نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer
نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer
نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer
نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

در انیمه Demon Slayer شاهد انواع و اقسام شخصیت‌های خبیث با ظاهر و خواسته‌های متفاوتی هستیم که باعث شده تا بینندگان بسیاری به این مجموعه جذب گردند.

مانگای Demon Slayer که برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۶ به واسطه هفته‌نامه شونن جامپ به جهانیان معرفی شد، به سرعت محبوبیت یافت و باعث شد تا انیمه سریالی آن در دست ساخت قرار بگیرد. مجموعه‌ای که تاکنون دو فصل و یک فیلم سینمایی از آن در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

داستان این انیمه حول محور شخصیتی به نام تانجیرو کامادو می‌باشد که همراه با خانواده خود یک زندگی معمولی را در کوه‌های ژاپن می‌گذارنند. با این حال پس از حمله موجوداتی خبیث تنها او و خواهرش فرصت فرار از مهلکه را پیدا می‌کنند که البته بعدها خواهرش او تبدیل به یک موجود نفرین شده می‌گردد و وقایع هیجان‌انگیزی رقم می‌خورد.

به واسطه محبوبیت این انیمه در نظر داشتیم تا به معرفی برخی از برترین شخصیت‌های خبیث این مانگا پرداخته و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

تامایو (Tamayo)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

پس از این که خواهر تانجیرو کامادو به یک موجود نفرین شده تبدیل می‌شود، او وارد یک ماجراجویی برای پیدا کردن درمانی برای این مسئله می‌شود که به صورت اتفاقی با شخصیتی به نام تامایو روبرو می‌گردد.

این شخصیت که به عنوان یک موجود خبیث بسیار پیر و قدرتمند شناخته می‌شود، برخلاف باقی هم‌تایان خود، جاودانگی خود را صرف پیدا کردن درمانی کرده تا بتواند دوباره به یک انسان تبدیل شود. کسی که به عنوان یک پزشک بسیار ماهر شناخته می‌شود و پس از رویارویی‌های متعدد تصمیم می‌گیرد تا به تانجیرو برای نجات خواهرش کمک نماید.

وی پیش از این که بتواند سلامت عقلی خود را بازیابی نماید، دست به کشتن همسر و فرزندانش زده بود که همین مسئله باعث شد تا در ناامیدی کامل فرو رفته و از رفتارهای شرورانه برای همیشه دست بکشد. تامایو همچنین زمانی که در تلاش بود تا درمانی را برای بیماری خود پیدا نماید، جوان مریضی را پیدا کرد که وی را نیز به موجودی شبیه خود تبدیل کرده و در عوض او نیز تبدیل به دستیار مورد اعتماد تایامو شد.

انمو (Enmu)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

انمو که برای خسخیتن‌بار در فیلم سینمایی انیمه Demon Slayer حضور پیدا کرد، موجودی از خاندان دوازده کیزوکی می‌باشد که به دلیل وقایعی که در دوران کودکی او رخ داده است، مرز بین واقعیت و رویا را درک نمی‌کند.

او به دلیل این که همیشه بین رویا و واقعیت در سفر بوده است، روش‌های هیپنوتیزم را فرا گرفته و با استفاده از این روش بیماران خود را در خواب فرو برده و آن‌ها را می‌خورد. به دلیل همین مسئله که او تعداد زیادی از مردم را خورده است، انمو از قدرت‌های نیرومندی بهره می‌برد که باعث شده تا رویارویی او با تانجیرو کامادو تماشایی جلوه نماید.

انمو به دلیل برخورداری از قدرت‌های متنوعی همچون سرعت بالا، دست‌کاری رویا، تبدیل شدن به اجسام مختلف و همراه داشتن تجهیزات کشنده، به حریفی چالش‌برانگیز برای تانجیرو بدل گشته که قهرمان Demon Slayer برای غلبه بر وی به یکی از نقاط برجسته این انیمه تبدیل شده است.

روئی (Rui)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

شخصیت روئی را می‌توان به عنوان اولین موجود از ماه‌های باستانی نامید که تانجیرو مجبور شد تا در مقابل آن قرار بگیرد. شخصیتی که به هنگام انسان بودن، از شرایط جسمی خاصی بهره می‌برد که حتی تنفس و راه رفتن نیز برایش دشوار می‌بود.

با این حال پس از تبدیل شدن، از قدرت بدنی بالایی برخوردار شد که در اقدامی شوکه‌کننده، دست به کشتن عزیزترین افراد زندگی‌اش، یعنی پدرش و مادرش زد. خوی شرورانه او به حدی گسترش یافته بود که به هیچ عنوان از خوردن انسان‌ها سیرنشده و به همین دلیل به انجمن دوازده ماه پیوست و جایگاه مختص به خود را پیدا کرد.

