ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا
ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا
ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا
ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا

ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟

علی محمدپناه
۱۰:۰۰ ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | کدام سریال بهتر است

با شروع پخش سریال ارباب حلقه‌ها و سریال خاندان اژدها، جدال برای تبدیل شدن به محبوب‌ترین سریال فانتزی شدت گرفته است.

سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) بر اساس رمان‌هایی نوشته جی آر آر تالکین (J.R.R. Tolkien) ساخته شده و کمپانی آمازون برای بدست آوردن حق آن حدود ۲۵۰ میلیون دلار به بنیاد تالکین پرداخته است.

آمازون علاوه بر این مبلغ هنگفت برای بدست آوردن حق ساخت این پیش‌درآمد که اتفاقات آن سال‌ها قبل از رویدادهای فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و سه‌گانه هابیت (The Hobbit) جریان دارد، برای فصل اول آن شامل هشت قسمت حدود ۴۶۵ میلیون دلار هزینه کرده است.

نکته جالب‌توجه آن است که بودجه کل سه فیلم «ارباب حلقه‌ها» ساخته پیتر جکسون (Peter Jackson) حدود ۲۸۱ میلیون دلار بوده است. با محاسبه میزان تورم نیز همچنان بودجه فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» به مراتب بیشتر از فیلم‌ها است.

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) نیز پیش‌درآمدی برای سریال بسیار محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است. سریال «بازی تاج و تخت» در قالب هشت فصل از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ میلادی از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد و توانست توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کند اما فصل آخر آن بسیاری را ناامید کرد.

سریال «خاندان اژدها» همانند سریال «ارباب حلقه‌ها» یک پیش‌درآمد است و اتفاقات آن حدود ۲۰۰ سال قبل از اتفاقات سریال «بازی تاج و تخت» جریان دارد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شبکه اچ‌بی‌او برای فصل اول این سریال که شامل ۱۰ قسمت است، حدود ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است. در ادامه مقایسه دو سریال را مشاهده می‌کنید.

ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | کدام سریال بهتر است
نکته: بودجه سریال ارباب حلقه‌ها با محاسبه هزینه حق ساخت آن است.

به تازگی پخش هر دو سریال شروع شده و هر دوی آن‌ها نیز توانستند در همان ابتدا توجه میلیون‌ها بیننده را به خود جلب کنند. با این حال، باید منتظر ماند و دید که در ادامه کدام یک از آن‌ها می‌تواند به سریال محبوب‌تری در بین مخاطبان تبدیل شود.

با اینکه سریال «بازی تاج و تخت» بسیار محبوب بوده اما فصل هشتم آن توسط بسیاری از منتقدان به باد انتقاد گرفته شد و حتی بسیاری از آن‌ها خواهان ساخت دوباره فصل آخر سریال شدند. از سوی دیگر، با اینکه سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» بسیار موفق بوده اما فیلم‌های «هابیت» با اینکه فروش بسیار خوبی در گیشه داشتند ولی با نقدهای بسیار تندی روبه‌رو شدند.

سریال «ارباب حلقه‌ها» و «خاندان اژدها» در عین اینکه باید برای جلب توجه بینندگان تلاش کنند، باید به نظرات منفی در مورد آثار گذشته خود توجه کنند و از تکرار آن‌ها بپرهیزند. به نظر شما کدام یک از این سریال‌های فانتزی و حماسی موفق خواهد بود؟ کدام سریال بهتر است؟

منبع: marketwatch

Mavrick77EspressoerenAMIR WAZOWSKIJin sakaiAliهادی صفائیSpider-ManmeysambhosseinHaj_Hossein

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا
ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا
ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا
ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا
ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Haj_Hossein گفت:

    این موضوع کاملا سلیقه ای هست.خاندان اژدها روند سریعی رو برای داستان گویی پیش گرفته و اینکه جرج مارتین بالا سر کاره بی تاثیر نیست.داستان جالبی هم داره.از اونطرف هم بودجه خیلی عظیمی برای ارباب حلقه ها گذاشتن که میتونه به بالاتر رفتن کیفیت کمک کنه،ولی فعلا با دیدن قسمت های منتشر شده و حواشی ان علاقه ای به دیدنش ندارم.قطعا میرم سراغ خاندان اژدها🙂(حتی اگه شده فقط به شاهکار رامین جوادی گوش بدم)

