اطلاعات تکمیلی از Assassin’s Creed Codename RED منتشر شد
یوبی سافت (Ubisoft) گفت که بازی Assassin’s Creed Codename RED یک جهش برای سری خواهد بود و همچنین پیشرفتهایی در انیمیشنها و موارد دیگر به همراه خواهد داشت.
آینده Assassin’s Creed بسیار جالب به نظر میرسد، زیرا یوبیسافت اخیرا تعدادی از پروژههای جدید این سری را معرفی کرده است. این شرکت قصد دارد تعداد زیادی از بازیهای Assassin’s Creed را در آینده عرضه کند و تایید کرده است که Mirage یک بازی کوچکتر و متمرکز بر مخفیکاری خواهد بود و Assassin’s Creed Codename HEXE نیز یک عنوان RPG نیست.
اما در مورد محصولی که بین این دو نسخه منتشر میشود، چه جزئیاتی در دسترس است؟ Assassin’s Creed Codename RED اولین عنوانی خواهد بود که تحت پروژه Infinity عرضه میشود. بازی در ژاپن فئودال جریان خواهد داشت و بازیکن نقش یک شینوبی را به عنوان قهرمان داستان ایفا میکند.
چیزی که سالها به شدت مورد تقاضای طرفداران واقع شد، وقوع یک نسخه Assassin’s Creed در ژاپن بود. چه انتظار دیگری میتوانیم از این بازی داشته باشیم؟ معاون تهیه کننده اجرایی Assassin’s Creed، مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، توضیح داد که Codename RED یک جهش فنی برای این فرنچایز است، به عنوان آغازی که یوبیسافت آن را دوره سوم سری مینامد. او میگوید:
ما میخواستیم تغییری را در زمینه فناوری و گیمپلی اعمال کنیم، زیرا در حال حرکت به سمت یک نسل کاملا جدید هستیم.
طبق گزارش Côté، تیم توسعه Codename RED در یوبیسافت کبک به دنبال ساخت دنیایی پویاتر است که حول فعالیتهای بازیکنان تکامل مییابد. برخی از زمینههایی که بازی در آن بهبودهایی را هدف قرار داده است، وفاداری بصری، پیچیدگی در محیطها، انیمیشنها، سیستمهای هوش مصنوعی و موارد دیگر است. او گفت:
یکی از چیزهای بزرگی که ما روی آن تمرکز میکنیم، این است که دنیایی پویاتر داشته باشیم؛ جهانی که در اطراف شما تکامل مییابد. قصد داریم سیستمهای انیمیشن خود را بیشتر پیش ببریم تا بازی واقعیتر از همیشه به نظر برسد.
کوته افزود:
در مورد گرافیک، کارهای زیادی انجام شده است. مردم دوست دارند اسکرینشاتها را با هم مقایسه کنند و برای من، آینده صنعت نگاه کردن به این رندرها نیست. هر چه محیط ما پیچیدهتر میشود، کار برای هوش مصنوعی چالشبرانگیزتر میشود. شما نمیخواهید فقط یک درخت زیبا در بازی داشته باشید. شما میخواهید همه چیز به خوبی در محیط جاسازی شود که مسیریابی محیط برای بازیکنان و دشمنان سخت شود. اینجاست که پیشرفت فناوری به ما کمک میکند. ما میتوانیم از قدرت آنها برای ایجاد محیطهای ارگانیک و طبیعی استفاده کنیم.
در مورد اینکه Codename RED چه زمانی منتشر میشود، اطلاعاتی در دسترس نیست؛ هر چند به نظر میرسد در آینده نزدیک این اتفاق نخواهد افتاد. پیشبینی میشود که این پروژه بین سالهای ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. البته پیش از آن، Assassin’s Creed Mirage قرار است در سال آینده برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، PC، استیدیا و آمازون لونا منتشر شود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
به نظرم نسخه Mirageقراره یه والهالا باشه که ار پی جی نیست با کمی بهبود و تکامل در حوزه مخفی کاری که البته این خیلیم خوبه.اما اونی شاید نشه که انتظارشو داریم،شایدم بشه کسی چ میدونه!
