تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است
تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است
تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است
تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است

تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است

محسن رضوی فر
۱۷:۲۶ ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است

بازی Cyberpunk 2077 به لطف انتشار آپدیت اخیر، تخفیف‌ها و همچنین پخش انیمه‌ی Edgerunners با افزایش قابل توجهی در تعداد بازیکنان همزمان استیم مواجه شده است.

براساس آخرین اطلاعات و داده‌های SteamDB، تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در روز شنبه به حدود ۵۰ هزار نفر رسیده است. لازم به ذکر است که این رقم در زمان انتشار این مطلب در حال افزایش بود.

این آمار نشان‌دهنده‌ی بالاترین تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 از فوریه ۲۰۲۲ و زمان عرضه‌ی پچ بزرگ قبلی عنوان مذکور است. پیش از آن، بالاترین تعداد بازیکنان همزمان به دسامبر ۲۰۲۰ و زمان عرضه‌ی بازی اختصاص داشت.

عرضه‌ی پچ ۱.۶ بازی Cyberpunk 2077 با اضافه شدن ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی همراه بود. همچنین این بازی در استیم با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. انیمه Edgerunners نیز که در هفته گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد، نقدهای بسیار مطلوبی از سوی منتقدان و عموم مردم دریافت کرده است.

شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) مدتی پیش از اولین بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 با نام Phantom Liberty معرفی کرد و تایید شد که این بسته گسترش‌دهنده در سال ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

سی‌دی پراجکت رد همچنین اعلام کرده است که Phantom Liberty تنها بسته الحاقی بازی مذکور خواهد بود. با این حال شرکت مذکور می‌گوید به فرنچایز Cyberpunk 2077 متعهد و پایبند خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و استیدیا در دسترس قرار دارد.

Moein MM2AlborzامینArthurvahid gamerDARKSIRENVisible 6-tigh manblackcityHunTeR007IrNMehran.BaTlou part 2 game of the centuryBehzaadsauronmahdi12345meysambali.stopEspressodamhazerEzio Auditore da Firenzefarshadxmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است
تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است
تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است
تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است
تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Aiden pearce گفت:

    روی ps4 چطوره دوستان؟؟
    وضعیت فریم ریت و باگ هاش چطوره؟؟

    Moein MM2ArthurPayaCastTlou part 2 game of the centuryh00man
  • انیمه ش که عالی بود. باعث شد بیشتر از دنیای سایبر خوشم بیاد (و از اتفاقات دپرس کننده که توش اتفاق میوفته متنفر بشم)

    امیدوارم یکم از عقل شون استفاده کنن بازی رو بعد یه Expansion ول نکنن. با تمام مشکلاتش کلی پتانسیل داره. میدونم از انجن شون راضی نیستن ولی ترجیح میدم داستان V کامل تموم بشه به جای اینکه ۵-۶ سال صبر کنیم برای یه گیم دیگه با یه کرکتر دیگه

    Moein MM2امینArthurFree as the windTlou part 2 game of the centuryAmirSurenAmirsadeqEspressoهمسایه ( فن بوی = پنچری )Ezio Auditore da Firenze
    • داستان V تموم شده و کلیف هنگر خاصی در کار نیست
      سی دی پراجکت هم اعلام کرده بود که بعد از عرضه اکسپنشن باز هم پشتیبانی می‌کنن

      Moein MM2Ezio Auditore da FirenzeEspressoTUPACSam_fisher_47Commander jensen
      • MR_William گفت:

        گفتن پشتیبانی میشه اما expantion داستانی دیگه ای در کار نیست ( مثل اینکه سی دی دفتر رد انجین رو بسته ) که خوب خیلی نا امید کننده هست و امیدوارم این آمار و ارقام پشیمونشون کنه

        Moein MM2Dream in Red (Playstation T)Espressoمعین سلیمانی
      • داستان V ناقصه. مگه اینکه شما اون پایان باز رو پایان حساب کنی. تمامی اندینگ ها (جز اندینگ های منفی) به Crystal Palace و Mr Blue Eyes ربط پیدا میکنن. از همون اول هم قرار بود دوتا Expansion باشه. یکی Post Ending مثل ویچر ۳.

        ولی الان فقط یه اکسپشن قراره ریلیز کنن اون هم قبل اندینگه. از لحاظ داستانی اصلا Make sense نمیکنه که V تمام اون کارا رو توی دوهفته انجام داده باشه. (دو هفته فقط مهلت داره). شما رو نمیدونم، من که راضی نیستم. همینطوری داستان اصلیش کوتاه و Linear بود.

        Moein MM2MR_WilliamEspressoEzio Auditore da Firenzeمعین سلیمانی
        • با این که پایان باز هم نوعی پایان حساب می شه ولی من دیدگاه شمارو در مورد گنگی اندینگ های سایبرپانک قبول می‌کنم.
          برای توضیح دادن این که چرا پایان cp2077 کلیف هنگر نیست هم قاعدتا قراره کلشو اسپویل کنم دوستانی که تجربه نکردید رد شید مرسی 🤝
          خب در مورد پایان منفی
          V با جراحی رلیک رو از بدن خودش خارج می کنه ولی چون بدنش وارد حالت ناپایداری شده و در حال فروپاشیه پیشنهاد آراساکا رو قبول می کنه تا وارد میکوشی بشه و به نوعی روحش رو می فروشه .
          پایانی هم که کنترل بدنش رو به جانی سیلور هند می سپره باز هم آگاهی خود v با هوش مصنوعی نت رانری که دوست جانی بود ترکیب می شه تا با هم میکوشی رو نابود کنن خود جانی سیلور هند هم از شهر خارج می شه تا یه زندگی جدید شروع کنه
          اگه با پنم رومنس کرده باشی و کنترل بدن رو به وی ندی از شهر با باقی مونده نومد ها خارج می شی ولی قضیه ضعیف شدن بدن و مرگ در دو هفته دیگه سرجاشه.
          و می رسیم به اندینگ کریستال پلس ! متاسفانه این جا هم v کشته می شه چون شرایط ناپایداری بدنش وخیم تره و خیلی دور از ذهنه که با یه سلاح کمری یه مرکز تجاری تفریحی رو تو فضا نابود کنه. کریستال پلس و مستر بلو آیز قطعا پتانسیل پرداخته شدن دارن ولی نه از طریق V، چون در اندینگ بازی تقریبا به ته خط رسیده.

          Ezio Auditore da Firenze
          • 🤘Mohsenj74 گفت:

            درود معین عزیز ، صحبت از پایان های سایبر پانک ۲۰۷۷ شد باید بگم پایانی که من تجربه کردم خیلی دلچسب بود برام البته بگم من V رو بانو انتخاب کردم و چه کار خوبی کردم چون شخصیت زن واقعا صدا پیشه بی نظیری داشت ، من با پنم به آراساکا حمله کردم و جانی سیلور هند هم باهاش خداحافظی کردم فرستادمش پیش آلت کانینگهام بمونه و همچنین با جودی بعد از حمله به اراساکا تاور همسفر شدم به نوعی آخر بازی هم پنم رو به عنوان رفیق پیش خودم داشتم و هم جودی رو به عنوان لاور و خیلی خوب بود 😂 از طرفی V تا چند هفته دیگه به خاطر آسیب هایی که بهش وارد شده بود میمرد اما خدا رو چه دیدی :)) ما دوستی داشتیم که غده سرطانی تمام معده اون رو گرفته بود و دکتر گفته بود بهش نهایتا یکماه زنده میمونی ولی دوست ما با قطع کردن درمان و یک روحیه بالا الان بیشتر از ۱۵ ساله زنده هست و داره زندگیشو میکنه حالا کی گفته که این اتفاق برای V پیش نیاد ؟ 😁 به هر حال پایان باز این خوبی ها رو داره که میتونی برداشت های خودتو بکنی…

            Moein MM2معین سلیمانی
          • Mr.jalilpour گفت:

            ۲ هفته نیست عزیز…. ۶ ماه زمان داری.
            he will still die in 6 months if he chooses to return to the world…
            چطور شما به صحبت های Alt دقت نکردی.. خیلی واضح میگه ۶ ماه فرصت داری…

            Moein MM2معین سلیمانی
          • موضوع اینجاست که اندینگ Nomad هم باز میتونه به Crystal Palace ختم بشه. Panam میگه که یه نفر رو میشناسه که میتونه کمک کنه. اون فرد جز Mr Blue Eyes کسی نمیتونه باشه. ویچر ۳ یه Expansion بعد اندینگ داشت. (اندینگ های منفی رو هم حساب نکردن) چرا سایبر نداشته باشه؟

            بنظرم اگه بخوان، هرجور شده میتونن V رو برای ادامه ی داستان نگه دارن…موضوع اینجاست اگه بخوان…

            الان فقط میمونه پتانسیل Crystal Palace. مشکل اینجاست اگه برای ۲۰۷۷ اکسپنشن یی نگیریم، احتمال اینکه توی عمرمون بتونیم قسمت های فضای دنیای سایبر رو تجربه کنیم خیلی کم میشه :))

            حقیقتا بعد از Edgerunners دلم میخواد بیشتر و بیشتر محتوا توی این دنیا داشته باشیم. من شدیدا از خود سایبر ناامید بودم ولی داستان و کرکترها و دنیاش جزو بهترین های Media ن بنظرم.

