تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا
تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا
تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا
تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا

تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود

امیرحسین رنجبر
۱۴:۰۸ ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا

تابستان هنوز در اوج است و پلی استیشن با تخفیفات غول‌پیکر PSN به مردم دلیلی برای ماندن در خانه می‌دهد.

بازی‌های بیشتری در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ (۳ آگوست ۲۰۲۲) به لیست عناوین تخفیف خورده اضافه خواهند شد و برخی از معاملات موجود تمام می‌شوند. مطمئن شوید که قبل از آن زمان کافی برای بررسی تخفیفات بازی‌هایی چون Far Cry 6، The Skywalker Saga، Tiny Tina’s Wonderlands و موارد دیگر را خواهید داشت.

مهم‌ترین آثار تخفیف خورده در فروشگاه پلی استیشن، عناوین Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7 هستند که می‌توان با ۳۰ درصد هزینۀ کمتر آن‌ها را تهیه کرد.

بازی The Quarry به تازگی در تاریخ ۱۰ ژوئن منتشر شد، اما در حال حاضر می‌توانید بازی را با قیمت ۴۷ دلاری به دست آورید. این بازی مانند سایر عناوین سوپرمسیو (Supermassive) ساخته شده است و یک بازی ترسناک و مبتنی بر روایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در نقش مشاوران کمپ تابستانی نوجوانان بازی خواهید کرد که سعی می‌کنند از شبی پر از هیولاهای ماوراء طبیعی و موجودات مرموز که با غریبه‌ها مهربان نیستند، جان سالم به در ببرند.

اگر به دنبال چیز دلپذیرتری هستید، Ratchet and Clank: Rift Apart با قیمت ۳۹ دلار به فروش می‌رسد. این بازی آخرین قسمت از این فرنچایز محبوب است و از قدرت پردازش پلی استیشن ۵ به طور کامل استفاده می‌کند. گرافیک خیره‌کننده، جلوه‌های ویژه چشم نواز و نرخ فریم روان، این بازی را به یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۵ در زمان عرضه تبدیل کرده است و تجربه آن در حال حاضر به همان اندازه هیجان‌انگیز است.

از دیگر بازی‌های موجود در تخفیفات می‌توان به Bloodborne ،Ghostwire: Tokyo و Hitman 3 اشاره کرد. اگر هنوز بازی No Man’s Sky را امتحان نکرده‌اید، می‌توانید آن را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. می‌توانید کاتالوگ کامل را در وب سایت رسمی پلی استیشن بیابید. اگر به دنبال بازی‌های فیزیکی هستید، مجموعه‌ای از بازی‌های انحصاری نیز در خرده‌فروشی‌های بزرگ با قیمت‌های پایین به فروش می‌رسند.

Moein MM2The Red DevilEllie terminatorDARKSIRENVisible 6-tigh manA,,shجیمگیمری عادیmeysambParhamAlbertblackcity🤘Mohsenj74Ellie terminatorscorpionesMahyarMsmMax22Tlou part 2 game of the centurySquatlatex.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا
تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا
تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا
تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا
تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • TUPAC گفت:

    تابستون تموم شد اینا تازه افتادن یاد تخفیف زدن

    Moein MM2SackboyA,,shablbadaliMamad_rzCYRUSexampleمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbertMrHill93more
  • M.Kh گفت:

    انصافا هر چقدر سونی تو قیمت گذاری خساست به خرج میده از اونور تو تخفیفات حسابی حال میده به کاربراش
    شش ماه از بازی های AAA نگذشته، اومده تخفیف زده
    واسه اون نمکدون که حالا میخواد بیاد بگه به خاطره اینه که بازی هاش فروش نمیرن : هورایزن فوربیدن وست تا همین هفته پیش از TOP 3 پرفروش های بریتانیا پایین نمیومد

    Moein MM2Ellie terminator................CYRUSAlbertMrHill93اتزیو آدیتوره.A,,shجیمmore
    • بریتانیا کوچک‌ترین جامعۀ آماری هست که هفتگی و ماهانه آمار فروش اعلام میکنه GfK ازش، نه تنها در قیاس با بازار ژاپن و آمریکا کوچک هست این آمار، بلکه شامل فروش دیجیتالی بازی ها هم نمیشه فقط و فقط فیزیکی که باز هم مخاطبی به اندازه دیجیتالی نداره و دلیل فروش بالای فیزیکی در جامعه کوچک موجود شدن ps5 هست که به همراهش یا باندل شدن هورایزن یا هورایزن خریداری میکنن چون بهترین انحصاری پلی استیشنه. برای بررسی در یک جامعه محوری و بزرگ (برای نتیجه گرفتن حول تخفیف یا این که ببینید چقدر در ماه‌های جدید موفق عمل کرده هورایزن) پیشنهاد میدم جدول ماهانه (که بازه‌ای طولانی تر رو شامل میشه و به یک هفته محدود نیست) آمریکا (با ۱۷۰ میلیون گیمر که ۵ برابر بریتانیا هست) رو دنبال کنی که شامل هم فروش فیزیکی و هم فروش دیجیتالی بازی‌ها میشه هورایزن حتی در ۲۰ رتبۀ اول پرفروش‌ترین‌ها هم نیست. ولی به جاش Marvel’s Spider man miles morales دو سال پیش آخرین رتبه جدوله که نشون میده هورایزن بدون تخفیف عملکرد خوبی در ماه های اخیر نداشته حداقل در محوری ترین بازار جهان یعنی آمریکا.

