خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا

خرید تجهیزات عالی در ولورانت

پست گیمفا
۱۱:۵۱ ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا

بازی‌های امروزی نسبت به بازی‌های کلاسیک تفاوت بسیاری کرده‌اند. شاید در گذشته بازی‌های تک نفره و آفلاین طرفداران بسیاری داشت و بازی‌سازها نیز تمایل به تولید این‌گونه بازی‌ها داشتند؛ اما با گسترش اینترنت و دسترسی اکثر افراد جهان به اینترنت پرسرعت، بازی‌ آنلاین هواداران بسیاری پیدا کرده‌است. در این میان بازی‌های سبک شوتر بیش از بقیه، گیمرها را به خود جذب کرده‌اند. ارائه بازی‌های سبک شوتر مانند فورت‌نایت در گسترش بازی‌های آنلاین کمک بسیاری کرده‌اند. به طوری که رویدادهای سالیانه‌ای برای معرفی و ارائه آپدیت‌ها برگزار می‌شود؛ حتی کمپانی‌های بازی‌سازی مسابقاتی ترتیب می‌دهند تا در آتش اشتیاق گیمرها بدمند.

نکته‌ای که در بازی‌های امروزی به وفور به چشم می‌خورد؛ پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. گیمرها به واسطه این امکان می‌توانند وسایلی از جمله اسلحه خود را بهبود ببخشند. بازی‌سازها برای این‌که گیمرها بتوانند آیتم‌های درون بازی را خریداری نمایند؛ واحد پولی خاصی طراحی می‌کنند. در حال حاضر این واحد پولی، رمزارزی هم‌نام همان بازی است. در این مقاله قصد داریم شما را بازی ولورانت آشنا نماییم و توضیحاتی درباره نحوه خرید ولورانت پوینت ارائه دهیم.

ولورانت پوینت چیست؟

قبل از آن‌که سراغ ولورانت پوینت برویم؛ ابتدا باید درباره خود ولورانت توضیحاتی ارائه دهیم. ولورانت یک بازی آنلاین در سبک شوتر است که دو سالی از عرضه آن می‌گذرد. این بازی با گرافیک جذابی طراحی شده‌است و فضای بازی شما را به یاد بازی محبوب League of Legends خواهد انداخت. نحوه بازی ولورانت به این‌گونه‌ است که دو تیم ۵ نفره با هم مبارزه می‌کنند. بازی ولورانت بسیار شبیه بازی محبوب کانتر استرایک است. کمپانی بازی‌سازی Riot Games برای دسترسی کاربرانش به امکانات بازی، واحد پولی مختص به بازی به نام پوینت (Point) طراحی کرده‌است. در واقع، واحد پولی پوینت در دسته رمزارزها قرار می‌گیرد که سبب می‌شود گیمرها در هر نقطه از جهان بدون هیچگونه دغدغه‌ای با خرید ولورانت پوینت اقدام به خرید آیتم‌های درون برنامه نموده و تجهیزات جدید تهیه نمایند.

برای لذت از بازی ولورانت حتما نیاز به تهیه ولورانت پوینت نیست. به بیان بهتر، ابتدا نیاز زیادی به تهیه ولورانت پوینت وجود ندارد؛ اما با بالا‌رفتن رتبه شما، رقبا نیز سخت‌تر می‌شوند. در واقع، گیمری که از ولورانت پوینت استفاده می‌نماید، می‌تواند با ارتقا اسلحه و دیگر تجهیزات خود، عملکرد بهتری در مبارزات داشته و امتیاز بیشتری کسب نماید. به همین خاطر، پیشنهاد ما این است که برای لذت بیشتر از بازی، اقدام به خرید ولورانت پوینت نمایید.

چگونه ولورانت پوینت را تهیه نماییم؟

تهیه ولورانت پوینت به راحتی با پرداخت بانکی صورت می‌گیرد. فقط کافی‌ست به مراکز و وبسایت‌های مختلف عرضه ولورانت پوینت مراجعه نمایید و اقدام به خرید آن نمایید. البته نباید فراموش کنید، حتما قبل از خرید درباره وبسایت مورد نظر تحقیق نمایید و از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار، استفاده از تجربه دیگر افراد مفید خواهد بود.

