کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا
کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا
کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا
کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا

کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام!

محمد حسین کریمی
۱۹:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا

برای مدتی طولانی، خبری از کامنت‌های هفته نبود که دلیل آن اصلاً نداشتن ایده نبود و اصلاً بعد از ۱۲ قسمت، خلاقیت ما ته نکشیده بود! در حقیقت ازدیاد ایده‌ها باعث شد تا نفهمیم از کدام یک برای کانسپت مقاله جدید استفاده کنیم. پس از کشمکش‌های فراوان و درخواست‌های متعدد گفتیم این آیتم را ادامه بدهیم و کامنت‌های سرشار از معنا و مفهوم کاربران فهیم گیمفا را به اشتراک بگذاریم.

صحبت از کامنت‌های مفید و سرشار از محتوای کاربران شد که نمک این مقاله را تامین می‌کند. با انتشار نقدها و نمرات Forspoken و قبل‌تر از آن، نمرات Crossfire X، کاربرانی ظهور کردند که باور نمی‌کردم همچنان گیمفا را چک کنند. سابقۀ این دسته از کاربران پیش از بازۀ انتشار نمرات Forspoken، به Babylon’s Fall باز می‌گردد که آمده بودند تا انتقام Crossfire X را بگیرند. این موضوع تئوری صبر ایوب ترول‌ها را تایید می‌کند. منتهی در این پست نامی از ترول‌ها نیاوردیم تا فاقد اهمیت بودنشان ثابت شود، گرچه حتماً با کلی شوق و ذوق این پست را باز کردند تا شاید نظاره‌گر نام خود را در پایین کامنت ناشایست خود باشند، لایک (👍) تنها دستاورد آن‌ها خواهد بود!

به سراغ کامنت‌هایی برویم که به پست این هفته راه پیدا کرده‌اند:

رتروگیم؛ بازی‌های قدیمی‌ای که همچنان تجربه آن‌ها لذت‌بخش است

امیدوارم اگه میخواید برید سراغ این بازی های زیبا فقط به خاطر نوستالژی بودنشون برید
نه به خاطر سیستم ضعیف و مشکلات اینشکلی ❤️☺️

دکتر گیمفا

طرح روی جلد و تاریخ انتشار WWE 2K23 لو رفت

برتری من نسبت به سینا جان :
رنگ سبز مصنوعی لباس او و پوست سبز طبیعی من
ادعای “u can’t see me ” از او و قابلیت خدادادی استتاره من
و…
عکس من رو باید میزاشتن روی کاور بازی . البته در همین سایت گزاشتنم روی دسته ps4 و ازم عکس گرفتن . همون عکس باعث فروش نجومی ps4 شد . و گیمرهای خارجی رو با گیمفا آشنا کرد .
طوری که گیمر خارجی ادی ون هالن در پستی گفته : من همان راهی را میروم که وی میخواهد .
وی مقصود من هستم نه کرکتر سایبر پانک یا پودر پروتیین وی.

soosmar

آنالیز: چگونه بلادبورن روایت دارک سولز را وارونه کرد؟

بلادبورن ی جورایی شبیه عرفان گنوسیسم مسیحی هست که ماهیتی دوآلیستی برای کیهان مادی قائل نیست بلکه اون رو سرتاسر شر و هیولاوش و خائوتیک میدونه، گنوستیک ها به قول یاکوب تاوبِس هیچگونه سرمایه گذاری معنوی بر این دنیا نداشتند. این دیدگاه در آثار لاوکرفت یا کسانی مثل ژرژ باتای هم هست.

Blackcuber

به‌نظر می‌رسه در باب قضیه‌ی بلادبورن تحلیل درستیه اگه بگیم با صرف روایت داره تکفیر میکنه دوانگاری رو. البته اینطور که از تحلیل فرمیک‌ات در این‌جا هم مشخصه در دیگر ابعاد قضیه هم کنایه‌زنی به دوالیسم ادامه داره اما بحث ما در اینجا صرف روایت بود. این چیزی که توضیح دادی که با دگرگون‌کردن نحو روایت کنایه‌زنی می‌کنی واقعا جالب و حیرت‌آوره. جالبه که من با شش بار بازی کردن بازی نتونستم این مسائل رو خودآگاهاً متوجه بشم. با قضیه‌ی دارک سولز خیلی موافق نیستم چون خیلی هم اینقدر دقیق برامون تحلیل نکردی تا درباب اونم نظر دقیق بدیم. اما تصورم اینه که در دارک‌سولز متناظر با نقشی که برای آتش و نور قائل می‌شیم تفاسیر مختلف می‌شن. اگر آتش نقشی مشابه نقش غده‌ی صنوبری دکارتی داشته باشه یعنی عنصری باشه روی خط واصل ماده و غیرماده و اون چیزی باشه که این دوتا رو بهم پیوند می‌ده قطعا بازی میشه ستایش دوالیسم. اگر آتش اساسا ماده باشه اتفاقا همه‌چیز فروکاسته میشه به ماده و ما با یک متریالیست قوی روبه‌روایم که نهایت میل داره به فیزیکالیسم که خب این تفسیر اساسا مونتیستی هست. حالت سومی داره که آتش صرف روحانیت باشه اینم باز میشه یه تفسیر مونتیستی بدن‌مند. مثه اصل مطلقا نامشروط فیخته‌ای که بدن‌منده.
در کل تحلیل روایت و وارونه‌سازی اون برام خیلی جالب بود…

pacman remastered

دل نوشته های یک گیمر خسته؛ ما گیمر‌های هزار چهره!

بیشتر از همه دلم به حال این آرکین میسوزه که هر چی بازی ایمرسیو سیم خفن میسازه از نظر مالی زمین میخوره و هیچ کس نمیخره ولی وقتی سراغ ساخت بازی کو آپ مثل ردفال میره داد همه در میاد که برو ایمرسیو سیم بساز خب اگه ایمرسیو سیم دوست دارید چرا وقتی می‌ساخت ازش حمایت نکردید ؟

masoud pc gamer

داری از مدرسه برمیگردی خونه و داره نم نم بارون میاد
میری توی یه سی دی فروشی
یه بازی میبینی به اسم black (حتی نمیدونی معنیش چیه ولی عکس جلدش باحاله)
۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ تومن پول بازیرو از هفتگیت میدی و تو کل راه خونه به عکسای پشت کاور بازی نگاه میکنی و برای خودت داستان میچینی
میرسی خونه بازی رو میذاری توی پلی استیشن ۲ت که شوک دستش تازه شروع کرده جیر جیر کردن انگاری که روغن کاری میخواد
بعد به خودت میای میبینی ۱۵ سال گذشته و در حالی که داری توی یه وبسایت دربارش کامنت مینویسی هنوز بوی اون جلد بازی و حس دست گرفتنش تو راه خونه و شوق بازی کردنش توی ذهنته❤️
“بازیای دیجیتال راحت میتونن جای بازیای فیزیکی رو بگیرن ولی حسشون زمین تا آسمون فرق داره”

Pigano

یاد دوران ps1 بخیر
چه لذتی داشت در آوردن دیسک بازی از کاور و گذاشتنش داخل کنسول، اونم دیسکی که با قیمت پونصد یا هزار تومن ناقابل خریداری شده بود، عموما گیمرهای کارکشته برای نشون دادن گنگ بالاشون بعد از گذاشتن دیسک داخل دستگاه، سی دی رو میچرخوندن بعد درشو میبستن XD چه دورانی بود خدایا
شرطی مینشستیم ۹۸ میزدیم
درایور یک و دو که باهاشون زندگی کردم واقعا و هیچوقتم نتونستم دیسک دوم درایور ۲ رو پیدا کنم و ادامشو بازی کنم
یادش بخیر چه شخصیت گنگی داشت تنر، با اون موزیکا و ماشینای کلاسیک
چقد کل کل داشتیم تو کراش ۴
نسخه اول گرن توریسمو یادش بخیر روی کاورش عکس یه مزدا RX8 سبز بود با اون فیزیک عجیب غریبش که تو اون زمان واقعا برام عجیب و جذاب بود حس سنگینی و فنریت جالب ماشینا سر پیچ، تو اون سن نمیدونستم بازی شبیه ساز چی هست اصلا
سایفون فیلتر 😭😭
ایس کامبت که عشق خالص بود خداییش، عشق میگ داشتم اون زمان تا جنگنده های غربی
تیکن ۴
رزیدنت اویل ۱ که شب عید نشستم بازی کردم و اصلا نمیدونستم چی هست و وقتی رفتم تو بازی تازه با این فرانچایز آشنا شدم و برای اولین بار یه زامبی دیدم
چه دورانی بود خداییش
با این همه پیشرفت گرافیکی و گیمپلی پیشرفته تر و گسترده تر حتی یک سوم حس اون دوران هم به آدم دست نمیده
نمیدونم بازیا و انگیزه بازیسازا عوض شدن یا چون سنمون رفته بالاتر و دغدغه هامون عوض شدن اینطوریه، شایدم هر دوش

Solo

نقد و بررسی بازی Neon White؛ پارکور مردگان

بازی حقیقتا از دیدگاه نوآوری و ایده فوق العادس اما داستانش به معنی واقعی کلمه زور چپونی شده! از کاراکتر ها گرفته تا دیالوگ ها و از همه بدتر voice acting همشون حس اضافه بودن به آدم میده! یه جورایی منو یاد super hot میندازه، بازی ای که گیم پلیش به قدری خوب بود که بخشایی که به داستان بازی میپردازه یه جورایی اضافه به نظر میان. اگر واقعا گیم پلی ای طراحی کردی که میتونه مخاطب رو ساعت ها سرگرم کنه به نظرم داشتن داستان واقعا چیز ضروری ای نیستش، خصوصا اگر نمی تونی داستان رو به خوبی گیم پلی در بیاری یا حداقل در حین گیم پلی روایتش کنی جای چهار تا دیالوگ بعد از هر لول!

Senator Armstrong
کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا
Designed for PLAYSTATION 5

نظر شما در مورد این آیتم چیست؟ کدام کامنت را بیشتر از بقیه دوست داشتید؟ شما می‌توانید از طریق این نشانی کامنت‌های هفتۀ ۱۲ را مطالعه کنید.

𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈHitmanBabayagaMincraftمهدى قانع‌پسندRaiden(Phil Spencer (sigmaM.O.H.3.E.NAli slhRezzمنم یکی مثل خودتkanameA SlashHesamrecidivistخستهAmir Hossein006علیDaniyal Bleszinski77more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا
کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا
کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا
کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا
کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کامنت‌های هفته ۱۳؛ آهای آزاد مردان من هنوز زنده‌ام! - گیمفا