فیل اسپنسر: در خصوص احیای Scalebound چیزی برای گفتن نیست
فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، اذعان کرد که در حال حاضر چیزی برای گفتن در مورد احیای بازی کنسل شده Scalebound وجود ندارد.
بازی Scalebound بدون شک به یکی از بدنامترین پروژههای تاریخ ایکس باکس تبدیل شده است. این بازی که در سال ۲۰۱۴ برای ایکس باکس وان معرفی شد، توسط سازنده Bayonetta، هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، در دست ساخت بود. اما پس از یک دوره طولانی در ساخت بازی، این عنوان در سال ۲۰۱۷ لغو شد. از آن زمان بهطور مستمر از رهبران پلاتینیوم (Platinum) و ایکس باکس در مورد این پروژه سوال شده است، اما زمانی که کامیا به همکاری دوباره با مایکروسافت و احیای Scalebound ابراز علاقه کرد، این گمانهزنیها به اوج رسید. کامیا میگوید:
ما تلاشهای زیادی روی آن بازی انجام دادیم و مایکروسافت نباید بازی را به شکل فعلیاش رها کند، بنابراین میخواهیم کاری در مورد آن انجام دهیم (میخندد). فیل! بیا با هم انجامش بدیم!
او بعدها در مصاحبهای دیگر گفت:
نه، این یک شوخی نیست؛ من کاملا در مورد آن جدی هستم.
اکنون از اسپنسر در مورد احیای احتمالی این بازی سوال شده است. اسپنسر با لبخندی پاسخ داد:
در حال حاضر چیزی برای گفتن در مورد Scalebound وجود ندارد.
قبلا وقتی از اسپنسر در مورد احتمال احیای Scalebound سوال شد، پاسخ صریحتری ارائه داد. او در سال ۲۰۲۰ گفت:
برای افرادی که فکر میکنند شاید هنوز امیدی هست، باید بگویم که اینطور نیست.
ایکس باکس و پلاتینیوم توضیحات زیادی در مورد اتفاقات Scalebound ارائه کردهاند، اما کامیا اخیرا مسئولیت لغو پروژه را به عهده گرفت. در ویدئویی از کانال یوتیوب Cutscenes که در نوامبر گذشته منتشر شد، کامیا بیتجربه بودن پلاتینیوم در کار با Unreal Engine و ویژگیهای آنلاین آن را دلایل اصلی لغو Scalebound دانست. یکی از دلایلی که کامیا به احیای این بازی امیدوار است، باتجربهتر شدن استودیو پلاتینیوم در ساخت بازی است:
هیچ چیز عجیبی رخ نداد، فقط بحث زمان است. به عنوان یک شرکت بازیسازی، ما به تدریج رشد کرده و از نظر فناوری، تجربه بیشتری کسب کردهایم. در زمانی که ما Scalebound را میساختیم، چیزهای زیادی وجود داشت که نمیتوانستیم انجام دهیم و اینطور شکست خوردن برای من سخت بود. وقتی پروژه از بین رفت، نیاز به استراحت داشتم و بعد از مدتی، حس کردم باید دوباره تلاش کنم.
کامیا ادامه داد:
اما وقتی زمان میگذرد، همه چیز تغییر میکند؛ همه چیز اکنون متفاوت است. من مدتی برای فکر کردن داشتم و بله، میخواهم دوباره Scalebound را بسازم. این احساس من است.
اسپنسر سالها قبل گفت که هیچ کینهای نسبت به پلاتینیوم گیمز ندارد. او پس از لغو پروژه گفت:
این یک تجربه سخت است، زیرا من برای پلاتینیوم، [هیدکی] کامیا و تیم سازنده احترام زیادی قائل هستم و احساس بدی ندارم. ما کماکان با آنها صحبت میکنیم و هیچ خصومتی بین تیمها وجود ندارد. ما سعی کردیم کاری را انجام دهیم، اما نتیجه نداد و من متاسفم که در مورد جاهطلبیهای خود به اندازه کافی واقعبین نبودیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
اینکه میگین تصاویر رو ps4 ضبط شده یعنی بازی برا نسل ۸ میاد ؟ 😑
بازی gta6
حتی اگر اسپنسر الآ علاقه با احیا بازی داشته باشه اگر بده دست پلاتینیوم گیمز اشتباه کرده
مخصوصآ با گندی که سر بابیلون فال به بار اوردن
بهترین روش اینه که پلاتینیوم گیمز یه نمونه اولیه از بازی بسازه و به xbox نشون بده اگر خوب بود با هم توافق میکنن اگر نه که هیچی
احساس میکنم ،فیل اسپنسر قهر کرده 🥲
تا زمانی هم که مسئولیت داره ، نمیذاره آیپی ساخته بشه
تا اونجا که میدونم آی پی مال خود پلاتینیوم گیم هست، نیست؟ اینا بیشتر مشکل بودجه دارن.
