الکترونیک آرتز: عناوین تکنفره بخش مهمی از مجموعههای ما هستند
شرکت الکترونیک آرتز در بیانیهای که کمتر کسی آن را خواهد پذیرفت ادعا کرد که بازیهای تکنفره بخش بسیار مهمی از مجموعههای این شرکت را تشکیل میدهند.
در جریان کنفرانس مالی سه ماههی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) برای تحلیلگران و سرمایهگذاران، اندرو ویلسون (Andrew Wilson) به عنوان مدیر اجرایی و کریس سو (Chris Suh) به عنوان مدیر ارشد مالی این شرکت صحبتهایی دربارهی بازیهای تکنفره کردند.
ویلسون توضیح داد که بازیهای تکنفره بخشی از استراتژی الکترونیک آرتز برای برآورده کردن انتظارات و برانگیختن انگیزههای گیمرها هستند و در واقع به رشد شبکهی این ناشر به خصوص زمانی که گیمرها در حال تجربهی بازیهای EA هستند کمک میکنند. در واقع، این دو فرد بازیهای تکنفره را «بخشی واقعاً، واقعاً مهم» از مجموعههای کلی الکترونیک آرتز خطاب کردند.
در این صحبتها چنین آمده است که:
دیدگاهی که ما در مورد این موضوع داریم کمتر به یک بازی یا چند بازی خاص اختصاص دارد و به طور کلی در مورد انگیزههایی است که این بازیها برمیانگیزند.
بنابراین ما میدانیم که گیمرها از انگیزههای اصلی نظیر الهام گرفتن، فرار، رقابت، ارتباط اجتماعی، خودساختگی و خلق کردن چیزی را در خود دارند. این چیزهایی که ما را به عنوان سازندگان بازی تشویق به خلق جهانها و ساختن شخصیتها گرد هم میآورد و داستان گویی نیز در تحقق بخشی از آن بسیار مهم است، قابل چشمپوشی نیست.
بنابراین وقتی به مجموعههای خود فکر میکنیم و به ساختن نسخهی جدید آنها میاندیشیم، روی دو مسیر کلیدی قدم برمیداریم. اول، چگونه میتوانیم داستانهای خارقالعاده روایت کنیم و دوم، چگونه میتوانیم جوامع آنلاین عظیمی بسازیم؟ و سپس چگونه این دو را با هم ترکیب کنیم؟
بنابراین وقتی به کارهای ما نگاه میکنید، آنچه که باید به دنبال آن باشید این است که چگونه این کار را انجام میدهیم؟ چگونه این دنیاها را میسازیم و داستانهایشان را بازگو میکنیم؟ چگونه در حال توسعهی جوامع آنلاین جهانی هستیم؟ و چگونه این دو چیز را برای تحقق انگیزهها کنار هم قرار می دهیم.
و چیزی که میبینیم، این است که یک، شبکهمان را رشد دهیم و دو، میزان زمانی را که بازیکنان در شبکهمان و در داخل و اطراف بازیهایمان صرف میکنند، افزایش دهیم. ما اینطور فکر میکنیم که بازیهای تکنفره بخش بسیار مهمی از مجموعههای کلی ما است که در تحقق آنها انگیزههای اصلی ذکر شده وجود دارند.
روشی که ما همیشه برای آن برنامهریزی خواهیم کرد فقط نگاه کردن به جامعهی خود است و نگاه کردن به نحوهی گذراندن وقت و بررسی این که در کجا ممکن است انگیزهها برآورده شوند. ما به دنبال تکمیل این مجموعه با افزودن بازیهای آنلاین جدید، بازیهای چندنفرهی جدید و بازیهای تکنفرهی جدید هستیم.
همچنین، سو اضافه کرد که بازیهای سرویس محور هنوز هم سهم عمدهای از کسب و کار الکترونیک آرتز را به خود اختصاص میدهند، زیرا آنها «یک جریان با درآمد ثابت، بسیار قابل اتکا و تکرار پذیر» را خلق میکنند.
اندرو به خوبی توضیح داد، اما همانطور که ما در مورد تأثیر مدل در تأثیر مالی فکر میکنیم، اولین چیزی که همیشه باید در نظر داشته باشیم این است که بازیهای سرویس محور همچنان در ۱۲ ماه اخیر بیش از ۷۰ درصد از درآمد ما را در بر میگیرند. این یک جریان درآمد ثابت، بسیار قابل اتکا و بسیار تکرار پذیر است و همچنان محرک غالب در بلندمدت PNL [سود و زیان] ما خواهد بود.
در وهلهی دوم، ما در مورد سرمایهگذاری که انجام میدهیم به اندازهی کافی صحبت کردهایم و این صحبتها هم شامل بازیهای سرویس محور و هم شامل بازیهای تکنفره میشود.
بنابراین، در طول زمان ما به سرمایهگذاری ادامه میدهیم. رشد بلندمدت ما به سرمایهگذاری در عملکرد مداوم و پایدار کسب و کار سرویس محور ادامه خواهد داد و در این راه مقداری سرمایهگذاری نیز خواهیم کرد.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
مثل چیز دروغ میگه اگه واقعا اهمیت میداد bioware رو مجبور نمیکرد بازی انلاین بسازه و battlefield رو بخاطر تمرکز روی بخش آنلاین خراب نمیکرد. به مدال هم گند زد medal پتانسیل رقابت با کالاف رو داشت
اصلا نمیدونه دارن چی میگن یروز میگه تک نفره خوب نیس یکروز میگه شاهکاره😂
زیاد هایپ نشین میخوان گندکاری توییت هایی که زدن رو جمع کنن قبلا از این حرف ها زیاد زدن
اینا خودشون هم نمیفهمن دارن چی کار میکنن یه بار میان میگن سینگل پلیر بده بعد میان میگن خوبه اخرش تکلیفشون مشخص کنن
شما هم مثل من تیتر خوندید خندتون نگرفت؟
الکی میگه
تا دیروز ea میگفت عناوین تکنفره مردن فقط ادمای احمق میرن سمت عناوین تکنفره حالا که دید نون تو بازی تکنفرس حرفش پس گرفت ea پست ترین شرکت بازی سازی تو جهانه
فقط حرف میزنن ، پای عمل که میشه : این اسکین رو بزار تو apex به قیمت ۳۰ دلار 😂😂
یه روز میگه بازی تک نفره مرده به روز میگه بخش مهمی از مجموعه های ما هستند😁