بازی Need For Speed Unbound ظاهرا در دسامبر منتشر میشود
طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده قرار است شاهد انتشار بازی Need For Speed Unbound در دسامبر سال جاری باشیم. همچنین از این بازی رسما در اوایل اکتبر رونمایی خواهد شد.
پس از افشاگریهای غیر رسمی فراوان، به نظر میرسد که بالاخره یک تاریخ عرضه از بازی جدید Need For Speed به دست ما رسیده است. بازی Need For Speed Unbound قرار است در تاریخ دوم دسامبر سال ۲۰۲۲ منتشر شود. همچنین در دو هفتهی آتی قرار است شاهد انتشار یک تریلر دو الی سه دقیقهای از این بازی باشیم. این تریلر شامل یک ترک از رپر آمریکایی A$AP Rocky هم میشود.
این اخبار از تام هندرسون (Tom Henderson) و وبسایت Insider Gaming به گوش میرسید که پیش از این گفته بود المانهای انیمهای بازی قرار است در قالب دود و شعلههایی باشند که به هنگام دریفت یا پرش یک خودرو دیده میشوند. Insider Gaming همچنین گفته که این بازی فقط برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد و خبری از پشتیبانی از کنسولهای نسل قبلی نیست.
تاریخ عرضهی دوم دسامبر به تاریخ عرضهی نوامبری که پیش از این توسط جف گراب (Jeff Grubb)، یکی دیگر از منابع داخلی دنیای بازیهای ویدیویی، اعلام شده بود هم نزدیک است. این دو خبرنگار سابقهی خوبی دارند و احتمالا صحبتهای هندرسون حقیقت دارند.
پیش از این و در ماه آگوست شاهد لو رفتن تصویری از بازی Need For Speed Unbound بودیم که المانهای انیمهای بازی را به نمایش میگذاشتند. اگر بخواهیم به این المانها نگاه کنیم، میتوان گفت که قرار است شاهد یک بازی ریسینگ آرکید باشیم و Unbound قرار نیست شبیه عناوین واقعگرایانهتر این سری مثل Need For Speed Shift باشد.
استودیوی کدمسترز (Codemasters) که توسط الکترونیک آرتس (Electronic Arts) خریداری شده شعبهی Cheshire خود را با کرایتریون (Criterion) ترکیب کرده است. این در حالی است که الکترونیک آرتس پیش از این گفته بود که کدمسترز یک استودیوی مستقل باقی خواهد ماند. حال باید دید که این تغییرات چه تاثیری بر روی روند توسعهی Need For Speed Unbound خواهد گذاشت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
همه چیز داره در جهت بهترین بازی ریسینگِ سال شدنِ گرن توریسمو ۷ حرکت می کنه !
فورزا کشکه 😐😐😐
امسال فورتزا داریم یا داشتیم !؟
پیر شدیم آخر سرم به این به اصطلاح گیمر ها نتونستیم بفهمونیم فرق بازی آرکید و سیمولاتور چیه اخوی ان اف اس یه بازی ریسینگ آرکید که قوانین فیزیک ماشین و فیزیک واقعی رانندگی توش خیلی جایی نداره جدیدا دارن روش کار میکنن و بهترش کردن ولی بازیهایی مثل فورزا و گرن توریسمو سیمولاتور هستن یا بهتر بگم مشابه دنیای واقعی گیمپلیش تو باید سر موانع و دور زدن سرعت کم کنی عین واقعیت این ۲ بازی داستانشون کلا جداست این قضیه تو بازی های شوتر هم صادقه مثل آرما که سیمولاتور ولی کال آف دیوتی نه آرکید و تو بازی شونصد گلوله میخوری کاور میگیری اوکی میشه متوجه شدی یا بازم توضیح بدم
اصن جمله رو خوندی ؟ منظور رو فهمیدی ؟
زبان این جمله فارسیه و منظور اینه که چون امسال فورتزا وجود نداره یا نداشته و نید فور اسپید هم در بازه ی گیم اواردز امسال قرار نمی گیره و ورزشی ها هم اونقدر خوب نبودن. به احتمال ۹۹ درصد جایزه ی ژانر ورزشی/ ریسینگ ، دو دستی تعلق میگیره به گرن توریسمو .
