هر آنچه از Assassin’s Creed Red میدانیم
برای اولین بار، فرنچایز Assassin’s Creed راهی کشور ژاپن خواهد شد. در این مقاله به بیان اطلاعاتی که راجع به این بازی مورد انتظار منتشر شده است خواهیم پرداخت.
به نظر میرسد سرانجام لحظهای که طرفداران فرنچایز Assassin’s Creed برای بیش از ۱۵ سال انتظار آن را میکشیدند، فرا رسیده است و نسخهی بعدی این مجموعه محبوب، راهی کشور ژاپن خواهد شد. تا کنون، تاریخ عرضهی این اثر که با عنوان Assassin’s Creed Codename Red شناخته میشود، مشخص نشده است؛ با این حال، میدانیم که بازی مذکور پس از Assassin’s Creed Mirage منتشر خواهد شد. در جریان رویداد اخیر یوبیسافت (Ubisoft)، علاوه بر این دو بازی، عنوان Assassin’s Creed Hexe و پلتفرم Assassin’s Creed Infinity نیز معرفی شدند. به نظر میرسد که یوبیسافت با توجه به فروش ۲۰۰ میلیونی سری Assassin’s Creed، نقشههای جذابی را برای این فرنچایز محبوب در سر دارد. ورود به بازار موبایل از طریق Assassin’s Creed Codename Jade، یکی دیگر از تصمیماتی بوده که یوبیسافت اتخاذ نموده است.
یوبیسافت اخیراً اعلام کرد ما در عصری قرار داریم که برای طرفداران Assassin’s Creed، بهترین بازهی زمانی ممکن است. پروژههای متعددی که این شرکت حول محور این فرنچایز در دست ساخت دارد، درستی این موضوع را نشان میدهد. در این مقاله، به بیان اطلاعاتی که راجع به Assassin’s Creed Red منتشر شدهاند، خواهیم پرداخت.
پروژه Assassin’s Creed Red در مورد چه چیزی است؟
بازی Assassin’s Creed Red، پس از موفقیت Valhalla، یک بار دیگر تجربهای اکشن نقشآفرینی را تقدیم بازیکنان خواهد نمود. فرمولی که با سهگانه اخیر Assassin’s Creed، موفقیتهای بسیاری را برای شرکت یوبیسافت به ارمغان آورده است. یکی از مدیران اجرایی یوبیسافت، آقای مارک الکسیس کوته (Marc Alexis Cote)، با بیان اینکه تجارب آنها از سهگانهی اخیر منجر به خلق یک بازی جهانباز با کیفیت خواهد شد، افزود که این شرکت امیدوار است Assassin’s Creed Red، به بهترین بازی اکشن نقشآفرینی ساخته شده توسط یوبیسافت تبدیل شود.
تریلر Assassin’s Creed Red
در جریان معرفی Assassin’s Creed Red در رویداد اخیر یوبیسافت، اطلاعات زیادی را از تیزر منتشر شده دریافت نکردیم؛ مدت زمان این تریلر فقط ۳۰ ثانیه بود. گمان میشود که همانند نسخههای ابتدایی این فرنچایز، داستان این بازی نیز در دو بازهی زمانی حال و گذشته روایت خواهد شد، اگرچه بازۀ زمانی حال احتمالاً از طریق هاب Infinity ارائه شود. با توجه به تصاویر مبهمی که تا کنون از قهرمان یا پروتاگونیست بازی مشاهده کردهایم، گویا علاوه بر خنجر مخفی و لباس سیاه مخصوص قاتلین، او یک شمشیر را در دست گرفته است. به نظر میرسد که Assassin’s Creed Red، شما را در نقش یک شینوبی قاتل، در ژاپن فئودالی (Feudal Japan) قرار خواهد داد؛ کشور و دورۀ زمانیای که طرفداران برای مدت زیادی خواستار آن بودند.
مکان وقوع بازی
پس از انتشار اولین نسخه Assassin’s Creed در سال ۲۰۰۷، این فرنچایز به بیش از ۱۰ مکان مختلف سفر نموده و روایتگر داستانهای مختلفی بوده است؛ از کشورهای اروپایی گرفته تا ایالتهای امریکا، مصر و حتی برخی کشورهای خاورمیانه. با اینحال، Assassin’s Creed Red قصد دارد تا برای بار نخست، بازیکنان را به سرزمین ژاپن ببرد. مارک الکسیس کوته میگوید که بازیکنان برای سالها مشتاق ماجراجویی در ژاپن بودهاند و درخواست پرداختن به این منطقه را داشتند. این فرصت سرانجام برای آنها فراهم شده، چرا که ایستگاه بعدی Assassin’s Creed، این کشور محبوب خواهد بود. Assassin’s Creed Red، فانتزی شما حول قرار گرفتن در نقش یک شینوبی قدرتمند را برآورده میکند. یوبیسافت تاکنون راجع به زمان دقیق روی دادن وقایع Assassin’s Creed Red چیزی نگفته؛ با این وجود، همین که میدانیم این فرنچایز پس از انتظار طولانی راهی کشور ژاپن خواهد شد، باعث میشود تا صبر برای انتشار این بازی از همین حالا برای طرفداران دشوار باشد.
