بازی Need for Speed Unbound با تنظیمات ۴K/60 FPS اجرا خواهد شد
استودیوی Criterion Games بالاخره از بازی Need for Speed Unbound رونمایی کرد. حال در مصاحبهای اختصاصی با IGN، کارگردان خلاق Need for Speed Unbound اعلام کرده که این بازی با تنظیمات ۴K/60 FPS اجرا خواهد شد.
به گفتهی Kieran Crimmins، کارگردان خلاق Need for Speed Unbound، این ویژگی به بازیکنان اجازه خواهد داد تا کنترل بیشتری بر روی حرکت فیزیکی خودروها داشته باشند. Crimmins همچنین در مورد تم کلی این سری و Need for Speed Unbound صحبت کرد:
Need for Speed در مورد تعیین کردن ترندها است. این سری در مورد شکستن قالبهای محدودکننده است. Need for Speed در مورد انقلاب است. این روح و قلب فانتزی ریسینگ خیابانی است. پس ما سعی کردیم تا سبکهای هنری غیر مرسوم و جدید را با این بازی امتحان کنیم. این گونه نه تنها منحصر به فرد خواهیم بود، بلکه میتوانیم ترندهایی را برای این ژانر تعیین کنیم.
بازی Need for Speed قرار است شاهد ساختار کاملا جدیدی برای بخش داستانی شود. داستان بازی در مورد دو دوست است که گالری اتوموبیل خانوادگیشان مورد سرقت قرار میگیرد. پس از آسیب دیدن دوستی این دو، آنها حالا باید چیز گرانبهایی را با شرکت در بزرگترین مسابقهی خیابانی به دست بیاورند. در طول این سفر آنها با شخصیتها و داستانهای متفاوتی مواجه خواهند شد:
هر کدام از این شخصیتها قرار است شخصیتهای کاملی باشند. آنها پسزمینهی داستانی و قوس منحصر به فرد خود را دارند. شخصیسازی و سبک رانندگی آنها هم منحصر به فرد است.
برای ورود به مسابقات باید پول درون بازی بپردازید و شکست در این مسابقات به معنای از دست رفتن این پول است. سیستم Heat هم در این بازی حضور خواهد داشت، البته قرار است شاهد تفاوتهایی با Need for Speed Heat باشیم. هر مسابقه به شما مقداری Heat خواهد داد. پس اگر در یک جلسه مسابقات زیادی انجام دهید، مقدار Heat شما بالا خواهد رفت و میتوانید با پولی که در دست دارید قمار بزرگی کنید. شما همچنین میتوانید بر روی مسابقات جانبی شرطبندی کنید.
پلیس هم در این بازی حضور خواهد داشت و قرار است بسیار تاکتیکیتر از قبل باشد. هر نوع خودروی پلیس نقاط قوت و ضعف خود را دارید که باید از آنها استفاده کنید. باید به نسبت خودروی پلیسی که به دنبال شما است، استراتژی مناسبی را اتخاذ کنید. اگر استراتژی خوبی را انتخاب کنید میتوانید از دست پلیس بگریزید. مکانیکهای مثل اسکنر پلیس هم در بازی وجود دارند که به شما اجازه میدهند کاملا از پلیس اجتناب کنید.
بازی Need for Speed Unbound در تاریخ ۱۱ آذر (۲ دسامبر) امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات
باز یه نکته مثبت داره حداقل،گرچه بازی نیومده و نمیشه قضاوت کرد اما من یکی
که امیدی بهش نداشته و نخواهم داشت
اقایون، این گیم یه جورایی منو یاد بازی قدیمی Most Wanted برای PS2 میندازه، یا یه چیزی شبیه به Blur . در دید اول همه ازش نا امید هستن ولی این گیم اگه داستان خوبی نداشته باشه، میتونه گیم پلی جذابی رو به مخاطبش هدیه بده و مثل هات پورسی موفق عمل کنه، مخصوصا دریفت های بسیار خوبی که تو سری نید فور اسپید هات پورسی دیدیم، که تو نسخه های بعدی اصلا خوب نبودن.حالا با نسخه جدید نید فور اسپید، به نظرم گیم جذابی میشه. بزار بیاد ببینیم چه خبره. آخ که چقدر دلم واسه Blur تنگ شده خدایی، امیدوارم اینم چیز توپی باشه. همه میدونن که بهنترین سری قدیمیه
هات چی چی????????
لطفا اگر تلفظ کلمه ای رو اگر به فارسی نمیتونید بنویسید حداقل معادل فارسی اسمش یا بصورت انگلیسی بنویسید
مهم نیّت هستش که منظورشو میرسونه اگه بگه هات پت سوتون بازم منظورش میرسه انقد جهان سومی نباشیم
نتونستم با این کیفیت بازی کنم
دیگه زمان need for speed دیگه تموم شده
مگه اینکه یه چیزی تو مایه nfs carbon بدن بیرون
بنظرم بازیش شاهکار میشه چون کرایتریون سازندشه
اگه نصف حرف هایی که گفتن هم درست باشه بازی خوبی از اب درمیاد
پلیس ها قراره بسیار تاکتیکی تر باشن!! والا من که تو سه تا نسخه اخیر چیزی به اسم پلیس ندیدم اگرم بود حکم مترسک سر جالیزو داشتن نه اینکه نقش تعیین کننده و جذابی مثل پلیسای MW 2005 داشته باشن
مسابقات هرچقدرم خوب باشن بدون هوش مصنوعی درست درمون عملا بی فایده هستن
طوری که توی دو نسخه اخر اصلا رغبتی به شرکت در مسابفات نداشتم چون لول ماشین تعیین کننده برنده نهایی بود نه رانندگی
ای کاش بیخیال داستان پردازی و کات سین های پر خرج میشدن و این انرژی و هزینه رو صرف گیمپلی میکردن
نمیدونم شما هم مثل من با هندلینگ دو نسخه اخر مشکل داشتید یا نه ولی بشخصه برای من جوری بود که انگار کنترل فیزیکی ماشین دست خودم نبود چه سر پیچ ها چه توی مسیر مستقیم
مثلا تغییر مسیر های ناگهانی هیچ تاثیری توی از دست دادن کنترل ماشین نداشت
ازادی عمل توی کنترل ماشین اصلا حس نمیشد البته انتظار ندارم هندلینگش مثل فورزا باشه نه !! ولی حداقل مثل نسخه های قدیمی باید بشه اگرسیو رانندگی کرد و اگرسیو پیچید و اگرسیو دریفت کرد !!
همچنان منو نگرفت
اینو بازی کنید و به یاد فورزا گریه کنید 😿😿😿😿
اونایی که دیس کردن بگن چرا؟