بازی Rise of the Ronin بیش از ۷ سال است که در دست ساخت قرار دارد
استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) در وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد که با همکاری نزدیک سونی، بیش از ۷ سال میشود که روی بازی Rise of the Ronin کار میکند.
به نظر میرسد که سونی مستقیماً در ساخت این پروژه همکاری دارد و در تمام این ۷ سال از Rise of the Ronin پشتیبانی کرده است.
طبق اعلام رسمی فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، کارگردان سری Nioh و بازی Rise of the Ronin، اثر جدید آنها در اواخر دورۀ ۳۰۰ سالۀ اِدو روایت میشود که به طور دقیقتر با نام باکوماتسو (Bakumatsu) آن را میشناسیم. ژاپن با عصری تاریک دست و پنجه نرم میکند که در آن رهبرانی دیکتاتور جولان میدهند و از طرف غرب نیز مورد هجوم قرار گرفته؛ ژاپنی که مشاهده خواهید کرد به شدت تحت تاثیر غرب است.
شما در نقش یک رونین یا سامورایی رانده شده قرار خواهید گرفت که هیچ اربابی ندارد و آزادانه تصمیم میگیرد. تیم نینجا قصد دارد یک روایت تاریخی بینظیر را خلق کند که در آن با سلاحهای سردی مانند کاتانا و سلاحهای گرمی مانند هفتتیر به مبارزه خواهید پرداخت.
آقای یاسودا در مورد اهمیت و عظمت Rise of the Ronin چنین گفت:
ما در کوئی تکمو، عناوین تاریخی زیادی را منتشر کردهایم، اما با Rise of the Ronin، قصد داریم قدم بزرگ بعدی خود را برداریم. با بهرهگیری از تمام قابلیتها و دانشهایی که در طول سالهای گذشته به دست آوردهایم، قصد داریم نحوۀ روایت خود را به سطحی جدید برسانیم و با بهرهگیری از تاریکترین قسمت تاریخ ژاپن، قصهای خیرهکننده داشته باشیم. مطمئناً این جاهطلبانهترین و چالشبرانگیزترین پروژۀ تیم نینجا تا به امروز است. اجازه میدهیم که تجربیات ما در خلق بازیهای سامورایی و نینجایی گذشته، به خلق یک اثر به یاد ماندنی منتهی شوند.
فراتر از المانهای اکشن، داستانی که قصد روایتش را داریم چند لایه است و جهان باکوماتسو و انقلاب ژاپن را به تصویر میکشد. هر یک از کاراکترهایی که با آنها ملاقات میکنید، تعریف خاص خود از عدالت و در نتیجه انگیزههای منحصر به فرد خود را خواهد داشت. با یک گیمپلی آزادانۀ اکشن و جهانی باز، قصد داریم تا حس کنید یک رونین واقعی هستید.
بازی Rise of the Ronin در سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
امیدوارم بهش
امیدوارم فیل اسپنسر به عنوان ضربه ی نهاییش قبل بازنشستگی بگه برین اینو رو ایکس باک گیم پس بزنین حالشو ببرین
فکر کنم تا اون موقع سونی خریده این استودیو رو
این استودیو خودش زیرمجموعه هست
گلم این بازی انحصاریه وقتی نمیدونی درمورد چه بازیی و چه چیزی داری نظر میدی پس نظر نده
😂تیتر بخون اشتباه اومدی انحصاریه
براحتی میتونه بازی موفقی بشه. نمایش بازی رو دوست داشتم و همینطور فعالیت بیش از پیش تیم نینجا. تریلر بازی یه سری ایرادات جزئی داشت که با توجه به زمان باقی مونده تا انتشار جای نگرانی نداره.
سایبرباگ هم ۷ سال در دست ساخت بود
بله
چون سایبر ۷ سال در دست ساخت بوده و بد از اب دراومده پس هر بازی که ۷ سال در دست ساخت باشه قطعا افتضاح میشه
منطق ۱۰۰۰۰۰
اونطوری حساب کنیم گاد اف وار ۴ سال در دست ساخت بود و gta v پنج سال در دست ساخت بود و tlou 2 هم چهار سال در دست ساخت بود پی بازی های ضعیفی هستن. هرچی سال ساخت یه بازی بیشتر باشه دلیل بر موفقیت اون نمیشه بستگی داره که اون استودیو تو چند سال اون بازی رو بسازه . احتمال داره یه بازی بیش از ۱۰ سال در دست ساخت باشه و متاش زیر ۷۰ بشه و احتمال داره که یه بازی رو تو ۳ الی ۴ سال درست کنن و متاش بالای ۹۰ بشه
به به گل گفتی عالی بود موافقم بدجور باهات
اینکه وقت کافی گذاشته شه یک نکته ی مثبت هست. حالا اینکه یک گیم دیگه با وجود این موضوع موفق نبوده این موضوع رو خدشه دار نمی کنه. همون Cyberpunk 2077 اگه دو سال اضافه وقت میذاشت و برای کنسول های نسل جدید تمرکز می کرد قطعا این قدر گند نمی زد.