      https://gamefa.com/843929/elden-ring-tops-npds-june-2022-charts/

      حالا بعد از این تخفیف مطمئنآً بازی ده‌ها پله صعود میکنه و کم کم سونی به آماری که در نظر داشته میرسونه بازی رو با تخفیف های متعدد قطعاً مطابق همیشه تا آخر سال با قیمت های پایین تر هم میشه فوربیدن وست رو خرید. و با افزایش فروش پلی استیشن ۵ و دی ال سی و تخفیف ادامه دار بازی میرسه به فروش ۲۰ میلیونی.

      Moein MM2RaminEllie terminatorCyberpunk77من محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbertMrHill93DARKSIRENLone wolfA,,shmore
      • هورایزن ۲، توی ماه اول انتشارش، رتبه ۲ فروش آمریکا بود با اینکه یه گیم انحصاریه!!
        توی ماه دوم هم رفت به رتبه ۵ جدول فروش آمریکا.
        توی ماه سوم رتبه ۷ بود و یواش یواش اومد پایینتر.
        توی جدول انگلیش هم که الان هفته هاست که توی صدره…
        هر چی میخواست بفروشه( به اندازه یه گیم متا ۸۸) فروخته تا الان.
        اسپایدرمنم اگه تا الان دووم آوورده خب بیشتر بخاطر معروف بودنشه.(دی ال سیشو میگم) البته که بازی واقعا با کیفیتی هم هستش

        Moein MM2Ellie terminatorCYRUSCyberpunk77من محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbertMrHill93Tlou part 2 game of the centuryM.Khscorpionesmore
        • دقیقا، بازی کمتر فروخته در ماه‌های اخیر و بخاطر همین تخفیف خورده. کسی نگفته در ماه‌های اولیه بد فروخته، صراحتاً داخل کامنت گفتم «در ماه های جدید»، مخاطبم هم کسی بود که میگه تخفیف خوردن برای کاهش فروش نیست. تخفیف خوردن همیشه نشان دهنده اینه که بازی فروشش کاهش پیدا کرده و باید یه تقویت بشه. و این که در ماه ژوئن بازی‌ در لیست آمریکا نیست، واضح ترین مدرک برای کاهش فروش بازی هست.

          با تمام این‌ها، به نظرم به چند دلیل که تعدادیش خارج از کنترل سونی هست مثل کمبود موجودی PS5، هورایزن در سطح انتظارات پلی استیشن نفروخته و این به معنای عملکرد ضعیف نیست بلکه انتظارات بالا از بازی هست. حتی داخل بیشترین دانلودهای پلی استیشن هیچوقت نتونست top 3 رو حفظ کنه و نوسان داشت در ماه های گذشته و این ناامیدکننده اس نه برای فن بوی های کمپانی، اصلا اهمیت نداره که چه فکری میکنن این قشر، بلکه برای خود کمپانی که انتظاری بالاتر داشت، کمی نا امید کننده اس.

          ما هنوز آماری از فروش هورایزن نداریم. در صورتی که سابقه نداره سونی در ماه اول یا دوم امار فروش بازی رو نده. یک جای کار مشکل داره و سونی خودش به خوبی میدونه.

          Moein MM2HTEllie terminatorAlbertMR_Williamمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمMrHill93DARKSIRENLone wolfTlou part 2 game of the centurymore
      • god of war گفت:

        احسنت اقای کریمی بسیار عالی بود

        من محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbertMrHill93Tlou part 2 game of the century.جیمSquatlatex
      • گفت:

        درود
        لازم به ذکره لانچ هورایزن ۲ از اسپایدرمن مایلز ضعیفتر بوده توی انگلیس
        همچین فروش لانچ هورایزن ۲ تو انگلیس ۳۸ درصد افت داشته نسبت به فروش لانچ هورایزن قبلی

        بسیاری از کسایی که واسه نسخه اول پول داده بودن فهمیدن دوباره با چه بازی فاجعه بار و خواب آوری طرف هستند و ایندفعه دوباره پولشان رو دور نریختند

        Moein MM2SquatlatexA,,shTUPACسرهنگ بازنشته تو ردفالMamad_rzCYRUSbehnamexampleTlou part 2 game of the centurymore
      • behnam گفت:

