گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا
گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا
گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا
گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا

گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟

پست گیمفا
۲۲:۳۱ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا

امروزه خرید گیفت کارت به یکی از رایج‌ترین امور تبدیل شده است. آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که گیفت کارت چیست و چه کاربردی دارد؟ همان‌طور که از نام آن مشخص است، این کارت در کشور‌های مختلف به‌عنوان کارت هدیه استفاده می‌شود. به این صورت که به‌وسیله گیفت کارت اعتبار خرید و استفاده از خدمات یک مجموعه، فروشگاه و غیره به اشخاص دیگر هدیه داده می‌شود. درحالی‌که در ایران خرید این کارت معنی و مفهوم متفاوتی دارد؛ به دلیل وجود برخی از محدودیت‌ها و تحریم‌ها، افراد گیفت کارت را تهیه می‌کنند تا بتوانند حساب کاربری سرویس‌های مختلف بین‌المللی خود را شارژ کنند. برای آشنایی بیشتر با انواع گیفت کارت‌ها تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی گیفت کارت

پیش از اینکه در مورد انواع گیفت کارت‌ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، توضیح کاملی در مورد اینکه گیفت کارت چیست ارائه می‌دهیم. گیفت کارت‌ها توکن‌ها یا ووچر‌های قابل خریداری هستند که به دو صورت فیزیکی و مجازی موجودند، همانند کارت‌های اعتباری می‌توانید به کمک این کارت‌ها خدمات و امکانات موردنظرتان را خریداری کنید. تنها تفاوتی که گیفت کارت با کارت اعتباری دارد، عدم انتقال اعتبار این‌گونه کارت‌ها به‌حساب سایر افراد است. این کارت‌ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه معرفی می‌کنیم.

گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا

انواع گیفت کارت‌ها

گیفت کارت‌ها باتوجه‌به سرویس و کارایی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها پرداخته و کاربردشان را بیان می‌کنیم.

گیفت کارت پلی‌استیشن

اگر شما جز طرف‌داران پروپاقرص بازی‌های ویدئویی هستید، این گیفت کارت مناسب شما است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت PS4، اشتراک استفاده از پلی‌استیشن و انواع بازی‌های آن را خریداری کنید. حتی می‌توانید امکانات و تجهیزات ویژه‌ای که در هریک از بازی‌ها وجود دارد را با خرید گیفت کارت PS4 فعال کرده و از بازی لذت بیشتری ببرید. گیفت کارت‌های پلی‌استیشن از مبلغ ۱۰ تا ۱۰۰ دلار موجود است که می‌توانید بر اساس نیازتان خریداری کنید.

گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا

گیفت کارت ایکس‌باکس

یکی دیگر از گیفت کارت‌های پرفروش، گیفت کار ایکس‌باکس بوده که برای خرید و فعال‌سازی بازی‌ها و سرویس‌های درون بازی مناسب است. همچنین می‌توان با استفاده این کارت‌ها اشتراک آنلاین بازی‌های موجود در این کنسول بازی را به‌صورت سالانه یا ماهانه فعال کرد. شرکت Xbox پیشنهادهای فوق‌العاده و تخفیفات متنوعی را برای کاربران خود فعال دارد که می‌توانید با خرید گیفت کارت از یک تا ۱۰۰ دلار از آن‌ها استفاده کنید.

گیفت کارت مایکروسافت

یکی از گیفت کارت‌های کاربردی و پرمصرف گیفت کارت مایکروسافت است که خدمات گسترده‌ای در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با این گیفت کارت‌ها شما می‌توانید انواع نرم‌افزار‌های کاربردی، بازی، فیلم و غیره را خریداری کنید. همان‌طور که دیده‌اید ویندوز دارای برنامه‌های آنلاین بسیاری است که می‌توانید با استفاده از گیفت کارت تهیه کنید؛ همچنان با استفاده از گیفت کارت مایکروسافت، اکانت کنسول ایکس‌باکس نیز قابل شارژ است. مبلغ این کارت‌ها از یک دلار آغاز شده و تا ۱۰۰ دلار ادامه دارد، شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود از این کارت‌ها استفاده کنید.

