مایکروسافت میخواهد بازیهای ژاپنی خود را افزایش دهد
یکی از مدیران ارشد بخش بازیهای مایکروسافت، اعلام کرده است که عناوین ژاپنی زیادی برای ایکس باکس در دست ساخت قرار دارند.
سارا باند (Sarah Bond) که معاون اکوسیستم سرگرمی شرکت مایکروسافت است، در مصاحبهای با IGN ژاپن به سوالات مختلفی پاسخ داد. از او پرسیده شد که آیا دارندگان ایکس باکس باید در آینده منتظر عناوین ژاپنی از ایکس باکس باشند یا خیر. باند پاسخ داد:
قطعا همینطور است. یکی از چیزهایی که من بسیار برایش هیجان زده هستم، این است که در حال حاضر بیش از ۲۵۰ سازنده در ژاپن برای ایکس باکس بازی میسازند. ۱۵۰ عنوان قبل تایید شدهاند و ۱۰۰تای آنها در گیم پس خواهند بود. ما [اخیرا] ۱۵ عنوان ساخته شده در آسیا و ۱۳ عنوان در ژاپن را معرفی کردیم. خیلی چیزها در حال آمادهسازی است و من نمیتوانم صبر کنم تا همه آنها را به شما معرفی کنیم.
در مصاحبه دیگری که توسط Game Watch منتشر شد، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش بازی ایکس باکس، تقاضا برای بازیهای اورجینال ژاپنی در ایکس باکس را تایید کرد و گفت:
ما در حال کار روی ساخت چنین عناوینی هستیم. ما به تازگی با آقای کوجیما (Kojima) از کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) و بسیاری دیگر از سازندگان بازی ملاقات کردهایم تا در مورد آوردن عناوین منحصر به فرد به ایکس باکس صحبت کنیم. ما درک میکنیم که طرفداران چه میخواهند.
بازیهای Blue Dragon و Lost Odyssey عناوین RPG و انحصاری ایکس باکس بودند که توسط Mistwalker و خالق فاینال فانتزی ساخته شدند. مایکروسافت با سری اکس و اس تلاشهای زیادی در ژاپن انجام داده است. فیل اسپنسر در همان ابتدا متعهد شد که به بازیکنان ژاپنی این کنسول پاسخ خواهد داد.
در حالی که کنسولهای ایکس باکس همچنان فروش کمتری از پلیاستیشن ۵ دارند، در ماههای اخیر کنسول آمریکایی در ژاپن فروش بیشتری از حد انتظار داشته است، به طوری که ایکس باکس دو بار از کنسول سونی فروش بیشتری را در ژاپن تجربه کرد. رئیس بخش بازی مایکروسافت در مصاحبهای جداگانه با Famitsu در روز شنبه، در مورد رابطه ایکس باکس با گیمرهای ژاپنی صحبت کرد. او گفت:
من آشنایان و دوستان زیادی دارم که در ژاپن بازی میسازند. بسیاری از آنها را مدتهاست که میشناسیم و از آنها دعوت میکنیم. ما به سازندگان ژاپنی گوش دادهایم و بازخوردهای زیادی دریافت کردهایم. فکر میکنم این واقعیت که ما توانستهایم پیشرفت کنیم، منجر به اعتماد آنها شده است.
یکی از توسعه دهندگانی که تیم ایکس باکس اخیرا از آن بازدید کرد، کوجیما پروداکشنز بود که اوایل امسال ساخت بازی برای ایکس باکس را تایید کرد. اسپنسر به فامیتسو گفت:
من و کوجیما سالهاست همدیگر را میشناسیم. او ایدههای جدیدی دارد و ما تصمیم گرفتیم با او شریک شویم، زیرا میخواهیم آن ایدهها را در پلتفرم خود زنده کنیم. من امروز از کوجیما پروداکشنز بازدید کردم و این فرصت را داشتم که مراحل اولیه پروژه را ببینم و بسیار هیجانانگیز بود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
خوبه!!!
