سازندگان The First Descendant جزئیات جدیدی از آن منتشر کردند
اعضای استودیوی نکسون (Nexon) طی مصاحبهی اخیر خود با رسانهی Gamingbolt در مورد کیفیت بصری بازی The First Descendant و دلیل تغییر موتور بازیسازی آن صحبت کردند.
این استودیو به تازگی تریلرهای بازی The First Descendant را که ابتدا با اسم رمز Project Magnum معرفی کرده بود، منتشر کرد. پیشرفتی که در نمایشهای اخیر این عنوان تیراندازی مبتنی بر جمعآوری منابع (looter shooter) شاهد بودیم، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد.
یکی از مواردی که بیش از سایرین در کانون توجه قرار گرفت، کیفیت بصری بازی بود. اکنون، سازندگان The First Descendant از اهداف خود در بخش بصری بازی و سبک طراحی آن میگویند.
بسیار تلاش کردیم تا شخصیتهای بازیمان را جذابتر کنیم و از فضاسازی تاریک و دلمردهای که در برخی آثار علمیتخیلی دیده میشود، فاصله بگیریم. قصد داشتیم با استفاده از عنصر واقعگرایی در نورپردازی و طراحی محیط، حالوهوایی باورپذیر و در عین حال، خوشایند خلق کنیم. تلاش زیادی را صرف طراحی هیولاهای بزرگ بازی کردیم و فکر میکنم از پس یکی از چالشبرانگیزترین طراحیهای بصری این سبک بازی بر آمدهایم.
نکسون
ابتدا از آنریل انجین ۴ (Unreal Engine) برای ساخت بازی استفاده میشد، اما سازندگان تصمیم گرفتند آن را به آنریل انجین ۵ تغییر دهند. سوالی مبنی بر دلیل این تغییر از سازندگان پرسیده شد و آنان در پاسخ گفتند که با انتشار نسخهی جدید این موتور بازیسازی، علی رغم نگرانیهای موجود به علت آنکه فرآیند ساخت بازی بسیار پیش رفته بود، این استودیو با هدف دستیابی به برترین کیفیت بصری ممکن، به آنریل انجین ۵ روی آورد.
مهمترین دلیل این کار وجود دو فناوری Nanite و Luman در آنریل انجین ۵ بوده است. در واقع، ما باور داریم که کیفیت نورپردازی فناوریای چون Luman که از نورپردازی سراسری آنی (Real-time Global Illumination) بهره میبرد، برای پروژههای نسل جدید ضروری است. همچنین، تمامی اعضای گروه از نتایج راضی هستند.
نکسون
بازی The First Descendant برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان در دست ساخت قرار دارد. البته، هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است و بتای عمومی آن از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ اکتبر (۲۸ مهر تا ۴ آبان) برای کاربران رایانههای شخصی قابل تجربه خواهد بود.
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
ی تریلر ازش دیدم خوب بود
کاورگیریداشته باشه
دشمناش ام آدم باشه جدا از هیولا عالی میشه
قدر دانی نکردم