جهان آزاد Halo Infinite عقبگرد و کاهش مقیاس چشمگیری داشته است
استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که طراحی جهان آزاد بازی Halo Infinite در مقاطعی بسیار سخت و چالشبرانگیز بوده و این موضوع منجر به کاهش مقیاس جهان آن شده بود.
بازی Halo Infinite مطمئناً دوباره علاقهمندان به بخش کمپین بازیهای این مجموعه را به سمت خود جذب کرد و با ساختار جهان باز خود بزرگترین تغییر فرمول Halo از زمان خلق شدنش را کلید زد. البته، همانطور که کسانی که بازی را انجام دادهاند متوجه شدهاند، جهان آزاد Zeta Halo لزوماً از نظر مقیاس چشمگیر نبود و تنوع محیطی نیز نداشت. اما طبق گفتهی سازندگانش، این جهان میتوانست بسیار بزرگتر و متنوعتر باشد.
جوزف استیتن (Joseph Staten) به عنوان کارگردان خلاق استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) در صحبت با تد پرایس (Ted Price) از استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) در طول قسمت اخیر پادکست AIAS Game Maker’s Notebook، فاش کرد که از زمانی که به تیم توسعهی Halo Infinite ملحق شد چیزهای زیادی را از جهان آزاد بازی حذف نکرد. همچنین، بخش کمپین این بازی تا ماه آگوست سال ۲۰۲۰ میلادی به شکل قابل توجهای کوچکتر شده بود. طبق گفتهی استیتن، هدف از این امر این بود که کیفیت را در اولویت قرار گیرد و اطمینان حاصل شود که بازی میتواند در زمان عرضه انتظارات را برآورده کند.
استاتن گفت:
من میدانم که قبل از این که به تیم ملحق شوم، آزمون و خطاهای بسیاری در زمینهی طراحی جهان بازی و تنوع زیستی آن انجام شده بود. حتی پس از این که به تیم ملحق شدم، باید تصمیم میگرفتیم که از وسعت کدام بخش باید کم کنیم. ما وقت نداشتیم تا سطح بازی را به همان اندازه که میخواستیم بالا نگه داریم. ما از دموی E3 تا زمانی که بازی را عرضه کردیم، گامهای بزرگی برداشتیم، اما همچنان باید وسعت جهان بازی را کاهش میدادیم.
ما در نهایت نتوانستیم چیز زیادی از جهان آزاد بازی را حذف کنیم، اما میدانم که وسعت بازی نسبت به طرحهای اولیه کاهش قابل توجهای داشته است. ما میدانستیم که باید یک تجربهی با کیفیت ارائه دهیم، جاهطلبیهای خود را در نظر بگیریم تا مطمئن شویم که انتظارات را برآورده میکنیم.
البته، این اولین باری نیست که متوجه کاهش سطح میزان جاهطلبیهای Halo Infinite در طول توسعهاش میشویم. گزارشهای قبلی چنین بیان میکردند که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در ابتدا روی یک جهان آزاد بسیار بزرگتر و متنوعتر کار میکرد که از نظر مقیاس میتوانستیم آن را با The Legend of Zelda: Breath of the Wild مقایسه کنیم.
بازی Halo Infinite در دسترس دارندگان پلتفرمهای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
دوستان من الان بخوام سری کامل این بازی رو انجام بدم تمامش رو پیسی هست یا نه اگه هست کدوم قسمت ها داستان مهمی دارن و کدوم قسمت ها زیاد مهم نیستن که اونارو بازی نکنم ۲ تا قسمت فکر کنم strategy داره که من از سبک strategy خوشم نمیاد ولی اگه داستان مهمی داره پلی میدم اگه نداره پلی ندم.
هیلو پنج روی پیسی نیست هیلو پنج و کراس فایر ایکس تنها بازیهای انحصاری ایکس باکس هستند که روی پیسی نیومدن
اگر روزی شیطان دنبال معلم بود ، من ایشون رو بهش پیشنهاد میدم …
اگر روزی گفتن عمق نفرت تا چه حد میتونه پیش بره ، من ایشون رو مثال میزنم
اگر روزی گفتن ، از نابینا کورتر هم داریم ،من ایشون رو اشاره میکنم
اگر روزی گفتن بدترین کاربر گیمفا از لحاظ کامنت دادن کیه ،من میگم ایشون رو بررسی کنن
…..
نفرتش به حدی رسیده که سوال میپرسن ، نمیتونه راهنمایی صحیح بکنه …
همه نسخه ها به جز هیلو ۵ رو پیسی هست.
هیلو وارز ۱ و ۲ بازی های استراتژی هستن.
