استودیوی پشتیبان God of War Ragnarok بیش از نسخۀ قبلی در ساخت بازی نقش دارد
توسعهدهندۀ پشتیبان God of War Ragnarok، استودیوی Valkyrie Entertainment، ظاهراً نسبت به نسخۀ پیشین این عنوان، در ساخت مراحل بیشتری مشارکت داشته است.
در حال نزدیک شدن به زمان انتشار God of War Ragnarok هستیم و طرفداران امیدوارند که در این بازۀ باقیمانده، اطلاعات بیشتری دربارۀ بازی کسب کنند. خوشبختانه، اطلاعاتی دربارۀ توسعۀ God of War Ragnarok توسط طراح سهبعدی ارشد Valkyrie Entertainment فاش شده است.
Valkyrie Entertainment یک استودیوی توسعهدهندۀ بازیهای ویدیویی از سیاتل است که در اواسط آذرماه سال گذشته، به خانوادۀ پلی استیشن پیوست. این استودیو به عنوان تیم پشتیبان در توسعۀ عناوین محبوب و مشهوری همچون Halo Infinite ،Forza Motorsport 7 و God of War 2018 نقش داشته است. Valkyrie مسئولیت ساخت چندین بخش بازی God of War 2018 از جمله آوردن «زمستان بزرگ» به The Lake of Nine و پایانبندی را برعهده داشت.
اگرچه این استودیو در نقش یک پشتیبان روی God of War 2018 فعالیت میکرد، به نظر میرسد که در توسعۀ نسخۀ Ragnarok، نقش بزرگتری را ایفا میکند؛ این موضوع ممکن است به دلیل اهمیت رخداد زمستان بزرگ یا همان فیمبلوینتر (Fimbulwinter) در دنبالۀ God of War باشد.
طبق پیشگوییها، فیمبلوینتر رویدادی در میدگارد (Midgard) است که سه سال به طول میانجامد و زنگ خطری برای وقوع رگناروک، رخداد پایاندهندۀ جهان و نابودکنندۀ هر ۹ قلمرو، محسوب میشود. زمستان بزرگ در پایان بازی God of War 2018 آغاز شد، پس طرفداران در God of War Ragnarok شاهد اتفاقات بعد از شروع زمستان بزرگ خواهند بود.
با وجود این که همکاری استودیوی Valkyrie Entertainment در God of War Ragnarok تأیید شده، اما از میزان این همکاری اطلاعاتی منتشر نشده است. اکنون طبق صفحۀ لینکدین (LinkedIn) یکی از کارمندان Valkyrie Entertainment، این استودیو توسعۀ «تعداد زیادی» از مراحل بازی را بر عهده دارد.
طبق این گفتهها، استودیوی مذکور فراتر از عنوان قبلی در ساخت بازی Ragnarok نقش دارد، اما گستردگی این نقش نامشخص است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
Winter is coming❄❄❄❄🤘🏻🔥
ادارد استارک مث اینکه دوباره برگشته😐
سانتامونیکا همهی ابزار ساخت یه بازی شگفت انگیز دیگرو داره و تنها موضوعی که جلوی خلاقیت بیشترو ، شاید بگیره موضوع میاننسلی بودن اثر هستش که گوریلیاگیمز کاملا خلافشو ثابت کرد و روی ۴ هم یه عنوان فوقالعادرو ساخت
سانتامونیکا لعنتی خیلی کارا میتونه با داستان بازی بکنه و خوشبختانه وقت کافی هم برای این موضوع داشته
به امید یه اثر حماسی دیگه..
البته نباید ازینم غافل شد کوری بارلاگ کلا بیس اصلی بازی رو پایه ریزی کرد و راه برای یه گیم کاملا حماسی و شاهکار رو کاملا باز کرد.
در واقع کارگردان نسخه جدید اگه بخواد همین اساطیر نورس رو به روش سانتامونیکایی بازگو کنه میتونه باعث بشه چندین و چند نوع باس فایت خفن رو طراحی کنه بدون اینکه حس تکرار پذیری رو گیمر داشته باشه.
GOW و بازیهای ناتی داگ از جمله بازیهاییه که به هیچ وجه شخصا دوست ندارم زود تمومش کنم.
تصور کن آترئوس مقابل پدر وایسه و فی اون شخص مورد نظر کریتوس نباشه که فکر میکرده همین افکار دیوانه کننده ان واقعا.
مطمئنا دست کارگردان نسخه جدید برای ساخت یه بازی فراموش نشدنی تو این نسخه خیلی بازه و اینو مدیون نابغه ای به اسم کوری بارلاگه مطمئنا.
کاری به نقدهایی که به نسخه ۲۰۱۸ وارد کردن و بیشتر جنبه نفرت پراکنی بوده رو ندارم اما این بازی یه شاهکار به تمام معنا بود.
