تحقق بلندپروازی استودیوی Haven پس از خریداری شدن توسط سونی
رئیس استودیوی هیون (Haven Studios) طی مصاحبهای با وبسایت سونی از امکان تحقق بلندپروازی آن پس از خرید توسط سونی گفته و بازی بعدی خود را خلاقانه توصیف کرده است.
جِید ریموند (Jade Raymond) در این مصاحبه اعلام کرده است نخستین بازیشان تحت نظارت سونی، عنوانی خلاقانه است و افراد برای تجربهی آن هیجانزده خواهند بود. او در ادامه به این موضوع نیز اشاره میکند که تبدیل شدن به عضوی از استودیوهای پلی استیشن (PlayStation Studios) امکان شناخت و تحقق بلندپروازیهای این استودیو را فراهم کرده است.
هماکنون بیش از ۱۰۰ عضو استودیوی مذکور در حال تجربه و توسعهی این بازی معرفینشده هستند که یکی از چندین عنوان سرویسمحور در دست ساخت سونی برای پلی استیشن ۵ خواهد بود. ریموند در ادامه میگوید که مهندسین متخصص فضای ابری نیز به تیم سازنده اضافه شدهاند، زیرا بخش بزرگی از دورکاری جهت توسعهی این بازی در این فضا صورت میگیرد.
نکتهی جالب توجه دیگر هم آن است که این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ (Unreal Engine) ساخته میشود.
بخشی از سخنان ریموند به شرح زیر است:
با خوشحالی اعلام میکنم که بازی در این مرحله از ساخت هم جذاب است. ما هر روز آن را تجربه میکنیم که نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای ادامهی مسیر دارد. این پروژه، اولین بازی استودیوی هیون و نخستین عنوان ما برای پلی استیشن خواهد بود. ما خواهان آن هستیم که بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم. انتظارات زیاد است، اما تیم خوبی داریم و میدانیم که میتوانیم بازیای خلاقانه خلق کنیم که افراد، مشتاق تجربهاش باشند.
جید ریموند
همچنین، به نظر نمیرسد که به زودی شاهد انتشار اخبار جدیدی از این بازی باشیم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
از اونور هم ایکس باکس چن ساله که در حال ساخت فیبل هستش و ساختشو داده دست یه استودیوی ریسینگ ساز😢( تازه هنوز کار داره تا بازی گلد بشه)
بازی استیت آو دیکی ۳ هم که ساختش روی هواعه و اوضاع استودیو سازندش اصن خوب نیست.
یه استارفیلد داره که اونم گیم پلی خشک و کاراکتر لال داره و پیشرفتی نسبت به فال اوت ۴ توش حس نمیشه…( یه چیز بیخود و بیهوده)
الدر ۶ هم میره واس نسل ۱۰ ویدیوگیم…
از این ور ناتی داگ یه دونه اشتباه میکنه سر ریمیک لست ۱ میکنه همه با زمین و زمان میریزن سرش
ظلمه به قرآن
قرار نیست یه استودیو همیشه شاهکار بسازه
گاهی وقت ها باید از شکست درس گرفت
ینی عامدانه شکست بخوریم؟!
وات د هل
بازیای بتسدا رو ایکس باکس منتشر نمی کنه.
خبر سونی میای از ایکس باکس میگی اسپم حساب میشه🤔
۱.فیبل رو ناقص عرضه کنه تو خوشحال میشی؟
۲. اگه خراب کرده فیبل رو (هنوز تریلر و اطلاعات منتشر نشده ازش) آره پلی گراند خراب کرده
۳.استیت آف دیکی مگه اصن آیپی مهمیه😂والا من تعجبم چرا با این همه فاجعه بودن استودیو و خود عنوان چرا هی نسخه جدید معرفی میشه
۴.الدر اسکرولز تم مدیوال داره فال اوت تم پساآخرالزمانی و استارفیلد فضایی
چجوری مقایسه کردی من نمیدونم!! فقط جفتشون آر پی جی هستن
۵.با قابلیت کاراکتر سازی و این حجم از دیالوگ چجوری کاراکتر غیر لال میخوای؟!