ببخشید من هنوز نفهمیدم مشکل سایبر پانک چی بود
میشه توضیح بدین
داشتن باگ های متعدد روی تمامی پلتفورم ها و عملا غیر قابل بازی بودن روی کنسول های نسل قبل. همچنین، یک سری مشکل اساسی در زمینه های مختلف مثل هوش مصنوعی مصنوعی npc ها، گیم پلی و… وجود داشت که همه ی این ها طی چندین آپدیت بهبود پیدا کرد. چندین المان هم به اجبار به طور کل از بازی حذف شد که هیچوقت دوباره بهش اضافه نشد.
اول اینکه سایبرپانک ۸ سال درحال ساخت نبود. دوم اینکه ۲ بار ساختش Reboot شده بود
سوم اینکه چه ربطی داره؟ RDR2 هم ۸ سال درحال ساخت بود
حیف شمایی وگرنه ترول میکردم:)
شما ترول کنی اشکالی نداره :)))
سایبر باگ ماه می۲۰۱۲معرفی شد ک تازمان انتشار۸سال طول کشید و ۲نسل عوض شد
اولش قراربود روی۳۶۰و پلی۳ منتشر بشه
تازه حدود۱تا۲سال قبلشم درحال توسعه بودن ک میشه۱۰سال
ظاهراً این بازی و Stellar Blade توسط سونی منتشر میشن.
بعلاوه Lost Soul Aside
استارت این و گوست آو سوشیما تقریبا همزمان زده شده
اشتباه نوشتین انحصاری Ps5 هست برای جعبه و پی سی منتشر نمیشه
خیر، انحصاری کنسولی پلی استیشن هست و برای PC منتشر میشه.
إ پس انحصاری قوطیه؟
آره رو جعبه نمیاد.
باشه پس رو قوطی برو
قوطی 🤣 آخه چطور … چند بعدی دیدی که قوطی شد🤣🤣
۵بعدی
بیکاریه ها
انحصاری ایسگاهه
یه بی کار دیگه
رورونی کنشین( کنشین اواره) بنظر اقتباسی از اون مانگا نوشته نوبوهیرو واستوکی باشه که فیلمشم ساختن در پنج قسمت..و انیمه ۹۵ قسمتی هم ازش ساختن. فوقولاده بنظر میرسه بازی..
سری فیلم های شمشیرزن دوره گرد ربطی به موضوع شمشیرزن آواره نداره بلکه به انتقام مربوطه
گیم پلیش نابی بود.
یه بازی تکراری که فقط اسمش رو عوض کردن و میان تعریف میدن
اینکه میگن ۷ سال روی این بازی کار کردن توهین به شعور گیمراست , خب چرا نمیگی تیمی که روی این بازی کار کردن چند نفر بودن,
امید وارم روزی برسه منتقدین به این بازی هایی که گرافیک و گیمپلی و محیط تکراری دارن رحم نکنن
کاری به انحصاری بودنش ندارم سر این قضیه از ناتی داگ تعریف کردم که هر بازیی با نسخه قبلیش حسابی تغییر حس میشه , مثلا نحوه محیط و مبارزه the last of us و آنچارتد زمین تا آسمون فرق داره ,
الان یه دمو از نوح بزاری میگی این بازی هستش
بیشتر تلاش کن شاید بهت توجه کردن
راجع به wo long نظری نداری که کپی Nioh بود؟
یا اون چون رو گیمپس میاد اوکیه؟😂
خخخ کاملا درست میگی بازی تکراری که نهایتا میتونه یه عنوان فرعی از nioh باشه یعنی Wo Long: Fallen Dynasty بیشتر پولشو از گاوه شیر ده صنعت یعنی ماکرو میدوشن،و با این پول ناز یه عنوان کاملا جدید با گرافیک بسیار متفاوت و گیم پلی کاملا جدید به اسم Rise of the Ronin در انحصار سونی میسازن،همکاری ژاپنی طور بهش میگن ،،زیباست 🥳
نمایش بازی که عالی بود ، ببینیم بین بازی های سامورایی میزنه زیر گوش گوست او سوشیما یا خیر
به امید موفقیتش
اتفاقا همین روزا داشتم nioh 1 رو بازی میکردم که بازی خیلی خوبیه نشون میده این استودیو کارش خوبه و قطعا الان خیلی پیشرفتم کردن
خوبه.
