نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا
نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا
نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا
نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا

نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد

کسری نراقی
۲۰:۵۹ ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا

نسخه نهایی بازی «هومییز» که ورژن بتا آن ۵ ماه پیش در اختیار کاربران قرار گرفته بود امروز برای پلتفرم PC منتشر شد. هومییز که یک بازی چند نفره Free-to-play یا رایگان است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان از طریق لانچر «گیم آپ» آن را دانلود و تجربه کنند.

هومییز (Hoomeez) یک عنوان چندنفره بتل رویال محسوب می‌شود که دارای چندین مد مختلف است. در مد اصلی پلیرها باید در مپ‌های بازی به جمع آوری سکه بپردازند و همچنین اجازه ندهند دیگر پلیرها از آن‌ها پیشی بگیرند. مپ‌های این بخش بزرگ و عموما به شکل مارپیچ‌های تو در تو طراحی شده‌اند تا تسلط بر هر نقشه هم به چالشی مهیج برای مخاطبان بازی تبدیل شود.

دیگر مد مهم بازی فوتبال است که در آن می‌توانید خنده‌دارترین مسابقه فوتبالی زندگی خود را تجربه کنید. در اینجا هیچ قانونی به جز گل زدن وجود ندارد و حتی می‌توانید برای برنده شدن رقبای خود را کتک بزنید!

در نهایت سومین مد بازی Race است که طی آن کاربران باید در سریعترین زمان ممکن به خط پایان برسند.

هومییز در حال حاضر دارای ۲۰ مپ منحصر است و به مرور زمان مدها و مپ‌های بیشتری بر اساس فیدبک کاربران برای آن منتشر خواهد شد.

هومییز نخستین عنوان بتل رویال ایرانی با پشتیبانی چند ساله است که هر فصل آن با تغییرات عمده همراه خواهد بود. همچنین سورنا در نظر دارد هر ۳ ماه یک بار Roadmap منتشر کرده و برنامه‌های آینده تیم توسعه دهنده اعم از مپ‌های جدید ، آیتم‌های جدید و جوایز مختلف را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.

این بازی ماحصل تلاش ۲ ساله تیمی ایرانی متشکل از ۸ بازیساز با تجربه است که سعی کرده‌اند عنوانی با استاندارهای جهانی درست کنند.

 نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی هم اکنون از طریق لانچر گیم آپ قابل دانلود است و به زودی نسخه موبایل بازی نیز با قابلیت کراس دیواس (اجرای بازی با یک اکانت برروی چندین دستگاه و پلت فرم) در ایران منتشر خواهد شد.

تمامی کاربران می‌توانند همین حالا نسخه نهایی بازی هومییز را از طریق گیم آپ منتشر کنند. لانچر گیم آپ با در اختیار قرار دادن رایگان بسیاری از بازی‌های تحسین شده ریز و درشت ، آن هم با استفاده از ترافیک نیم بها شرایطی استثنایی را برای گیمرهای داخلی رقم زده است. تنها کافی است لانچر گیم آپ را دانلود کرده و سپس بازی مورد علاقه خود را به صورت کاملا رایگان همراه با ترافیک نیم بها دانلود کنید. گیم آپ همچنین میزبان چندین عنوان Free-to-Play خارجی است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند.

حداقل مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای بازی هومییز: 

 بازی آنلاین هومییز را می توانید حتی با ضعیف ترین سیستم و اینترنت نیز تجربه کنید، بازی برای اکثر کامپیوترها قابل استفاده است و با توجه به حجم بسیار کم آن به راحتی می توانید تنها با ۲۰۰ مگا بایت این بازی را دانلود کنید و با هر اینترنتی آن را تجربه کنید.

سیستم عامل: ویندوز ۷,۸,۱۰

پردازنده Core i3  یا  Ryzen 2,3

رم: ۴GB

پردازنده گرافیکی: Intel HD

حجم دانلود: ۲۳۵ مگا بایت

حافظه مورد نیاز برای نصب : ۱ گیگابایت

لینک های ضروری:

شرکت سازنده: سورنا گیمز

www.sourenagames.com/fa

ناشر: گیم آپ

www.gameup.ir

Website:
https://hoomeez.com

Instagram:

https://www.instagram.com/hoomeez_game/?hl=en

Telegram:

https://t.me/Hoomeez

Discord:

https://discord.com/invite/vP9sjmDz9J

Moein MM2Ali slhعلیAlbertEspressoO2CameraManکاکاسنگیAMIR WAZOWSKIامیر حسینmeysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا
نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا
نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا
نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا
نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اول از شیردوشی با استفاده از زولا ( کپی محض کانتر ) و بعد هم الان از این ( کپی کامل فال گایز ). کلا هر گیمی که اسم سورنا گیمز پشتشه یعنی pay to win . من خودم ی مدت ک اینترنت خوب و قوی نداشتم به ناچار مجبور شدم زولا پلی بدم و واقعا پشیمونم ، چون نزدیک ۱ میلیون خرج این بازی اشغال کردم . حتی استیم هم رولت رو حذف کرده . ( تازه نسخه اروپایی که خیلی از این ایرانیش بهتره )