کامنت مذکور رو آرکید و سیمولیشن معنی کردن واقعا هنر میخواست که نشون داد شما در این امر فیلسوفی !!😂😂
الکترونیک آرتس با نسخه های اخیر نید فور اسپید هر چی از اسم این آی پی مونده بود رو به قهقرا فرستاد
Payback که خنده دار بود، هندلینگ افتضاح و فیزیک افتضاح تر،رانندگی بعد از نیم ساعت زجر آور میشه توی بازی، هندلینگ تقریبا تمام ماشینا هم یکسانه و خیلی جزئی فرق دارن با هم، هوش مصنوعی در حد جلبک(چه پلیسا چه سایر racer ها)، جالبه تو نید فور اسپید که به تعقیب و گریز هاش معروفه دیگه پلیسی در کار نبود و فقط تو مراحل خاصی پلیس به صورت کاملا مصنوعی و از پیش تعیین شده حضور داره اونم کاملا مصنوعی از نقطه آ که راه میوفتی میوفتن دنبالت تا به نقطه بی میرسی یهو ترمز میگیرن خودشون قیدتو میزنن، مسخرررررره
نحوه آپگرید ماشینا هم مسخره بود، انگار کازینوئه، خود بازی قرعه میندازه هر قعطه ای اومد میندازه رو ماشینت
تنها نکته مثبت گرافیک و طراحی ظاهری خودرو ها و شخصی سازی گسترده ماشینا بود
Nfs heat هم که فقط یه خورده قابل تحمل تر بود، رسما بازی شده بود یه کپی دسته چندم از فورزا، شخصی سازی ظاهری و کاراکتر و محیط گاراژ، محیط فستیوال طور بعضی از مسابقات و…
فورزا و nfs دو تا هویت جداگانه دارن، مسخره بود که با شبیه کردن بازی به فورزا بخوان محبوبیتشو بالا ببرن
فورزا بخاطر محیط بزرگ و تعداد بالای اتومبیل ها و فیزیک واقع گرایانه و هندلینگ کاملا ماژولار و قابل تغییرش محبوبه نه قابلیت عوض کردن مدل مو کاراکتر!!!
Nfs هم به اتمسفر خاص مسابقات خیابونی، تعقیب و گریز های پر زد و خورد، شخصی سازی گسترده و افراطی خودرو ها و بعضا داستان خوبش محبوب بود البته بووووود
این بازی هویت خودشو خیلی وقته گم کرده
یه نگاه به ماست وانتد و کربن و آندرگرند بندازیم این حرف منو ثابت میکنه
به لطف EA الان دیگه nfs فاقد اهمیت!!!
Solo جان خیلی باهات موافق نیستم من از اولین نسخه این سری پای ثابتش بودم و همیشه جزو بازی هایی هستش که تحت هر شرایطی میخرم و بازی میکنم بر عکس تو اتفاقا با ۳ نسخه آخر مخصوصا هیت من که خیلی حال کردم نسخه های موست وانتد ۲۰۱۲ – ریوالز و شیفت یه شت به تمام معنی بودن نظر شخصیمه هات پرسوئیت بد نبود اونم به خاطر هندلینگ نابی که در زمان خودش داشت ولی ۳ نسخه ای که نام بردی به جرئت بعد از پرو استریت بهترین نسخه های سری حداقل در زمینه تیونیگ بودن سال ۲۰۰۴ این سری با انتشار نسخه آندرگراند ۲ به نظرم مسیری رو برای این سری انتخاب کرد که دلیل اصلی عاشق شدن هم همون تیونیگ های نابش بود نسخه هیت بعد مدت ها منو از نظر تیونینگ سیراب کرد و به نظرم کمبود ماشین های ژاپنی و دهه ۹۰ میلادی توش خیلی حس میشد وگرنه از هر نظر عالی بود بعدالبته میگم نظر شخصی فقط در یه مورد باهات موافقم اونم داستان و کاملا درست گفتی نسخه های موست وانتد ۲۰۰۵ و کربن ۲۰۰۶ بهترین داستان ممکن رو ارائه کردن که متاسفانه الان تو این سری شاهدش نیستیم
تعجب میکنم از اینکه شما نسخه های قدیمی رو زمان خودشون پلی دادی و از دو نسخه آخر راضی هستی!!
