بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا
بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا
بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا
بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا

بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت

محمد حسین کریمی
۲۰:۲۴ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا

پلتفرم Assassin’s Creed Infinity یک هاب و محل اتصال برای نسخه‌های آیندۀ این سری خواهد بود که به مرور زمان تکامل پیدا می‌کند و محتویات پولی و رایگان را به صورت ادغام شده ارائه می‌دهد.

در جریان رویداد Ubisoft Forward، کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که Infinity یک نسخه از سری Assassin’s Creed نیست، بلکه پلتفرم و خانه‌ای محسوب می‌شود که بازی‌های مختلف این سری در آینده را به یکدیگر متصل خواهد کرد. Project HEXE و Project RED که از ۲۰۲۴ تا انتهای ۲۰۲۶ منتشر خواهند شد، بخشی از Infinity محسوب می‌شوند. همچنین، مدیر برنامۀ سری در مراسم مذکور اعلام کرد که تیم‌های مختلف در حال بررسی روش‌هایی هستند تا بتوانند تجربه‌های چندنفره را به سری تزریق کنند.

تهیه‌کنندۀ ارشد بازی، مارک-الکسیس کوته (Marc-Alexis Cote)، در مصاحبه‌ای با IGN تایید کرد که پس از این، شاهد بازی‌های Assassin’s Creed متفاوت با اهداف و مقیاس‌هایی گوناگون خواهیم بود. به طور خلاصه، Infinity خانه‌ای برای بازی‌های متنوع Assassin’s Creed در آینده محسوب می‌شود، آثاری در ژانرهای متفاوت با مدت زمان‌ها و قیمت‌های مختلف. بازی‌های بزرگ و پریمیوم مانند Codename RED و Codename HEXE در قالب پلتفرم Infinity شامل محتویات اضافۀ رایگان و پولی نیز خواهند شد. در آینده اثری چندنفره از سری در قالب Infinity منتشر خواهد شد که تمامی دوره‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند.

کوته در این باره گفت:

Infinity جایگزین عناوین سنتی Assassin’s Creed نمی‌شود. شما می‌توانید بازی Codename RED را به عنوان یک محصول جداگانه و به صورت فیزیکی خریداری کنید، اما اولین چیزی که زمان اجرای آن خواهید دید، محیط هاب Infinity است. در آینده برای بازی‌های دیگر نیز این قضیه صدق می‌کند.

این چشم‌اندازی است که هم‌اکنون ترسیم کرده‌ایم. بنابراین، شما همچنان به مانند گذشته بازی‌های مورد علاقۀ خود از سری را خریداری می‌کنید، اما حالا همۀ آن‌ها در قالب هاب Infinity به یکدیگر متصل شده‌اند. اگر در حین تجربۀ RED بازی HEXE عرضه شود، آن را در قالب یک Memmory در رابط کاربری هاب مشاهده خواهید کرد و می‌توانید آن را خریداری و تجربه کنید.

حتماً متوجه شده‌اید که این توضیحات یادآور رابط کاربری Animus هستند، اما در قالب فرمت یک بازی ویدیویی که نقش کتابخانۀ آثار خریداری شدۀ شما را دارد. نسخه‌های جدید مجموعه در قالب بازی ارائه نمی‌شوند، بلکه DNA Memmory خواهند بود. این رویکرد شباهت‌هایی به یک لانچر هم دارد، اما نکتۀ مهم در مورد آن، تکامل دائمی است.

کوته در ادامه حول این موضوع چنین توضیح داد:

بنابراین، Infinity یک بازی نخواهد بود. نسخه‌ای که در زمان لانچ خواهید دید نیز نهایی نخواهد بود؛ بلکه به مرور زمان تکامل می‌یابد. با افزایش بازی‌های جدید و تجربیات متفاوت، Infinity غنی‌تر خواهد شد و عوامل زیادی در ارتباط با یکدیگر قرار خواهند گرفت.

اخیراً یوبیسافت با نسخه‌های Origins ،Valhalla و Odyssey رویکردی تماماً نقش‌آفرینی با نقشه‌های وسیع را پیش گرفته بود، اما گویا از این به بعد آن‌ها قصد دارند سبک‌های مختلفی از این سری را با مدت‌ زمان‌ها، مقیاس‌ها و در نتیجه قیمت‌های متفاوت توسعه دهند. به عنوان مثال Assassin’s Creed Mirage که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد، یک پروژۀ کوچک‌تر اکشن ماجراجویی خواهد بود و به همین دلیل قیمتی ۴۹.۹۹ دلاری دارد. Project RED که در فئودال ژاپن روایت می‌شود، به سبک آثار جدید نقش‌آفرینی یوبیسافت خواهد بود و نقشه‌ای وسیع را در خود جای داده است. Project HEXE نیز یک اثر بسیار متفاوت محسوب می‌شود که در سبک نقش‌آفرینی قرار ندارد.