            معین سلیمانیMr.jalilpour
            • پنم و مستر بلوآیز در جریان اتفاقات سایبرپانک ۲۰۷۷ اصلا همو ملاقات نمی‌کنن و از نظر من ارتباط خاصی بین این دو تا کاراکتر وجود نداره. هر چند که تئوری جالبی رو ارائه کردید. ولی مستربلوآیز تنها کسی نیست که می‌تونه به V کمک کنه هر چند که پیش زمینه داستانی ای که از این کاراکتر وجود داره بسیار ناچیز و کمه.
              سی دی پراجکت اعلام کرده که بیشتر از عرضه ی بسته‌ الحاقی به آیپی سایبرپانک تعهد داره و به روش های مختلف اون رو گسترش می ده. حالا می‌تونه از طریق پخش سریال این کارو بکنه. می‌تونه از طریق ساخت یه بازی مستقل این کارو بکنه. احتمال تجربه قسمت‌های مختلف دنیای سایبرپانک کم نیست بلکه بسیار هم بالاست با توجه به اظهارات سی دی پراجکت.
              و در مورد اکسپنشن‌های ویچر سه، که اشاره بسیار هوشمندانه‌ای به اون داشتید. علی‌رغم این که اون اکسپنشن‌ها به ترتیب منتشر شدن ولی در بخش نیو گیم پلاس می‌تونید با هر ترتیبی که می‌خواید (بین اکسپنیشن‌ها و بخش اصلی داستانی) اون هارو به اتمام برسونید و حتی در صورتی که یه پلیر اول بخش هارتس آف استون رو شروع کنه و بعد بخش اصلی داستان رو به اتمام برسونه شخصیت‌ها بهش واکنش نشون می‌دن (مثلا سیری در مورد جای زخمی که روی صورت گرالته می‌پرسه) و با توجه به این موضوع می‌شه نتیجه گرفت که بسته‌های الحاقی ویچر سه به قول شما Post ending نیستند.
              من در کامنت های قبلی دچار اشتباه شدم و از اونجایی که جزییات داستانی سایبرپانک ۲۰۷۷ رو فراموش کرده بودم این طور فکر می کردم که شخصیت V بعد آخرین کوئست تنها ۲ هفته فرصت داره در حالی که جریانات داستانی در دو هفته اتفاق می افته و V در اصل ۶ ماه تا مرگ فرصت داره.
              ۶ ماه مهلت کمی نیست و می شه برای خلق یک آرک پرجزییات از اون بهره گرفت و اشتیاق شما برای ادامه پیدا کردن شخصیت V خبردار شدن از جزییات رویدادهایی که پیش از مرگ رخ می دن قابل درکه کاملا. اما V تنها شخصیتی نیست که پتانسایل ارائه یک داستان مهیج در جهان سایبرپانک رو داره و من مشتاق هستم کاراکترهای جدیدتری رو ببینم.

          • morfin گفت:

            من خودم عاشق این بازی هستم ولی می شه گفت اخرش کلیف هنگر داشت و خودشون هم گفته بودن تعداد دی ال سی ها بیشتر از ویچر و احتمالا دو اکسپنش ارایه می شه برای گیم . در مورد پایان باید گفت که داستان اینه که شخصیت های وی و جانی توی این مدت کاملا قاطی می شن چیزی که جفتشون ازش می ترسن و دلیلشم اینه که حتی خودشونم نمی فهمن که تغییر کردن .پس با بلند پروازی جانی که خیلی وقته تو وی هست حمله به کریستال پلس دور از ذهن نیست و حتی در اندینگ پنم همه به دنبال یک درمان برای وی می گردن. و با اینکه این گیم دیالوگ ماندگار خیلی زیاد داشت بنظرم اخرین حرف جانی بهترین هستش که اگه با الت بره دستشو می زاره رو شونت و می گه: خداحافظ وی و هرگز دست از جنگیدن بر ندار . سر همینم تا وی واقعا نمیره امید هستش

            معین سلیمانیDream in Red (Playstation T)
  • بیشتر به خاطر پچ جدید و DLC بازیه که بزودی قراره بیاد
    ولی ایکاش بازم براش DLC میدادن

    Moein MM2DracolaShambageAmirhosseinFree as the windTlou part 2 game of the centuryAmirSurenkia (Bye All)Espresso
  • دایی گفت:

    من بازی نکردم کلا ولی فکر کنم تمام ایرادایی که از بازی میگرفتن الان دیگه حل شده

    Moein MM2
  • kia (Bye All) گفت:

    یه نسخه ۱۱۳ گیگی هم برا یه نفر خوش شانس تو دنیا فرستاده

    امیر حسینEspressoFree as the windTlou part 2 game of the centuryEzio Auditore da Firenze
  • من صبح دانلودم تموم شد
    اولین بار هست که خودم پلیش میدم دفعه قبلی داداشم بازی کرد و من نگاه کردم منتظر بودم بهتر شه آپدیت ۱.۵ بهینه تر هست دوستان (فریم ریت)
    من ۶۰ فیکس رو های دارم پلی‌میدم

    Ezio Auditore da Firenze
تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش قابل توجهی داشته است