گیوتارو (Gyuutaro)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

گیوتارو برادر بزرگ یکی دیگر از موجودات خبیث انیمه Demon Slayer به نام داکی می‌باشد که در ادامه با او نیز آشنا خواهیم شد.

این دو خواهر و برادر که در اکثر مواقع کنار همدیگر دیده شده‌اند، به ترساندن مردم و خوش‌گذرانی مشغول بوده و بعدها به واسطه قدرت‌های خود به عضو انجمن دوازده کیزوکی ملحق شدند. گیوتارو برای محاظفت از جان خواهرش تصمیم گرفت تا به یک موجود خبیث تبدیل شده و کسانی که داکی را آزار داده‌اند را به سزای عملشان برساند. همین مسئله باعث شد تا حد بسیار زیادی شبیه قهرمان این مجموعه یعنی تانجیرو کامادو باشد. یکی از قدرت‌های منحصر به فرد این موجود مخوف، تولید سم می‌باشد که حتی کوچکترین خراش آن نیز می‌تواند به مرگ طرف مقابل منتهی شود.

داکی (Daki)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

خواهر کوچک گیوتارو که از خشونت بالایی برخوردار بوده و به سبب قدرت‌های خود افراد زیادی را به قتل رسانده است. او همچنین به حدی در برابر مرگ مقاوم است که حتی بریدن سر وی نیز نمی‌تواند منجر به کشته شدنش بشود.

در حالی که برادر وی از قابلیت تولید سم‌های کشنده‌ای برخوردار است، داکی می‌تواند تیغه‌های انعطاف‌پذیری را شکل دهد که با ترکیب نامیرایی او، از داکی یک موجود بسیار خطرناک ساخته است. او پیش از تبدیل شدن متحمل آزارهای بسیاری از سوی باقی انسان‌ها بوده و همین مسئله باعث شده تا ظلم‌های وارد شده به او کینه‌ای بزرگ در دل داکی ایجاد نماید. تنها آرزوی این موجود خشن دنیای Demon Slayer برخورداری از یک زندگی آرام در کنار برادرش بود که آن را از وی سلب کردند و همین موضوع باعث شد تا وی به هیچ عنوان در برابر دشمنانش سر خم نکرده و دست به کشتارهای عظیم بزند.

کوکوشیبو (Kokushibou)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

کوکوشیبو را می‌توان به عنوان یکی از موجودات کهن مجموعه Demon Slayer خطاب کرد که از جایگاه بالایی در انجمن دوازده ماه برخوردار بوده و از ۵۰۰ سال تجربه در نبردهای مختلف برخوردار است.

همین موضوع باعث شده تا وی توانایی استفاده از یکی از قدرتمندترین شمشیرهای دنیا را برخوردار باشد که رویارویی با وی را غیرممکن کرده است. او به دلیل این که پیش از تبدیل شدن، خود یک شکارچی بوده است، در نزد طرفداران این مجموعه از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد و از کوکوشیبو یک شخصیت منحصر به فرد ساخته است. قدرت‌های او به حدی تماشایی است که مبارزاتش در طول انیمه Demon Slayer برای طرفداران این مجموعه بسیار محبوب می‌باشد.

موزان کیبوتسوجی (Muzan Kibutsuji)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

موزان کیبوتسوجی نخستین شخصیت خبیث جهان شناخته می‌شود که بیش از ۱۰۰۰ سال قدمت داشته و به عنوان شرور اصلی مجموعه Demon Slayer در نظر گرفته شده است. دشمن خونی تانجیرو کامادو که وظیفه خلق باقی موجودات این مجموعه را بر عهده داشته است.

موزان کیبوتسوجی در اقدامی بی‌رحمانه دست به کشتار تمامی خانواده کامادو زد و خواهر تانیجرو را به یکی از موجودات نفرین شده تبدیل کرد تا بدین طریق بتواند به تانجیرو صدمه وارد نماید. خود وی پیش از تبدیل شدن، انسانی بود که تلاش داشت تا برای بیماری خود یک درمان پیدا کند؛ با این حال نتیجه طوری دیگر رقم خورد و او به موجودی بی‌رحم تبدیل شد که هیچ ترسی از مرگ ندارد.

او همچنین به عنوان پادشاه تمام موجودات نفرین شده این سرزمین شناخته می‌شود که می‌تواند تمامی آن‌ها را به راحتی کنترل کرده و به کابوسی برای انسان‌ها تبدیل شود. او از قدرت‌های بی‌شماری برخوردار است که حتی یک‌بار تانجیرو را تا مرز نابودی پیش برده است.

دوما (Doma)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

دومین خبیث بزرگ جهان که با تمام وجود اختلافاتی که با ارباب خود یعنی موزان کیبوتسوجی دارد، اما با تمام وجود نسبت به او وفادار می‌باشد. موجودی نفرین شده که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و رهبری فرقه بهشت ابدی را بر عهده گرفته است.

دوما علی‌رغم ظاهر زیبایی که دارد، اما از باطنی تاریک برخودار می‌باشد که تنها برای تفریح، دست به کشتار انسان‌های بی‌گناه زیادی زده و به راحتی می‌تواند لقب وحشتناک‌ترین خبیث مجموعه Demon Slayer را به نام خود ثبت نماید. او از سرعت زیادی برخوردار بوده و می‌تواند به راحتی جراحات وارد شده بر بدنش را ترمیم نماید. شاید بتوان گفت که تنها نور خورشید می‌تواند وحشی‌گری‌های وی را با تاخیر مواجه نماید.

آکازا (Akaza)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

سومین خبیث بزرگ دنیای Demon Slayer که پس از موزان کیبوتسوجی و دوما، قدرتمندترین عضو فرقه دوازده کیزوکی می‌باشد و برای نخستین‌بار در فیلم سینمایی این مجموعه به مخاطبین معرفی گشت.

او برخلاف این که به عنوان یک موجود نفرین شده قدرتمند شناخته می‌شود، اما با وقایع دردناکی مواجه گشته که حتی از قهرمان این مجموعه یعنی تانجیرو کامادو نیز بیشتر زجر کشیده است. باید گفت که وی پیش از تبدیل شدن، انسانی دردمند بود که پدرش را از دست داد و مورد خشم اطرافیان و جامعه‌اش قرار گرفت و همین مسئله باعث شد تا وی دست به کشتار دشمنان خود زده و نظر موزان کیبوتسوجی را نسبت به خود جلب نماید.

طبق نظر برخی از طرفداران این مجموعه، می‌توان آکازا را بهترین شخصیت انیمه Demon Slayer خطاب کرد که علی‌رغم موجودیتی که دارد، اما از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است که حتی از تانجیرو کامادو نیز پا را فراتر گذاشته است. آکازا همچنین به حدی قدرتمند است که کمتر کسی توانایی رویارویی با وی را در خود می‌بیند.

نزوکو کامادو (Nezuko Kamado)

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

سرانجام می‌رسیم به موجودی قدرتمند به نام نزوکو کامادو که در کمال شگفتی خواهر شخصیت اصلی این مجموعه می‌باشد. کسی که از حمله موزان کیبوتسوجی جان سالم به در برد و علی‌رغم این که شخصیت خبیثی به حساب نمی‌آید، اما نمی‌توان قدرت‌های بی‌شمار وی را نادیده گرفت و در این مقاله اشاره‎‌ای به آن نکرد!

او پس از تبدیل شدن به موجودی نفرین شده، به مدت دو سال در خوابی عمیق فرو رفت و پس از به هوش آمدن، برای پیدا کردن درمان به همراه برادرش راهی سفری غیرقابل بازگشت شد که وقایع هیجان‌انگیزی را رقم زده است. نزوکو را می‌توان پیچیده‌ترین موجود نفرین شده مجموعه Demon Slayer خطاب کرد، زیرا در عین این که برخلاف باقی همتایان خود نیازی به خوردن گوشت انسان ندارد، اما به دلیل میزان خون زیادی که موزان کیبوتسوجی به او انتقال داده، به قدرت‌های بسیار زیاد و عجیبی دست پیدا کرده است.

او برای محاظفت از جان برادرش و کشتن باقی موجودات نفرین شده به قدرت‌های گسترده‌ای دست یافته که می‌تواند محدودیت‌های فیزیکی را کنار زده و جراحات خود را ترمیم نماید. او همچنین در برابر نور خورشید مقاوم بوده و همین مسئله باعث شده تا یک برتری کامل نسبت به اکثر همتایان خود داشته باشد.


اگر که از طرفداران انیمه جذاب Demon Slayer محسوب می‌شوید، به نظر شما محبوب‌ترین موجود نفرین شده این مانگا کدام یک از شخصیت‌های نام برده شده می‌باشد؟ کدام یک از آن‌ها را می‌توان قدرتمندترین شخصیت این انیمه سریالی خطاب کرد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: اسکرین‌رنت

THEVILمحمدرضا نوروزیSkyrim : The Elder Scrolls VO2meysambmasoud pc gamerBigArmoolOld blacksmith

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer
نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer
نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer
نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer
نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer
نگاهی به شخصیت‌های خبیث انیمه Demon Slayer