چه عجب تازه از سال ۲۰۲۴، ۲۰۲۵ میخواد وارد نسل ۹ بشه ، خوبه این مولتی پلیره یعنی حتی نسل ۹ هم میبود باز ۴۰ میلیون مشتری داشت
مولتی پلیر از کجات آوردی😐😐😐
به آینده Assassin’s Creed خیلی امید دارم مثل اینکه بالاخره Ubisoft داره یه مسیر درست برای سری انتخاب میکنه ژاپن هم که خوراک اساسین هاست همینطوری نینجا داره حالا اساسین هم باشن دیگه چه شود
Assassin’s Creed project red Vs Ghost o Tsushima 2
هر دوبازی در ژاپن جریان دارن،هر دو اوپن ورد هستن،
یادمه کارگردان یا تهیه کننده گوست آف سوشیما زمان عرضه نسخه یک گفته بود خوشحالیم اساسینی که تو ژاپن باشه با بازی ما عرضه نمیشه همون زمان شایعات حول وقوع اساسین داخل ژاپن بود ولی الان بعد از موفقیت سوشیما یک معلومه دست پر هستن و رقابت خفنی بینشون شکل میگیره،هر دو هم دوست داشتنی
قاتل گوست 😏😏😏😏
سونی فنا دیس😏😏😏
پاسخ به دوستمونAQUARIUS که پیام منو ببینه:
حرفتون درسته AQUARIUS عزیز، اما بازی قراره نقش آفرینی باشه. دوستانی مثل saeedgreat میگن بازی فروش فوق العاده ای داشته اما این فوق العاده بودن از نظر فروش، به معنی بهترین بازی نیست. بازی های نابی در گذشته ما داشتیم که از نظر فروش، هیچ وقت به سطح انتظارات نرسید و تا مدت ها رهاش کردن و خبری از قسمت بعدی بازی نبود. مثل شاهزاده ایرانی که فقط نسخه ۱ عالی فروش داشت. ولی تو شماره دوم تعجبم از این بود که چرا بهترییین نسخه یعنی Warrior Whithin نتونست به فروش بالایی دست پیدا کنه!!، بازی ای که سازندگانش به خاطر وجود خدای جنگ در زمان PS2 ، تصمیم گرفتن بازیو تاریک و خشن جلوه بدن، چون کاراکتر پرینس مناسب چنین شخصیتی نبود تو شماره ۱، وقتی هم شماره ۲ ساخته شد واقعا گیم خفنی ازش بیرون اومد. البته احتمال میدم به خاطر اینکه اون زمان جامعه گیمرها مثل امروز زیاد بزرگ نبوده و تبلیغات کمی برای نسخه ۲ صورت گرفته، باعث شد از نظر فروش افت کنه. وگرنه من باور دارم اگه شماره ۲ به بهترین شکل ممکن رمیک بشه، از نظر فروش شاید از خدای جنگ هم بیشتر بفروشه، بل اخره گیمر نوظهور این زمونه زیاد شده و همه اون زمان پرینس ۲ رو بازی نکردن، یک فرصت ناب برای رمیک Prince2. این زمونه مردم هر چیزی که خوششون بیاد میخرن نه فقط به خاطر داستان. همینجا هم اضافه کنم که من با اساسینز کرید خودم خاطرات زیادی دارم، از نسخه ۱ شروع کردم تا رسیدم به نسخه اودیسه، اما تنها بازی ای که برام فاجعه بود همین اودیسه بود. اساسینز کرید تا نسخه Revelotion عالی بود. نسخه ۳ آمریکایی بد نبود، گیم خوبی بود انصافا اما ابوهت اتزیو رو نداشت. اما نسخه Black Flage حقیقتا یه گیم نابی بود – نسخه Unity هم که شاهکار بود دیگه همه میدونن، نسخه Rouge هم شبیه بلک فلگ بود که خیلی خوب بود و در نهایت Origins که اصلا مثل بازی های نقش آفرینی نبود، یه گیم فوق العاده.
قراره AC:Infinity آنلاین باشه یا میشه آفلاین بازی کرد؟؟