نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا

نقدها و نمرات فیلم Prey

علی محمدپناه
۱۴:۰۰ ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
فیلم prey

منتقدان نقدهای خود را برای فیلم Prey پیش‌درآمد فرنچایز Predator منتشر کردند و نمرات بسیار خوبی به آن داده‌اند.

فیلم شکار (Prey) جدیدترین فیلم از فرنچایز غارتگر (Predator) به شمار می‌رود که پیش‌درآمدی برای تمام فیلم‌های قبلی محسوب می‌شود و داستان آن حدود سیصد سال قبل جریان دارد. به تازگی منتقدان نقدهای خود از این فیلم را منتشر کردند و به ستایش این اثر پرداختند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «شکار» اثر اکشن و مهیج نادری است که بدون کوتاهی در زمینه رشد و توسعه شخصیت‌ها، آدرنالین زیادی را به بیننده ارائه می‌کند. این فیلم، پیش‌درآمدی عالی برای فرنچایز «غارتگر» به شمار می‌رود.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۷۹ نقد برای فیلم «شکار» به ثبت رسیده که امتیاز ۹۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز تاکنون ۲۱ نقد وجود دارد و امتیاز ۶۹ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Prey

  • راتن تومیتوز | ۷۹ نقد – امتیاز ۹۵ درصد
  • متاکریتیک | ۲۱ نقد – امتیاز ۶۹ از صد
فیلم prey

«۹۱/۱۰۰ Collider | منتقد: کارلی لین»

فیلم «شکار» یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۲ میلادی تا به امروز به شمار می‌رود و بهترین فیلم فرنچایز «غارتگر» پس از فیلم اول محسوب می‌شود. با این حال، تنها نقطه ضعف آن، نحوه پخش آن روی سرویس آنلاین هولو است. بهتر بود که این فیلم روی پرده سینماها اکران شود.

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: جیمز دایر»

بدون شک فیلم «شکار» بهترین فیلم فرنچایز «غارتگر» پس از فیلم اول به شمار می‌رود. این فیلم بر خلاف تمام انتظارات ثابت کرد که این فرنچایز همچنان می‌تواند جذاب و تماشایی باشد. امبر میدتانر (Amber Midthunder) نیز نقش‌آفرینی بسیار خوبی در نقش اصلی داشته است.

«۸۰/۱۰۰ The Independent | منتقد: کلریس لافری»

سکانس‌های اکشن تن به تن، خرد شدن استخوان‌ها و برخورد تیرها و تبرها به درختان باعث شده تا این فیلم بسیار جذاب و تماشایی باشد.

«۸۰/۱۰۰ IGN | منتقد: تام یورگنسن»

فیلم «شکار» به کارگردانی دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) هرگز تسلیم نمی‌شود. این فیلم همان خشونت و تنش همیشگی فرنچایز «غارتگر» را درون خود دارد اما این نقش‌آفرینی درخشان و برجسته امبر میدتاندر است که بهترین نقطه قوت فیلم به شمار می‌رود.

«۷۵/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کیت اربلند»

چگونه ماهرترین جنگجوی کومانچی می‌تواند در مقابل یک موجود بیگانه بسیار باهوش و پیشرفته ایستادگی کند؟ این سوالی است که دن تراختنبرگ در فیلم «شکار» به آن می‌پردازد. تراختنبرگ در کنار بازیگران فیلم به خصوص امبر میدتاندر توانستند به این فرنچایز خاموش و متوقف شده، جان تازه‌ای بدهند.

«۷۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

به اندازه کافی قتل عام و اکشن بسیار خشن در فیلم «شکار» وجود دارد که مطمئنا طرفداران فرنچایز «غارتگر» را راضی خواهد کرد. این در حالی است که تغییر در محیط و خط زمانی داستان سبب شده تازگی و طراوت به این فرنچایز تزریق شود. این فیلم از بازیگران بومی استفاده کرده و بیشترین تلاش خود را کرده تا اصیل و دقیق باشد.

«۶۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «شکار» به عنوان یک اثر اکشن و بیگانه‌محور، اثری برجسته و با سرعت بسیار مناسب است که شگفتی‌هایی نیز دارد. سفر شخصیت اصلی در این فیلم یک هم‌بستگی احساسی به داستان داده است که دیگر فیلم‌های «غارتگر» فاقد آن هستند.

DARKSIRENmeysambSpider-Manmarioجیم

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Prey - گیمفا