برای فعالسازی کد ولورانت پوینت نیز فقط کافی‌ست وارد بازی شده و روی گزینه Valorant Points کلیک نمایید. پس از آن‌که وارد بخش Valorant Points شدید، روی گزینه Prepaid Card یا Riot Pin کلیک کنید. در مرحله آخر، کد موردنظر را وارد کرده و از بازی ولورانت بیش از پیش لذت ببرید.

یکی از نکاتی که هنگام خرید ولورانت پوینت باید به آن توجه کنید، منطقه ثبت شده در اکانت شما است. حتما توجه داشته‌باشید که هنگام خرید ولورانت پوینت اروپا یا خرید ولورانت پوینت ترکیه، منطقه یا ریجن بازی شما باید با منطقه ولورانت پوینت شما یکی باشد. در غیر این صورت، نمی‌توانید از ولورانت پوینت خود استفاده نمایید و با مشکل مواجه خواهید شد.

برای آنکه منطقه ولورانت پوینت را در بازی تغییر دهید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا وارد اکانت خود شوید. برای این کار، پس از وارد‌کردن ایمیل و پسورد، کدی به ایمیل ولورانت شما ارسال می‌شود. کد ارسالی را وارد نموده و داخل اکانت شوید.
  • پس از اینکه وارد Account Management شده و در قسمت Personal Information گزینه‌ای با عنوان Country / region وجود دارد که به‌راحتی می‌توانید منطقه خود را با منطقه ولورانت پوینت تهیه شده یکی نمایید.
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا

در نهایت وارد بازی شوید و تجهیزات خود را به‌روز کرده و لذت بازی ولورانت را دو چندان نمایید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که گیمرهای ایرانی بیشتر تمایل به خرید ولورانت پوینت اروپا و خرید ولورانت پوینت ترکیه دارند. از همین رو و به خاطر استقبال گیمرهای ایرانی، این دو ولورانت پوینت قیمت بالاتری دارند. هر چند نباید خیلی نگران باشید. ولورانت پوینت‌های اروپا و ترکیه در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود که با کمی جستجو می‌توانید گزینه‌ای با قیمت مناسب پیدا نمایید.

ولورانت پوینت رایگان

صادقانه باید گفت، چیزی به نام ولورانت پوینت رایگان وجود ندارد؛ اما برخی کاربران ادعا می‌کنند که با استفاده از روشی خاص می‌توان ولورانت پوینت رایگان به دست آورد. روشی که این کاربران می‌گویند؛ این است که شما باید به بخش پیشتیبانی (Support) بازی پیامی بدهید. در این پیام، شما توضیح می‌دهید که مبلغی برای خرید ولورانت پوینت خود کم دارید و از آنها می‌خواهید که کمی به شما کمک کنند. آنها نیز مقداری ولورانت پوینت به حساب کاربری شما واریز می‌نمایند.

باید تأکید نماییم که روش فوق، روش ادعایی برخی گیمرها بوده و صحت و سقم آن از منبعی معتبر تأیید نشده‌است. در ضمن، طبق گفته دیگر گیمرها، در صورتی که مبلغی از طرف پشتیبانی بازی به حسابتان واریز شود؛ مقدار بسیار ناچیزی خواهد بود که نباید انتظار داشته‌باشید برای خرید آیتم‌های پرطرفدار کفایت کند.

خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا

نتیجه‌گیری

بازی‌های شوتر آنلاین بسیار لذت‌بخش هستند؛ اما ممکن است به دلیل یکنواختی بعد مدتی از آن دلزده شوید. از همین رو، بازی‌سازها سیستمی طراحی کرده‌اند که با خرید آیتم‌های متنوع و حتی خرید شخصیت‌های جدید از یکنواختی بازی کاسته شود. این آیتم‌ها برای گیمرها شامل هزینه می‌شود؛ بنابراین، واحد پولی مخصوص آن بازی طراحی شده که گیمرها به راحتی بتوانند حسابشان را شارژ نموده و آیتم‌های مورد نظرشان را خریداری نمایند. با خرید آیتم‌های جدید، بازی لذتبخش‌تر از همیشه خواهد شد. پس بدون معطلی، ولورانت را پلی کرده و حسابتان را شارژ نمایید و از شخصیت‌های و تجهیزات جدید آن لذت ببرید.

متینmeysamb

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا
خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خرید تجهیزات عالی در ولورانت - گیمفا