        من تعجب میکنم واقعا فک کنم شما از نویسنده های خود سایت باشی ؟چجوری امار کلی فروش ی انحصاری رو با اثار هم مولتی پلتفرم و وهم مولتی پلیر(جنگ دبل نابرابر ) اونم تو امریکا که همه میدونن شیفته مولتی پلیر هستن مقایسه میکنی ؟تو شیش ماهه اخیر فوربیدن وست ششمین بازی پرفروش کل اروپا شد در صورتی ک پنج بازی اول مولتی پلتفرم بودن لابد جامعه گیمری کل اروپا هم رقم پایینه ؟تو امریکا هم تو پنج ماه اخیر یک ماه دوم بود یک ماه چارم یک ماه هفتم یک ماه دوازدهم یک ماه سیزدهم برا یه انحصاری کمه بیخیال وقتی فروش کلی رو سونی اعلام کرد میبینمتون

        Moein MM2................CYRUSbehnamEllie terminatorمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمMrHill93امیر حسینTlou part 2 game of the century
        • ۱- بنده به سادگی در پاسخ به کسی این حرف رو زدم که جداول رو محور اصلی مقایسه قرار داده بود و من از جداول در برابر حرف ایشون صحبت کردم. همین و بس. فردی که آغازگر بحث هست باید عالم به این باشه که در مورد انحصاری صحبت میکنه و برای یک بازی انحصاری بحث جدولی که پر از عنوان مولتی پلتفرمه رو پیش نکشه. حالا که پیش کشیده شده، واضحه که من از همان جداول فروش بر علیه اش استفاده میکنم.
          ۲- در همان جدولی که ازش صحبت میکنید اکثریت (۱۲ به بالا) بازی از ۲۰ عدد اصلا چندنفره نیستند و عناوینی با تجربه تک نفره هستند. پس این بهانه‌های حول جنگ دابل نابرابر توهمی بیش نیست.
          ۳- در همین فهرست ۶ بازی انحصاری بسیار قدیمی تر (فاصله دو سال وجود دارن) نشان دهنده این که عناوین نینتندو و Marvel’s Spider man همچنان یکه تازی میکنن و خواهان دارن با این که روی یک پلتفرم در دسترس هستند. پس این هم توهمی بیش نیست. در حالی که از هورایزن به عنوان بهترین انحصاری کنونی پلی استیشن یاد میشه که از عرضه اش کمتر گذشته نسبت به سایر انحصاری ها و از جدول اومده پایین.
          ۴- همین که سونی بر خلاف تک تک بازی های گذشته خود آماری از بازی forbidden west اعلام نکرده، نشان از عملکرد پایین تر از انتظار کمپانی داره. در هفته های آغازین آمار فروش tlou 2 و ghost of tsushima و zero dawn و ریترنال و … اعلام شد. الان ۵ ماه از انتشار فوربیدن وست میگذره و هیچ آماری وجود نداره از فروش بازی.
          ۵- بازی به هیچ وجه بد عمل نکرده بالاتر هم متذکر شدم، ولی آن بلاک باستری که انتظار می‌رفت در ماه‌هایی که بدون بازی به سر میبریم با وجود انحصاری بودن عملکرد بی نظیری داشته باشه هم نیست. در حال حاضر در جداول انحصاری های نینتندو در کنار برخی از انحصاری های خود پلی استیشن رتبه های بالاتری رو از آن خود کردن. از اولین ماه تا الان دانلود بازی روی پلی استیشن از بسیاری از بازی ها کمتر بوده و …
          ۶-قطعا سونی با تخفیف های متعدد زمانی که مناسب باشه فروش رو اعلام میکنه شک نکنید.

          Moein MM2HTEllie terminator................SquatlatexCYRUSTlou part 2 game of the centurybehnamمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbertmore
      • M.Kh گفت:

        آقای کریمی بنده نوشتم : اون نمکدون که میگه تخفیف به خاطره اینه که بازی های سونی فروش نمیره، منظورم اونهایی هستن که میگن هورایزن اصلا فروش نکرد و به واسطه الدن رینگ نابود شد
        آیا بازی های سونی فروش نمیرن؟؟ آیا هورایزن به خاطره الدن رینگ اصلا فروش نکرد؟؟
        وگرنه بله، نه فقط من که هر مغز سلیمی میدونه که علت تخفیف، کم شدن فروش هست ولی این که هورایزن اصلا فروش نرفت خیر، این که بازی های سونی اصلا فروش نمیرن خیر
        کاش قبل از این که نیم ساعت وقت ارزشمند تون را بزارین که آی ایهاالناس این داره اشتباه میگه، دوبار کامنت آدم را میخوندین تا منظورش را متوجه بشین
        من نمکدون را انداختم زمین، شما چرا برداشتین؟

        Moein MM2CYRUSbehnamEllie terminatorTlou part 2 game of the centuryمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدم
      • اوکی اگه بازار کوچیکیه پس چرا هیچ بازی فوربیدن وست رو از سه تا اول هنوز نتونسته بیاره پایین ؟؟؟
        ولی جدا از این فوربیدن وست خدایی عالی فروخته

        Moein MM2من محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمTlou part 2 game of the centuryEllie terminator
        • چون سلیقه بازارهای مختلف متفاوته. مثلا الدن رینگ در بازار اروپا بدتر از هورایزن عمل کرد در بازار ژاپن متوسط بود و در بازار آمریکا عملکرد عالی ای داشت.
          gran turismo یک بازیه که در بازار اروپا طرفدار بیشماری داره و معروفه به این قضیه اما در آمریکا به نسبت مقیاس طرفدار کمتری داره و در ژاپن هم پرطرفداره. همینطور fifa در آمریکا عملکرد بسیار بدتری داره نسبت به اروپا.
          بقیه بازی ها هم همینطوره. هر بازاری که غنی تر و جمعیت بیشتری داشته باشه جهت میده به کل فروش.

          Moein MM2A,,shمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمTlou part 2 game of the century
    • برای خریدن بازی قانونی ایکس باکس واقعا خوبه
      قیمت بازیا رو ایکس باکس خیلی خیلی خوبه
      بخاطر اینکه کدای هر ریجینی رو هر اکانتی اکتیو میشه
      بازی جدید و قدیمی فرقی نداره همه قیمتاش عالیه
      مثلا الدن رینگ روز عرضه با ۳۳ ۳۴ دلار میشد خریدش
      الان قیمتش ۲۴ دلاره
      دایینگ لایت ۲ ۲۰ دلار
      سه گانه مترو ۲ دلار
      اویل ۲ ریمیک ۴ دلار
      ویچر ۳ با دی ال سیاش ۲دلار و ……..
      و کلا همه بازیا رو با قیمت خوبی میشه خرید بالا فقط چندتا مثال بود

      Moein MM2بهزاد سالمیسرهنگ بازنشته تو ردفالAlbertTlou part 2 game of the centuryمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدم
  • god of war گفت:

    بفرمایید
    برای دوستانی ک توی بوق کردن سونی بازی هاش ۷۰ دلاره
    کاری ب این ک اون بازی ها شاید بیشتر از ۷۰ دلار ارزش داشته بشند ندارم
    ولی شما صبر کن تخفیف بخوره
    الان شمایی ک کامنت های سایت رو مورد عنایت قرار دادی ک سونی کلاه برداری چون لست ۷۰ دلاره
    صبر کن ۳ الی ۴ ماه بعد بلک فرایدی هست بخر
    هر چند هیچ کدوم پلی استیشن ندارید و فقط هدف تون ازار بقیه و جبران کمبود هاتون هست

    Moein MM2من محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbertMrHill93Tlou part 2 game of the centuryM.KhETERNALMANscorpiones.جیمmore
    • AL1K1NG گفت:

      عزیز دل بازی که ۴۰ دلار می ارزه رو تو تخفیف بخری ۴۰ دلار منطقیه؟!
      یاد فروشنده های خودمون افتادم که قیمت رو ۳ برابر میکنن بعد ۵۰ درصد آف میزنن
      تازه تمام اینا جدای بحث میزان تغییرات و منطقی بودن ریمیک هستش
      اصن سونی بازی رو میداد ۴۰ دلار هم تو روز عرضه میخریدی حال میکردی هم من دکل نمی نوردیدم

      Moein MM2Ellie terminatorSquatlatexXboss Series 5behnamTlou part 2 game of the centurysaman_mmnمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbert
    • Ajax795 گفت:

      عزیز من خودم فایو دارم ولی دیگه قرار نیست وقتی بی منظور قیمت یه چیزی بالاتر از حد استاندارده بیام یقه جر بدم بگم نهههه کمپانی حق داره…کمپانی مال بابام نیست عرق داشته باشم نسبت بهش تنها عرقی که دارم نسبت به پول توی جیبمه…سینه چاکی نباشید که به ضرر جامعه گیمر باشه طرفدار هر کمپانی هم هستی باش…حتی روز اول هم ارزش نداره ۷۰ تا بدی بابت ریمستری که عالمو ادم میدونن اینقدر نمیرزه اینو به عنوان طرفدار دو آتیشه سونی میگم تمام.

      Moein MM2TUPAChalkerbehnam
      • god of war گفت:

        داداش من شما خوشت نمی اد نخر
        من خودم دیزگان رو نخریدم
        یعضی ها فکر می کنن سونی شب با تفنگ می اد بالاسرت می گع باید ۷۰ دلار لست از من بخری
        شما ک پول تو جیبت برات مهم هست خب نخر صبر کن ارزون شع
        شاید ی روزی شد ۱۰ دلار اون وقت برو بخر
        شاید اومد روی سرویس و یا اصلا مثل بازی های پلی کالکشن رایگان شده باشه

        Moein MM2Squatlatexمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمTlou part 2 game of the century
        • Ignite گفت:

          دقیقا حکم همون شخصیو داری که میگه نمیخوای از ایران برو!:))

          Moein MM2SquatlatexTlou part 2 game of the century
        • MR.BADGUY گفت:

          دوست من حالا منظور بحثم شما نیستید…تا پاش میرسه سونی فن ها میگن خب نخرید(یعنی همینه که هست) اما اگر مایکرو همچنین کاری میکرد تا چندین رپز مقالات رو سیاه میکردن…یکم منطقی فکر کنیم❤️🌹

