اطلاعاتی از ویژگیهای جدید سیستم مبارزۀ God of War Ragnarok + تصاویر جدید
در شمارۀ جدید مجلۀ گیماینفورمر، مطابق وعدهها، طراحان ارشد God of War Ragnarok در مورد تغییرات اعمال شده در سیستم مبارزات نسخۀ جدید صحبت میکنند.
Mihir Sheth و Denny Yeh، طراحان سیستم مبارزۀ God of War Ragnarok، تغییرات اعمال شده در نسخۀ جدید را چنین توصیف کردند:
«بازی کردن با غذای خودت»؛ این یک فلسفۀ داخلی بود که در مورد بازیهای قدیمی هم از آن استفاده کردیم. کریتوس با غذای خودش بازی میکند. ما همیشه سعی کردهایم سیستمهایی خلق کنیم که درگیری با آنها سرگرمکننده و لذتبخش باشد و مسیرهای متفاوتی را به گیمر پیشنهاد دهد. ما به مبارزات بازی قبلی نگاه کردیم و به خود گفتیم که میتوانیم آن را فراتر ببریم و اسباببازیهای جدیدی را برای بازی کردن با دشمنان و استراتژیها فراهم کنیم. این قانون ما برای ساخت سیستم مبارزات بوده است.
تصاویر منتشر شده را در ادامه مشاهده میکنید:
قدرتهای عناصر طبیعت
دکمۀ مثلث و کاربرد آن یکی از تغییرات اساسی بازی جدید محسوب میشود. در نسخۀ قبلی، اگر شما مثلث را فشار دهید، تبر باز میگردد؛ اما اگر تبر در دستان کریتوس باشد، هیچ اتفاقی رخ نمیدهد. اما در Ragnarok فشار دادن دکمۀ مثلث در زمانی که سلاحها را در اختیار دارید، قدرتی ویژه به کریتوس اعطا میکند. اگر تبر لوایاتان در دست کریتوس باشد، با فشردن دکمۀ مثلث تبر شما با قدرت جادویی یخ آمیخته میشود که Frost Awaken نام دارد و اگر سلاح Blades of Chaos در دستان کریتوس باشد، قدرت جادویی آتش با آن آمیخته میشود که Whiplash نام دارد.
سپرها از نو طراحی شدهاند
سپرها نیز از نو طراحی شدهاند و قابلیتهای جدیدی دارند. طراح ارشد سیستم مبارزات بازی در مورد دو سپر Dauntless و Stonewall توضیح داد که جذاب به نظر میرسند. سپر Dauntless تماماً مخصوص کسانی است که واکنش سریع به ضربات دشمنان دارند. وقتی در بهترین زمان ممکن دفاع (Parry) کنید، سپر به رنگ قرمز در میآید و این سیگنالی برای پلیر است که میتواند نوعی قدرت ویژه را روانۀ دشمنان کند. از سوی دیگر سپر Stonewall برای کسانی طراحی شده است که قصد دارند یک تانک به تمام معنا باشند. کریتوس با این سپر قابلیت پری کردن و دفاع به موقع را ندارد، اما میتواند به صورت دائم آن را بالا بگیرد و از ضربات در امان باشد. هر چه ضربات بیشتری به این سپر وارد شود، قدرت بیشتری در خود ذخیره میکند و در حالت «بیشینۀ قدرت» کریتوس با کوباندن سپر روی زمین به دشمنان آسیب میرساند.
همچنین، طبق صحبتهای طراحان سیستم مبارزۀ بازی، God of War Ragnarok تاکید و تمرکز قابل توجهی روی تنوع دشمنان داشته است.
جمعبندی اطلاعات جدید:
- God of War Ragnarok تمرکز دوچندان روی تنوع دشمنان دارد
- حالا قابلیت آمیختن سلاحها به قدرت عناصر طبیعی (یخ و آتش) وجود دارد
- سپرها از نو طراحی شده و هر کدام قدرت منحصر به فردی دارند
- استراتژیهای بیشتر برای مبارزات
- دشمنهای قویتر در مناطق قبلی که از آنها عبور کردهاید ظاهر خواهند شد
طبق بیانیۀ رسمی سردبیر گیماینفورمر، در هفتههای پیشرو تریلرها و ویدیوهای جدیدی از بازی مشاهه خواهیم کرد.
بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) سال جاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
شبا که شما میخوابید آقا کریمی بیداره😅.
آقای کریمی الکی نبود یکی از اعضا به من گفتن شما coffee مخصوص دارید آخه سه شب پست گذاشتن خیلی حرف.
نصف شبی خوابم نمیبره آنقدر فشنگی از گاد داره خبر میاد و یک انمی جدید داخل این عکس ها داریم😱 تعداد انمی ها خداروشکر خوب بالا رفته واقعا بزرگ ترین نقد گاد یکی کمبود تعداد اسلحه بود یکی تعداد و تنوع انمی ها که خداروشکر این مشکل حل شده
و در آخر ممنون که آنقدر بروز و سریع کار میکنید.
بالاواقع مورد خاصی ندیدیم که بگیم مشکل تنوع دشمنا حل شده
ولی خب، حداقل اتفاقی که قبل از معرفی رگناروک ازش مطمئن بودم همین تنوع دشمنا بود
یک مدل انمی جدید داخل همین تصاویر هست یکی هم داخل تصاویر گیم اینفورمر بود اگه اسم سایت رو اشتباه نگفته باشم داخل تریلر هم چهار،پنج تا مدل انمی جدید بود رو همین حساب گفتم.
درسته، تریلر رو تا اون زمان که کامنت گذاشتم ندیده بودم…
ولی نگرانی بابت تنوع دشمنا کاملا بیمورده و خیالتون راحت باشه سانتا مونیکا تو Ragnarok دو تا نسخه رو باهم ترکیب کرده (چون قرار بود سه تا بازی داشته باشیم، یکی ۲۰۱۸ و دو تا هم بعدش)
ضمنا انقدر این فرنچایز دشمن مختلف داشته تو تاریخ خودش که اگه همونا رو بردارن کپی پیست کنن بازم بازی به هیچ وجه کم نمیاره و ویلیامز هم که پارسال تائید کرده بود هم دشمن جدید اضافه میکنه و هم دشمنای قبلی رو با کمی تغییرات برمیگردونه
من انتظاراتم از بازی چیزای دیگهس…
ما خواب خوش میبینیم اون دنبال خبر از گاده😂
کریمی جان زرنگه
با ترولا خوب میجنگه😂
دیوونه وار برای این بازی هایپم
تک تک خبر هایی که ازش اومده نوید یه شاهکار رو میده از هر نظر
اینکه تنوع انمی ها هم بیشتر کردن و بیشتر به کمبت بازی رسیدن خیلی خوبه از معدود ضعف های نسخه ۲۰۱۸ همین بود که تو این نسخه نه تنها برطرف شده بلکه پیشرفت هم کرده
از نظر ویژوالی هم واقعا به نسبت اون تریلری که پارسال نشون دادن خیلی پیشرفت کرده مخصوصا از نظر نورپردازی و تکسچر ها
پ.ن: دمتون گرم که این موقع شب پوشش دادید فکر نمیکردم الان کار کنید
بگیرید بخوابید بابا
نه به … که یه هفته بعد خبرا رو کار میکنه نه به شما که ۳ صبح پست میذارید =))))
عالی👌🏻
محمد حسین درود🌺
با یخ و آتش به استقبال رگناروک برو…
آشکار معلومه که این بازی قراره بی نقص تر از نسخه ی ۲۰۱۸ باشه.
و مخصوصا توی دسترسی به هر نه قلمرو و تنوع شاهکار دشمنان و گیم پلی بی نقص همه رو مبهوت کنه.
کاپشن و دستکش هاتون رو بپوشید. سرمای سخت فیمبل وینتر و رگناروک داره میاد.❤️🔥🔥
اون زنه فریا بود؟
یه گیم پلی خیلی کوتاه هم گیم اینفورمر منتشر کرد تازه دیدم
چرا انقدر کم نشون دادن
چرا انقدر این بازی خفنه؟ چرا ادم میخواد همین الان بازیش کنه؟
مرسی از گیمفا که اول صبح مارو زیبا کرد
گرافیک خیلی از تریلر سال پیش بهتر شده
گیمپلی هم که خیلی بعیده تو شوکیس نشون ندن
قراره این هفته مصاحبه با اریک ویلیامز پخش کنن با یه گیم پلی ۴ دقیقه ای
خودشون تائید کردن
میگن کریستوفر جاج و دنیله بیسوتی تو مصاحبه هستن
Ragnarok is coming
یکم زیاد دارن آبو تاب میدن به مواردی که تو چندینتا بازی دیگه دیدیمو چیزجدیدی نیست این حس بدی میده به آدم
واسه من مهم اینه بازی سخت ترقبلی باشه قبلی آسون بود زیادی رو درجه سختی آخر حسمیکردم دارم هویج میکشم
به به
چه قابلیت های باحالی
هر سلاح کاربردیه و میشه استفاده های زیادی کرد
این برای کسایی که بازیو رو درجه سختی بالا بازی میکنن میتونه کمک کننده باشه و یکم راحت تر بشه براشون
لازمه یه خسته نباشید به اقای کریمی بگم که سریعا اخبارو پوشش میدن، حالا مهم نیست چه ساعتی باشه:)
خیلی دوست داشتم درباره سلاح جدید صحبت کنن ولی نشد. اما بازم خوب بود. یه انمی جدید دیدیم و قابلیت های جدید و دوتا سپر عالی. همین چیزا میتونن به گیم پلی بازی عمق بیشتری بدن
گرافیک بازی خوبه ولی خدایی کیفیت تکستچر ها رو نگاه کنید ، خب مگه مجبور بودی میان نسلی عرضه کنی؟ همه ش بخاطر پول بیشتر….
تموم شد خیلی تاثیر گذار بود
رقیب یک دونه بازی نسل بعدی هم نداده گرافیک استارفیلد هم در سطح استاندارد خود بتسدا نه نسل بعد.
تازه سونی یک ضرر هم کرد که رو پلتفرمی که به ۱۰ میلیون هم نرسیده دیمن سولز و ریترنال با رچت رو داد!!!.
با عرض خسته نباشید خدمت آقای کریمی عزیز🤝🏻⚘
واقعا این خبر برای ی طرفدار مرده حکم ی شوک قبل از مرگو بداشت
https://gamefa.com/wp-content/uploads/2022/08/gow_r04.jpg
شما اینجارو ببین خون مث ماست داره میریزه ، رو گریتوسم سرازیر شده این یعنی همون خشونتی که به اصالت گاد وصل میشه🤩🔥
حلالت باشه چه نکته ای اتفاقا خیلی از طرفداران قدیمی دنبال خون و خونریزی بیشتر بودن.
بنظرتون مث نسخه های کلاسیک تو این سری وقتی باس هارو بکشیم میتونیم سلاح هاشونو برداریم؟