منظرهای جدید با الهام از Bloodborne در Minecraft ساخته شد
کاربری با نام Potomy توانسته است برخی از بناهای موجود در بازی Bloodborne را در Minecraft بازسازی کند. او قصد دارد در ادامه نقشهای کامل و قابل دریافت عرضه کند.
سالیان زیادی است که شاهد ساخته شدن مناظر متفاوت و متنوع در بازی Minecraft هستیم، اما هنوز هم شگفتیهای این بخش از بازی پایان ندارد. یکی از توانمندترین سازندگان مناظر اینچنینی که Potomy نام دارد، با صرف چهار ماه از وقت خود توانسته است محیطهایی از بازی Bloodborne را در Minecraft خلق کند. برنامههای این شخص به اینجا ختم نمیشود و اینطور که به نظر میرسد، او قصد دارد نقشهای کامل و قابل دریافت برای سایر کاربران بسازد.
این نقشه برخی از بهیادماندنیترین بناهای گوتیک (Gothic) شهر یارنام (Yharnam) نظیر برج ساعت آسترال (Astral Clocktower)، سالن اصلی درمانگاه لوسفکا (Losefka’s Clinic) و دروازهی اصلی کلیسای جامع (Cathedral Ward) را شامل میشود.
او تمامی این بناها را در ابعادی بسیار بزرگ ساخته است و با استفاده از عمق دادن به آنها، به سنگها، سنگفرشها و میلههای آهنین تکرنگی که در ساخت از آنها استفاده کرده، تنوع بخشیده است. همچون سایر مناظر عظیمی که در Minecraft ساخته میشود، ابعادی که او برای کار خود در نظر گرفته است باعث میشود شاهد جزئیاتی دقیق در هر سازه باشیم. موارد مذکور در کنار بافتهای مخصوص و شخصیسازیشده و سایهزن BLS این بازی (BLS Shader) منجر به خلق فضایی مرموز شده است.
در صفحهی یوتیوب Potomy ویدیوهایی از سیر ساخت بناهای یادشده به اشتراک گذاشته شده است. آنطور که از این ویدیوها به نظر میرسد، او پیش از آنکه از ماد WorldEdit استفاده کند و بخشهای متفاوت از سازهی خود را کپی کند، بخشهایی از آن را دستی میسازد.
یکی از این ویدیوها که فرآیند ساخت Astral Clocktower را نشان میدهد، در ادامه قابل مشاهده است:
برخی از تصاویر انتشاریافته از این بناها:
همچنین، بنا بر گفتهی Potomy، حتی با استفاده از ابزار یادشده نیز این پروژه تا دو ماه پیش حدود ۷۶ ساعت وقت برده بود. اگر از آن موقع تاکنون سرعت کار روی پروژه تغییر نکرده باشد، قطعاً بیش از ۱۰۰ ساعت روی این پروژه وقت گذاشته شده است.
البته، هنوز کارهای زیادی برای انجام باقی مانده است، زیرا او قصد دارد این نقشه را به محلی برای ماجراجویی با تمرکز بر مبارزات تبدیل کند. او میخواهد پروژهی خود را در فروشگاه Bedrock عرضه کند؛ جایی که پیش از این هم شاهد نشر سایر ساختههای او و تیمش بودهایم.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: در GTA 6 محدودیت حمل سلاح وجود خواهد داشت
نظرات
اگه میدیدمش بهش میگفتم:
واقعا استعداد خوبی داری دایی جان
ماینکرفت از بهترین و خاطره انگیز ترین بازی هایی بود که پلی دادم
هیچوقت روز اول ماینکرفتم رو یادم نمیره
بلادبورن نگینی برتاج سبک نقش آفرینی هاردکوره
طراحی هنری و اتمسفریک این بازی بی نظیره
شانس اینکه بلادبورن ۲ رو طرفدارا بسازن بیشتر از اینکه واقعا بازی ساخته بشه
بعد یارو میگه سونی میازاکی رو با لگد انداخت بیرون پس لامصب بلاد بورن چی بود؟هنوزم بازی های خیلی زیادی با تم بلاد بورن ساخته میشن یا محتواهایی مثل همینکه تو ماینکرفت ساختن بعد میگه سونی بها نمیده تازه بماند که Nioh 1/2انحصارps4 بود در کنارش یک بازی انحصاری دیگه هم دارن میسازن برای ps5.
یک بازی هم شایعه شده که بلو پوینت با فرامسافتور داره میسازه اگه واقعی باشه بازی بمبی میشه هم تکنولوژی سونی و بلوپوینت میتونه گرافیک رو بالا ببره هم مکانیک ها و طراحی هنری میازاکی داخلش باشه.
زمان دیمن سولز دقیقا همین اتفاق افتاد بازی بود که رییس سونی اون موقع اومد گفت این چه آشغالیه بعد اینکه موفق شد دارک ۱ دوباره اومد باهاش قرارداد بست
اینکه هر دو ژاپنی هستن دلیلی هم بوده که انحصار پلی استیشن باشه
نیوح هم ربطی به میازاکی نداشته و الان ۸ ساله سونی هیچ گونه اهمیتی به بزرگترین بازی ۲۰۱۵ نداده و حتی ۶۰ فریم هم نداده حتی برای پی اس فایو اما لست اف اس تند تند ریمستر میکنه
برای قسمت اول حرفت
سونی نگفته بود بازی اشغاله و فقط میگفت بازی خیلی سخته و اونموقع هم مثل الان سبک سولز جا نیفتاده بود
برای قسمت دوم حرفت هم که میگی لست اف اس خی ریمیک و ریمستر میشه بازی یه بار برا ps4 ریمستر شد و برای ps5 ریمیک شد که اسکایریم ۱۰ بار منتشر شده بدون تغییر خاصی
https://s6.uupload.ir/files/screenshot_۲۰۲۲۰۹۱۷-۱۶۲۴۴۶_instagram_ozk4.png
میگفت سخته و هیچکس بازی نمیکنه خیلی بده
بعدشم چیکار اسکایریم دارم اون بازی با اون محتوا ریمیک که نمیتونن بکنن اما یک بازی بزرگ رقیب سرسخت ویچر در ۲۰۱۵ حقش حداقل یک شصت فریم بود
لست اف اس هم سه بار انگار اومده و در اخر فقط گرافیک کرد تو چشم مخاطبش جدا از ۷۰ دلار بودنش
میازاکی قرار بود rpg بسازه رقیب اسکایریم چی ساخت دیمن سولز که تو زمان خودش گرافیک فنی پایینی داشت بلوپوینت تازگی ها گرفت همون دیمن سولز رو ریمیک کرد احتمالا ریمیک بلادبورن هم درحال ساخت چون یک خبرهایی اومده و بزرگ ترین بازی ۲۰۱۵ ویچر۳ بود.
یکجوری تعریف میکنی. انگار شوخی یوشیدا میخواسته میازاکی رو با شمشیر سامورایی نصف کنه بحث من اینه اگه آنقدر بد انداختنش بیرون پس چرا بازم همکاری کرد؟.
ویچر یک قدم فاصله داشت با بلادبورن و اینکه دارک سولز یک که تازگی بهترین بازی دوران رو هم گرفت هنوز برای فن هاش یک الماسه دیمن سولز شباهت زیادی داشت با دارک ۱
برگشت اون به سونی بحث بیزینسی هست که نمیدونیم چیزی که واضحه به یک ور گرفتن بلادبورن در این ۸ سال اخیر بوده