به کوری یه مشت آدم حسود یه روز انشالله فرام سافت وار را خواهد خرید و دست گرگ صفت سونی را از این استودیو قطع خواهد کرد همان گرگی که حتی از انحصار کردن یک ماموریت یا یک اپراتور نمیگذرد
رو ظهور یه پیامبر جدید یا خدایی جدید شرط ببندی احتمالش بیشتره تا این مورد
اره احتمال این هم که بره اکتیویژن رو بخره که ۷۵ درصد فروش کالافش رو ps بود با ارزش ۷۰ میلیارد دلار خیلی کم بود 🤣🤣🤣 دیگه این فرام با ارزش ۲ میلیارد دلاری که پول خرد براش حساب میشه اگه اسپنسر راست بگه و واقعا قصد سرمایهگذاری در ژاپن را داشته باش خودش هم اینقدر احمق نیست که ندونه الان پول ساز ترین شرکت گیمینگ ژاپن فرام هست اتفاقا بازی های میازاکی انگار ساخته شده برای همین گیم پس بازی های طولانی با ارزش تکرار بالا
خدای جدید؟؟ داداش فازت چیه چی میزنی؟
شما از اسمت معلومه توی غار بودی تا حالا چون ۳۰ درصد سهام فرام سافتور مال سونی و تنسنت هست، مایکرو به فرض مثال اگر بخرتش هم نمیتونه هیچی رو انحصاری کنه، گرچه شتر در خواب بیند پنبه دانه…
بسیار عالی …
ریمیک Lost Odyssey میتونه خوب باشه. یا حتی ریمستر و پورتش روی PC
من حس میکنم خبریه جدیدا ماکرو خیلی پر کار شده
با عقبه ای که از ایکس باکس در زمینه تولید بازی سراغ داریم میشه گفت اینا همش وعده سرخرمن عه خدا بخواد آخر نسل دوتا بازی AA ژاپنی پسند برای تون عرضه می کنه …..جدا این خبر ها باید زنگ هشداری برای پلی استیشن باشه اون تتمه خلاقیت این صنعت که تو ژاپن دارین می بینین به خاطر اینکه پول کمپانی های بزرگ و بی خلاقیت شبیه ایکس باکس هنوز به اونجا نرسیده و نباید هم برسه پلی استیشن هم هر چه زود تر باید فکری به حال همکار های ژاپنیش بکنه تا سرنوشت بتسدا و اکتیویژن دچار نشدن.تعطیل کردن ژاپن استودیو بزرگ ترین اشتباه ممکن بود خطایی که فقط یکی مثل جیم رایان می تونست مرتکبش بشه
سرنوشت بتسدا و اکتیویژن مگه چی شده حالا؟ یه جوری حرف میزنی انگار مثلا ۱۰ سال از تصاحب بتسدا توسط اکس باکس گذشته و هر چی بازی عرضه کرده شکست خوردن! الان این پست داره فقط نوید این رو میده که اکس باکس به لاین آپ گسترده تری اهمیت میده و سبک بازیای شرقی رو هم هدف خودش قرار داده این کجاش بده؟ یعنی خیال میکنید چون تو نسل هشتم اکس باکس دچار کلی کمبود و ضعف بود پس قراره تا ابد هم همینطور باقی بمونه؟ والا عملکرد و برنامه ها و لاین آپ اکس باکس از شروع نسل همه فقط این معنی رو میده که روزای خوبی برای این کنسول و طرفداراش داره از راه میرسه
پول کمپانی های بزرگ و بی خلاقیت….
همین کمپانی بزرگ که بش میگی بی خلاقیت اگه خلاقیتی نداشت الان این جایگاهش نبود اشتباه افرادی تو نسل هشت رو نمیشه گردن یه کمپانی گذاشت بنظرم انقد حسود نباش مایکرو سافت دشمن خونیت که نیست گیم بدرد بخوری بسازه همه میتونن لذت ببرن این چنین نظر های واقعا بی انصافی در حقشه
*در حال حاضر بیش از ۲۵۰ سازنده در ژاپن برای ایکس باکس بازی میسازند.
عناوین AAA یا ؟
اسم کوجیما رو باید گذاشت رونالدو برزیلی! :دی (منظورمو فوتبالی های قدیمی متوجه میشن)
چه عجب
بلاخره ماکرو یه حرکتی زد
خوبه ما هم استقبال میکنیم من خودم عناوین ژاپنی دوست دارم مخصوصا اگه راجبه سامورایی ها باشن مثل گوست او سوشیما
ماکروسافت کم کم میخواد بره تو بازار ژاپنم یه جا پای محکم برای خودش پیدا کنه
امیدوارم موفق باشن
پ.ن
اقا جانه من شما که انقدر پول دارید برید این فاینال فانتزی رو بیارید رو Xbox
حسرت نسخه هفتم به دلم مونده بدجور
حیف که اسپنسر فعلا دستش به خاطر خرید اکتیویژن بستست وگرنه ژاپن رو میخرید
این خیلی خوبه که مدیر کل ایکس باکس فعال هستش و فعالانه داره به خواسته گیمر هاش توجه میکنه و عمل میکنه به امید موفقیت همه پلتفرما در جهت رقابت و پیشرفت