          Moein MM2HTgod of warAjax795
        • Ajax795 گفت:

          نه مثل اینکه شما متوجه نمیشی من دارم چی میگم
          برادر من دارم فارسی حرف میزنم
          میگم وقتی دارن تا دسته فرو میکنن نگو آخ جون
          حالا چه بعدش تخفیف بزنن چه نزنن
          کسی نگفت سونی زور میکنه
          ما داریم از یه بازار جهانی حرف میزنیم
          بنده هم مشتری این بازار و کمپانی سونی هستم
          و حق دارم بگم که گرونه نمیرزه
          منه مشتری باید واسه سونی تعیین تکلیف کنم ایشونم مستلزم این هستن که ببینن طرفداراش چه فیدبکی هم به کیفیت و هم به قیمت بازی ها میدن
          کمپانی ها برعکس جنابالی میدونن اگر مشتری مدار نباشن با کله میخورن زمین
          پس یبار دیگه با خودت تکرار کن
          سونی مال بابام نیست بگم خریدی خریدی نخریدی صبر کن تخفیف بخوره
          یا بگم شما خوشت نمیاد نخر ( واقعا مسخره ترین جمله ممکن )

          پراید صفرش هست ۲۰۰ میلیون مثلا

          یعنی روز عرضه ۲۰۰ تا

          شما صبر کنی دوسال بگذره میاد پایینتر
          ولی همه ما میدونیم پراید ۳۰ تومنم ارزش نداره
          حالا من بیام بت بگم مگه سایپا و ایران خودرو روی شقیقت تنفگ گذاشته خب نخر بزار یکی دوسال بعدش یا مدل قدیمی بخر؟

          شما یه مشتری برای سونی هستی که تعصبشو میکشی
          نه شما خیلیا تو این جامعه مثل خودتن
          میگن هیس اعتراض نکن صبور باش صبر کن عجله نکن

          اصل مطلب رو نمیگیری اعتراض برای چیه

          • god of war گفت:

            نمی دونم چرا دارم جواب شما رو می دم
            معمولا وقتی طرف مقابل از روی منطق صحبت نمی کنه بی خیال می شم ولی خب
            اول از همه کجا دارن تا دسته فرو می کنن
            قیمت یه بازی در نسل نهم ۷۰ دلار هست
            ایا از شما پول بیشتری می گیرن؟
            ایا ea هر سال نام فیفا رو عوض می کنه شما و دوستانتون اینقدر تو بوق می کنید و یا وقتی ی لباس تو فورتنایت ۲۰ دلار ناقابله و از احساسات مخاطب اسفاده می کنه
            و این ریمیک رو در کنار ریمیک دد اسپیس بزارید تا بفهمید این حجم از کار ک روی این بازی شده چرا هیچ کس ب اونا اعتراضی نداره؟
            این ریمیک راحت ۷۰ دلار می ارزه مخصوصا اگه کسی بار اولش باشه ک این بازی رو تجربه می کنه
            شما مشتری باید برای سونی تکلیف مشخص کنی
            منم همینو می گم شما اعتراض خودتو با نخریدن نشون بده
            خوشت نمی اد نخر اصلا مسخره نیست و منطقی ترین جمله در اقتصاد هست و سطح شما از همین ک ابن جمله رو مسخره می دونی مشخصه
            مثال مضحک و خنده دار دیگه شما پراید هست ک واقعا می مونم چی جواب بدم
            شرکت های خودرو سازی داخلی ایرانی با محدود کردن مردم شما مجبور ب خرید این اشغالا می کنن اونم با هر قیمتی ولی این کجاش شبیه کار سونی هست
            شما لست ریمیک دوست تداری هرایزدن بازی کن اونو دوست تداری جی تی ۷ بازی کن اون دوست نداری ریترنال بازی کن باز خوشت نمی اد رچت بازی کن اصلا شما کلا سونی رو کلاه برداری می دونی
            ایکس باکس بخر
            سونی کجا مثل شرکت های داخلی اجازه خرید کنسول رقیب رو ب شما نمی دع
            من تعصب هیچ کمپانی ایی رو نمی کشم
            فقط می گم این بازی ۷۰ دلار می ارزه شما فکر می کنی نمی ارزه (نخر)
            ضمن اینکه خودتم با خودت نمی دونی چند چندی
            من سونی فن رو با کسانی ک در جامعه حلو ظلم ساکتن یکی می دونی اینا چ ربطی داره

            • Ajax795 گفت:

              همون اول جوابت دیدم از لست پریدی فیفا تا تهشو خوندم دیگه
              از این شاخه به اون شاخه نپر برادر عزیز
              بنده ۴ سال هست حتی برای ظرفیت ۳ فیفا هم پول ندادم چون باهات هم نظرم که فقط داره میچاپه
              در ضمن کی گفت کسی به فیفا یا فورتنایت گیر نمیده؟
              ملت پاره کردن انقدر از فیفا و شیردوشیش بد گفتن همینطور از فورتنایت حتی با وجود اینکه کلی طرفدار داره
              اصلا اینارو ولش کن
              من و شما هیچ بحثی بر سر بازی های دیگه نداریم چون خودم باهات موافقم
              شمام بهتره با آوردن اسم بقیه بازی ها
              (چون اون بازی اونطوریه پس سونی هم حق داره اینطوری باشه)
              نوعی از ماله کشی رو انجام ندی
              در ادامه بازم میگم جمله شما دوست نداری نخر مثل خوشت نمیاد از ایران برو هست
              اون پراید مثال بود که متوجه بشی بدتر پرت شدی از ماجرا
              دقیقا شما هم مثل یکی از اعضای همین جامعه که در مقابل ظلم سکوت میکنن یا هرکسی اعتراض میکنه بهش میگن خوشت نمیاد نخر نخور نپوش اصلا برو
              فرقت چیه؟
              ببین عزیزدل برادر شما رسما هیچ حقی نداری بمن یا هر مشتری دیگه ایی مخصوصا با این لحن بگی خوشت نمیاد نخر!! برو یه چی دیگه بخر!
              من و امثال من با ریشه ی این حرکت کمپانی ها مشکل داریم
              تکرار کن کمپااااانی ها نه فقط سونی!
              اتفاقا من خیلیم خوشم میاد از لست و لست ۲ بعد از رد دد ۲ بهترین بازی عمرم شد
              صحنه ایی که الی از خانه وسط دشت بیرون میاد یکی از زیباترین صحنه هایی بود که به عمرم دیدم
              حالا هی بیا بگو خوشت نمیاد نخر
              اصل مطلب حرفم رو ول کردی نخر نخر راه انداختی
              به ولله که باید نسلی واسه امثال شماها شیشصدتا ریمستر با تفاوت جزیی بسازن ۱۰۰ دلار ۱۰۰ دلار بندازن تو پاچتون
              توی تخفیفات بزنن ۷۰ تا شماها هم به به چه چه کنین که وای چقدر خوب
              در ضمن منت سر بنده گذاشتی که جواب منه بی منطق رو دادی واقعا از امروز حس میکنم آدم مهمی شدم 😀

    • sorena گفت:

      مشکل اینجاست که لست ریمیک حتی مولتی پلیر هم نداره و همین به خودی خود ارزش اون رو کاهش میده!. گفتی صبر کنن تو بلک فرایدی بخرن،نکته اینجاست که تو تخفیف اول آیا سونی حاضر میشه ۵۰درصد اف بزنه؟؟ دو اگر هم حاضر بشه که ۵۰درصد آف بزنه باز قیمت بازی تازه میرسه به محدوده ای که باید زمان انتشارش می‌بود! یعنی محدوده ۳۰/۴۰$ این درحالی هست که خیلی ها انتظار داشتن بازی با چنین قیمتی منتشر بشه و بعد اونو در تخفیف ها خریداری کنن. بهتر بود بازی روی پی سی قیمت ۶۰/۷۰دلار می‌داشت(برای گیمرهای جدید این مجموعه) و روی کنسول قیمت عقلانی تری براش لحاظ می‌شد تا افرادی که اونو قبلاً تجربه کردن هم در تخفیفات با یک قیمت مناسب تری تهیه اش میکردن.

      Moein MM2CYRUSbehnamTlou part 2 game of the centuryمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbert
      • Albert گفت:

        خب دارن مولتی پلیرشو میسازن دیگه الان لست ۲ هم مولتی نداشت اینجوری باشه اونم باید کمتر از ۶۰ دلار میدادن

        Moein MM2Tlou part 2 game of the centuryEllie terminator
        • sorena گفت:

          دو سال از عرضه لست۲ گذشته و هنوز بخش مولتی پلیر اون در دسترس نیست! اما میان و استودیو رو میزارند برای ریمیک لست۱! آیا بهتر نبود اول بازیی که پولش رو گرفته و هنوز نصف اونو تحویل نداده رو تکمیل میکرد و بعد می‌رفت سراغ ریمیک نسخه یک که از قضا اونم فاقد مولتی پلیر هست! اینطور که بوش میاد مولتی لست می‌ره برای ۲۰۲۴یا۲۰۲۵! و تازه اگه رایگان باشه! چنین عملکردی قابل دفاع نیست…

          Moein MM2Tlou part 2 game of the centuryAlbert
          • Albert گفت:

            مولتی لست نهایتا ۲۰۲۳ عرضه میشه ۲۰۲۴ ۲۰۲۵ رو از کجا آوردی ؟
            ناتی همین الان نزدیک به ۷۰۰ نفر کارمند داره تازه چند تا استودیو کمکی هم هستن که کنمکشون میکنن قرار نیست اونقدر طول بکشه

            Moein MM2
    • ETERNALMAN گفت:

      ۱ – “کاری به این که اون بازی ها شاید بیشتر از ۷۰ دلار ارزش داشته باشن ندارم”