بودجه گیرشون بیاد خودشون بسازنش احتمالا.
دوسته من
سگا و نینتندو بودجه نداشتن بدن اینا بسازنش
مطمئن باش اگه دسته خوده پلاتینیوم بود
تا الان با یه کمپانی قرارداد بسته بود ساخته بودتش
کامیا بارها گفته اگه ماکروسافت بخواد میسازیم
اگه به بودجه بود که چرا باید همچین حرفی بزنه قطعا ایپی ماله ماکروسافته
من شنیدم سال ۲۰۰۶ ایده پردازیشو شروع کردن
ماکرپسافت همون موقع زده در گوشش بازیو انحصاری کرده
نه دست مایکروسافته
در حال حاضر….
ایده بازی جالب بود،ولی پلاتینیوم طاقچه بالا گذاشت.. حالا افتادن به منت کشی! ولی فیل راه نمیده.
__
پ ن
پورتال ۲ به گلد اضافه شده اگر کسی هست که هنوز این الماس صنعت گیم رو تجربه نکرده و بهر دلیل دسترسی نداشته بهش، الان بهترین فرصت تا یکی از ده بازی برتر تاریخ رو تجربه کنه.
__
پ ن ۲
ni no Kuni هم رو گیم پس اومده که بشدت ارزش تجربه بالایی داره.
پورتال عالیه
ممنون ازخبر
چه خوب که خودت هم فهمیدی فیل اسپنسر که جاه طلبی و تو آسمون ها سیر میکنی و جو گیری و به صورت بچه گانه فکر میکنی.
حتما یه چیزی در حد و اندازه و توان استودیو ناتی داگ یا گوریلا از پلاتینیوم گیمز انتظار داشه چه خوش خیال
حقیقتا روی زیاد شما فن بوی ها سنگ گرانیت رو آب میکنه! (طبیعی هم هست وقتی جوابتون رو بگیرید ولی کامنتا رو تأیید نکنن!) الان خود استودیو اومده گندشو بر عهده گرفته ولی باز اسپنسر شد مقصر – ناتی داگ رو هم به زور اون وسط کامنت جا دادی که یه گلی هم به سر سونی زده باشی! چقدر شماها کودک اید حقیقتا
شما فن بوی ها از هر فرصتی برای هیت استفاده میکنین
تو یه پست اسپنسر گفت پی اس بازار فروش رو در اختیار داره
اومدین گفتین خود اسپنسر هم قبول داره پی اس جلو تره
اگه میومد میگفت بازار فروش در اختیارش نیست میومدین میگفتین پس این همه فروش کشکه؟
به امید خدا این خرید تایید میشه به کوری دشمنان صنعت گیم که پیشرفت براشون مهم نیست فن بوی یه برندن
ما که دیگه قطع امید کردیم از احیای این بازی
ولی امیدوارم عمو فیل یه تجدید نظری بکنه
حیفه واقعا
سازنده دویل می کرای و رزیدنت اویل ۲
کم آدمی نیست
حق با مایکروئه! ینی چی بودجه رو گرفتن رفتن باهاش نیر اتوماتا ساختن؟! همین که مایکروسافت نتوسته ازشون شکایت کنه برن خدا رو شکر کنن. اگر میتونست صد در صد همشون تو زندان بودن. حتما یه دردسری بوده که نشده
How ’bout we minimize the idea to a loot-box filled, game as a service, open-world dragon-riding game, EXCLUSIVELY ON GAME PASS؟!
ممنون از آقای رنجبر🙌🌹
اسپنسر عزیز شوما این حرفا رو میرنی اما من هنوز دلم پر میزنه یه بار دیگه ببینم این بازی داره پروسه ساختش رو طی میکنه🥲
رحم کن😅