نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا

نقدها و نمرات فیلم Pearl

علی محمدپناه
۲۱:۰۲ ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
فیلم pearl

منتقدان نظرات بسیار مثبتی در مورد فیلم Pearl ساخته تی وست داشته‌اند و این اثر ترسناک را تحسین کرده‌اند.

فیلم پرل (Pearl) ساخته تی وست (Ti West) پیش‌درآمدی مورد انتظار و جذاب برای یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های ترسناک سال یعنی فیلم ایکس (X) است و اثری تازه از کمپانی A24 محسوب می‌شود.

منتقدان بر این باور هستند که تی وست با فیلم «پرل» بار دیگر توانسته جهان فیلم «ایکس» را برای بیننده‌ها بازآفرینی کند و فیلم ترسناک خوبی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، فیلم «پرل» از نقش‌آفرینی عالی میا گاث (Mia Goth) بهره‌مند شده است.

در وب سایت راتن تومیتوز امتیاز ۸۶ درصد برای فیلم «پرل» به ثبت رسیده که بر اساس ۹۶ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۳ از صد بر اساس ۲۹ نقد منتشر شده دیده می‌شود. در ادامه نیز نظر برخی از منتقدان برتر جهان قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Pearl

  • راتن تومیتوز | ۹۶ نقد – امتیاز ۸۶ درصد
  • متاکریتیک | ۲۹ نقد – امتیاز ۷۳ از صد

«۱۰۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

فیلم «پرل» به طرز فوق‌العاده‌ای ساخته شده و بسیار وحشتناک به نظر می‌رسد و به خوبی توجه بیننده را به خود جلب کند. علاوه بر آن نیز به خوبی از سبک و سیاق فیلم‌های روانی (Psycho) و جادوگر شهر اوز (The Wizard of Oz) تقلید کرده است.

«۹۱/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: جاشوا راثکوف»

میا گاث علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه فیلم «پرل» به همراه تی وست، نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای نیز از خودش به جای گذاشته و قدرت کلامی‌ای از خودش بروز داده که در آثار قبلی‌اش به چشم نمی‌خورد.

«۸۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

این قسمت جدید از فیلم‌های تی‎ وست نیز وحشتناک است و شایستگی‌های خودش را دارد.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

ظاهر متمایز فیلم «پرل» و ضدقهرمان جذاب آن احتمالا باعث خواهد شد که این اثر نسبت به اثر قبلی محبوب‌تر نیز باشد.

«۷۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

فیلم «پرل» اثری جذاب و مهیج به شمار می‌رود که توانسته چیزی تازه را برای بیننده‌ها به ارمغان بیاورد. این اثر، پرتره هولناکی از زن جوان دیگری است که عطش زندگی بزرگتری نسبت به سرنوشتش دارد. همین نیز باعث شده تا این فیلم در کنار فیلم «ایکس» بسیار موفق باشد.

«۵۸/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کیت اربلند»

فیلم «پرل» یک شاهکار در زمینه فیلم‌سازی به شمار می‌رود اما چیز جدیدی را فاش نمی‌کند و این برای فیلمی که به دنبال ارائه داستانی تازه است، یک اشتباه بزرگ به شمار می‌رود.

«۵۰/۱۰۰ IGN | منتقد: سیدهانت ادلاکها»

فیلم «پرل» که پیش‌درآمدی برای فیلم «ایکس» محسوب می‌شود، بر خلاف اثر اصلی چیز جدیدی برای بازگو کردن ندارد. میا گاث توانسته نقش‌آفرینی خیره‌کننده و درخشانی از خودش به جای بگذارد اما این عملکرد خوب او نتوانسته فیلم را نجات بدهد.

«۴۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: مای عبدالباکی»

کسانی که تاکنون فیلم «ایکس» را ندیده‌اند، ممکن است پس از تماشای فیلم «پرل» به تماشای فیلم اصلی نیز علاقه‌مند شده باشند. با این حال، فیلم «پرل» چه به عنوان یک اثر ترسناک جداگانه و چه به عنوان پیش‌درآمدی برای فیلم اصلی نتوانسته موفق باشد.

SquatlatexOnly XboxTHEVILDARKSIRENعلی غروبیmeysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات فیلم Pearl - گیمفا