    MavrickvafadarدااریاnavidphoenixGGerenMR_WilliamHaj_HosseinHunTeR007IrNmore
  • Arnald گفت:

    با دو قسمت سنجیدن این که کدوم سریال بهتره کار بیهوده ایه
    ولی اگر بخوایم قسمتی حساب کنیم هوس بهتر بود
    با اومدن سائرون باز شدت درگیریا بیشتر میشه

    MavrickvafadarدااریاnavidphoenixerenAMIR WAZOWSKIHaj_Hossein
  • والا خاندان اژدها که اصلا براش هایپ نیستم نگاه کنم
    در مورد ارباب حلقه ها هم تترجیح میدم ،برم داستاناش رو برای بار چندم بخونم و سریالی که اصلا به اصل وفادار نیست رو نگاه نکنم ، دقیقا مثل سریال هیلو که حالم بهم خورد ،از همون دو قسمت اول دیگه نگاه نکردم ، مثل سریال رزیدنت اویل تا یارو به اون سیاه پوسته گفت وسکر نگاه نکردم دیگه ، ..

    من از فیلم سونیک خوشم اومد
    از فیلم آنچارتد خوشم اومد ،گرچه از دادن نقش ناتان به اون بچه راضی نبودم ..
    از نقش های انتخابیه لست هم خوشم اومده تا ببینیم سریالش چی از آب در میاد ،وفاداره یا نه !؟

    داnavidphoenixerenHaj_HosseinShambageChris redfieldhossein
  • Legolas گفت:

    بدون شک سریال ارباب حلقه ها …. من هیچ وقت نه فضای داستانی نه فیلمنامه ی گیم آف ترونز یا هوس آف دراگونز رو دوست نداشتم .
    دنیای تالکین اصلا قابل مقایسه با مارتین نیست…تالکین دنیایی پر حماسه ،بزرگ، نژادهای گوناگون، اتفاقات و افسانه ها و اسطوره های خارق العاده داره و تمرکز داره بر داستان و شخصیت ها، نه روابط غیر اخلاقی بینشون .تالکین نبرد نور و تاریکی رو به تصویر می کشه و نه جنگ بر سر تاج و تخت معنا و مفهوم بسیار بسیار عمیق تری داره. اعتقادم اینه که اگر کسی ارباب حلقه ها رو دیده باشه و تونسته باشه درک خوبی ازش پیدا کرده باشه نمیگه که گات بهتره از لوتره به هر حال من هم با تحریفات و بعضی اعضای تیم بازیگری سریال ارباب حلقه ها مخالفم و قبلا هم گفتم اما بازهم دلیل نمیشه هوس آف دراگونز رو ترجیح بدم چون با اون از پایه یعنی داستانش موافق نیستم

    پین هدMavricknavid313714مصطفیدااریاSilversonOmidMRIPerenmore
    • hossein گفت:

      اون شخصیت پردازی بینظیر گیم آف ترونز اون دنیایی که مارتین ساخته بود از حق نگذریم واقعا بینظیر بود هرچند خودمم خیلی ارباب حلقه ها رو دوست دارم بنظرم بیشتر سلیقه ای هس و دو دنیا جدا از هم هستن باید از دوتاشون لذت برد

      MavrickمصطفیLegolasHaj_Hosseinداerenبهنام راد
    • Haj_Hossein گفت:

      تو دنیای مارتین نبرد اصلی شب طولانی هست که اونم فلسفه اش نبرد خیر و شره.اون نبرد بر سر تخت اهنین به گفته شخصیت ها در خود سریال یه بازی بچه گانست.از اونطرف چطور میگی بر شخصیت پردازی تمرکز نداره؟!شخصیت جان،دنریس،تایوین،تیریان؟اینا همه شخصیت های پیچیده و مرموزی دارن.بعد یادت رفته همین سریال اومده شخصیت هارو نسبت به نسخه کتاب تغییر داده؟!