فرایند توسعه Assassin’s Creed Red
بازی Assassin’s Creed Red، توسط یوبیسافت کوبک (Ubisoft Quebec) در حال توسعه است. این استودیو که سابقهی کار روی نسخۀ Odyssey و بستههای الحاقی Assassin’s Creed 3 و Assassin’s Creed: Black Flag را در کارنامه دارد، اولین شعبهی یوبیسافت است که جدای از استودیوی مونترال، روی یکی از نسخههای اصلی این فرنچایز کار میکند. با اینکه تاکنون نمیدانیم شعبهی کوبک یوبیسافت برای چه مدت مشغول کار روی Assassin’s Creed Red بوده، اخیراً مشخص شد که جاناتان دومنت (Jonathan Dumont)، وظیفه کارگردانی آن را برعهده گرفته است. باید خاطر نشان کرد که دومنت، کارگردانی عناوین AC Odyssey و Immortals Fenyx Rising را نیز برعهده داشت.
شباهت به Ghost of Tsushima
استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) در سال ۲۰۲۰، اقدام به انتشار بازی Ghost of Tsushima نمود؛ اثری که داستان آن در کشور ژاپن جریان داشته و به ماجرای تهاجم مغولها به این کشور میپردازد. جدای از کیفیت بالای Ghost of Tsushima، یکی از نکاتی که باعث استقبال بازیکنان از این بازی شد، این حقیقت بود که تیم سازنده توانست با بهرهگیری از ساختار جهان آزاد Assassin’s Creed، یک بازی بهتر از نسخههای اخیر این فرنچایز به ارمغان بیاورد و شباهت به آثار کلاسیک نیز در آن دیده میشد؛ این موضوع باعث خوشنودی گیمرها شده بود. با Codename Red یوبیسافت باید توجه ویژهای داشته باشد که Assassin’s Creed Red، به کلون Ghost of Tsushima تبدیل نشود. در عین حال، باید خاطر نشان کرد که ساختهی اخیر استودیوی ساکر پانچ، مکانیکهای بسیاری را از گیمپلی Assassin’s Creed وام گرفته بود؛ موضوعی که به بهبود کیفی این اثر کمک زیادی کرد. یوبیسافت نیز ضمن تلاش برای پرهیز از تکرار مجدد مسیری که Ghost of Tsushima برگزید، باید اثری را خلق کند که ضمن بهرهگیری از نکات مثبت ساختهی استودیوی ساکر پانچ، دارای هویتی منحصر به فرد خود باشد. رعایت این موضوع، میتواند به برگ برندهی Assassin’s Creed Red تبدیل شود.
شما راجع به Assassin’s Creed Red چه فکر میکنید؟ آیا این بازی قادر است تا به یکی از بهترین نسخههای فرنچایز Assassin’s Creed تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
جالبه بدونید تو نسخه اول و هم به ژاپن اشاره شده
اونجایی که دزموند اواخر بازی از طریق Eagle Vision نوشته های Subject 16 رو میبینه به وضوح میشه یه سری نقاشی از ساختمون ها و معماری اون زمان ژاپنی ها رو دید !
درکل براش هایپم ولی برای Hexe بیشتر بخصوص که گفتن RPG نیست و قراره محیط دارکی داشته باشه !
الان این بازی اگه روی هاب اینفینیتی بیاد دیگه کرک نمیشه؟
اصلا درست حسابی نمیدونیم هابش چجوری هست. آیا انلاین دائمه یا افلاین هم میشه استفاده کرد. اگه انلاین دائم باشه شک دارم بشه کرک کرد
معلوم نیست اصلا اینفینتی چی باشه یه برنامه اشتراک یا بازی دیگه یا هر چیزی فعلا معلوم نیست ولی انگار میخوان کاری کنن که نشه
مقاله جالبی بود نصیر فرزان
اون موقه که PS5 گرفته یعنی اولین کنسولم یکی از اولین بازی های بود که بازی کردم اصلا گرافیکی نبودش بازی یه جوری بود مخصوصا سیستم مبارزش
ولی گست اف سوشیما این شکلی نبود گرافیک گادی سیستم مبارزه ، داستان بازی که خیلی خیلی عالی بود
اما این اساسینی که داره میاد خب فروش خوبی داره چون انحصاری نیست
آخرش نفهمیدم جریان این اساسیهای اخری چیه!
هر دوتاشون با هم میخوان بیان?
جالب به نظر میاد😎😌