترده‌ای بر چگونگی تجربه‌ی بازی می‌گذارد.

خوش‌بختانه، این آزادی عمل به بخش مبارزات بازی نیز راه پیدا کرده است و حالا شاهد یک سیستم مبارزات کاملا تازه هستیم! پلیر در این نسخه دیگر محدود به چند مربع برای حرکت نیست بلکه حالا محیطی محدود در اختیار او قرار می‌گیرد که می‌تواند در آن آزادانه حرکت و استراتژی‌های مختلفی را امتحان کند! این کار باعث شده است که در کنار حفظ ماهیت نوبتی مبارزات، آزادی عمل گسترده‌ای در اختیار پلیر قرار بگیرد که نتیجه‌ی آن، امکان پیاده‌سازی استراتژی‌های خلاقانه و تسلط کامل بر روند کلی مبارزات است.

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

علاوه بر آزادی عمل بیشتر، مبارزات در این نسخه بسیار بیشتر بر استراتژی تکیه می‌کنند و دلیل آن نیز تعداد بالای کاراکترهای قابل بازی، اسلحه‌های اختصاصی آن‌ها و همچنین مکانیزم تازه‌ی این نسخه، یعنی Sparkها هستند. Sparkها در واقع ترکیبی از لوماها و خرگوش‌ها محسوب می‌شوند که قدرت‌های خاص و منحصر به فردی را در اختیار پلیر قرار می‌دهند و نقشی بسیار برجسته در مبارزات ایفا می‌کنند؛ چرا که قدرت‌های آن‌ها در صورتی که در جای مناسب استفاده شوند، می‌توانند نتیجه‌ی مبارزه را به طور کلی تغییر دهند.

ما شاهد حضور ۳۰ عدد Spark مختلف در این بازی هستیم که ۱۶ عدد آن‌ها از طریق مراحل اصلی و ۹ مورد دیگر از طریق انجام مراحل فرعی مختص به آن‌ها به دست می‌آیند و هر کدامشان از قدرت‌های خاص خود برخوردار هستند.

به عنوان مثال، یکی از Sparkهای مورد علاقه‌ی من Pyrogeddon است. با استفاده از Pyrogeddon، پلیر می‌تواند تعدادی شهاب سنگ را بر سر دشمنان خود در یک محیط مشخص فرود بیاورد و هم زمان آن‌ها را آتش بزند! برخی دیگر از Sparkها به ضربات شما خصوصیاتی همچون آتش، آب و یا برق را می‌دهند و برخی دیگر می‌توانند شما را برای یک نوبت، ناپدید کنند. لازم به ذکر است که هر یک از کاراکترها توانایی همراه داشتن دو Spark را دارا هستند و تک تک آن‌ها قابلیت ارتقاء با استفاده از Star Bitها را شامل می‌شوند که عموما از طریق شکست دادن دشمنان به دست می‌آیند.

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

از Sparkها که بگذریم نوبت به کاراکترهای این اثر می‌رسد. شما در ابتدای بازی توانایی استفاده از دو کاراکتر را دارید، اما با پیش‌روی در بازی، این رقم به سه نفر افزایش می‌یابد و حتی در برخی مراحل، به چهار نفر نیز می‌رسد. یکی از تفاوت‌های مثبت این نسخه با نسخه‌ی پیشین، اختصاص دادن اسلحه‌های واحد و متمایز کننده به کاراکترهای مختلف، بر اساس شخصیت و طراحی آن‌هاست!

در این نسخه شما به جای آن که دائما به دنبال خرید اسلحه‌های جدید باشید، از یک اسلحه‌ی واحد برخوردار هستید که توانایی ارتقاء و حتی خرید اسکین برای آن را خواهید داشت! این مسئله باعث می‌شود که تفاوت‌های هر کاراکتر نسبت به دیگر بیش از پیش نمایان و از همین رو، امکان ساخت کامبوهای بسیار جالبی برای پلیر فراهم شود.