این دوتارو میتونید تجربه نکنید ولی به نظرم هیلو وارز ۲ رو قبل از هیلو اینفینیت برید.(یه جورایی پیش زمینه محسوب میشه)
مرسی عزیز.
خواهش🙏
یکی از بدترین نسخه های این سری بود به نظرم. بعد یک سال تاخیر انداختن انصافا حقش نبود اینطوری کنن با طرفدارای این مجموعه. سپردنش به ۳۴۳ تصمیم اشتباهی بود که باعث شد نتیجش این بشه باید میدادن بانجی روش کار میکرد
از اوایل دوهزار طرفدار این بازی ام و اینفینیت بهترین کمپین سری رو داره. ۳۴۳ با آزمون و خطا به فرمول درستش رسیده و فقط اگه aim رو هم حذف کنه همین مسیر دوباره به موفقیت منتهی میشه.
داش گلم تو تا همین دیروز نمیدونستی بانجی چیه فکر میکردی به جامپینگ بانجی میگن بانجی
حالا که سونی خریدتش میگی میدادن بانجی؟
خود مایکروسافت انقدر پول داره که میتونست بده بانجی ولی یه چیزی از من و شما بیشتر میفهمه
🤣🤣
بانجی جامپینگ رو خوب اومدی
ولی مایکرو سافت هم هیچی نمیفهمه
جدی میگم
اگه میفهمید که بازی رو نمیداد دست ۳۴۳!
شما هم تا سال ۲۰۲۱ نمیدونستین فرق بین rpg و jrpg در چیه تا اینکه مایکرو اومد بتسدا رو خرید و بعدش از روی فن بودن تازه فهمیدین ماجرا از چه قراره و الانم دارین واس کاراکتر لالتون لحظه شماری میکنین…😉
آخه تو چه میدونستی بتسدا چیه اصن و چه گیمایی رو ریلیز کرده…
همون بازی با کارکتر لالش شده کابوس روز و شب فن بویای سونی مثل تو پس همینطور حرص بخور ما ام کیف میکنیم
ضمنا با همین فرمول کارکتر لال بازیای بتسدا ۲ بار گوتی شدن ۳ بار بیگ وینر شدن بازیاش و بتسدا حتی قبل از این توسط مایکرو خریداری بشه همیشه جرو پر طرفدار ترین سازنده ها بود و از سلاطین RPG اینکه تو تا دیروز نمیدونستی بتسدا چه بازیایی عرضه کرده دقیقا در وصف خودته
همون بهتر که بانجی واس این گیم بی ارزش وقتشو نزاشت.
موقعی که بانجی برای مایکروسافت بود:اشغال ساز،حالا که برای سونی شده:شاهکار ساز.میشه شما فن بوی ها گمشین از جلومون؟خسته شدیم.دیگه سایت فضای حرفه ای قدیم رو نداره
هیلو،دووم،ولفنشتاین:مهمترین شوتر های تاریخ که هر سه تاشونم دست مایکروسافته!حرفی دیگه نمیمونه؟خدافظ
مایکرو از خداشو بانجی قبول نمی کرد
حسن جان غذا به ترول جماعت نده …
مایکرو میدونه ۳۴۳ بهترین استودیو برای ساختن همین هیلو هستش …
و اتفاقا اینفینیت بازیه بسیار خوبی هم بود … تنها مولتیش ناقص بود و خوب پشتیبانی نشد ….
ایناهم چند نفرن ،بیکارن تو پست مربوط و غیرمربوط به خاطر تحت فشاربودن زیاد ،از خودشون کامنت چرک و خزعبل منتشر میکنن …
وگرنه اگر منطق داشتن بازی که خیلی ها باهاش حال کردن رو نمیکوبیدن ….
نمیدونم برای من باگ خورده فقط یا مشکل همگانی هست ، نصف کمپین رو رفته بودم یروز که اومدم ادامه بدم بازی از یکی از سیو های اول بازی اومد😐
تنها عیب اینفینیت که خیلی بزرگ هم هست نبود تنوع محیطی بود فقط یه مدل درخت تخریبا یک شکل نه در ارتفاعات نه پایینترین سطح هیچ تفاوتی نیست حالا مقایسه کنید با تنوع محیط هیلو ۴ کاملا عقبگرد هست او درختای سر به فلک کشیده زیرشون آسمون رو نمیبینی دشمنای روی درختا و روی زمین تا محیط خشک و غیره..جالبه بازی اینقدر جذاب هست که تا تمومش نکنی دسته رو زمین نمیذاری ا
اگه اینفینیت تنوع محیطی داشت جز بهترین بازی ها میشد حیف لنظر من کمکاری شده یا اینکه واقعا بازی ریبوت شده وگرنه این یه مدل درخت صرفا کپی پیست هست
اینفینیت مثل نسخه بتا بود واقعا هیچ نواوریم نداشت. شما گادو ببینین تو همون تریلراش هزارتا نوآوری و چیزای جدید بود. اونوقت هیلو همون نسخه تکراری بود که بود.