      من نمی‌دونم فن بیس سونی کی قراره از شعار زدگی و جو زدگی دست بردارن! ما فارغ از اینکه از چه محتوایی صحبت می کنیم ، خودِ یه “گیم” هفتاد دلار ارزش نداره ، حالا چه چرت ترین بازی ها چه بهترین شون ؛ چه با متای زرد چه با متای سبز – اینکه ما دوست داریم به یه گیم چطور نگاه کنیم ، ارزش واقعی ش در جایگاه یه گیم رو بیشتر نمیکنه ، منتها در جامعهٔ گیم عادت شده واسه تمام اقدامات سونی توجیه بیارن یا با شعار «فلان بازی دویست بار گوتی شده پس صد دلار هم میرزه» حلش کنن – گیم ۷۰ دلاری یعنی حمله به جیب گیمر و فرقی هم نمیکنه دربارهٔ چه عنوانی صحبت می کنیم

      ۲ – تخفیف زدن کار خوبیه ، ولی آیا این تخفیف ها که اونم فقط در یه بازهٔ محدود از سال و برای عناوین محدود اعمال میشن ، قیمت گذاری سمی رو توجیه می کنه؟ البته که نه ، پس مشکل هنوز سر جاشه ، اونم در حالی که هیچ توسعه دهنده ای غیر از EA معلوم الحال در گرون کردن بازی ها از سونی تبعیت نکرده و در نتیجه این شاید سیاست کلی سونی باشه ، اما رویکرد کلی این نسل نیست

      تنها پوینت مثبتی که توی سیاست گذاری جدید سونی وجود داشته تغییر اشتراک پلاس بوده اونم تحت فشار عملکرد گیم پس!

      Moein MM2The Red DevilA,,shAjax795SquatlatexCYRUSTlou part 2 game of the centuryEllie terminatorمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbert
  • گفت:

    مشخص هست فروش ضغیف و ناامید کننده ای داشتن
    این که پلی استیشن بر خلاف تمام بازی‌های انحصاری تو سه ماهه ابتدایی عرضه آماری از فروش بازی اعلام نکرده هم دلیلش همینه که به سطح انتظارات نرسیده

    خبرش اومده که سونی از فروش انحصاری هاش راضی نیست و هیچکدوم در حد انتظاراتش عمل نکردن

    طبیعیه چون گیمر ها دیگه از بازی تکراری سینماتیک سونی خسته شدن و دیگه براش هایپ نمیشن
    از اون طرف همه برای بازی های متنوع مایکروسافت که هر سبکی رو پوشش میده شدیدا هایپ هستن

    Moein MM2M.KhCYRUSEllie terminatorمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbertMrHill93DARKSIRENTlou part 2 game of the centuryArnaldmore
    • Pouya گفت:

      بله درسته گیمرها از دست بازی های سونی خسته شدن و روی آوردن به ایکس باکس برای پلی دادن کراس فایر ایکس شاهکار شوتر اول شخص🤣
      از اون ور تو یه خبر دیروز پرفروش ترین بازی انحصاری ps5 در ژاپن میشه گرن‌توریسنو ۷ و همچین فوربیدن‌وست در مقام ششم
      بعد هم اگه سواد داشته باشی نوشته تخفیفات تابستانی که سونی که هرساله برگزار میشه

      Moein MM2SquatlatexEmad-MartianEllie terminatorگیمری عادیCYRUSbehnamEllie terminatorTlou part 2 game of the centuryمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمmore
      • گفت:

        ایندیانا جونز
        استارفیلد
        ردفال
        هل بلید ۲
        استیت ۳
        فیبل
        فورزا ۶
        فورزا موتورز
        اوود
        پرفکت دارک
        اسکورن
        استاکر ۲
        گیرز ۶
        الدر ۶
        فالوت ۵
        کوئک
        ولفنشتاین ۳

        پس بیا پایین 😹😹

        فعلا مایکرو فنا قراره تا یک مدت با کرکی زدن پورت پیسی اسپایدرمن سرگرم باشن تا استارت اومدن اینا بیاد

        Moein MM2SquatlatexTUPACTlou part 2 game of the centuryEmad-MartianPouyaM.Khگیمری عادیمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدم
        • Pouya گفت:

          بدبخت فن‌بوی اینا هیچکدوم عرضه نشدن چی امسال داری واسه پلی دادن؟🤣🤣
          شما یه عمر فقط کارتون شده درست کردن لیست بازی 🤣
          یادش بخیر یه کاربری اینجا بود قبل از عرضه کراس فایر ازش به عنوان بهترین شوتر نسل نه یاد میکرد بعد از عرضه پیداش نشد🤣
          تو پول همون سیستمی که بخواد اسپایدرمن رو‌ اجرا کنه هم نداری همون کراس فایرتو بزن اگر هم ازش خسته شدی کراک داون ۳ هست شاهکاریه واسه خوذش🤣🤣🤣