۶.خوشحال میشم بازی با عظمت الدراسکرولز فال اوت و یا استارفیلد پیدا کنی که گیمپلی خشک نداشته باشه
نمیگم گیمپلی خشک مشکل نیست در حقیقت میگم رفع این مشکل تو این مقیاس زمان و هزینه زیادی میخواد
۷.(یه چیز بیخود و بیهوده)#منطق
۸.الدر۶ همزمان با ریمستر ریمیک لست پارت ۱ میاد
برام سواله اینا چه ربطی ب این مقاله داره
از اینور آدمایی مثل تو که فنبوی های خوبی هستن میان و به چیز بی ربط و به یه مسئله دیگه ربط می دن ، مشخصه اطلاعاتت از خوده استودیو سازنده و مقاله هایی که میاد بیشتره ، همین استارفیلد می خواست انحصاری زمانی خودم ps بشه ، undead labs هم از وضعیت بدی برخوردار نیست مقاله ی خبری رو کامل بخونید ، الدر ۶ هم از اول معلوم بود به این پدیا نمی یاد ، آنقدر تعصبی نباشید ، از فشار و ناراحتی کسی به جایی نمی رسه
توانایی خانم ریموند اثبات شدس
بعد از گاد رگناروک (تو بازیای سونی) اول منتظر اسپایدی۲ و بازی بعد هاوس مارک و بعد منتظر بازی استودیو هون م
خوبی سونی تو ساپورت از استودیو هاش و نگه داشتن استاندارد هاست(تو ۴ نسل گذشته بود ایشالا این نسل هم ادامه داره)
به جایی نمیرسه
ب چند تا از بازیای این استدیو میگید
(واقعا ترول نمیکنم میخوام بدونم بازیای چ سبکی میسازع)
این یه استودیو تازه تاسیس هستش مثل یه آیپی جدید
تازه میخوان اولین بازیاشون رو بدن بیرون
اها ممنون
فقط دلیل اینهمه دیس نمدونم چیه:-\
خوبه. امیدوارم این پروژه موفقیت امیز باشه و در ادامه جید ریموند و باقی مغز متفکر های این استودیو با کمک و نظارت سونی یه بازی داستان محور و خاص توسعه بدن که اگه اینکارو انجام بدن به خاطر جید ریموند خاص بودنش بعید نیست.
بهتره بلند پروازی شون متای خوبی بگیره ، چون مدیران پلی استیشن به لطف درک فضایی شون از صنعت گیم و باب میل فن بوی ها ، این مربع کوچک رو معیار قضاوت زحمات یه استودیو و استعدادشون قرار میدن و اگه عدد نهایی پایین باشه ، یا مثل استودیو bend مورد بی توجهی قرار می گیرن یا مثل evolution کلا تعطیل میشن – خلاصه از ما گفتن بود
اما نتیجه اش بد نشده حداقل یک سال رو با بازیaaa متا ۳۹ و ایندی متا۷۷ سر نکرده تونیک هم که داره میاد و ایندی متا۸۵ هست.
اینکه وسواس رو بازیهایش داره چیزی هست که شما ها هیچ وقت درک نمیکنید همین ناتی داگ اگه سر این ریمیک بد عمل کنه دیگه اون اشتباه رو انجام نمیده بر خلاف بقیه که هی گند میزنن و هی گند میزنن.
انصافا خودت خندت نگرفت از این شعری که نوشتی ؟
جید ریموند و تیمش از اون قدیمی های یوبیسافتن تقریبا هر چی یوبیسافت اون زمان ساخت و عالی بود مدیونه این تیمه
به بازی جدیدشون هم خیلی امید دارم با اینکه لایو سرویسه ولی توصیفاتی که براش شده نوید یه بازی متفاوت و جاه طلبانه رو میده