حالا بذار بیاد همون گاد قبلی کلی ایراد بهش وارد هست با تمام جذابیتش.شما میگی نوآوری من دیدم یه زنجیر اضافه شده که مثل اضافه شدن گراپل تو اینفینیت بقیه ۹ قلمرو گیمپلی همونه فکر کنم هنوزم کریتوس نتونه از رو یه سنگ بپره و قابلیت پرش نداشته باشه.تنها چیزی که راگناروک رو خاص میکنه جذابیت اساطیر نورث هست و اینکه پایان هست و داستان باز نمیمونه برا همه جذابه وگرنه قرار نیست نوآوری خاصی توش اتفاق بیافته.من مثل شما فن اینجوری متعصب نیستم که ایراد الکی بگیرم یا حتی خودمو بخاطر ایراداتی از یه بازی خوب محروم کنم گاد رو یماه پیش با زیرنویس فارسی بازی کردم امسال بعد از اسکایریم و سه گانه هیتمن و در کنار رزیدنت اویل ۷ بهترین بازی بود که بازی کردم.و گاد جدید هم حتما یجوری قبل از اومدن استارفیلد بازیش میکنم
هیلو و فورزا و دیسهانورد۲ هم بهترین بازی هایی بود که سال گذشته بازی کردم.جمعا تو ۲سال گذشته حدود ۲۰ بازی aaa بازی کردم بیشتر از هر زمانی که گیمر بودم
خودتو عذاب نده زیادم تو این سایتا وقتت هدر نده منم چون سر کار نمیتونم بازی کنم وقت میذارم
۳۴۳داشته چیکار میکرده؟!خب بازی رو نتونستی خوب لانچ کنی،حداقل ازش خوب پشتببانی بکن!
معلوم نیست بنظرم اینو نهایت تو ۲سال ساختن تقریبا ۷۰۰ کارمند با سابقه دارن.بنظرم اینکه گفتن بازی یبار کامل ریبوت شده درسته
از گوریلا بهترن که از ناتوانی سروراشون بستن
بازی جهان باز گوریلا از فرست پارتی خطی اکس باکس کیفیت بیشتری داره😃🤗
همونی که مردم کرکی هم دانلودش نکردن؟ انقدر بازی بی ارزشی بود که مجبور شدن کلی تخفیف بزنن و بیارنش رو pc اخرش به اندازه یه گیم ایندی فروخت
بعدشم جهان همون جهان باز گوریلا فقط چند بچه سال هیچی ندیده رفتن سراغش مگه نه هرکی گیمر باشه میدونه چه زباله ای بوده
تنها عیب؟
😐
از استودیو ۳۴۳ توقعی بیش از این نمیرفت
هیلو اینفینیت در کمتر از ۲ ماه از صفحه روزگار محو شد
قراره سرور های خاموش بشه؟ نگو!!
داری بازی ۲۰۲۱ رو با بازی سال ۲۰۱۳ مقیاس میکنی؟🙂
از انتشار اون ۹ سال میگذره. از این یکی چی؟
نمیدونم سال انتشار بازی چه ربطی به خاموش شدن سرور ها داره😐
روی ایکس باکس زیر یک دقیقه مچ میاره(این که پلیر نداره توهم سونی فن هاست). کاش امثال شما ها دست کم یک ثانیه بازی رو از نزدیک دیده بودن!. و البته سرورهای هیلو ۳ بعد ۱۴/۱۵ سال تازه برای نسل ۷ خاموش شده و هنوز در نسل هشت و نه پلیر داره!..
بازی های آنلاین متکی به محتوا هستن و هیلو اینفینیت تنها مشکلش همین هست که با اومدن فورج و مپ های جدید حل میشه اما مطمئنم باش ده سال دیگه هم سرور هاش خاموش نمیشه!. از این چرت و پرت ها برای سی آف تیوز هم میبافتین اما حالا از ۳۰ میلیون گذشته. مثل این که دلواپسان هیلو نمیدونن سونی از نسل هفت تا الان حتی یک مورد موفق آنلاین برای نمونه هم نداشته! بیشتر نگران چیزی باشید که باهاش سر و کار دارید نه چیزی که حتی یک ثانیه هم از نزدیک ندیدینش!
شما حرص نخور، اگه اینا رو هم نمیگفتی متوجه میشدیم فنبوی هستی دیگه این همه قصه سر هم کردن نداره ، halo infinite یه بازی متوسط بود نه خیلی بد که بقیه میگن نه خیلی خوب که شما ها میگید و کاری هم با مقایسه با نسخه های قبل خودش ندارم، بازی نبود که بگم بخاطرش xbox series گرفتم، حتی زورم اومد که روی هارد کنسول بمونه سریع پاکش کردم. تنها بازی خوب انحصاری xbox این نسل فقط و فقط forza horizon 5 بود و بس. اینم جدیدا مود شده همه از زندگی بقیه خبر دارن که کی چه کنسولی داره و کی چه بازی رو انجام نداده. اگه غیب گو شدید بگید حداقل ما هم بدونیم.
از نسل هفت تا الان هروقت یه فن بوی سونی خواسته خودش رو منطقی یا بی طرف جلوه بده از فورزا مایه گذاشته!! فلان بازی ماکروسافت حالا!! خوبه اما فقط فورزا بین بازی هایش عالیه! این داستان از فورزا موتور اسپورت ۳ تا هورایزن ۵ ادامه داشته! راجع به حرص هم بیشتر به تو میاد که در حال خوردنش باشی تا من!..
___
کسی که هیلو اینفینیت بازی کرده باشه میفهمه و میدونه که چطور باید نظر بده و ایراد کار و نقطه قوت کار کجاس! این که مثل ظبط صوت هرچی گذاشتن دهنت رو تکرار کنی صرفا یه فرد سمی هستی که از سر فشار میای چرند بافی میکنی مثل این دو نفر بالا همیشه در پست های هیلو درحال به رخ کشیدن نادانی شون هستن. جالب تر این که کسانی چنین حرف های رو میزنن که از دل باختگان THE LAST OF US هستن! بازی که چند سال بعد انتشارش هنوز بخش آنلاین نداره همون اولی هم چند سال پیش سرورهاش خاموش شد!!!(از بس که بازی میشد)و سوال اینجاست با این بی برنامه گی های ناتی داگ اگر عین هیلو روز عرضه مولتی پلیر میداشت الان که هیچ،همون ماه اول در چه وضعیتی میبود؟ (شاید مثل انچارتد همون اوایل از یاد میرفت که چنین بخشی هم داره!!).. الان قراره ریمستره ریمستر لست ۱ بدون مولتی پلیر با قیمت ۷۰دلار عرضه بشه! سونی خوب فهمیده چطور به راحتی میتونه با کمترین زحمت از این افراد شیر ده لذت ببره. حتی زحمت ریمستر مولتی رو هم به خودش نمیده. بعد اینا تو پست های هیلو نگرانند!!!!!
بخش اول کامنتت رو خوندم دیگه حوصله نداشتم ادامه اراجیف رو بخونم. ولی، برای منی که ۵ سال Rainbow six siege، ۲ سال apex legends، یک سال call of duty bo4 و خیلی از shooter هایی با سبک مختلف بازی کردم، اصلا با halo infinite کنار نیومدم یه مولتی کاملا خشک و بی محتوا داشت که بعد دو سه match تکراری میشد. اینم که میبینی کسی از forza تعریف میکنه چون حقیقت همینه، بازی بهتری وجود نداره که بخوای تعریف بکنی. من هر سه تا کنسول رو دارم و نیازی نداره طرفداری بی دلیل از هیچ کدوم بکنم. فنبوی به کسی میگن که اگر کسی از بازی که روی کنسول نازنینش بوده بد بگه سریع به همه تهمت میزنه که بازی نکردید یا عالم و آدم فن بوی هستند به جز من. جالبه میگه من حرص خوردم خودش یه طومار نوشته
اینفینیت نه، بگو نفتی و شبیه ساز گوریل کشی😂
گرافیکشم که واس عهد بوقه متاسفانه!!
Halo Infinit >> LAST OF US ۲
#فن بوی نباشیم
از کل کل سر بازی ها چی بهتون میرسه
مثلا یه نفر نوشته د لست آف آز ۲ بهتر از هیلو هستش
شمایی که مقایسه کردی این دو تا بازی رو با هم
با چه معیار های مقایسه کردی🤦😐
قبول دارم ایکس باکس تو سبک شوتر عالی عمل کرده
از اون سمت هم پلی استیشن تو سبک داستان سرایی بهتر عمل کرده
خدایی با این فن بوی بودن به شما چی میرسه
دوتا کنسول هستن که برای جذب مخاطب دارن رقابت میکنن
من خودم پلی استیشن داشتم ولی الان ایکس باکس دارم چون بازی های انحصاری ایکس باکس رو نکرده بودم