در واقع وقتی یه بازی انقدر رغبت در گیمر ایجاد میکنه برای ادامه سری و سوالاتی ایجاد میکنه که به چندین روش میشه پاسخ داد(با ادامه سری) مگه میشه منکر شاهکار بودنش شد؟
ببخشید که به شما ریپ زدم🙏🙏🙏
روز نیک
خیلی مهم که ۱۲۰ فرم یا ۱۰۰ به بالا با پشتیبانی از VRR در وضوح UHD
این Marvel’s Spider-Man: Miles Morales واقعا ناب هست جزییات تو پرواز فوق العاده هست بدون تار شدن بی نظیر هست هیچی از دست نمیدی بدون پارگی تصویر
GOWR احتمالا پر مکان شلوغ باشه و شدیدا احتیاج هست به نظر بنده
این موارد با احتمال خیلی بالا در GOWR جدید بکار گرفته میشه
ولی سورپرایز وقتی هست که از فناوری HDR10 پلاس استفاده بشه یا همون Dolby Vision هردو یک استاندارد دارن با برند های مختلف یعنی ۴۰۰۰ نیت یعنی چهار برار HDR معمولی که بعید میدونم
خیلی خوبه قراره یک بازی شاهکار بشه فقط تنها چیزی که منو نگران میکنه مرگ کریتوسه که امیدوارم این اتفاق نیوفته فقط امیدوارم این که کریتوس چجوری اومد نورسو به صورت یک کاتسینی چیزی بهمون نشون بدن چون من چیزی از این قضیه زیاد نفهمیدم. نسخه قبلی سوالات خیلی زیادیو ایجاد کرد که تو نسخه باید بهش پاسخ داده بشه
کاش گیمپلی فاش بشه سونی واقعا حال نمیکنم باهاش سر جمع چهار دقیقه بازی نشون داده سر تاریخ انتشار یه سی ثانیه سینمایی نشون داد باید فاش بشه تا ادب بشه سر گاد بیست هجده کی اینجوری شد قشنگ تو ای تیری گیمپلی اون باس فایت رو نشون دادن اینجوری سکرت خیلی سخته
معلومه بازی باگ زیاد داره مجبور شدن از نیروی کمکی استفاده کنن
امیدوارم توی احیای بازی موفق باشن 🥲
پشتیباتی گرفتن از ی استودیوی کوچیک چیز جدیدی نیس که بخوای بگی بازی با مشکل داره پیش میره
از نسل هفت تا به الان این رویه دنبال میشه
دقت کن استودیو valkyrie تو نسخه ی قبلی هم پشتیبان این بازی بود و بازی بدون هیچ ایرادی عرضه شد
این استودیو همچنین پشتیبان توسعه ی halo infinite هم بود ، هیلوئی که تکمیلی ترین گیم پلی رو بین کل سری داره
شما نگران بازی های خودتون باشید که هرروز یه خبر بد از روند توسعه میاد نمیخواد نگران باگ های گاد آف وار باشید مثل نسخه قبلش میشه با کمترین باگ
خودزنی پشت خودزنی
این تیم در ساخت هیلو اینفینیت و فورتزا موتور اسپرت ۷ نقش داشته ( این دفعه کامنت خودتو لایک نکردی ، لایک کن بخندیم 😂 )
حال بهم زن تر از تو توی هیچ سایتی ندیدم اینجا ترول هاتو میکنی اونطرف خودت رو میزنی به منطقی بودن
این همونه؟؟؟؟!!!!! عجب!!! چشای درشتیم داره اونور ((:
گاد اف وار باگ داشته باشه؟
من همه ی نسخه هاش را بازی کردم جمع باگای همه ی نسخه هاش به ۱۰ تا هم نمیرسه.
اینقدر هم سر این بازی فشار نخور برات ضرر داره.
چی میگید که فلان استودیو تو ساخت بازی نقش داره
من از اول گفتم خود خدا تو ساخت سری گاد نقش مهمی داشته که همچین ابر شاهکارایی خلق شده
بایدم اینطور باشه بازی خیلی بزرگ تره هم از نظر اندازه مپ و هم از نظر داستان و تعداد شخصیت ها
سونی برای هیچ گیمی تا حالا انقدر محافظه کارانه نبوده حتی The Last of Us Part II !
مشخصه بازی خیلی پیچش های جذاب و مهم داره که اطلاعات زیادی ازش منتشر نمیکنن
هایپ این بازی وحشتناک بالاست امیدوارم مثل نسخه قبلی عالی باشه و Santa Monica Studio یه بار دیگه خودشو به عنوان بزرگان صنعت گیم و Hack and Slash و Action Adventure ثابت کنه
من این جور شیوه کاری رو نمیپسندم چون خیلی سخته تحمل کردن استارتفیلدی که سال دیگه عرضه میشه یه ربع نمایش داشته گاد دو ماه دیگه میاد هیچی به هیچی
خرید های استراتژیک سونی داره خودش رو نشون میده 👌
هفته قبل نیکسس خودنمایی کرد و الان والکری 👏
این استودیو از همین الان داره روی پورت پیسی رگناروک هم کار میکنه
نسخه قبلی رو خودش پورت کرد
پورت پیسی این یکی خیلی زودتر میاد
آها فشار بخور یه ۴ سالی مثل نسخه قبلش توخماری باید بمونید شما فن بوی ها😂
تورو سننه به بازیای سونی اونم روی PC؟
آرزو بر جوا… نه ببخشید کودکان عیب نیست
نسخه پی سی گاد رو جتپک اینتراکتیو پورت کرد
کمتر بزن …
بنظر میرسه این موضوع بیشتر به خاطر وسعت بازی باشه تا سریعتر تموم کردن ساخت و بقیه قضایا.
یعنی امکانش هست که رگناروک بشه بهترین فرنچایز؟
ی گیم تستر ی بار گفت که دیوانه وار ترین گاد آف واره بین کل سریه
یعنی از نسخه سومم اون ور تر؟؟
این آخریا داره مثل ساعت آخر ماه رمضون میگذره 🥲😂