شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا

شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند

رضا رحیمی
۲۰:۴۱ ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا

خالق سری Resident Evil و سازنده عنوان The Evil Within در رابطه با توسعه دهندگان در ژاپن اظهار نارضایتی کرد و مدعی شد آنان ریسک کمتری را به نسبت همتایان غربی خود به جان می خرند …

استاد شینجی میکامی در رابطه با اظهارات خود گفت:

توسعه دهندگان در ژاپن کمتر خطر می کنند؛ یعنی شما کمتر شرکتی را می یابید که حاضر شود بیش از ۳۰ میلیون دلار برای یک بازی سرمایه گذاری کند !

همچنین وی در مصاحبه ای با GI.biz در این رابطه گفت:

سی*استهای کارکنان و شرکتهای غربی و شرقی اختلاف بسیاری با هم دارد. امروزه بازی ها به یک پروژه عظیم بدل شده اند که نیاز به منابع مختلف برای ساخته شدن و بازار فروش مناسبی دارند. صنعت بازیسازی خطرناک تر شده است و ریسک بالایی می خواهد !

وی در ادامه افزود:

شرکت های ژاپنی ریسک پذیری شرکت های غربی را ندارند. در گذشته رئیس کپکام به من گفت بازیها نسبت به گذشته هزینه های بیشتری را طلب می کنند و بسیاری از ناشران ژاپنی سرمایه گذاری بالای ۳۰ میلیون دلار را ندارند.

وی معتقد است که اگر ناشران ژاپنی بیش از ۳۰ میلیون دلار خرج کنند این آنان هستند که پیروز میدان خواهند شد و شرکتهای غربی را از میدان به در خواهند کرد. البته اکنون وی بر این باور است که ناشران غربی سخت کوش ترند.

وی گفت:

شرکتهای ژاپنی علاقه دارند از تکنولوژی های نوین غربی استفاده کنند و من فکر میکنم این انعطاف بیشتری به کار ما خواهد داد.

آیا واقعاً این تفاوت ها میان ناشران غربی و شرقی وجود دارد ؟ یا مسائل بزرگتری در کار می باشد ؟ آیا صرفاً پیروزی در تکنولوژی و پول است ؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا
شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • من اول دیدم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • samijon گفت:

    امیدوارم کار هایی بکنن که باعث موفقیت بیشتر ژاپنی ها بشن اگه اونا نبودن الان صنعت گیم به این شکل نبود و من خودم بشخصه بهترین خاطراتم از استدیو ها و بازی ساز های ژاپنیه

  • M.J گفت:

    واقعا حرف درستی زد.اگر بازیهای حال و حاضر شرکتهای غربی رو با هم مقایسه کنیم اغلبشون نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت زیادی چه توی گرافیک و چه توی داستان پردازی داشتن درحالی که بازیهای شرقی اغلب از ترس اینکه نسبت به نسخه های پیشین همین سری فروش کمتری داشته باشن ریسک زیادی نکردن.مثلا بازی رزیدنت اویل.شرکت کپکام بعد از اینکه دید نسخه پنجم بازی شبیه نسخه چهارم فروش زیادی نداشت تصمیم گرفت دوباره لیون رو وارد بازی کنه شاید از این روش بتونه فروششو بالا ببره که متاسفانه شکست خورد.برای ساختن چیزای بهتر باید ریسک مالی رو پذیرفت

    • ... گفت:

      رزیدنت اویل ۵ پرفروش ترین نسخه ی اویل بود و تو زمان انتشارش هم فروش فوق العاده ای داشت…دلیل اکشن شدن اویل رو هم خود کپکام گفت که طرفدار های سبک و ژانر وحشت کم هستن و با اینکار می خواستن طرفدار های بازی های اکشن رو هم به سمت اویل بکشن …که گند زدن بهش…

      • M.J گفت:

        نه عزیز من.اگه مقاله ای که تو همین سایت رو خونده باشی میدیدی که رزیدنت اویل ۴ به دلیل فروش زیادش حتی تو کتاب گینس هم به عنوان پرفروش ترین بازی ژانر وحشت ثبت شده

