استودیوی Certain Affinity روی پروژه بزرگی از Halo Infinite کار میکند
استودیوی Certain Affinity جزئیات بیشتری در مورد نقش خود در کار روی Halo Infinite را منتشر و تایید کرده است که روی توسعهی پروژهی بزرگ و جدیدی از این فرنچایز کار میکند.
Certain Affinity که به عنوان یک استودیوی پر کار پشتیبان فعالیت میکند. از سال ۲۰۰۷ در فرنچایزهای Halo و Call of Duty همکاری داشته است. این استودیو که در شهر آستین ایالت تگزاس قرار دارد، در اوایل سال جاری اعلام کرد که در توسعه Halo Infinite وظایف بیشتر و جدیدی را بر عهده گرفته است.
مدیرعامل استودیوی Certain Affinity در گفتگو با وبسایت VentureBeat اعلام کرد که این تیم سازنده روی پروژهی جدیدی از Halo Infinite کار میکند که بزرگترین پروژهی این شرکت محسوب میشود.
مکس هابرمن (Max Hoberman)، مدیرعامل Certain Affinity، در این باره گفت:
بیش از دو سال است که روی Halo Infinite کار میکنیم. در حال حاضر روی پروژهی جدید معرفی نشدهای کار میکنیم و توسعهی آن در مرحله طراحی مفهومی قرار دارد. این یک پروژه بزرگ و جدید برای فرنچایز است و در حال حاضر نمیتوان اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک بگذارم.
این پروژه بزرگترین پروژه از سه پروژه فعلی ماست و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ نفر از تیم توسعهدهنده ما روی این اثر کار میکنند.
وبسایت Windows Central در اوایل سال جاری میلادی در گزارشی اشاره کرد که استودیوی Certain Affinity ممکن است روی توسعهی حالت جدیدی از بازی Halo Infinite کار کند که گفته میشود این حالت میتواند شامل بخش بتل رویال برای اثر مذکور باشد. همچنین گزارش دیگری ادعا میکرد که ایکس باکس با همکاری Certain Affinity به دنبال ساخت بازی کواپ با الهام از سری Monster Hunter است.
تصمیم مایکروسافت برای دادن مسئولیتهای بیشتر به استودیوی Certain Affinity در توسعهی بازی Halo Infinite با توجه به این که دو شرکت مذکور رابطه طولانی مدتی با یکدیگر دارند و مشکلاتی که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در انتشار محتوای جدید با آن مواجه شده است، چندان تعجب آور نیست.
پیشتر استودیوی Certain Affinity اعلام کرده بود که همکاری آنها با ۳۴۳ اینداستریز در توسعهی Halo Infinite ادامه پیدا خواهد کرد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خیلی عالیه
دارن یه تغییر اساسی میدن اون از ۳۴۳ اینم از این
امیدوارم نتیجه زحماتشون رو ببینن
اونایی که دیس میدن به پیشرفت صنعت گیم دیس دادن کسایی هستن که فقط چشم دیدن پیشرفت ناتی داگ رو دارن
چون مسیری که مایکروسافت میره به سمت پیشرفت صنعت گیم نیست
کوچیک کردن بازی ها
کم خرج کردن بازی ها
اهمیت دادن به تعداد بازی به جای اهمیت دادن به کیفیت بازی
آنلاین و کوآپ کردن بازیا
تلاش برای از بین بردن فروش بازی و درنهایت کم شدن درآمد ناشرا
اینا پیشرفت صنعت گیم نیست
اگه منظورت از از بین بردن فروش ناشرا گیمپس باشه که اونا مفتی بازیشون رو نمیارن گیمپس
یه پولی ماکرو میده اونام میارن
دوما ماکروسافت کلی داره رو ایکس باکس ضرر میده کی گفته میخواد کم خرجشون کنه
میشه منبع بیاری منم یکم اطلاعاتم مثل شما بره بالا
dlc ایه دیگه
چرا انقدر سختش میکنید البته ممکنه یه اسکپنشن پکه گنده باشه
که کلا بازیو متحول کنه
این میتونه چیزه حقی باشه
در کل هر کاری میکنین فقط پلیرای هیلو رو زیاد کنین
حیفه
پ.ن
یعنی این ۳۴۳ انقدر داغونه که استودیوی پشتیبان داره رو یه چیزه گنده از بازی کار میکنه
فکر کنم چند وقت دیگه ماکرو بخره استودیو رو بده اونا هیلو بسازن
حس میکنم استودیوی خوبی هستن اگه این سونی پاچه رگلاتور هارو ول کنه اکتیویژن هم کلی استودیو پشتیبان خفن داره سه سوت محتوا میدن براش بیرون
اره اگه خرید تایید بشه
میشه از استودیو های پشتیبانه
اکتیویژن استفاده کرد
البته باید زیر نظره Certain Affinity کار کنن
چون اون بلده چجوری باید یه چیزی تو مایه هیلو ساخت
اگه خودشون بخوان انجام بدن کال او دیوتی میسازن تو هیلو
فکر کنم تعداد استودیو های پشتیبان اکتی و بلیزارد ۱۰ تایی هست
بتل رویال (هیلو….😐😐😐😐
دوباره؟
۲۰ میلیون آدم فریب گذشته ی یه فرنچایز رو خوردن و وارد نسخه ی جدیدش که از قضی رایگان هم هست شدن
بعد دیدن هیچ نشانی ازون کیفیت هیلو های بانجی💎 نداره بازی رو پاک کردن :))))
الان با ۱۹۹۹ نفر پلیر همزمان رو استیم رتبه ی ۲۰۶ امه :))))))))
بتلفیلد ۲۰۴۲ که ناامیدی محضه و رایگان هم نیست تو رتبه ی ۱۲۳ قرار داره و پلیر های همزمانش ۳۹۳۳ نفره دو برابر هیلو اینفینیت :)))
کیلزون اخرین شوتر پلی استیشن با متا زرد ۷۲ وقتی اومد کجا بود؟ تو هزار تا اول خوده پلی استیشن هم نبود😂😂 باز هیلو تو خوده اکس باکس جزو ۱۵ اوله کیلزون متا هفتادی همون پلی استیشن هم هزار تا اول نبود😂😂😂
کرک داون ۲ هم قرار بود به اوج برگرده
منظورت سه بود؟
بعد دقیقا کرک داون چه ربطی داشت یه چیز دیگه رو مثال میزدی😐
کرک داون ۱
متا ۸۳
کرک داون ۲
متا ۷۰
وقتی اطلاعاته گیمینگت خیلی بالاس
سلام دوباره به دوستان،من برگشتم.امیدوارم دوباره فرانچایز مورد علاقم رو در اوج ببینیم
امیدوارم بفهمن که ابهت هیلو به چیاست
هیلو که درست شد
ولی فاجعه بشری فالوت ۷۶ درست نشده😑😑
ونم اتفاقا بازی قابل قبولیه مخصوصا dlc جدیدش که فکر کنم اسمش the pitt بود،خیلی dlc خوبی بود
*نه
مگه هیلو اینفینیت اوج هم داشته که دوباره به اوج برگرده ؟ :)))
همین مونده فندومی که اخرین تجربش نسبت به شوتر انحصاری کیلزون متا هفتاده بیاد راجب هیلو نظر بده ای خدا…