          Moein MM2SquatlatexTlou part 2 game of the century
    • آره از یه تجربه خفن سینماتیک خسته شدن.
      آخه همه ی گیمرا دنبال کوآپ ۴ نفره و شبیه ساز بز و گوسفند و اینان.
      کسی اصلا دیگه به بازی خفن سینماتیک اهمیت نمیده.
      همه الآن فقط میخوان برن ایکس باکس سری اس بگیرن با استفاده از گیمپس شبیه ساز چمیدونم آشپزی مثلا بازی کنن

      Moein MM2SquatlatexEmad-MartianM.KhEllie terminatorCYRUSbehnamEllie terminatorTlou part 2 game of the centuryمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمmore
      • والا آره همه از بازیای سینماتیک خفن و خشنی مثل دلست ۲ و یا مثلن بازیای زیبایی مثل هورایزن ۲ و یا گاد راگناروک و چرخیدن توی آسمونای نیویورک خسته شدن، قرره برن شبیه ساز بز پلی بدن بلکه کمی به حس و حال یه بز موقع شاخ زدن به بقیه پی ببرن.
        ایکس باکس معدن شبیه ساز های مزخرف هستش، مثل همین بز و آشپزی😂😂

        Moein MM2SquatlatexTlou part 2 game of the centuryEmad-MartianM.KhEllie terminatorگیمری عادیمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدم
      • گفت:

        دقیقا
        گیمرا دیگه از فیلم سینمایی های یکبار مصرف سونی که یک دکمه میزنی میرسی کاتسین بعدی خسته شدند

        الان گیمرها شوتر و rpg می‌خوان که مایکروسافت این دو سبک رو به انحصار خودش درآورده
        گیمپلی محور مثل اسکایریم که بهترین گیمپلی و سیستم مبارزات تاریخ گیم ها رو داره جدا از سلطان لول دیزاین و ایمرسیو سیم بودنش

        الان تعداد پلیرای اسکایریم تو استیم از کل گیمای روی هم بیشتره

        Moein MM2SquatlatexTUPACTlou part 2 game of the centuryEmad-MartianM.Khگیمری عادیمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدم
    • A,,sh گفت:

      از اون طرف همه برای بازی های متنوع مایکروسافت که هر سبکی رو پوشش میده شدیدا هایپ هستن))
      فعلا که ۲۰۲۲ برا ایکسباکس کویر بوده تا بازیای متنوع جدای از اونم تو نظر سنجیایی مثل گیم اسپات اصلا بازیای ماکرو تو مورد انتظار ترینا جایی نداشتن نمونش نظر سنجی پارسالشون
      در ضمن فوربیدن وست ششمین بازی پر فروش اروپا و چهارمین بازی پر فروش آمریکا در ۶ ماهه اول امسال شده همینجا خبرشو رفتن فقط فروش اخیرش طبیعتا افت کرده

      Moein MM2SquatlatexEmad-MartianM.KhEllie terminatorCYRUSbehnamEllie terminatorTlou part 2 game of the centuryمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمmore
    • MrHill93 گفت:

      از اون طرف همه برای بازی های متنوع مایکروسافت که هر سبکی رو پوشش میده شدیدا هایپ هستن

      مایکروسافت مگه بازی جدید داره ؟ 😂😂
      ۲ سال از نسل ۹ میگذره
      غیر هیلو نفتی و هورایزون ۵ چیز جدیدی عرضه نکرده
      هیلو و هورایزون هم که ۲ نسل پیش عرضه میشد 😂
      باز حداقل خوبه سونی بازی داره بازیاشو تخفیف میزنه
      مایکروسافت بازی انحصاری : ۴۰۴ نات فاند 😭😂😂

      Moein MM2SquatlatexEmad-MartianexampleM.KhEllie terminatorگیمری عادیCYRUSEllie terminatorTlou part 2 game of the centurymore
    • Mmfb گفت:

      فوربیدن وست فروش خوبی کرد،ولی الان افت کرده.سونی با این تخفیفات قطعا فوربیدن وست رو به صدر برمیگردونه

      Tlou part 2 game of the century
  • Rich Man گفت:

    لطفا این آگهی Elgato رو وسط متن اینقدر قرار ندین . نه تنها آزار دهنده ست بلکه تمرکز مخاطب شما رو از موضوع بهم میزنه .

    Moein MM2بهزاد سالمیTlou part 2 game of the centuryCYRUSمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدم
  • بدترین و کودکانه بازی های تاریخ تخفیف خوردند

    Moein MM2Emad-Martianexampleاتزیو آدیتورهCYRUShalkerTlou part 2 game of the centuryمن محمد حسین کریمی هستم از اون تاریخی که یه سونی فن بهم تجاوز جنسی کرد هیتر سونی شدمAlbert
  • Mmfb گفت:

    فوربیدن وست رو بازی کنین.جالبه

    Moein MM2Tlou part 2 game of the centuryEllie terminatorEllie terminator
  • mh.p گفت:

    کسایی که دیجیتالی می‌خرن ۵۰,۶۰ دلار خرج می‌کنن وقتی بازی تموم شد پول‌تون چی میشه؟
    میشه بهم بگید

تخفیفات تابستانی فروشگاه پلی استیشن شامل Horizon: Forbidden West و GT7 می‌شود - گیمفا