        • ... گفت:

          نه عزیز…اگه شک دارید به چند تا جمله از ویکی خود بازی نگاه کنید :

          “Resident Evil 5 was released on all its platforms in 2009, eventually outselling its predecessor and becoming the best-selling single game of the franchise”

          “As of September 30, 2012, Resident Evil 5 has sold 5.9 million copies worldwide since launch, becoming the best selling single release in the series ”

          دموی قابل بازی رزیدنت اویل ۵ هم تا قبل انتشارش بیشتر از ۴ میلیون بار دانلود شد !…رزیدنت اویل ۴ فروشش تدریجی بود !…یعنی اویل انتشارش فروشش خیلی زیاد نبود و بعد انتشار نسخه ی پنجم فروشش یک مقدار قوت گرفت !…ولی نسخه ی پنجم اینطوری نبود و تو اویل انتشارش هم فروش زیادی کرد و باید به این هم توجه کنید که نسخه ی چهارم برای پلتفرم های بیشتری هم منتشر شد.

          • M.J گفت:

            والا تو این سایت نوشته بود اویل ۴…۷.۳ میلیون نسخه و اویل ۵ همین مقداری که شما فرمودید فروش داشته.

            • mojtaba23h گفت:

              آرش درست میکه حتی میتونی بری تو سایت gametrailers بیشترین بازدید تریلر بازی residentevil 5 داره تو کل سایت نزدیک ۱میلیاردو ۵۰۰ میلیون بار

              دومین بازی metal gear solid تو سایت

              • M.J گفت:

                عزیز فروش بازی چه ربطی به میزان بازدید تریلر داره؟!gangnam style هم یک میلیارد و ششصد میلیون بار تو یوتیوب دیده شده.آیا فقط همین مقدار تو دنیا بازدید داشته؟!

                • mojtaba23h گفت:

                  حالت خوبه اون چه ربطی به گیم داره که دازی مقایسه میکنی

                  دیگه یه چیزی که واضح فروش نسخه ی پنج از خمه بیشتر این که بحث کردن نداره

                  وقتی اینقدر بازدید داشته حتما رو فروشش تاُثیر میذاره

                • M.J گفت:

                  حق با شماست.الان یه سرچی تو اینترنت کردم و دیدم درست میگید.توی مقاله ای که تو همین سایت قرار داده شده اشتباه نوشته شده 😐

  • GOD OF GAME گفت:

    چرا انقد گدا هستند.یکم بیشتر پول بدن تا شاهکار تحویل بگیرند. :no:

  • ریسک همونطور از اسمش پیداست یعنی کمپانی های شرقی توانایی انتخاب رو ندارن چون نمیدونن که اگه با بودجه ی زیاد کار کنن سطح بازیشون مورد رضایت گیمر ها میشه و در ریسکشون پیروز میشن کلا از ورشکست شدن ترس دارن البته در همین میان بعضی از کمپانی های شرغی هستن که عناوینی که شاهکار های دنیای گیم هستند رو عرضه کردند و همه ی کمپانی ها یکجور نیستن با بخشی از صحبت های استاد موافقم… :yes:

  • ramin#x#.x گفت:

    مشکل اون تخیل مسخرشونه که داره گند میزنه به همچی نمونش رزیدنت اویل و نمونه موفقش ونکویش و …
    یکم بان تو دنیایی واقعی براشون بهتره و این چیزی که شاید The Evil Within بهش نزدیک شه

  • Playstation گفت:

    استاد و خالق ترس دوباره برگرد به این capcom لعنتی یه خورده سبک ترس یاد بده تا اویل رو با کال آف دوتی اشتباه نگیره

  • :yes: تریلرش عالی بود……. مرسی بابت خبر.

شینجی میکامی : توسعه دهندگان ژاپنی ریسک کمتری نسبت به همتایان غربی خود می پذیرند - گیمفا