      Mavrick🇮🇷Hulk🇮🇷LegolasHaj_Hosseinداerensaeedgreat
    • MRIP گفت:

      من خودم از طرفدارای دنیای تالکین هستم و حتی خود مارتین هم احترام زیادی برای تالکین قائله اما خب شاید برخی به وجود خیر و شر اصن اعتقاد ندارن برا همین نبرد بر سر تاج تخت براشون واقع گرایانه تر باشه

      Legolas
  • MR_William گفت:

    لحن سریال hotd کلن برای من جذاب تره خیلی ها داستانش رو تو حرف زدن های عامیانه فانتزی معرفی میکنن اما بنظر من داستان از نظر درام سیاسی قوی تر هست ( اللخصوص داستان hotd خیلی نسبت به got تو این زمینه قوی تر هست ) از نظر کیفیت سریال هم تا الان از نظر همه ی زمینه ها سر تر بود کارگردانی نویسندگی بازیگری تدوین همه چی منتها مقایسه اینا بیهوده است امیدوارم که تیم سازنده rop مسیرشون و پیدا کنن و کیفیت سریال بالاتر بره تا از هردو لذت ببریم ( و امیدوارم که هرچی داستان جلو تر میره انگشت کردن تو متریال اصلی داستان رو کمتر کنن یکی از دلایل رضایت بیشتر فنها نسبت به hotd فارغ از کیفیت بالا کلی سریال وفاداری به منبع هست )

    OmiderenHaj_Hossein
  • 30nabhl گفت:

    کنسول نیس که انتخاب کنیم کدومو بخریم
    سریاله
    جفتش هم می بینیم حالش هم میبریم

    MavrickدااریاMRIPerenHaj_Hosseinهادی صفائیArnald
  • قبل از پخش قطعا من ارباب حلقه ها رو انتخاب میکردم چون هم اسم و برند بسیار بزرگتری داره و هم به بزرگترین سه گانه تاریخ سینما مرتبطه و هم بودجه فراتر از مدیوم تلویزیون داره ولی بعد از پخش هردو نظرم کاملا عوض شد و به نظرم خاندان اژدها با اینکه اون هم سریال کاملی نیست و از فقر شدید بودجه در مقایسه با ارباب حلقه ها رنج می‌بره دست بالاتر رو داره علتش هم کست بازیگری فوق افتضاح سریال ارباب حلقه ها و تغییر شخصیت پردازی شخصیت ها و کاملا ضد کتاب هستش که در مورد گیل گالاد و الروند به طرز بی‌شرمانه ای این اتفاق افتاده و همینطور بگم که سریال رو سازندگان به حیات خلوتی برای اعمال عقده های سادیسدی جنس.یت زده و رنگین پ.وستی خودشون بدل کردن که تماشای سریال رو غیر قابل تحمل کرده.

    پ.ن: طبق لیک های منتشر شده قراره در فصل دوم خاندان اژدها هنری کویل برای بازی در نقش اگان دوم و الیزابت اولسن هم برای یکی از نقش های اصلی به این سریال بپیونده در همین راستا همین سازندگان سریال ارباب حلقه ها راهی کشور های موزامبیک,گینه بیسائو و تانزانیا شدند تا از قبایل آدم خوار این کشور ها برای بازی در نقش های اصلی این سریال اللخصوص الف ها و هابیت ها بازیگر پیدا کنند

    MavrickدااریاOmiderenWitcher GeraltHaj_HosseinChris redfieldM2Ciansaeedgreat
  • SaEiD CeZaR گفت:

    نمیشه حالا انتخاب نکنیم و بشینیم جفتشونم ببینیم ؟
    نمیشه از جفتشم لذت برد و حتما باید یکیشو انتخاب کنیم و بعدش سر این موضوع که انتخاب کی بهتره با کسی که هم نظر ما نیست بحث کنیم ؟
    اصلا این حس مقایسه کردن از کجا میاد ؟
    چرا دوست دارین همیشه همه چیرو باهم مقایسه کنید ؟
    این دو تارو باهم
    کنسولارو با هم
    تیمارو
    بازیکنارو
    گوشیارو
    آدمارو
    و….
    چرا انقد براتون مهمه که چیزی که میگید درسته؟
    درسته که اگه مقایسه نباشه پیشرفت نیست
    ولی چیزی که من تو گیمفا دیدم هیش وقت مقایسه نبوده. همیشه تخریب بوده
    زیر هر پستی به صورت مربوط یا نا مربوط جنگ کنسولی بوده در حالی که مطمینم کسی که کنسول خودشو تبلیغ میکنه و اون یکیو تخریب ، قطعا به جفتشون دسترسی نداره وگرنه کدوم صاحب مغازه ای میگه ps4 بهتر از xbox هست یا برعکس
    خب خیلی از دوستان هم سر همین موضوع مثل من دیگه قید خوندن نظرارو زدن و خودشونم دیگه نظر نمیدن
    ولی اینکه خود سایت داره بنزین رو آتیش میشه واقعا نوبره
    نمیخوام بحث فلسفی بکنم ولی
    دوستان
    عزیزان
    انقدر مقایسه نکنید
    از چیزی که دارین لذت ببرید
    مهم نیست کدوم فیلم، کنسول ، بازیگر ، رسانه ، آدم و … بهتره
    مهم اینکه خودتون کدومو بیشتر دوست دارین

    MavrickDeleted accountChris redfield
    • کی میرسه این مدل سخنان love is love طور تموم بشن.
      خب اگه قراره مقایسه نشه بحث نشه هدف از وجود سایت چیه؟
      اگه قراره هرچی میدن چشم بسته قبول کنیم پیشرفت کی حاصل میشه تو صنعت؟

      MavrickHaj_Hossein
      • MRIP گفت:

        اخه میدونی مشکل مقایسه اینه ک هیج وقت کاملا دقیق نیمشه انجام داد و شاید سبب بی انصافی به یک اثر بشه

        • قبول دارم اما مقایسه اگر در حد نقد باشه باز بهتر از اینه کلا صحبتی نشه
          ببین مثلا همین الانش کم و بیش سر صنعت گیم و یا انیمه که جزو سرگرمی های مورد علاقمه پیش اومده
          آثاری ساخته میشه افرادی لذت میبرن با لذت بردنش مشکل ندارم اما وقت نظر دادن یا پیشنهاد دادنش به دیگران خیلی خطا میکنن چون وقتی اثر و نقد میکنی طرف مقابلت خودش میفهمه این اثر براش خوب هست ببینه یا نه وگرنه این نقد کردن و مقایسه نباشه(در حد درستش) بدترین آثار با متای ۲۰ هم میشه با علایق توجیه کرد و این قضیه به پیشرفتمون تو این صنایع و سرگرمی ها لطمه میزنه وگرنه کل حرفت درسته

  • با این خروجی‌ای که حلقه‌های قدرت تا به اینجا داده، قطعاً House of the Dragon. برای هیچکدوم هایپ نبودم، اما الان که خروجی‌ها رو میبینیم دومی فرسخ‌ها بهتره.

    داerenomid68Haj_HosseinPC GAMERهادی صفائیM2Ciansaeedgreathosseinmahdymore
  • در مورد هابیت هم که در عکس نوشته شده همه از اون متنفر هستند کاملا مخالفم،درسته در مقابل بهترین سه‌گانه تاریخ سینما ضعیف تره ولی دلیل نمیشه فیلم بدی باشه و قطعا در میان بهترین فیلم های فانتزی قرار میگیره و فرسنگ ها از سریال توهین آمیز ارباب حلقه ها فیلم بهتری هستش

    پین هدHaj_Hosseinاریاmansor.friDeleted accountM2Cian
    • MRIP گفت:

      در حقیقت هم سریال حلقه های قدرت هم فیلم هابیت از یه موضوع بیشترین رنج و اسیب رو بردن اونم مقایسه با سه گانه هست کاش بالاخره یروزی بیاد که مردم به این درک برسن که شرایط در زمان سه گانه به کلی متفاوت بود و حتی خود پیترجکسونم‌نمیتونه دیگر اون‌ موفقیتشو برگردونه

