بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد

بازی چندنفرۀ Assassin’s Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد

محمدرسول میرزاده
۱۴:۲۶ ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد

به گفتۀ یوبیسافت (Ubisoft)، اثر چندنفرۀ مستقل مجموعۀ Assassin’s Creed، قرار است نسبت به تجربۀ‌های چندنفرۀ پیشین آن، در دسترس‌تر و عامه‌پسندتر باشد.

از بازی Assassin’s Creed Mirage گرفته تا Codename RED و Codename HEXE، یوبیسافت (Ubisoft) موارد زیادی از این فرنچایز پیشتاز خود را در دستور کار دارد، اما با این حال که محتویات داستان‌محور تک نفره قرار است مرکز توجهات این شرکت باشد، یوبیسافت به روشنی اذعان کرده که با پلتفرم و هاب پیوسته در حال رشد Infinity، به دنبال ارائۀ تجربه‌های متفاوت هم است.

یکی از بازی‌های Assassin’s Creed که توسعۀ آن تحت این پلتفرم تأیید شده، یک پروژۀ چندنفرۀ مستقل است؛ که یوبیسافت آن را با Assassin’s Creed Invictus خطاب می‌کند (به معنای تسلیم‌ناپذیر). البته، بخش چندنفره موردی است که در نسخه‌های پیشین این مجموعه با حالت‌های PvP و Co-op تجربه کرده‌ایم، اما در پروژۀ Invictus شاهد چه نوعی از تجربۀ چندنفره خواهیم بود؟

آقای مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، معاون تهیه‌کنندگی اجرایی Assassin’s Creed، در مصاحبه با VGC اشاره کرد که پروژۀ Invictus نسبت به تجربه‌های چندنفرۀ گذشتۀ این مجموعه، بسیار در ‌دسترس‌تر بوده و برای مخاطب عام طراحی خواهد شد. در همین راستا، یوبیسافت چندین توسعه‌دهنده که عضو تیم‌های سازندۀ عناوین آنلاین بسیار موفق مثل Rainbow Six Siege و For Honor بودند را برای ساخت Assassin’s Creed Invictus انتخاب کرده است.

آقای کوته دربارۀ همین موضوع گفت:

دلیل اقدام داشتن یک عنوان چندنفره نیز به عقیدۀ من این است که حس می‌کنم Assassin’s Creed می‌تواند به مسیرهای مختلفی شاخه بزند.

ما تنها بخش کوچکی از راه‌هایی که می‌توان برای Animus، برای Assassin’s Creed، پیش گرفت را امتحان کرده‌ایم. در گذشته، تجربه‌های چندنفره داشتیم، اما چندان در دسترس نبودند.

چگونه می‌توانیم آن موارد را توسعه دهیم تا تجربه‌ای عامه‌پسندتر، در مقیاس انبوه‌تر داشته باشیم و از دانشی که از بازی‌هایی چون For Honor و Rainbow Six کسب کرده‌ایم، برای ایجاد تجربه‌ای سرگرم‌کننده استفاده کنیم که از تمام پتانسیل این فرنچایز بهره می‌برد.

از زمان انتشار Invictus جزئیاتی به اشتراک گذاشته نشد، ولی می‌توان مطمعن بود که این عنوان و دیگر بازی‌های مرتبط با پلتفرم Infinity تا چند سال دیگر عرضه نخواهند شد. البته، پیش از آن، در سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار Assassin’s Creed Mirage خواهیم بود که به گفتۀ سازندگان به ریشه‌های این مجموعه بازخواهد گشت.

Moein MM2امینmeysamb.mahdi12345Spider-ManABDVDParhamshadowEzio Auditore da Firenze

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پتانسیل یه مولتی خفن رو داره اعضای ساختش هم برخلاف Skull & Bones که شعبه سنگاپور Ubisoft بود خیلی بهترن و رو بازی های مولتی پلیر موفقی کار کردن
    حقیقتا بهش امید دارم

    Moein MM2Spider-ManParham.shadowHerfeiy
  • legendboy گفت:

    من فقط منتظرم ببینم mirage چی از آب درمیاد
    یه خبر امیدوارکننده ای هم که ازش اومد مدت زمان کم گیمپلی بازیه که نشون میده حداقل تو این نسخه خبری از ماموریت های تکراری خسته کننده و جهان پر کن توش نیست !

    Moein MM2Spider-ManParhamEzio Auditore da FirenzeshadowHerfeiyEllie terminator
  • عمو فیل گفت:

    For Honor کنار star wars battlefront 2 بهترین و جذاب ترین و متفاوت ترین مولتی پلیر نسل هشتم بود.

    در حالی که کل گیمای مولتی پلیر نسل هشتم همشون یک تفنگ دست گرفتن و کشتن بقیه بود این دو تا یک چیز کاملا جدید بود.

    داخل For Honor از تکنولوژی موشن مچینگ (motion maching) استفاده شده بود که بعداً ناتی داگ هم داخل لست ۲ هم ازش استفاده کرد سر همین انیمیشن های جفتشون انقدر واقع‌گرایانه و نرم هستن

    تنها گیم عالی یوبیسافت تو نسل هشت همین for Honor بود

    Moein MM2PaprikaSpider-ManParhamاربابEzio Auditore da Firenzeshadowچپ دست
  • ABDVD گفت:

    کم کم یوبیسافت داره دوباره اعتمادمو جلب میکنه
    تیم خوبی رو برای توسعه انتخاب کردن مخصوصا سازندگان For honor
    به امید موفقیت این بازی من که واقعا برای اساسین آنلاین یا مولتی پلیر خیلی مشتاقم
    امیدوارم از المان های نسخه های پیشین استفاده کنن مثلا دریانوردی ای که تو بلک فلگ بود رو بهش اضافه کنن

    Moein MM2Spider-ManParhamshadow
  • john117 گفت:

    چقدر امروز یوبیسافتی شده همه جا دیگه تحمل یه خبر دیگه از یوبی رو ندارم انگار تو اون ساید کوئست های تکراری و زیادش گیر کردیم
    البته امیدوارم بازیای جدیدش متفاوت باشن

    Moein MM2Spider-ManParham.shadowHerfeiy
  • Herfeiy گفت:

    بسه دیگه بابا همش اساسینس کرید. الحق که یوبی باگی. فقط متخصص شیر دوشی هستی. این پروژه ها هم میشه یه آشغالایی روی آشغالای دیگه. اونم از اون سمت واسه شیر دوشی این فرانچایزها مثل دویژن و اساسینس و رینبو برای بازار موبایل. دقیقا سیاست و برنامه آینده یوبی سافت مثل آب زلال برام روشنه. فقط میخواد از این منجلابی که توشه به زور و دغل در بیاد و دوباره سیاست های قبلی رو دوباره ادامه بده و حتی پا رو فراتر بزاره با ورود گسترده تر به بازار موبایل و همون اعتنا نکردن به طرفدارها و پول پرستی و شیر دوشی ادامه بده. با ارائه اساسینس کرید Mirage به ظاهر بازگشت به ریشه ها و إلمان های قبل با یک داستان کوتاه و سرسری میخواد دهن طرفدار ها رو ببنده و اعتماد اونا رو به خودش جلب کنه و دوباره به سمت خودش بکشه. تا بتونه سیاست گند قبلیشو ادامه بده.

    Moein MM2Herfeiy_Knightعموی دلها (در شوک ناقلا بودن عمو فیل)Parham.Ezio Auditore da Firenzeshadowچپ دست
بازی چندنفرۀ Assassin's Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد