آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید
آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید
آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید
آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید

آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از ۱۱۱ میلیون واحد رسید

ابوالفضل مناف زاده
۱۴:۱۴ ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید

 کنسول نینتندو سوییچ در سه ماهه‌ی منتهی به تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲، به میزان ۳.۳۴ میلیون دستگاه فروخت و آمار کلی فروش خود را به ۱۱۱.۰۸ میلیون واحد رساند.

نینتندو گزارش درآمد خود در سه ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۲۳ را منتشر کرد که شامل سه ماه منتهی به تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ می‌شود. طبق این گزارش، کنسول نینتندو سوییچ تا تاریخ مذکور آمار فروش ۱۱۱.۰۸ میلیون دستگاه در سراسر جهان را به ثبت رسانیده است. این آمار آخرین بار تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به عدد ۱۰۷.۶۵ میلیون واحد رسیده بود.

در طول این سه ماه، ۳.۳۴ میلیون کنسول سوییچ و ۴۱.۴۱ میلیون بازی این کنسول فروخته شده است. فروش سخت‌افزار به دلیل کمبود قطعات نیمه هادی که بر تولید تأثیر می‌گذارد، ۲۲.۹ درصد کاهش یافته است. تقاضا برای این کنسول هنوز در همه‌ی مناطق ثابت است و این کنسول در حال حاضر در ششمین سال عرضه‌ی خود قرار دارد.

چنین انتظار می‌رود که شرایط قطعات از اواخر تابستان تا پاییز بهبود یابد و نینتندو ادعا می‌کند که باید چشم‌انداز روشن‌تری در مورد تولید برای سال تقویمی آتی ارائه کند.

در زمینه‌ی آماده‌سازی برای فصل تعطیلات، ما از سیستم حمل و نقل مناسبی استفاده خواهیم کرد و برای ارائه هر چه بیشتر دستگاه‌های سوییچ به مصرف کنندگان در هر منطقه تلاش خواهیم کرد.

اما تاکنون تغییری در پیش‌بینی مالی تلفیقی این شرکت برای سال مالی ۲۰۲۳ ایجاد نشده است. این شرکت چنین پیش‌بینی می‌کند که تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳، ۲۱ میلیون کنسول نینتندو سوییچ فروخته شود.

Moein MM2deathwings...DARKSIRENبهزاد سالمیگیمری عادیVisible 6-tigh manM.KhParhamPorfosor...Eternal....meysambSquatlatexAlbertامیر حسین

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید
آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید
آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید
آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید
آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • به احتمال خیلی زیاد یا حتی به طور قطع با این سرعت سروسام آور در فروش ، رکورد پلی استیشن ۲ رو خواهد زد . احتمال خود نینتندو هم اینو میدونه و میخواد همین کار رو بکنه و شاید تا زدن رکورد ، کنسول نسل بعدی شون حتی معرفی هم نشه !

    Moein MM2ahmad...KillerTlou part 2 game of the centuryAlbertehsan.aParhamGozarmovaqat.more
    • sonicer گفت:

      مهمتر از رکورد فروش، سرعت فروش هستش که تو بازه زمانی کمتر میتونه این رکورد رو بشکنه.

      Moein MM2A.OffKillerAmir(PC & PS4)Tlou part 2 game of the century.ehsan.a
      • ehsan.a گفت:

        مقایسه کنسول دستی و هیبردی با کنسول خانگی اصلا کار درستی نیست هر موقع نینتندو کنسول خانگی ساخت تونست با کنسول های پلی استیشن رقابت کنه بیا با هم حرف میزنیم به یاد بیار نسل شش که نینتندو کنسول خانگی داشت حتی از ایکس باکس اورجینال هم شکست خورد دیگه چه برسه به پلی استیشن دو افسانه ایی . قیمت سوویچ ۲۰۰ دلار و ۳۰۰ دلاره توی بازاری هست که هیچ رقیبی توی کنسول های دستی و هیبردی نداره برای همین فروشش زیاده اینکه کتسولش هیبردیه و کمبود قطعاتش مثل کنسولای خانگی هم نیست تاثیر زیاد توی تولید زیاد و فروش زیاد داره در ضمن آخرین بار کنسول خانگی ps4 رکورد کنسول خانگی ps2 رو شکست و توی مدت زمان کمتر به فروش ۱۰۰ میلیونی رسید لازم نیست یه کنسول دستی و هیبریدی بیاد رکورد یه کنسول خانگی بشکنه پدربزرگ خودش قبلا اینکارو کرده

        Moein MM2A.OffTlou part 2 game of the centurykia (Bye All)god of warDARKSIREN
        • این nonesenseهایی رو میگی باور داری بهشون یا فقط یه چیزی میگی که گفته باشی؟ چه ربطی به دستی و هیبریدی بودن داره؟ خود نینتندو چندین کنسول دستی و هیبریدی عرضه کرد و شکست خورد، سونی هم بد شکستی خورد سر ps vita. فرقی نداره خانگی باشه یا دستی یا هیبریدی مهم اینه که نینتندو با سیاست درست و استراتژی مناسب تولید محتوای صحیح یکه‌تازی میکنه، اگر هوش و درایتش نبود که الان مثل wii u شکست خورده بود. بازار هم که هیچی اکثر فروش نینتندو سوییچ اروپا و آمریکا بوده کی گفته فقط بخاطر بازار ژاپنه؟ نینتندو با درسی که از کنسول کذایی wii u گرفت تونست موفق بشه که امثال تو بیان کذبگویی کنن. اگر فقط و صرفا هیبریدی بودن و دستی بودن موفقیت درست میکرد الان سونی PS VITA 2 3 4 هم تولید کرده بود.

          قیمت پلی ۲ زمان عرضه ۲۹۹ دلار بود سوییچ هم ۲۹۹ دلار. هر دو بعد از مدتی کاهش قیمت داشتن حتی از نظر قیمت هم نمیتونی استدلالی که کردی رو ساپورت کنی. جدای از تمام این‌ها، کمبود قطعات چه ربطی داره، کمبود قطعات مال کنسول‌های نسل نهمه به خاطر چیپ ست‌هایی که دارن، نینتندو سوییچ رقیب اونا نیست، نینتندو سوییچ رقیب نسل هشتم هم نیست، چیزی که اهمیت داره اینه که محبوبیت بالایی داره و این موضوع باعث ناراحتی یک سریاس که شما هم جزوشی.

          بماند که بحث کنسول خانگی هم باشه Wii یه بار ایکس باکس و پلی استیشن رو در هم کوبیده نسل هفتم و برنده رقابت در فروش بود. یکم فکر و تحقیق کن به جای این که اول کامنت بذاری.

          Tlou part 2 game of the centuryMmfbdeathwingsTUPACkia (Bye All)DarthLone wolfDARKSIRENETERNALMAN...Eternal...
  • Emmat گفت:

    .Wooh , Yeah babe ! that’s what I’ve been waiting for

  • یه دلقک: از ایکس باکس بیشتر بوده ههههههههه🤡🤡🤡🤡

    Moein MM2A.OffMamad_rzTlou part 2 game of the centuryDream in Red (Playstation T)داریوشAlbert
  • جانم … این است قدرت انحصاری!

    Moein MM2KillerAmir(PC & PS4)Tlou part 2 game of the centuryABDVD(تا درودی دیگر ، بدرود گیمفای عزیز).AlbertETERNALMANTUPAC
    • ETERNALMAN گفت:

      بیاید این کلیشهٔ ذهنی رو کنار بزارید و درک کنید موفقیت یک کنسول هیچ وقت در طول تاریخ فقط یک عامل نداشته و نخواهد داشت – انحصاری های نینتندو قطعا حرف زیادی واسه گفتن دارن ، اما تمام فروش کنسول بخاطر بازیای انحصاریش نیست ، فروش یک کنسول بر میگرده به بازاریابی شرکت سازنده که این خودش به چند عامل تقسیم میشه – بازی انحصاری ، حمایت توسعه دهنده های شخص ثالث ، تبلیغات مؤثر و هزینه کردن واسه برند سازی و تثبیت جایگاهش در ذهن اکثریت کژوال ، جلب اعتماد فن های قدیمی به طرق مختلف ، پشتیبانی و سرویس دهی بلند مدت و عوامل دیگه همه در محبوب شدن و در نتیجه فروش یه کنسول مؤثرن – نمی‌دونم دلیل نگاه تک بعدی شما چیه

      Tlou part 2 game of the century
  • موای گفت:

    نیتندو سوییچ حیف تو ایران خیلی اندریتده

    Moein MM2
  • ahmad گفت:

    نینتندو اگه فعلا کنسول جدید نده ، یقینا سوییچ رکورد ps2 رو تو فروش میزنه که احتمالا هم کنسول جدید نخواهد داد ، واقعا کارشون محشره ، اصلا به نسل و رقابت و این حرفا هیچ اهمیتی نمیدن ، فقط میفروشن در حالی که سوییچ هک شده …. حالا بعضی ها از این حرف من ناراحت میشن اما منطقی به قضیه نگاه کنید … اما با همه این اوصاف ، من خودم پلی استیشن رو به سوییچ ترجیه میدم

    Moein MM2
آمار فروش نینتندو سوییچ به بیش از 111 میلیون واحد رسید