    • Don Corleone گفت:

      بهترین سگانه تاریخ سینما؟ تا حالا اسم گاد فادر به گوشت خورده؟ فقط پارت یکش از کل تاریخ فیلم های فانتزی و ابر قهرمانی بهتره اینطور موقع باید بگی به نظر من بهترین سه گانه تاریخ نه بهترین سه گانه تاریخ البته خودم مثل خوک طرفدار ارباب حلقه ها هستم ولی خب اگه فیلم باز باشی میدونی گاد فار کلا تو یه سطح دیگست

      Counting hours
  • saeedgreat گفت:

    بی شک تا الان house of dragon بهتر بوده نسبت به سریال ارباب حلقه ها. در زمینه ی فیلمش هم من فیلماشو خیلی دوست داشتم ولی کلا گیم اف ترونز بنظرمبطور کلی بخاطر شخصیت پردازی های محشرش بهتره. ارباب حلقه ها دنیاسازی بسیار بهتری داره ولی برای من شخصیتا مهم ترن.

    Haj_Hosseinhosseineren
  • Mahdi گفت:

    به یه بنده خدایی گفتن هندوانه میخوری یا خربزه گفت هردووانه
    هر دوشون جز بهترین سریال های امسال هستن

    داAli
  • Ali گفت:

    مشکل lord of ring فقط نحوه شروع مسخرش نیست بلکه کارکترهایی هست که خیلی بیروح بازی میکنن انگار سریال واسه سنین ۸ تا ۱۲ سال ساختن

    Haj_HosseinAlihosseinMRIPerenomid68
  • HunTeR007IrN گفت:

    هوس اف دراگون
    اینم سوال داره مگه اصن
    روندشم سریع تره باعث میشه هیجانش بیشتر باشه

    eren
  • mansor.fri گفت:

    با گندی گه تو فصل هشت سریال گات دیدم دیگه برا خاندان اژدها هیچ ذوقی نداشتم خودم هم از طرفدارای دنیای آردا هستم فعلا میخوام منتظر قسمتای بعد ارباب حلقه ها باشم و خاندان اژدها رو بزارم تا همه قسمتاش بیاد و با نظر دیگران برم ببینمش

    eren
  • sasan2shiraz گفت:

    من هر دو میبینیم و هر دو رو هم داستاناشو تقریبا خوندم ، ولی لطفا :
    یکی که RING OF PWER و به ۳ گانه چکسون مقایسه نکنید ، معیار اصلی کتاب های تالکین هست نه ارباب حلقه ها ی جکسون ما تقریبا هم اوک بوده و اگه کسی میگه به داستان وفادار نبوده چون دسترسی ۱۰۰ درصدی از بنیاد تالکین بهش داده نشده

    دوم هم اینکه با وجود عالی بودن دنیای مارتین ، ولی دنیای تالکین کجا و دنیای مارتین کجا ، قابل قیاس نیستند با هم و دنیای تالکین به مراتب خیلی بهتره ( البته از نظر من )

    داMRIPsaeedgreat
  • omid68 گفت:

    مگه عقلم کمه تجربه ای به زیبایی سه گانه ارباب حلقه ها رو با یه مشت فمنیست و woke خراب کنم

    داhossein
  • eren گفت:

    از لحاظ داستانی و بازیگری و تدوینی و به خصوص کارگردانی صد در صد HODR ولی از لحاظ آرت و انیمیشن LOTR

    کلا از مقایسه این دو تا خوشم نمیاد چون اختلاف بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری دارن .

    erenدا
  • MRIP گفت:

    توی مقایسه کردن این دوتا با اینکه همیشه مخالف مقایسه ی یه اثر با یه اثر دیگر بودم اما یه حاشیه وجود داره حلقه های قدرت دیگ‌ تقریبا بدبختیاشو کشیده و حاشیرو تقریبا رد کرده منظورم اینه ک اکثر حواشی ک شامل بازیگر سیاه پوست و دورف خانوم بدون ریش میشد توی دو قسنت اول به نمایش اومدن اما بزرگترین حاشیه ی هاوس هنوز رخ نداده اونم پرش زمانیعی که سریال میخواد انجام بده و میتونه خطرناک باشه براش عوض کردن بازیگر شخصیت های رینیرا و الیسنت هرچند که بازیگر جدید الیسنت واقعا به اندازه ی قبلی خوب هست اما بازیگر جدید رنیرا بنظر کمی سنش بیشتر از چیزی که کرکتر هست میزنه البته باید یاداور بود که بی انصفایه محضه که فعلا قضاوتش کنیم اما خب بهرحال میتونیم به عنوان بزرگترین حاشیه ی سریال لاقل توی فصل اول بهش اشاره کنیم.

  • قطعا خاندان اژدها به علت روند داستانی سریع و حضور مارتین.

    SOHEIL TAHMASEBI
  • دا گفت:

    ببینید در حال حاضر یه نسل جدید وارد دنیای سینما شده. افراد ۱۲ تا ۱۶ ساله که برخلاف ما ۲۰ ساله ها به بالا عده بسیار بسیار کمی از این نسل جدید با ارباب حلقه ها آشنا هستن و بهترین چیز که دیدن همون سریال گات بوده. (به قول معروف بعد چایی سیگار نکشیدی ندیدی که نمیدونی چی میگم)
    همین امر بنظرم باعث دفاع کورکورانه از خاندان اژدها و کوبیدن حلقه های قدرته.
    تا اینجای کار که هیچکدوم از سریالا اصلا یک سوم شاهکارای قبل خودشون نیستن.
    خاندان اژدها هم که در قسمت سومش شبیه فیلم هندی شد وقتی دیمون یک تنه رفت و اون همه سرباز نتونستن بکشنش.
    بنظر من دلیل اینکه حلقه های قدرت رو همه میکوبن اینه که افراد کم سن و سال وارد دنیای فیلم و سریال شدن و خودشون شروع کردن نقد کردن و از اونجایی که بهتر از گات ندیدن تو عمرشون و هیچ درکی از ارباب حلقه ندارن اومدن نقدهای فضایی میدن.

    • دلیلش اینه ارباب حلقه‌های حلقه های قدرت به غیر از یه روکش زیبا، از دیدگاه بازیگری و کارگردانی و درگیر کردن مخاطب تا به این لحظه حرفی برای گفتن نداشته. و کسی هم که از این سریال دفاع میکنه بیشتر شبیه کودک‌هایی هست که با دیدن زرق و برق چشماشون برق میزنه و شروع میکنن به داد و فریاد کردن.

      این استدلالی هم که سر هم کردی برای خودت مبنی بر این که نسل جدید فلان و بیثارن از بیخ غلطه کسی نمیگه ارباب حلقه‌ها بهتر از game of thrones نیست، حرف همه اینه که سریال جدید گند زده به شاهکار تالکین.

  • Amir گفت:

    من دیدگاه منتقدا برام مهمه نه کاربرای لجوج، که هر دوتا سریال رضایت منتقدای سینما رو جلب کردن، نمره هرکدوم از دیدگاه منتقدا ۸.۵ بود، ولی با توجه به اینکه بیشتر عاشق دنیای تالکین هستم lotr رو انتخاب میکنیم یه سری از عزیزانم که میگن خط روند کند هستش تقصیر عوامل سریال نیست تازه این بدبختا یه داستان ۱۰۰۰ سالرو فشرده کردن و این طبیعیه که یکم کند پیش بره

  • VICTOR گفت:

    دوستان ببینید نباید درباره ارباب حلقه ها زود قضاوت کرد چون اگه وایکینگ هارو دیده باشید قسمت های اولش کسل کننده بود تا اینکه به فصل سه رسید و اوج فیلم شروع شد ارباب حلقه ها هم تو قسمت های اولش واقعا ریده بود اما اروم اروم هیجانی تر و جذاب تر شد

ارباب حلقه‌ها یا خاندان اژدها | انتخاب شما کدام سریال است؟ - گیمفا