تریلر فیلم Babylon با بازی مارگو رابی و برد پیت

علی محمدپناه
۱۱:۰۲ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
فیلم Babylon

به تازگی تریلری برای فیلم Babylon با بازی مارگو رابی و برد پیت منتشر شده که ما را به دهه ۲۰ میلادی هالیوود می‌برد.

فیلم بابیلون (Babylon) جدیدترین اثر کارگردان فیلم لا لا لند (La La Land) یعنی دیمین شزل (Damien Chazelle) است که به تازگی اولین تریلر رسمی از آن توسط کمپانی پارامونت منتشر شده است.

تریلر منتشر شده برای فیلم «بابیلون» بازیگران برجسته این فیلم از جمله برد پیت (Brad Pitt) در نقش جک کنراد، مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش نلی لاروی و دیگو کالوا (Diego Calva) در نقش مانی تورس را به تصویر می‌کشد و بیننده‌ها را به سفری به عصر موسیقی جاز می‌برد. تریلر منتشر شده برای این فیلم را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

فیلم «بابیلون» داستان ظهور و سقوط چندین شخصیت مختلف در دوران انحطاط و تباهی لجام گسیخته ابتدایی هالیوود را دنبال می‌کند و داستانی از جاه‌طلبی و افراط بیش از حد را به نمایش در می‌آورد. اتفاقات این فیلم در عصر جاز و دهه ۲۰ میلادی جریان دارد و گذار هالیوود از فیلم‌های صامت به آثار دیالوگ‌محور را به تصویر می‌کشد.

علاوه بر برد پیت و مارگو رابی، بازیگران برجسته و بزرگ دیگری نیز در فیلم «بابلیون» نقش‌آفرینی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به جوآن آدپو (Jovan Adepo) در نقش سیدنی پالمر، لی جون لی (Li Jun Li) در نقش بانو فی ژو، جین اسمارت (Jean Smart) در نقش الینور سنت جان و توبی مگوایر (Tobey Maguire) در نقش جیمز مک‌کی اشاره کرد.

فیلم «بابیلون» به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل است و قرار است ابتدا به صورت محدود در تاریخ ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران شود و سپس در تاریخ ۶ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱) به صورت سراسری عرضه شود.

منبع: movieweb

meysamb

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید