EA استودیویی را با رهبری خالق Halo برای ساخت بخش داستانی Battlefield تاسیس کرد
شرکت EA استودیوی جدید ریجلاین گیمز (Ridgeline Games) را به رهبری خالق سری Halo تاسیس کرده است تا روی بخش داستانی Battlefield کار کند.
این استودیو که در سیاتل مستقر شده است، در اکتبر سال گذشته پایهگذاری شد و در حال حاضر روی یک کمپین (بخش داستانی و تکنفرۀ) در جهان Battlefield کار میکند. کارگردان و رئیس ریجلاین گیمز، مارکوس لتو (Marcus Lehto)، که یکی از خالقین سری Halo به حساب میآید، حول این موضوع گفت:
این یک افتخار بسیار بزرگ است که با DICE و Ripple Effect همکاری و در سری Battlefield، فرصتهای روایی، شخصیتپردازی و داستانسرایی متعددی را کشف کنیم.
در دسامبر ۲۰۲۱، شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرد که قصد دارد «یک جهان متصل Battlefield» را خلق کند و ساختار توسعۀ این عنوان را دگرگون سازند. به عنوان بخشی از این برنامۀ گسترده، وینس زمپلا (Vince Zampella)، موسس اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و ریسپاون (Respawn)، وارد عمل شد و وظیفۀ مدیریت و نظارت بر فرنچایز Battlefield را برعهده گرفت.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
امیدوارم بتل اوج بگیره دوباره.
خوبه که سرشون به سنگ خورده و فهمیدن بدون کمپین خوب بخش انلاین فایده نداره
بتلفیلد ۲۰۴۲ اگر شکست خورد به خاطر نبود کمپین و بخش داستانی نبود به خاطر افتضاح بودن بخش آنلاین و چند نفره بود تو رو خدا یه بارم شده اینو بفهمید کسی بتلفیلد رو برای یه بخش داستانی دو ساعته که جنبه آشنایی با مکانیک و گیمپلی داره نمیخره
یک بد کمپانی دیگه لطفا.
انگار ea دوباره به کمپین ایمان اورده
به به این خوبه،دایس مولتی و این استودیو هم بخش کمپین رو میسازه. بتلفیلد دوباره میتونه برگرده به میدان نبرد با کال آف دیوتی.
خدای من، بلاخره قراره بعد از سالها یکم به بخش کمپین بتلفیلد برسن، یعنی میشه بلاخره یه کمپین (نمیگم در حد نسخه bad company 2 و ۳) در حد نسخهی ۴ ببینیم 🥲🥺
به این میگن یه حرکت هوشمندانه
من همیشه با بتلفیلد بیشتر از کالاف ارتباط برقرار میکردم تا این آخر که کلا کمپین داستانی رو کنار گذاشت بریدم . امیدوارم به اوج برگرده که خیلی پتانسیلش رو هم داره
فق میتونم بگم چه عجب
این اقدام الکترونیک آرتز فقط به خاطر اینه که مایکرو می خواد کالاف رو انحصاری کنه به خاطر همونم جا برای بتلفیلد تو پلی استیشن باز میشه
الان ea چهار استودیو رو برای ساخت بتلفیلد اجیر کرده مشخصه قشنگ می خواد رو بتلفیلد بعدی کار کنه تا جایی که اینقدر کیفیت بالا بره که جای کالاف رو بگیره
مایکرو نباید کالاف انحصاری کنه و الا جا رو برای بتلفیلد رو پلی استیشن خالی می کنه
جملهی آخرت رو متوجه نمیشم…
چه اشکالی داره؟!
نباید انحصاری کنه “چون” ممکنه بتل انحصاری بشه؟
به نظرم منصفانست “اگر” که انحصاری کنه بتل هم انحصاری بشه…هرچند بسیار بعیده.
از اثرات مثبت رقابت و وجود رقیب
من قطعا مخالف کمپین نیستم…
ولی مشکل این روزای بتل فقدان بخش داستانی نیست!!!
مشکلش اینه که از ماهیت اصلی خودش دور شده و خواسته راه رفتن کبک یاد بگیره
ولی راه رفتن خودش رو هم فراموش کرده…
بماند که چندسالی هست که اعضای دایس بجای اینکه مثل سالیان قبل به فکر راضی کردن فن های بتل باشن به فکر
راضی کردن خاله خانباجی های سوشیال مدیا هستن!!!
اخرسرم خودشون میکشن کنار میگن تقصیر مدیران ارشد EA هستش…
ولی کسی با خودش نمیگه چرا توسعه دهنده های دیگه EA موفقیت های قابل قبولی داشتن و فقط دایسه که داره تخم مرغ میکنه چندساله…
دقیقا حرفتون درسته .
حتی بتلفیلد های قدیمی هم کمپین نداشتند مثل ۱۹۴۲ یا حتی از نظر من سری bad company ۱ هم مراحل تکراری داشت ولی نسخه دو عالی بود و از بتلفیلد سه به بعد کمپین کوتاه شد.
ولی خوبی دایس اینه که تاریکی های جنگ رو به خوبی نشون میده مثل بتلفیلد V و بتلفیلد یک
عالی
ای بچه زرنگ فهمیده مایکرو داره برای انحصاری شدن کالاف دور بر میداره این میخواد از اونور رو پلی استیشن جولان بده 🤣🤝
به نکته جالبی اشاره کردی👌🏻