عنوان Assassin’s Creed Project Hexe یک بازی نقشآفرینی نخواهد بود
شرکت یوبیسافت در مراسم خود از آیندۀ سری Assassin’s Creed رونمایی کرد. یکی از دو اثر معرفی شده تحت نام Hexe رویکردی کاملاً متفاوت را پیش خواهد گرفت.
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) با انتشار تیزری از Assassin’s Creed Hexe رونمایی کرد. این عنوان در اروپای قرن شانزدهم و دورۀ اعدام جادوگران روایت میشود و تاریکترین داستان فرنچایز را خواهد داشت. Hexe نیز به مانند پروژۀ Red در قالب پلتفرم Infinity در دسترس قرار خواهد گرفت و در حال حاضر توسط استودیوی یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) مراحل توسعه را طی میکند.
تایید شده است که Project Hexe برخلاف Project Red یک عنوان نقشآفرینی نخواهد بود و گیمپلی کوتاهتری دارد. ناظر و مدیر برنامۀ سری Assassin’s Creed اعلام کرد که آنها قصد ندارند پس از یک بازی گسترده، وسیع و طولانی مانند Project Red که کاملاً نقشآفرینی است، دوباره یک بازی طولانی دیگر منتشر کنند. بنابراین، پروژۀ Hexe یک اثر متمرکز و ماجراجویی خواهد بود.
به نظر میرسد که یوبیسافت قصد دارد هر دو مسیر نقشآفرینی و اکشن ماجراجویی را ادامه دهد. در آینده هم آثاری خواهیم دید که به ریشهها پایبند هستند و هم بازیهایی ساخته خواهند شد که رویکردی نقشآفرینی با نقشههای عظیم خواهند داشت. هماکنون این اتفاق در حال رخ دادن است. نسخۀ Mirage که در سال ۲۰۲۳ منتشر میشود، مشابه نسخههای قدیمی اکشن ماجراجویی خواهد بود؛ Project Red با رویکردی نقشآفرینی، مسیر نسخههای اخیر مانند Valhalla و Odyssey را ادامه میدهد؛ و در نهایت، Project Hexe باری دیگر اکشن ماجراجویی خواهد بود.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
جدا یوبیسافت داره ادم میشه چند تا اساسین خوب میده بیرون
به به خبر های خوب پشت سرهم
ای کاش اون Red هم که تو ژاپنه زیاد نقش المان نقش آفرینی نداشته باشه
پتانسیل شدیدی داره…
درسته اسسینز زیاد ربط نداره به تمدن ژاپن اما ترکیب این ۲ المان باید قبول کرد خیلی خفن میشه تمدن ژاپن + مخفی کاری و سیستم مبارزه خفن
اگ بتونن ی چیزب تو مایه های گوست سوشیما بشه خوبه
هرچه نمیشه مثلش
نباشه که خیلی بهتره…
دوتا بازی متفاوت به نظرم بهتره تا دوتا بازی عین هم توی ژاپن…
کاملا صحیح
اما سیستم فایتی که سوشیما داشت
به نظرم خیلی بهتر از سیستمای مبارزه یوبیسافت هست
باید صبر کنیم برای گیمپلی که نمیصرفه چون خیلی باس صبر کرد…
اتفاقا به نظر من چون تو ژاپنه نقش آفرینی لذت بخش تره
خلاصه یوبی دیگه داره همه کار میکنه برا اساسینز اتفاقا چه رویکرد خوبی تقریبا مشابه اسکوئر انیکس و فاینال فانتزی ، با توجه به خبر الان بیشتر هایپ شدم برای project red تا hexe چون نقش افرینی رو خیلی دوس دارم و کلا ترکیب احتمالی نینجا+اساسینز تا حدی یاد آور دوران خوش بازی تنچو در سونی ۱ هست برام با این حال یک بازی خطی یا سند باکس از اساسینز با اتمسفر خفن و دوره جادوگران قطعا جذابه
محسن جان به نظرم الگوی یوبی در این زمینه کپکام بوده که هم رزیدنت اویل های جدید رو میده هم ریمیک ها که نزدیک به ریشه هان. بعید نیست بعد از تموم شدن ریمیک ها با لیان و کلر و کریس بازی های سوم شخص بسازه اول شخص ها رو هم با شخصیت های جدید.
اتفاقا میخواستم به کپکام هم اشاره کنم ، ممنون که گفتی 👍🌷
مثل فورزا هورایزن و موتور اسپورت
آخ یعنی واقعا میشه؟
یکی درمیون بازی RPG از سری جدیدش
و یکی Adventure از مدل قدیمی هاش واسه دل ما بزنن؟!
بنظر من مخوان هر نسخه ای رو یه ژانر بذارن!
شاید نهایتا بتونن “الهام بگیرن” از هر ژانری
وگرنه بعید میدونم
چون کلی باید ساختار استودیو و تیم و گیم دیزاین حول محور هر ژانری تغییر کنه…
هرچند نقش افرینی رو بیشتر میپسندم ولی اگر میخوان با فاصله نزدیک منتشر کنن بنطرم ایده خوبیه. اینجوری هم طرفدارای المانای قدیمی سری لذت میبرن هم طرفدارای المانای جدید و تنوعیم برای کسایی که از هردو لذت میبرن میشه.
چرا من از این وایب Bloodborneیی میگیرم؟😬😁😁
توی اینم پس مخفی کاری حضور پر رنگی داره و سبکش اکشن ماجراجوییه. و تِم بازی هم که دارکه و مثه اینکه اعدام و قتل و خون و خونریزی زیاد داره به شکل واقع گرایانه!!
توی دوره خوبی، سبکشو ادونچر انتخاب کردن.😍😍
احساس میکنم یوبی سافت با یک استراتژی هوشمندانه وارد عرصه شد.
بازی بعدی یوبیسافت :
Assassin’s Creed : kart racing
یه مکانیزم جذابم داره که اگه به ماشین حریف نزدیک بشی میتونی با هیدن بلید از بین ببریش !
یوبیسافت جان یه چیزی از توسعه ip تو ژانرها فقط شنیدی !! خون کردی دل ما فنای قدیمیه اساسین رو با این کارات !
بازم سعی میکنم زود قضاوت نکنم تا ببینم mirage چی از آب درمیاد
حالا که یوبی داره ای پی هاش سرو سامون میده ای کاش ی فکری به حال فار کرای کنه
وای که چه قدر براش هایپم پتانسیل دوره زمانیش شدیدا بالاست الان هم که فهمیدم اکشن ادونچره هایپم براش بیشتر شد 🔥
باز بگید یوبی سافت بَدع فلانه ببینید داره همه کار میکنه راضیتون کنه هم طرفدارای سریای قدیمی هم RPG بازا
در مورد میراژ به نظر میرسه با یه بازی AAA طرف نیستیم متاسفانه، چون بازی ۵۰ دلار قیمت خورده!