مشکل اساسی من بیشتر با هندلینگ ماشینا و هوش مصنوعی بازی توی دو نسخه ی آخره
اون سه نسخه افسانه ای از نید فور اسپید با اینکه حدود ۱۵ سال قبلتر از هیت و پی بک عرضه شدن، هندلینگ خوب و هوش مصنوعی فوق العاده ای داشتن
هندلینگ ماست وانتدو برات مثال میزنم:وقتی ماشینو به نزدیکای سیصد تا میرسوندی قشنگ حس غیر قابل کنترل بودن و سرعت بالا رو حس میکردی یه بخشیش بخاطر هندلینگ فوق العاده بازی بود که قشنگ سنگینی ماشین و فنریت و تعلیقشو حس میکردی و یه بخشش هم بخاطر افکت های گرافیکی بود که باعث میشدن حس سرعت کاملا احساس بشه
ولی تو دو نسخه آخر با هر سرعتی با هر ماشینی میرفتی انگار نه انگار!!! منکه بعد یه ربع خوابم میبرد، انگار جعبه دستمال کاغذی داشت رو اسفالت سر میخورد میرفت، نه سنگینی ماشین نه تعلیقش نه سرعتش هیچ کدوم حس نمیشه و این خودش خیلی ضربه بزرگی به تجربه یه بازی ریسینگ میزنه، حالا هر چقدرم که میخواد آرکید باشه، والا اون سه نسخه هم شبیه ساز نبودن ولی هندلینگ بازی الانشم جذابیت داره برای من، حالا نمیدونم شاید سلیقه شما متفاوته ولی بنظرم انجین فراست بایت اصلا به درد ساختن بازی ریسینگ نمیخوره، چون توی دو نسخه آخر انگار کنترل ماشین دست خود پلیر نبود فقط گاز میدادی و خود ماشین همه کارارو میکرد فوقش سر پیچ هم یه دستی میکشیدی و بازم خود ماشین عین فرفره پیچو دریفت میکرد، یادمه توی آندرگرند دریفت به مراتب سختتر و چالش برانگیزتر بود و خود پلیر دخیل بود توی کنترل ماشین
یه مثال هم از هوش مصنوعی بزنم بازم از ماست وانتد (این بازی خداست، لجنده به مولا XD)
علاوه بر هوش مصنوعی خوب رقبا توی مسابقات هوش مصنوعی پلیسا توی هیت لول های بالا فک برانداز بود، طوری که با بازی های الان مقایسش میکنم واقعا تعجب میکنم چطور هیجده سال پیش همچین هوش مصنوعی نابی داشت بازی
اوج هنر پلیس ها توی هیت این بود که بیان از عقب و بغل ها ضربه بزنن به ماشینت و تامام
ولی توی ماست وانتد چی؟؟ چنان استراتژی هایی به کار میبردن که آدم خودشم عشق میکرد.
نمونش اینکه یکیشون میوفتاد جلو و دائم ویراژ میداد جلوت و میرفت رو اعصابت، همزمان دو تای دیگه از بغل ها نزدیک میشدن و یکی هم از عقب میومد و هر چهار تا با هم ترمز میگرفتن و اون وسط قفل میشدی، یادمه قشنگ توی بیسیم هم با هم دیگه استراتژی میچیدن و خود پلیر میتونست صداشونو از بیسیم بشنوه تمام مکالماتشون هم معنی داشت
واقعا بنظر شما این دو تا با هم قابل مقایسه ست؟؟ تازه بعد از حدود دو دهه بازی نه تنها پیشرفت نداشته بلکه پسرفت هم داشته اونم چه پسرفتی!!! حیف این آیپی
اتمسفر آندرگرند و ماست وانتد (که یخورده تم گانگستری و خلافکاری هم داشت و با موزیک بازی به شدت مچ میشد و حس فوق العاده ای داشت) کجا و اتمسفر کپی شده از سریع و خشن (تازه کپی کردنم بلد نیستن، هیچ حسی القا نمیکرد کات سین های بازی، کاملا خشک و بی روح!!!) پی بک و جنگولک بازیای هیت!!
از داستان هم که هیچی نمیگم، توی ماست وانتد حتی چهره ی کاراکتر اصلی رو هم ندیدیم و کل بازی فقط سه چهارتا کاتسین داشت و همه داستان هم با تکست ها و تماسای تلفنی روایت میشد ولی با این حال ارتباطی که پلیر با داستان برگذار میکرد ده برابر پی بک و هیت بود، مخصوصا پی بم که یکی از مانور های تبلیغاتیش روایت یه داستان خوب بود
در مورد شخصی سازی هم کاملا حق با شماست و تنها نکته مثبت سه نسخه اخیر nfs همین بود به همراه گرافیک چشم نواز بازی ولا غیر.
دوم دسامبر میشه ۱۲ آذر
دو ماه مونده ولی تریلری ندادن هنوز
امکان نداره
و اینکه اگه خدای نکرده اون کلیپ ۲ ثانیه ای واقعیت داشته باشه مفت نمی ارزه
یه نسخه افتضاح دیگه از ea