همان طور که اشاره کردم، طراحی اسلحه‌ی هر کاراکتر کاملا متفاوت نسبت به دیگری بوده و هم راستا با طراحی ظاهری و حتی اخلاقیات یک کاراکتر است! به عنوان مثال، کاراکتر Rabbid Mario از یک جفت دستکش به نام Dukes برخوردار است که به او اجازه‌ی مبارزه‌ی تن به تن را می‌دهد و با وجود آن که این دستکش‌ها از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند، اما نیازمند آن است که به دشمنان خود نزدیک باشید.

به دنبال همین موضوع، شما می‌توانید از کاراکترها و یا Sparkها به عنوان مکملی برای این کاراکتر استفاده کنید و استراتژی‌های متفاوتی را در مبارزات پیش بگیرید. این مسئله باعث می‌شود که شما بتوانید هر بار به شکلی متفاوت به مبارزه بپردازید و به همین دلیل، به هیچ عنوان این روند برای شما تکراری یا کسل کننده نمی‌شود؛ چرا که طراحی و بالانسینگ مبارزات در این بازی به شکلی انجام شده است که به شما اجازه می‌دهد ریسک بکنید و به هر شکلی که دوست دارید پیش بروید.

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

شخصا در طی مبارزه با یکی از باس‌های بازی به دلیل ترکیب تیمی که داشتم به مشکل برخورده بودم چرا که سلامتی یکی از اعضای تیم ۱ بود! اما خصوصیت بسیار تحسین برانگیز این است که حتی در این شرایط نیز شما با استفاده از استراتژی‌های مختلف توانایی پیروزی در این گونه شرایط را خواهید داشت و شخصا با گذراندن برخی مبارزات به راستی احساس پیروزی و رضایت داشتم چرا که پس از چندین بار تلاش و امتحان روش‌های مختلف بالاخره توانستم با خلاقیت خود در آن مبارزه پیروز شوم. این مسئله یکی از مهم‌ترین رکن‌های آثار نوبتی محسوب می‌شود که به بهترین شکل در این نسخه پیاده‌سازی شده است.

لازم به ذکر است که هر یک از ۹ کاراکتر قابل بازی از تکنیکی اختصاصی نیز برخوردارند که در طول نوبتشان قابل فعال‌سازی است؛ البته این مسئله برای اکثر دشمنان نیز صدق می‌کند. برخی از این تکنیک‌ها تیم محور هستند در حالی که برخی دیگر تنها روی خود کاراکتر تاثیر می‌گذارند و باز هم به دلیل وجود این قابلیت‌های متفاوت، امکان ساخت کامبوهای مختلف افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است که در این بازی شاهد اضافه شدن یک فروشگاه به همراه آیتم‌های مختلف نیز هستیم که شما با خریداری آن‌ها می‌توانید در طول مبارزات از قابلیت‌های این آیتم‌ها، همچون ریست کردن Cooldown قابلیت‌های خود، استفاده کنید.

برخی از دشمنان نسبت به آتش، برق و یا آب مقاومت بالایی دارند و از همین رو، استفاده از Sparkهایی با این ماهیت‌ها، بیهوده خواهد بود. کاراکترهای قابل بازی نیز از این خصوصیات برخوردارند و شما می‌تواند با توجه به تایپ دشمنان و نوع ضربات آن‌ها، تیم خود را برای هر یک از مبارزات بازی و طبق نوع دشمنان خود شخصی‌سازی کنید تا شاهد بازدهی هر چه بیشتر در طول جنگیدن با آن‌ها باشید.

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

در کنار این خصوصیات و تکنیک‌ها، هر یک از کاراکترهای قابل بازی قابلیت ارتقاء تا ۳۰ لول را دارند و از همین رو، یک درخت مهارت اختصاصی نیز برای هر یک از آن‌ها در دسترس قرار گرفته است تا همچون مکملی برای سیستم لول‌بندی عمل کنند. با هر بار ارتقای لول کاراکتر، خصوصیات قدرتی او، مانند سلامتی و یا میزان قدرت اسلحه‌، افزایش می‌یابد و شما با جمع آوری Skill Prism، می‌توانید هر چه بیشتر خصوصیات قدرتی او را ارتقا دهید و حتی طبق ساختار تیم و استراتژی بازی خود، مهارت‌های خاصی را برای کاراکتر خود باز کنید.