    Moein MM2Geralt of Riviavahid gamerعلیEspressoEHSBIZCameraManکاکاسنگیAMIR WAZOWSKI
    • رولت = زولا ( تایپ هوشمند ۰__۰ )

      Moein MM2علیEspressoEHSBIZCameraManکاکاسنگی
    • CameraMan گفت:

      یادش بخیر ی دوره کلا همون گیر اینا افتادیم من خودم تا ۲ سال پیش وقتم حروم کردم برای زولا درحالی که نسخه ایرانی بازی به کنار که کلا.%!.. بوده ماشالله برای گرفتن یک کامو ام ۴ مجبوری بودی دو گرون پول تو به خاطرش حرومی کنی تا شاید یک گانی به دست بیاری که بتونی ۲۴ بار نمیری تو دث مچ..میدونی قضیه باعث میشد بسوزی چی بود اینکه نسخه اصلی بازی یا نسخه ترکی بازی تو با آدمی که نسخه فارسی مجبور بودی برای مثال همون اول کمی حالا گلد بخری تا خودت به جایی برسونی با میلیون ها تومن اما مثلا تویی که سر جمع ۱۷ دقیقه بود کلا بازی استارت کردی بودی در زولای ترکی هم سطح مثلا منی بودی که ۷ میلیون توی ۳ سال حروم بازی کرده بودی..

      Moein MM2علیEspresso
    • SSrM گفت:

      زولا ساخت ترکیست دوست عزیز

      Moein MM2
  • vahid gamer گفت:

    متاسفانه ایرانی جماعت فقط بلده کپی کاری کنه. این بازی ۹۰ درصد شبیه و کپی بازی فال گایزه. ایده پردازی در حد صفر، هموطن بازیساز یه بازی بساز شبیه بازی خارجی نباشه.

    Moein MM2علی
  • CameraMan گفت:

    🙂
    یک اسکی بسیار خوب از فال گایز
    ببینید الان من دلیل میخوام چرا باید وقت با ارزش تابستانیم رو به خاطر این بازی حدر بدم چون میتونی کاراکتر خودت بسازی (وای چقدر جالب) یا چون کمی گذشت مثل پروژه های گذشتتون آیتم های درپیت آبادی اد بدین بازی و از پلیر خدا تومن پول بگیرین یا به خاطر گرافیک بسیار فضایی بازی؟ یاهم چون به خاطر توپ پلاستیکی قشنگتون برای یاد دوران کودکیمه؟
    یعنی فقط میتونم بپرسم wtz?

    Moein MM2علی
  • EHSBIZ گفت:

    خب تو تقلیدش از فال گایز شکی نیست.
    ولی من دیدگاهی دارم اینو میخواستند به عنوان یک گیم رایگان بیارند چون اون زمان بتاش فال گایز توسط اپیک گیمز خریده نشده بود و رایگان نبود.
    ولی خب شکست خورد و میخوره چون فال گایز توسط اپیک گیمز رایگان شد.
    تنها مزیتی که داره اینه که سیستم ضعیف تری از فال گایز می خواد

    Moein MM2
  • Ali slh گفت:

    من بتا پلی میدادم
    سیستم پلیر یابی که ضعیف بود و همه از دم ربات بودن
    آواتار ها سخت ساخته میشد و ۹۰ درصد مواقع لود نمیشد داخل بازی
    چیزی نبود که بتونیم فرندی ادد کنیم که با هم پلی بدیم
    افت اف پی اس خیلی شدید توی بازی بود

    ولی کلا اینارو کنار بزاریم( به عنوان ‌کسی که بازی‌سازی کار میکنه ) بنظرم خوبه حمایت بشه و هنوز مستعد کلی پیشرفت هست این بازی و بد نیست خودمون با دستای خودمون بازیساز های عزیز رو خفه کنیم و مجبور به فریلنسری برای شرکت های خارجی بکنیم که دست مزدشون در حد … و کار در حد لست اف اس میخوان پرفکت باشه …

    اینم بگم امیدوارم به بتا پلیرا یه چیزی بدن خیلی باگ من خودم ریپورت کردم توی ۲ هفته ای که پلیش دادم
    بعد دوستان کلاینت خودشون توش گیم های خوبی هم پیشنهادی گذاشته یه نگاه بندازید پشیمون نمیشید

نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا
نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد - گیمفا