حیف برای ps3 نمیاد
تلاش خفنی بود 👍
مایکروسافت بازیای زیرمجموعه های خودش مثل دووم و کال اف دیوتی و دیابلو و الدراسکرول و دثلوپ و اورواچ و ماینکرفت و … رو سخاوتمندانه روی ایستگاه بازی هم منتشر میکنه تا کسایی که این وسیله رو خریدن از بی بازی بودن بیش از حد ضربه نخورن ولی سونی پول میده تا استدیوهای دیگه بازیاشون رو انحصاری ایستگاه بازی کنن.
جان؟!
گیمای بتسدا واسه ps5 هم میان !
خدایی یچیزی بگو با عقل جور در بیاد
اگه این گیم انحصار زمانیه بخاطر قراردادیه که سونی با بتسدا بسته، کاری که مایکرو هم میتونه انجام بده
درضمن دیگه نگو بازی های زیر مجموعه خودش
یجوری میگی انگاری از همون اول خودش این آیپی هارو خلق کرده و مال خودش بوده
درضمن ما بازی داریم تو نگران نباش ، از گیمای پلتفرم خودت لذت ببر (میدونم حتی ایکس باکسم نداری و فقط یه بچه ۷ ساله ای فقط قصدت تروله)
مایکروسافت هم داره سیکوئل هایی مثل hellblade 2 و حتی elder scrolls 6 رو انحصاری جعبه ی مجهول میکنه
تو دعوا حلوا خیرات نمیکنن
جعبه مجهول دوره مجهول😂
خوشم میاد وقتی مایکرو استاکر ۲ و اسکورن و وارهمر دارکتاید و کنترابند رو انحصاری میکنه لال میشید ولی وقتی سونی انحصاری میکنه ۲ متر زبون دارید😂
اونا انحصاری زمانی هستن
اسپنسر خودش بهت گفت؟
من بهت دارم میگم بهش دستور دادم نگران نباش انحصاری دائم نیستن
اصلا انحصاری چیز بدی نیست
نیتندو انحصاری داره، مایکرو انحصاری داره، سونی هم انحصاری داره. ولی… تغییر پلتفرم که الان شاهد هستیم فقط مایکرو کبیر داره انجام میده.
درکل بصیرت شامل همه نمیشه
اینکه ۷ سال بسازی ی چیز
اینکه ۷ سال خبرش نره بیرون ی چیز دیگ
دسخوش. به این دید خبر رو نگاه نکرده بودم 🙂
قانونن باید یه اشاره کوچیکی به بازی میشد ولی اصن غافلگیر کرد منو. فکر میکردم wo long هست
من وقتی wo long معرفی شد گفتم سونی اخمخ چرا تیم نینجا رو از دست داد
که بعدش Rise of the Ronin معرفی شد گفتم ایول پس سونی برنامه طولانی مدت با تیم نینجا داشته
بنازمت مایکرو!😍😍
سیستمعاملی رو توسعه دادی که بزرگترین رقیبت هم مجبور، تاکید میکنم مجبور میکنی بازی هاشو واست منتشر کنه!😇😌
بزرگترین رقیب مایکروسافت اپله ک…
کاش گیب نیوئل کامنتتو نبینه
بنده خدا سنش بالاست دووم نمیاره
چجوریه پست امروز ۱۰ اسفند خورده پیام ها مال شهریور و مهر هست
واقعا دوست دارم تا گوست ۲ میاد چیزی در سوشیما باشه این گیم
کوئی تکمو کارش درسته..
از ps2 و سری warriors orochi باهاشون خاطره دارم و کل بچگیمو اینا قشنگ کردن..
فقط کاراکتر سون ووکانگش 🙂
یه ذره خبر قدیمی نیس ؟
آره خبر تکراریه
چند روز پیش هم یه نفر گفت wo long بزرگترین بازی تیم نینجاست
من ریپلای کردم گفتم Rise of the Ronin هفت ساله داره ساخته میشه و قراره بزرگترین بازیشون باشه
هفت سال در دست ساخت بوده، اما در اولویت نبوده.
بنظر میرسه برعکس کار های پیشینِ تیم نینجا، که حال و هوایی فانتزی داشت، این عنوان بیشتر متمرکز بر رویداد های تاریخی ست.
امیدوارم عوامل سازنده، سولز-لایک بودن اثر را هم تایید کنند، وگرنه عین قیمه بادمجونِ، بدون بادمجون میشه.
امیدوارم که این بازی هم بدرخشه و در آینده هم از انحصار دربیاد و بتونیم مثل سیفو روی ایکس باکسمون پلی بدیم 🙏
ناشر این بازی خود سونی هستش پس بیخود امید نداشته باش
باشه حرص نخور 🙃 بیا دوست باشیم من قلب سبز دارم و تو هم آبی
فکر کنم مثل سوشیما بشه
این بازی و marvel spider man 2 برای شکست جعبه و استارفیلد در سال ۲۰۲۳ کافیه