همچنین، این بازی به شما اجازه می‌دهد در هر زمان که خواستید، مهارت‌‌های خریداری شده‌ی خود را بازگردانید و Skill Prism خرج شده برای آن را پس بگیرید. هدف از قرار دادن ویژگی مذکور در این عنوان، اعطای قابلیت آزمون و خطا به پلیر است؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید در ابتدا برخی مهارت‌ها را خریداری کنید و در طول بازی و تغییر پلی استایل خود، مهارت‌هایی که حالا دیگر برایتان کارآمد نیستند را بازگردانید و آن‌ها را با مواردی که بیشتر با گیم‌پلی شما منطبق هستند را انتخاب کنید.

در کنار این موارد، ما شاهد اضافه شدن یک ستون کاملا جدید به درخت مهارت‌ها در این اثر هستیم که بیشتر بر ارتقای قابلیت‌های Sparkهای کاراکترتان تمرکز می‌کند. در حالی که این درخت‌های مهارت در هسته‌ی خود تقریبا از ساختاری یکسان برخوردارند، اما در برخی بخش‌ها به نسبت هر کاراکتر، تفاوت‌های جزئی متعددی با یکدیگر دارند. به طور کلی، می‌توان گفت که درخت‌های مهارت این نسخه عملکردی بسیار مطلوب دارند و با وجود آن که از عمق زیادی برخوردار نیستند، اما همچنان بازدهی قابل توجه‌‎ای را در طول بازی به نمایش می‌گذارند.

دنیایی پویا، متنوع و زیبا

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

در بخش قبلی، اشاره‌ای به سیارات مختلف بازی کردم اما در این قسمت، به طور کامل حول طراحی محیط و مراحل بازی توضیح خواهم داد؛ چرا که در این بخش نیز شاهد بهبود‌های بسیار زیادی هستیم. در حالی که در نسخه‌ی پیشین شاهد دنیایی رنگین و زیبا بودیم، اما به دلیل محدودیت‌های گشت و گذار نمی‌توانستیم به درستی زیبایی‌های آن‌ها را کشف کنیم، اما در این نسخه ما نه تنها شاهد دنیایی پویاتر هستیم، بلکه یک تغییر در طراحی هنری رخ داده است که به خوبی آن را احساس خواهید کرد.

این نسخه دنیایی رنگین‌تر، متنوع‌تر و زنده‌تر از نسخه‌ی پیشین را به تصویر می‌کشد؛ به طوری که هرگاه پا به سیاره‌ای تازه می‌گذارید، به خوبی می‌توانید منحصر به فرد بودن آن را نسبت به دیگر سیاره‌ها احساس کنید و این موضوع ارتباطی مستقیم با حالت اقلیمی سیارۀ مذکور و ساکنان آن دارد. شما در این بازی به پنج سیاره‌ی مختلف سفر خواهید کرد که هر یک ویژگی‌های بصری خاص خود را دارند. لازم به ذکر است که هر یک از این سیارات از یک سرپرست یا به اصطلاح Warden برخوردار است که باز هم نسبت به سیاره‌شان از ظاهر و رفتار کاملا متفاوتی بهره می‌برند.

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

شما انجام مراحل اصلی هر سیاره و نجات دادن آن، از Darkness نقشه، محیط‌های تازه‌ای را باز خواهید کرد که به شما اجازه‌ی گشت و گذار هر چه بیشتر می‌دهد. ما همچنین شاهد وجود فعالیت‌های فرعی متعددی از جمله مراحل فرعی داستان محور، پازل‌ها، چالش‌ها و دیگر فعالیت‌هایی هستیم که در سرتاسر هر یک از سیارات پخش شده‌اند. در طول برخی از مراحل فرعی، شما با کاراکترهای تازه‌ای روبه‌رو خواهید شد و همچنین همانطور که قبلا نیز اشاره کردم، در برخی دیگر از مراحل شما می‌توانید Sparkهای جدید را پیدا و آنلاک کنید.

