سرورهای بازی Wolfenstein: Enemy Territory احیا میشوند
شرکت بتسدا به مناسبت ۲۰ سالگی عنوان شوتر اول شخص و چند نفرهی Wolfenstein: Enemy Territory قصد دارد سرورهای این بازی را مجدداً احیا نماید.
بازی Wolfenstein: Enemy Territory یک بسته گسترشدهندهی مستقل از عنوان Return to Castle Wolfenstein به شمار میرود که در سال ۲۰۰۳ میلادی منتشر شد. این اثر با همکاری استودیوهای اسپلش دمیج (Splash Damage) و اید سافتور (id Software) توسعه یافته است. در همین حال، بتسدا اخیراً از ایجاد سرورهای اختصاصی جدید برای این بازی خبر داده است.
سرورهای اختصاصی جدید بازی Wolfenstein: Enemy Territory شامل شش نقشهی اصلی و بدون هیچگونه ماد میشود. این عنوان از ماه آوریل امسال به صورت رایگان در استیم، در دسترس قرار دارد.
استودیوی اید سافتور با انتشار بیانیهای در این خصوص گفت:
اگرچه بازیکنان میزبان سرورهایی با انواع حالتها و نقشههای سفارشی هستند که ما به شدت آنها را توصیه میکنیم، اما همچنین درک میکنیم که بسیاری از بازیکنان به دنبال تجربهای نوستالژیکتر هستند. ما سرورهایی را در چندین منطقه راهاندازی کردهایم تا مطمئن شویم بازیکنان از سراسر جهان میتوانند با پینگ نسبتاً ضعیف به تجربه بازی بپردازند.
در واقع چهار سرور اختصاصی وجود دارد که یک شناسه برای هر منطقه به طور رسمی پشتیبانی میکند. این مناطق شامل تگزاس (ایالات متحده)، هلند (اروپا)، کانبرا (استرالیا) و لندن (انگلستان) هستند. همچنین قوانین رسمی برای سرورهای اختصاصی شامل موارد زیر است:
- حداکثر تعداد بازیکن: ۱۶ (۸ بازیکن در برابر ۸ بازیکن)
- Friendly Fire: فعال
- محدودیت سلاح: غیرفعال
- Anti-Lag: فعال
Wolfenstein: Enemy Territory یکی از اولین بازیهای شوتر چندنفرهی رایگان (Free to Play) محسوب میشود در ابتدا توسط اید سافتور در سال ۲۰۰۳ به عنوان نرم افزار اشتراک گذاری منتشر شد. سپس استودیوی اسپلش دیمیج کد منبع این بازی را نیز منتشر نمود که در آن بازیکنان قادر بودند سرورها را اداره کنند و در پروژههایی مانند ET: Legacy آن را مطابق میل خود تغییر دهند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
همین امروز زدمش با اینکه گرافبکش قدیمیه ولی گیم پلی بالانس و خوبی داره چون رایگانه پیشنهاد میشود🗿
A blessing from the God
اطلاعات اضافی بدرد نخور با پروفسور پیگانو:❗
موفقیت بخش آنلاین این بازی (و در کل سبک شوتر این بازی) به قدری زیاد بود که روی بازی بعدی سازنده های این بازی (شرکت نه فقط سازنده هاش) تاثیر زیادی گذاشت و باعث شد بازیه بعدیشون خیلی خیلی بیشتر بترکونه
شاید بگین خب بگو بازیه بعدیشون چی بود
بازیه بعدی یسری از سازنده هاش call of duty بود
به راستی که لقب پدربزرگ بازی های اول شخص برازنده ی Wolfenstein ه
پ.ن: لقب پدر بازی های اول شخص برای Doom هستش