گیفت کارت نینتندو

یکی دیگر از گیفت کارت‌هایی که در ایران کاربرد بسیاری دارد گیفت کارت نینتندو است. نینتندو کنسول بازی کوچک و قابل‌حملی است که در ایران طرف‌داران زیادی دارد. با خرید گیفت کارت این شرکت می‌توانید به دانلود بازی‌های موجود در این کنسول بازی بپردازید. به‌وسیله این کارت علاوه بر دانلود هزاران بازی موجود در فروشگاه نینتندو، می‌توانید اشتراک ماهانه این شرکت را نیز تهیه کنید. این کارت‌ها از ۵ دلار تا ۷۰ دلار موجود هستند و شما می‌توانید برحسب نیاز خود خریداری کنید.

گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا

گیفت کارت استیم

برای واردشدن به دنیای بازی‌های دیجیتالی استیم که توسط شرکت Valve ارائه شده است، باید اقدام به خرید گیفت کارت استیم کنید. این سرویس دیجیتال از ۲۸ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند، همچنین در پلتفرم‌های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید قابل‌استفاده است. با تهیه گیفت کارت استیم می‌توانید از میان امکانات موجود در این فضا مانند انواع بازی‌ها و نرم‌افزار‌ها بنا بر نیاز خود خرید کرده و استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که گیفت کارت استیم تنها به‌صورت مجازی از ۵ تا ۱۰۰ دلار قابل خریداری است.

گیفت کارت WOW

اگر جزو طرف‌داران بازی‌های ویدئویی اکشن باشید، به‌احتمال زیاد نام بازی WOW را شنیده‌اید. این بازی یکی از معروف‌ترین بازی‌های اینترنتی است که چندین مرتبه عنوان بهترین بازی را کسب کرده است. این بازی هیجان‌انگیز توسط شرکت Bilzzard طراحی شده و به‌صورت رایگان به بازار عرضه شده است؛ اما برخی از آیتم‌های داخل بازی پولی هستند. برای اینکه به این آیتم‌ها دسترسی داشته باشید می‌توانید از گیفت کارت مخصوص این بازی استفاده کنید. این گیفت کارت‌ها به‌صورت ۳۰،۶۰،۹۰ و ۱۸۰ روز موجود بوده و به فروش می‌رسند.

گیفت کارت ماین کرافت

یکی از بازی‌های محبوب در میان گیمر‌ها، ماین کرافت است که از بازی‌های کنسول نینتندو به شمار می‌آید. این بازی به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ اما برای اینکه بتوانید از خدمات درون بازی استفاده کنید، باید اقدام به خرید گیفت کارت ماین کرافت کنید. این بازی جز معروف‌ترین بازی‌های موجود در جهان بوده و طرف‌داران بسیاری دارد، بنابراین اگر قصد موفق شدن و پیشی‌گرفتن از سایر رقبا را در ذهن دارید از خدمات گیفت کارت ماین کرافت بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

گیفت کارت‌ها جز کارت‌های پرمصرف در ایران به شمار می‌آیند و خدمات و امکانات بسیاری توسط این کارت‌ها قابل‌دسترس است. گیفت کارت‌ها باتوجه‌به شرکت ارائه شده و کاربردی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در این مقاله با برخی از مهم‌ترین موارد آشنا شدید. اکنون وقت آن رسیده است محلی امن و مطمئن برای خرید انواع گیفت کارت‌ها به شما معرفی کنیم.

ایرانیکارت یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در این زمینه است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و در این مدت بهترین خدمات و سرویس‌ها را در اختیار کاربران و شرکت‌های مختلف قرار داده است تا محدودیت‌ها و تحریم‌های گوناگون علیه ایران بر فعالیت‌های اینترنتی هم‌وطنان ایرانی تأثیر حداقل داشته باشند.

ایرانیکارت به بیش از ۵۰۰ هزار کاربر خدمات ارائه کرده و توانسته است رضایت آن‌ها را کسب کند، همچنین پشتیبانان مجربی دارد که همواره برای پاسخگویی به سؤالات و مشکلات کاربران آماده هستند. همه این ویژگی‌ها و خدمات عالی باعث شده است که این شرکت همواره در جایگاه اول باقی بماند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید گیفت کارت و دیگر محصولات به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

shonarsaeed Khهادی صفائیDOTA_2

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا
گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا
گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا
گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا
گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا
گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ - گیمفا