در حالی که این فعالیت‌ها از نظر کمیت بسیار راضی کننده هستند و محتوای قابل بازی را بیشتر می‌کنند، اما در زمینه‌ی تنوع کمی ضعیف عمل می‌کنند؛ به طوری که برخی از فعالیت‌های فرعی بسیار مشابه دیگری هستند و صرفا به یک مبارزه ختم می‌شوند. با وجود آن که این مبارزات همچنان لذت‌بخش هستند، اما بد نمی‌شد اگر سازندگان کمی از تعداد این مراحل می‌کاستند و در عوض آن‌ها را مانند مراحل اصلی کمی عمیق‌تر و منحصر به فردتر طراحی می‌کردند.

لازم به ذکر است که این موضوع یک مشکل بسیار بزرگ محسوب نمی‌شود و پلیر همچنان با میزان بسیار بالایی از محتوا روبه‌رو است که ارزش تجربه‌ی این اثر را بالا می‌برند؛ اما متاسفانه نمی‌توان از کمبود تنوع در فعالیت‌های فرعی چشم‌پوشی کرد.

به طور کلی، عنوان Mario + Rabbids: Sparks of Hope در زمینه‌ی طراحی مراحل و محیط بازی بسیار هوشمندانه‌تر از نسخه‌ی پیشین خود عمل می‌کند و به پلیر این اجازه را می‌دهد تا هر چه بیشتر سکان ماجراجویی خود را به دست بگیرد. محیط‌های متنوع و بزرگ در کنار موسیقی آرامش بخش و همچنین خرگوش‌هایی که به نوبه‌ی خود چاشنی طنز و منحصر به فردی به سیاره‌شان می‌بخشند، باعث می‌شود که محیط بازی و گشت زدن در آن به هیچ عنوان خسته‌کننده و یا تکراری نشود.


Mario + Rabbids: Sparks of Hope

بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope از هر نظر یک دنباله‌ی کامل و بهبود یافته برای نسخه‌ی پیشین خود محسوب می‌شود. آزادی عمل هر چه بیشتر در مبارزات، تنوع استایل‌های مختلف بازی کردن کاراکترها و شخصیت‌ خاص آن‌ها، دنیایی پویا و زیبا و مهم‌تر از همه، روندی با ثبات و سرگرم کننده، باعث شده‌اند تا این اثر بتواند به یک تجربه‌ی تقریبا بی‌نقص تبدیل شود که بسیاری از قوانین ساختاری بازی‌های مبارزه‌ای نوبتی را رعایت می‌کند و با ایده‌های متمایز کننده‌ی خود، آن را شخصی‌سازی می‌کند. بنابراین، اگر از نسخه‌ی ابتدایی این اثر یعنی Mario + Rabbids: Kingdom Battle لذت برده‌اید، مطمئن باشید که تجربه‌ای بسیار جذاب‌تر در این نسخه انتظارتان را می‌کشد.


نکات مثبت:

  • ارائۀ جذاب و روند سرگرم‌کنندۀ گیم‌پلی
  • تنوع بالای کاراکترها، اسلحه‌ها و خصوصیات قدرتی آن‌ها
  • سیستم مبارزات گسترده و عمیق
  • درخت مهارت‌های مطلوب
  • طراحی محیط و مراحل بسیار جذاب
  • موسیقی هم‌راستا با دنیای بازی
  • تنوع بالای Sparkها و قابلیت‌های آن‌ها
  • تنوع بالای دشمنان، باس‌ها و خصوصیات اختصاصی آن‌ها
  • انعطاف‌پذیری بالای ساخت تیم و کامبوهای مختلف
  • دنیای پویا و گستردۀ بازی

نکات منفی:

  • تکراری بودن برخی از فعالیت‌های فرعی

۹.۵

این بازی بر اساس کد ارسالی ناشر (Publisher) و روی Nintendo Switch تجربه و بررسی شده است

MariomanRondaBehzad zargaryهاج‌علیCharlie Chaplinvahid gamerParhamیوهانDARKSIRENPorfosorZ2656M.Khامیر حسینهادی صفائی.Sami 227متینmahdi12345کاکاسنگیDota2more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا
نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا
نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا
نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا
نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقد و بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope؛ رقص زیبای نینتندو و یوبی‌سافت - گیمفا