ارزش هر کشتی در Star Citizen بالغ بر ۳۵,۰۰۰ دلار است
به نظر شما چرا کشتی های فضایی در بازی Star Citizen بسیار جذاب هستند؟ چون هر کدام حداقل ۳۵۰۰۰ دلار برای ساختشان هزینه شده است.
آقای Roberts به Joystiq گفته است که چیزی بین ۳۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ دلار است.
این هزینه شامل زمانی که برای ساختن یک مدل با توجه به ویژگی های یک نمونه واقعی است و تعداد و انیمیشن اجزای متحرک می باشد.
برای بزرگترین کشتی ها تا ۷۰ میلیون پولیگون وجود دارد. طبق اعلام Cloud Imperium Games ، یک جنگنده در حدود ۳۰۰۰۰۰ پولیگون نیاز دارد که این رقم ده برابر ۳۰۰۰۰ پولیگونی است که برای ساخت یک عنوان AAA برای مدل های ماشین نیاز است.
این بازی تا به حال رقم ۱۰ میلیون دلار را رد کرده است و از خود رکورد بر جای گذاشته است.
انتظار می رود Star Citizen در سال ۲۰۱۴ برای PC منتشر شود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
چه عجب یه انحصاری واسهpcبیچاره اومد و یه کم منو خوشحال کرد ولی کووووووووووووووتا۲۰۱۴.درضمن اقای خانی یه نیمچه اطلاعاتی درباره این بازی به ما میدی ?:-)
خوبه یه انحصاری گرون داریم!!!!!
چه گران
:yes: :yes: 😮 😮
مورد انتظارترین بازی من از استاد Chris Roberts
دوستانی که شاید ایشون رو نشناسن،ایشون سازنده ی عنوان معروف Freelancer در سالهای ۲۰۰۲ ۲۰۰۳ انحصاری PC و ناشر مایکروسافت هست.کارگردان فیلم معروف Wing Commander که تبحر خاصی در ساخت آثاری با محوریت شبیه ساز فضا رو داره.
این بازی که با موتور گرافیکی CryEngine 3 در دست ساخت هست و برطبق گفته ی سازنده ها،تعداد پولیگان های هر شیء در بازی ۱۰ برابر نسل هفتم هست.یعنی یه چیزی حتی فراتر از نسل هشتم…
بازی Open World و شبیه ساز فضا و سفینه های فضایی هست و قراره بزرگترین عنوان Open World دنیا با محوریت سفر در فضا و کهکشان های مختلف و جنگ های نفس گیر درکنار شخصی سازی های وسیع و حتی تجارت فضایی باشه.
مخ۳۰ برا اطلاعات پس بایه بازی عالی ترفیم که به قول لرها جرون بید (قصد مسخره کردن کسی نداشتم) :yes: :yes: :yes:
داداش این پولیگون چیه؟؟؟
به ما هم بگید یاد بگیریم؟؟؟
خیلی عجیبه یعنی این همه خرج واقعا نیازه؟ :hypnotized: :razzmad:
شاید هم یکی از بزرگترین عناوین open world در دنیا رو خواهیم داشت محیط فضایی با کهکشان ها درمقابل open world جلوه ی جذابی رو نشون میده… :idk:
Just PC :inlove: :inlove: :inlove:
پولیگون چیه ؟
نکنه مثلثای تو بازی رو میگن پولیگون ؟
چند ضلعیهای اشیا پولیگون گفته میشه.هر چی کیفیت و تعداد این چند ضلعی ها بیشتر بشه شاهد برتریت نسبی در گرافیک هستیم.
:inlove: :inlove: :inlove:
آقای رابرتز تمام تلاشش را دارد می کند تا رقثیبی از لحاظ گرافیکی پیدا نکند :yes: :yes:
:yes: :yes: 😮 😮 :hypnotized: :hypnotized: wooooooooooooooow