ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا

ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است

امیرحسین رنجبر
۱۹:۴۵ ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا

وینس زامپلا (Vince Zampella) از شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) ارزیابی خود از انتشار ناامیدکننده و استقبال منفی منتقدان از Battlefield 2042 را ارائه کرده است.

در یک مصاحبه جدید، بنیانگذار ریسپاون (Respawn) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) که اکنون ناظر کل فرنچایز است، اذعان کرد که ۲۰۴۲ از تجربه کلاسیک Battlefield بسیار دور شده است. او گفت:

من فکر می‌کنم آن‌ها کمی از ریشه‌های Battlefield فاصله گرفتند. آن‌ها سعی کردند چند کار را همزمان انجام دهند که شاید بلندپروازانه بود، از جمله افزایش تعداد بازیکنان و غیره. فکر نمی‌کنم آن‌ها زمان کافی به ساخت ویژگی‌های سرگرم‌کننده اختصاص داده باشند.

زامپلا ادامه داد:

این ایده، ذاتا ایده بدی نبود. نحوه برنامه‌ریزی و اجرای آن‌ها اجازه نداد بهترین خروجی ممکن را پیدا کنند.

در ماه می، دایس (DICE) از پخش ۱۲۸ نفره Breakthrough خلاص شد. گفته می‌شود که این شرکت می‌خواهد حالت مذکور را به عنوان یک تجربه تاکتیکی‌تر حفظ کند که برای بازیکنان کلاسیک ۶۴ نفره مناسب‌تر است. دایس در به‌روزرسانی فصل سوم بازی Battlefield 2042 قصد دارد برخی از ویژگی‌های کلاسیک سری را بازگرداند.

فصل دوم Battlefield 2042 با عنوان Master of Arms در اواخر آگوست منتشر شد. این فصل نقشه جدیدی را معرفی کرد که برای گیم‌پلی متمرکز بر پیاده نظام، یک Specialist جدید و سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید طراحی شده بود.

در ماه دسامبر، الکترونیک آرتز قصد خود را برای ایجاد یک جهان متصل از Battlefield اعلام کرد. به عنوان بخشی از این برنامه‌ها، اسکار گابریلسون (Oscar Gabrielson)، مدیر کل سابق دایس، الکترونیک آرتز را ترک کرد. در همین حین، زامپلا نقش جدیدی را به عنوان ناظر این فرنچایز بر عهده گرفت. زامپلا به بارونز گفت:

این یک ساختار کاملا جدید است. ما چندین استودیو را کنار هم قرار می‌دهیم. ما بهترین استعدادها را گرد هم می‌آوریم و به آن‌ها زمان می‌دهیم تا کاری شگفت‌انگیز انجام دهند.

یکی از این استودیوها، Ridgeline Games است و توسط یکی از خالقان Halo رهبری می‌شود. این استودیوی در سال گذشته در سیاتل تاسیس شد و برای اولین پروژه خود که یک کمپین در سری Battlefield خواهد بود، کارمندان زیادی جذب کرده است.

Moein MM2vahid gamerDARKSIREN.STARFIELDmahdi12345Gidoraمحمدرضا✎﹏ȏṃıԀmeysambHaj_Hosseinمتین.Ashen undead the bearerAhmad_bkfarshadxAmirhosseinMR.BADGUYshadowParhammore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • به امید اینکه با نسخه جدید کامبک بزنن و دوباره مثل سال ۲۰۱۶ یه رقابت خفن رو با کالاف داشته باشن

    Moein MM2گیمری عادیAmir(PC & PS4)meysambHaj_HosseinDracolaمتینParhamshadowAl.ml.khmore
  • The Shining گفت:

    Battlefield 2042 یکی از نا امید کننده ترین بازیهای چند سال اخیر بود .
    امیدوارم Battlefield بعدی این سری رو به دوران اوج برگردونه .

    Moein MM2گیمری عادیDARKSIRENmahdi12345Agha PouriaHaj_HosseinمتینParhamEzio Auditore da Firenzeshadow
  • STARFIELD گفت:

    همه انجین های بازی سازی دارن روز به روز پشرفت میکنن بعد من موندم فراست بایت چرا اینقده افت کرد از گرافیک بتل۴و بتل ۱رسیدیم به ۲۰۴۲ گند زدن به این فرانچایز دارین چیکار میکنین خداوکیلی ی مولتی بود دلم خوش بود بهش که اونم اینجوری شد

    Moein MM2گیمری عادیmehran.psGhost of spartaمتینParhamshadow
  • دایی گفت:

    یادمه موقعی که بتل فیلد ۴و کال اف دیوتی گوست اومد دیگه همه از کالاف قطع امید کرده بودن اون زمان بتل فیلد به جای ساختن بازی های پشمکی روند خوب و رو به رشد خودشو حفظ میکرد الان شوتر شماره یک بازار بود

    Moein MM2گیمری عادیsauronArthurmehran.psمتینParham
  • Pouya گفت:

    اسپم
    ظاهراً hollow knight silksong برای ps4 و ps5 تایید شد
    لطفاً پوشش بدید
    ممنون♥️

    Moein MM2گیمری عادیمتین
  • Roadrunner گفت:

    هر کمپانی بعد رسیدن به یک موفقیت و تداوم دادن به اون نیاز داره تو گذر زمان بعضی تغییرات داشته باشه که از جزع به بزرگ میرسه. تکرار همون فرمول قبلی بعد یه مدت ریسک زیادی داره و حتما نیاز به ساختار شکنی داره . ایده بتلفیلد ۲۰۲۴ کلا روی کاغذ همراه با نوع آوری بود ولی چون از لحاظ زمانی نمیشد بیش تر ازین گیمر رو معطل کنه با مشکلات زیادی عرضه شد. بدون شک این تجربه تلخی بوده برا الکترونیک آرتز. ولی مطمئنا ارزش این ریسک رو داشته شاید سود آوری نداشته ولی از بازخورد ها اگه بتونه بخوبی استفاده کنه و مدیریت کافی روی این طرح داشته باشه میتونه جرقه ای باشه برای آینده این فرانچایز. سبک شوتر اول شخص نمیتونه تنوع زیادی مثل بازی های اکشن ماجراجویی جهان باز داشته باشه. پس نمیشه گفت همه این تغییرات منفی بوده بلکه برعکس EA این جسارت رو از خودش نشون داده که ریسک کنه و تغییرات اساسی بده بازی ولی در پیاده سازی رو محصول نهایی نتونسته عملکرد قابل قبولی داشته باشه.

    Moein MM2گیمری عادیمتین
  • ‌Aladar گفت:

    بهتره بتلفیلد به ریشه ها برگرده‌.

    Moein MM2گیمری عادیمتینParham
  • جانم زامپلا، الان دیگه با وجودش امید دارم بتلفیلد حتی پاشو از دوران اوجش هم فراتر بذاره. به نظرم آندرریتدترین شوترساز تاریخه که چندتا از بهترین شوترهای چند نسل اخیر رو تو رزومه‌اش داره.

    Moein MM2
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است - گیمفا