نظر شما در این باره چیست؟

Moein MM2DARKSIRENmeysambامینvahid gamerBHAALM.MTAhmad_bkSpider-ManEzio Auditore da Firenze.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا
بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا
بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا
بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا
بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • همون‌طور که گفته بودم می‌خوان از هر ژانری اسسین بدن

    خوبیش اینه میتونن از به تکرار انداختنش جلوگیری کنن

    بدیش هم این که ممکن یه سری نسخه ها به دی ان آی سری نخونن

    Moein MM2DARKSIRENAmir(PC & PS4)shadowهمسایه ( فن بوی = پنچری )recidivistSpider-ManمتینEzio Auditore da FirenzeAhmad_bkmore
  • . گفت:

    یه مشت زباله جدید یوبیسافت ، تمامی بازی های رونمایی شده تریلر سی جی بود ، به جز اون همش
    سرویس بازی موبایل ، فقط اساسینز میراج نظرم رو
    جلب کرد ، اونی هم که در ژاپن جریان داره به نظرم
    زباله ای پیش نیست تا وقتی گوست آف سوشیما هست صد سال سیاه عمرا برم سراغ این .
    به جز اون مراسم به شدت بی مصرف و بدرد نخور
    بود تنها بازی انحصاری نینتندو ماریو خوب بود …
    اساسینز کرید میراج واقعاً منو خوشحال کرد 🙂
    سیستم مبارزاتی اصلی و اون حس برگشت به
    ریشه ها خیلی خوب بود صدای شهره آغداشلو
    هم که خودش یه طرف قضیه ، مجری های
    نمایش هم به شدت بدرد نخور ، یوبیسافت
    فقط در این مراسم عوام فریبی کرد همه چی
    سی جی بازم ملتو گول زده ………. خداییش
    چجوری بازی اساسینز کرید میراج بدون تاریخ
    دقیق عرضه می‌تونه پری لود بشه ؟؟؟؟
    بعد از خریداری شدن بیشتر سهام یوبی توسط
    تنست دیگه به این شرکت امیدی نیست ……
    اون یکی بازی اساسینز موبایلی که در چین هم
    هست صددرصد سر همین خرید تنست ساخته
    میشه تا ملت چین بشینن بازی کنن پول مفت
    بره تو جیب یوبیسافت ، اگر میراج هم گیم پلی
    بدن و یا این که تنها امید من هست گند بزنه
    کلا دیگه اساسینز کرید مرده محسوب میشه و
    فقط دارن از جسدش شیر دوشی میکنن.
    بازی آخری هم نمی‌دونم کد چی چی که دوربین
    میاد پایین از لای درختا احساس میکنم قرار یک
    اساسینز در دنیای فانتزی باشه مثل ویچر………

    Moein MM2HerfeiyDARKSIRENshadowAshen undead the bearerهمسایه ( فن بوی = پنچری )vahid gamerSpider-ManOrinمتینmore
  • به نظرم اینطوری بهتره هم به فن های جدید میرسن هم به فن های قدیمی
    خودم شخصا برای Hexe بیشتر از Red هایپم اونم به خاطر RPG نبودن و جریان داشتنش تو دوره شکار جادوگر ها و دارک بودنش خیلی پتانسیل داره
    پ.ن: کم کم دارم به Ubisoft خوشبین میشم :دی

    Moein MM2Rebel2292shadowهمسایه ( فن بوی = پنچری )Spider-ManOrin
  • sorena گفت:

    اگر بپذیریم که اساسینز کرید جزوی جدایی ناپذیر از صنعت گیم شده اون موقع فکر میکنم این رویکرد می‌تونه طرفداران بیشتری رو راضی نگه داره و دست سازندگان رو هم برای آزمون و خطا و یا خلق تجربه های جدید در دنیای اساسینز ها باز تر بزاره,شاید.

    Moein MM2Spider-Man
  • عمو فیل گفت:

    یک نسخه ریسینگ از اساسین بسازن به شخصه استقبال میکنم🔥

    Moein MM2
بازی‌های آیندۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌ها و ژانرهای متفاوتی قرار خواهند داشت - گیمفا