تریلر معرفی بازی Wild Hearts از EA و کوئی تکمو منتشر شد؛ تاریخ انتشار
الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و کوئی تکمو (Koei Tecmo) با انتشار تریلری از بازی بزرگ سبک شکار خود، یعنی Wild Hearts، رونمایی کردند.
امروز اولین تریلر و جزئیات جدیدی از بازی Wild Hearts منتشر شد. همچنین، تأِیید شده است که این بازی در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ (۱۷ فوریه ۲۰۲۳) برای کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و از طریق فروشگاههای استیم، اپیک گیمز و Origin برای پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
در ادامه شما را به تماشای اولین تریلر بازی Wild Hearts دعوت میکنیم:
بازی Wild Hearts در فضای فانتزی فئودال ژاپن جریان دارد، جایی که بازیبازان به کمک Karakuri، مکانیزمهای سطح بالایی که از یک تکنولوژی باستانی و از دست رفته منشأ میگیرند، با هیولاهای غولپیکری به نام Kemono مبارزه میکنند.
بازیکنان وارد سرزمینی به نام Azuma خواهند شد که میتوانند سفر خود را به صورت تک نفره یا در حالت Co-op به همراه دو نفر از دوستان خود پیش ببرند. قابلیت کراس پلتفرم نیز برای تمامی پلتفرمهای مقصد وجود دارد.
بازیکنان میتوانند نقشۀ نبردهای خود را بچینند و به دیگر شکارچیان دنیا ملحق شده یا به تنهایی مأموریتهای ویژه و شکارها را به پایان برسانند. بازی شامل صداگذاریهای انگلیسی، ژاپنی، فرانسوری، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی میشود.
معاون اجرایی کوئی تکمو، یوسوکه هایاشی (Yusuke Hayashi) گفته است که هدف از ساخت این دنیای سرزنده و وحشی، تنها نمایش تکامل و تهدید ایجاد شده از طرف Kemonoها نبوده، چراکه دنبال راهی بودند تا خلاقیت را در هستۀ تجربۀ این بازی قرار دهند و در زمینۀ سبک شکار هیولاها ساختارشکنی کنند. آقای هایاشی همچنین متذکر شد که در طراحی Karakuri، بسیار تلاش کردهاند تا با نبردها سازگار باشد و مشتاقند که طرفداران از این سازوکارهای قدرتمند برای مبارزه با هیولاهای غولپیکر و پیمایش در جهان بازی استفاده کنند.
معاون بخش تجارت جهانی الکترونیک آرتس، استورات لنگ (Stuart Lang)، نیز دربارۀ EA Originals صحبت کرد و گفت که این لیبل به استودیوهای خلاق و نوآوری چون اُمگا فورس (Omega Force) و بازیبازانی که به دنبال جهانها و روایتهای تازه هستند، اختصاص دارد.
کارگردانان کوئی تکمو، Kotaro Hirata و Takuto Edagawa، در مصاحبهای با IGN، دربارۀ همکاری با EA و چگونگی ساخت بازیای در سبک شکار که برای همۀ مخاطبان جذاب باشد، صحبت کردند.
از ابتدا تا انتها، ایدۀ ما ساخت یک بازی سبک شکار با استایل ژاپنی برای نسل جدید بود، اما این موضوع در یک شب اتفاق نیفتاد.
یکی از چالشهایی که با آن روبرو شدیم، ساخت عنوانی یونیک و سازگار با مخاطبان جهانی بود که تمام بازیبازان دنیا جذب آن شوند. جهت دستیابی به این موضوع، برای نمونههای اولیه و آزمایشی و برطرف کردن مشکلات، زمان خیلی زیادی را صرف کردیم.
– Kotaro Hirata
آقای Edagawa نیز در همین راستا افزود:
بسیار به این موضوع توجه داشتیم که میخواستیم مخاطبان غربی زیادی بازیهای ما را تجربه کنند و بازخوردهای زیادی از دید غربیای که EA داشت در جزئیات مختلف دریافت کردیم که به ما کمک کرد تا بخشهای نیازمند به سازگاری را درست کنیم.
اگرچه، در بحث طراحی پایه، به صورت کامل جهت تمرکز روی مخاطبان غربی قدم بر نمیداریم و به عنوان یک توسعهدهندۀ ژاپنی، سعی بر ساخت چیزی داریم که به نظرمان سرگرمکننده است. EA نیز همین عقیده را دارد و کاملاً برای نوآوری ما احترام قائل است.
نظر شما دربارۀ این تریلر چیست؟
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خیلی خفن بود بازی مانستر هانتر جولو این سوسکه
بامزه بود 🤣🤣🤣
مانستر هانتر یکی از قدیمی ترین آی پی های کونامی و صنعت گیم هست … خیلی کار میبره تا ی بازی بخواد به پختگی مانستر هانتر برسه … جالبه شما یک کلیپ چند ثانیه ای رو بهتر از ۵۰ سال قدمت میدونید !!!! اونم بازی فقط ی کلیپه !!!…
کافیه فقط ی نگاه ب جهان مانستر هانتر نسخه world بندازید تا متوجه منظورم بشید … تو این سبک علاوه بر کشتن هیولاها جهان بازی و تعامل با اون خیلیییی مهمه …
خیلی آرکید بود
اسپم : راستی از بازی wild که چند سال پیش معرفی شد خبری نشد؟
باحاله👏
نوستراداموس زمانه ات را بشناس 😎
شاهکار
خیلی کلانکی میزنه
😐
کونامی با monster hunter world نشون داد میشه بازی ژاپنی ساخت که غربیها و حتی سرسخت ترین منتقدهای بازیهای ژاپنی هم بازی کنن…در واقع روح تازه ای در این بازیها و به خصوص مانسترهانتر دمید …پیشنهاد میکنم حتما نسخه world مانستر هانتر رو تجربه کنید (حتی الامکان با دوستان)..به امید ساخت بازیهای بیشتر در این ژانر ….
monster hunter world برای capcom هستش نه konami