نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد

نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد

امیرعلی قربان‌پور
۱۴:۳۶ ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد

وبسایت‌های مختلف، نقدها و نمرات خود به عنوان اکشن نقش‌آفرینی اخیر استودیوی اسپایدرز (Spiders) یعنی Steelrising را یک روز پیش از عرضه‌ی بازی منتشر کردند.

برخی از نقدها و نمرات این بازی در ادامه قابل مشاهده است:

Digitally Downloaded 10/10

بازی Steelrising در کنار نسخه‌ی نخست Nioh در فهرست عناوین سولزلایک (Soulslike) موردعلاقه‌ام قرار می‌گیرد که خارج استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) ساخته شده‌اند. روایت داستان بازی در این تاریخ جایگزین شگفت‌انگیز، راهی است عالی برای جذب علاقه‌ی افراد به رویدادها و شخصیت‌های مهم انقلاب فرانسه. علاوه بر آن، یکی از لذت‌بخش‌ترین و متفاوت‌ترین طراحی‌های مرحله و محیط در تاریخ این سبک را شاهد هستیم. البته که این عنوان Elden Ring نیست و قرار نبوده است که به آن ابعاد و آن سطح از پولیش برسد. این بازی با عناوینی چون Nioh قابل قیاس است و این ایده‌ی به خصوص که تمامی ساختمان‌های داخل بازی با مضامین و بینش هنری آن تطابق دارد، Steelrising را در سبکی که همواره عناوین جدیدی به آن اضافه می‌شود، به بازی‌ای فکرشده و بسیار جذاب تبدیل کرده است.

God is a Geek 8.5/10

بازی Steelrising، در کنار Greedfall، نشان می‌دهد که اسپایدرز راه زیادی را به عنوان یک استودیوی بازی‌سازی طی کرده است. واضح است که ایراداتی در بازی وجود دارد، اما ماجراجویی اگیس (Aegis) در پاریس را می‌توان به آسانی بهترین بازی اسپایدرز تاکنون خواند.

Screen Rant 8/10

در مجموع، Steelrising سولزلایکی عالی است که مبارزات و کاوش خطی آن، همواره بازیکن را به جلو هدایت می‌کند. مبارزات بازی سریع و روان است. دشمنان نیز چالش‌برانگیزند، اما این چالش‌ها هیچ گاه ناعادلانه به نظر نمی‌رسند.

MGG 7.5/10

بازی Steelrising عنوانی است که در عین وام‌گیری از ویژگی‌های مثبت سایر عناوین این سبک، هویت مخصوص به خود را خلق می‌کند. شهر پاریس انتخاب خوبی برای دنیای بازی است و کارگردانی هنری آن نتیجه‌ی چشم‌نوازی ارائه می‌دهد. با این حال، بازی در بخش فنی لنگ می‌زند و کمبودهای استودیوی سازنده برای تحقق بلندپروازی‌هایش به وضوح حس می‌شود. گیمپلی آن با دقتی بالا ساخته شده است و بدون آنکه سخت و انعطاف‌ناپذیر باشد، سخت و انعطاف‌ناپذیر است؛ موردی که با شخصیت اصلی فاقد گوشت و خون بازی هم‌خوانی کامل دارد. مادامی که بازیکنان از ایرادات فنی چشم‌پوشی کنند و بدانند که قرار است برخی از خواسته‌هایشان از بازی برآورده نشود، Steelrising هواداران سولزلایکی که پس از به اتمام رساندن Elden Ring برنامه‌ای ندارند را کاملاً راضی می‌کند و قطعاً لایق توجه بیش‌تر است.

IGN Italia 7.2/10

اکشن نقش‌آفرینی‌ای که سازوکار مبارزه و تقابل‌هایی خوش‌ساخت ارائه می‌دهد (که البته، هیچ گاه آنچنان چالش‌برانگیز نیستند)، اما در روایت داستانی که در ذهن بازیکن باقی بماند، ناکام است.

Gamespot 7/10

بازی Steelrising با سازوکار مبارزه‌ای جذاب و تهاجمی و دنیایی خاص در سبک تاریخ جایگزین، سولزلایکی جذاب و در عین حال آشنا است.

Dexerto 6.5/10

اگر از سبک سولزلایک خوشتان می‌آید، به آسانی می‌توان Steelrising را به شما پیشنهاد داد، زیرا این بازی از جهت دنیا، شخصیت‌ها و دوره‌ی تاریخی آن، یکی از بدیع‌ترین عناوین این سبک است. کسانی که همواره به دنبال عنوانی بوده‌اند که عناصر بازی‌های سولز را با مجموعه‌ی Bayonetta ترکیب کند، بسیار از Steelrising لذت خواهند برد؛ به خصوص اگر تنظیمات بازی را کمی تغییر دهند. هر کسی هم که هوادار بازی‌های سولزلایک نیست، اما می‌خواهد یکی از عناوین این سبک را امتحان کند، دشواری انعطاف‌پذیر بازی، Steelrising را به پیشنهادی خوب برای شروع تبدیل می‌کند. این بازی Elden Ring نیست، اما مواردی دارد که به تجربه‌ی آن ارزش می‌دهد. چه جای دیگری سراغ دارید که بتوانید با هواداران چندآتشه‌ی پاریس به قلعه‌ی باستیل (Bastille) حمله‌ور شوید؟

IGN 6/10

بازی Steelrising سولزلایکی درخور است و جهانی عالی دارد، اما به جز این چیز زیادی برای برتری بر عناوین بی‌شمار مشابه خود ندارد.

Metro GameCentral 6/10

سولزلایکی شایسته و توانمند که تاریخ جایگزین و جهان پاریسی‌اش، سطح آن را ارتقا داده است، اما نه به اندازه‌ای که بتواند با منبع الهاماتی که به وضوح در آن دیده می‌شود، رقابت کند.

Digital Trends 4/10

اگر تاکنون یکی از بازی‌های اسپایدرز را تجربه کرده باشید، می‌دانید که Steelrising چگونه است. عنوانی که بسیار بلندپرواز است و قصد دارد با برترین عناوین این سبک رقابت کند، اما سرانجام از منابع و پولیش کافی برای تحقق بخشیدن به این هدف برخوردار نیست. استودیویی که می‌خواهد از توانایی‌های کنونی‌اش فراتر برود را تحسین می‌کنم، اما در نظر گرفتن محدودیت‌ها نیز حائز اهمیت است. اگر اسپایدرز هنوز می‌خواهد به همین روند ادامه دهد، امیدوارم که در پروژه‌ی بعدی‌شان موفق باشند. این استودیو، با توجه به تجربه‌ی خود در ساخت عناوین نقش‌آفرینی و ساخت پایه‌های خوب مبارزات اکشن، توانایی‌های زیادی دارد. Steelrising اما، بیش‌تر شبیه به نمونه‌ای اولیه و خام است تا آن چیزی که از این استودیو برمی‌آید.

بازی Steelrising در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

Moein MM2گیمرِ روان شناسامینHunTeR007IrNRaminhosseinJin sakaiVisible 6-tigh manTlou part 2 game of the centuryDARKSIREN...Porfosor@alistarmeysambمتین

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Steelrising منتشر شد