سم ریمی بازسازی فیلم Magic را کارگردانی میکند
سم ریمی قرار است برداشتی تازه بر اساس فیلم Magic محصول سال ۱۹۷۸ میلادی را کارگردانی کند.
فیلم جادو (Magic) اثری در ژانر ترسناک محصول سال ۱۹۷۸ میلادی به شمار میرود که داستان آن در مورد عروسکی شیطانی است و آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در آن نقشآفرینی میکند. حالا قرار است بازسازیای از این فیلم کلاسیک ساخته شود.
سم ریمی (Sam Raimi) قرار است سکان کارگردانی این فیلم تازه را برعهده داشته باشد و این موضوع را تهیهکننده روی لی (Roy Lee) تایید کرده است. او در رابطه با این همکاری خود با سم ریمی گفته:
من و سم ریمی قبلا به عنوان تهیهکننده در فیلمهای مختلفی با یکدیگر همکاری داشتهایم اما برای اولین بار من تهیهکنندگی فیلمی به کارگردانی او را برعهده خواهم داشت و این اثر نیز بازسازیای از فیلم کلاسیک «جادو» است. آخرین نسخههای فیلمنامه این اثر نیز به زودی آماده میشوند.
روی لی در ادامه صحبتهایش اظهار داشته:
سم ریمی فیلم اصلی و همچنین کتاب آن نوشته ویلیام گولدمن (William Goldman) را بسیار دوست دارد.
فیلم اصلی «جادو» به کارگردانی ریچارد آتنبرو (Richard Attenborough) بود و فیلمنامه آن را نیز خود ویلیام گولدمن بر اساس رمان خودش نوشته بود. این فیلم با بودجه ۷ میلیون دلاری ساخته شده بود و توانست به فروش ۲۴ میلیون دلاری دست پیدا کند.
سم ریمی سابقه طولانیای در زمینه ساخت آثار ترسناک دارد که از جمله آنها میتوان به چندین فیلم از مجموعه فیلمهای مرده شریر (The Evil Dead) اشاره کرد. او همچنین برای کارگردانی سهگانه مرد عنکبوتی (Spider-Man) و فیلم دکتر استرنج در مولتیورس جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) شهرت دارد.
در حال حاضر اطلاعات دیگری از بازسازی فیلم «جادو» در دست نیست.
منبع: کولایدر
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات